Νέα

«Δεν είμαστε Έλληνες»-Ρατσιστής όποιος δηλώνει Έλληνας...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 40K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Είχα ποστάρει και εγώ για τα ψέμματα και την παραποίηση της αλήθειας σχετικά με τα καθήκοντα της Δραγώνα, την περιγαρή της θέσης της και τις αρμοδιότητες της καθώς και το έργο της σε καθαρά εκπαιδευτικά αντικείμενα.
Τα βιβλία της δεν τα έχω διαβάσει. Είχα όμως σοβαρές αμφιβολίες για τα αποσπάσματα που παρουσιάστηκαν και αναπαράχθηκαν από τα φαστιστομπλόγκς και εδώ μέσα.
Τώρα όμως κάποιος αντιπαρέβαλε τα αποσπάσματα που κυκλοφορούν με αυτά που γράφονται στο βιβλίο.
Το αποτέλεσμα δεν εκπλήσσει κανέναν: Πρόκειται για παραποιήσεις και λαθροχειρίες που διαστρέφουν το πρωτότυπο.

Ιδού (με ......... κάποια κομμάτια τα οποία έχω αφαιρέσει γιατί δεν έχουν άμεση σχέση με την σύγκριση με το πρωτότυπο):

Η λα.ο.σ.πολογία ενάντια στη Θ. Δραγώνα και οι "πατριωτικές" αλήθειες

Α' ΜΕΡΟΣ: ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ


Μέρες τώρα παρακολουθούμε τη χυδαία επίθεση που ξεκίνησε το ΛάΟΣ ενάντια στη Θ. Δραγώνα, κατηγορώντας τη για «ανθελληνισμό» (τι πρωτότυπο!), και ζητώντας την απομάκρυνσή της από τη θέση της γ.γ. του Υπουργείου Παιδείας. Κι από κοντά, και κάποιοι καλοθελητές της ΝΔ και «υπερπατριώτες αριστεροί».

Η επίθεση εστιάζεται σε δύο σημεία. Η πρώτη βασίζεται σε ένα παλιότερο άρθρο της εφημερίδας «Το Παρόν» με ημερομηνία 16/9/2007, κατηγορώντας τη Δραγώνα για αναγνώριση του διδακτορικού της από το ΔΙΚΑΤΣΑ με αδιαφανείς τρόπους.

................................................
Αυτό που θα μας απασχολήσει όμως είναι το δεύτερο σημείο της επίθεσης, που είναι και το βασικότερο, δηλαδή οι «αποδείξεις» του ανθελληνισμού της. Αναζητήσαμε αυτές τις «αποδείξεις» σε πάμπολλες ιστοσελίδες (εθνικιστικές και μη), και εκπλαγήκαμε όταν διαπιστώσαμε ότι ΟΛΕΣ, αντιγράφοντας η μία την άλλη, αναπαράγουν το ίδιο ακριβώς κείμενο. Αντιγράφουμε εδώ ένα μέρος του, στο οποίο άλλωστε βρίσκεται και όλη η «επιχειρηματολογία» του:

«Μας έκαναν Έλληνες ενώ δεν ήμασταν!

Ας δούμε τώρα μερικά απ΄ όσα γράφει στο κακογραμμένο βιβλίο της «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» η νέα βουλευτίνα Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ κ. Θάλεια Δραγώνα:

1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16). Κοντολογίς, κάποιοι από το εξωτερικό μας είπαν τον 19ο αιώνα ότι είμαστε Έλληνες κι εμείς το δεχτήκαμε για να τα κονομήσουμε, πουλώντας το παραμύθι ότι είμαστε απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων.

2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).

3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!... (σελ. 82).

4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.

5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλορατσιμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.

6) Κατά την κ. Θάλεια Δραγώνα, εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).

7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).
Εξίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9. Το ίδιο συμβαίνει κατά την κ. Δραγώνα, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100). Στην σελίδα 105, η αυριανή βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ μας προειδοποιεί ότι ο εθνικισμός εύκολα μπορεί να γλιστρήσει στην ξενοφοβία, στον ρατσισμό και στην μισαλλοδοξία.

Το ελληνικό αίμα γίνεται και νερό»
«Περιττεύει να συνεχίσουμε να καταγράφουμε τα αντιρατσιστικά «πιστεύω» της κ. Θάλειας Δραγώνα, όπως τα έχει εκφράσει πριν 10 χρόνια στο βιβλίο της «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;». Η γυναίκα αυτή θέλει να μας πείσει ότι είναι ρατσιστικό και μόνο το να δηλώνουμε Έλληνες. Κι όμως: Σε λίγες ημέρες θα είναι βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ και ασφαλώς θα διαπρέψει στους αντιρατσιστικούς αγώνες εντός και εκτός Βουλής.»



Το άρθρο αυτό έχει γίνει το λάβαρο των απανταχού ακροδεξιών, «υπερπατριωτών» αριστερών, και γενικότερα αφελών, το οποίο μάλιστα δίνει και παραπομπές (μεγάλη πρόοδος ειδικά για κάποιον «εθνικόφρονα»!). Προσπαθήσαμε να βρούμε σε ποιον ανήκει, ακολουθώντας την παλιότερη ημερομηνία. Βρήκαμε λοιπόν ότι αυτό το άρθρο-λάσπη υπάρχει ήδη από το 2007. Το αναδημοσιεύει η ιστοσελίδα "filopatria" , η οποία παραπέμπει στο φόρουμ του Ρεσάλτο, το οποίο όμως έχει διαγράψει το σχετικό κείμενο. Έτσι, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε με σιγουριά ποιος το εμπνεύστηκε.



Αυτό που μπορούμε όμως, και οφείλουμε να κάνουμε, είναι να ελέγξουμε την αξιοπιστία του. Πήραμε λοιπόν το βιβλίο «Τι είναι η Πατρίδα μας» και πήγαμε στα επίμαχα άρθρα της Δραγώνα. Διαπιστώσαμε αυτό που υποψιαζόμασταν: Ο συγκεκριμένος γραφιάς που επιτίθεται στη Δραγώνα είναι ένας απατεώνας λασπολόγος.

Πάμε να συγκρίνουμε ένα προς ένα αυτά που αποδίδει ο γραφιάς στη Δραγώνα, με την πραγματική διατύπωση του βιβλίου, στη σελίδα που παραπέμπει.

1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16). Κοντολογίς, κάποιοι από το εξωτερικό μας είπαν τον 19ο αιώνα ότι είμαστε Έλληνες κι εμείς το δεχτήκαμε για να τα κονομήσουμε, πουλώντας το παραμύθι ότι είμαστε απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων.[/li][/list]


Λέει όντως αυτά στη σελίδα 16; Μάλλον όχι. Αντιγράφω τη σχετική παράγραφο:

«Σε ένα άλλο επίπεδο, οι αναπαραστάσεις για το έθνος δεν είναι στατικές και αλλάζουν μέσα στο χρόνο. Στην ελληνική περίπτωση πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι η «αναζήτηση» της «νεοελληνικής» ταυτότητας υπήρξε μια μακρά διαδικασία συγκρότησης επιχειρημάτων, που οδήγησε σε έναν ορισμό του «ελληνισμού» με κριτήρια ταυτόχρονα ανθρωπολογικά-φυλετικά και ιστορικά-πολιτισμικά (Βελουδής 1982, 84). Έτσι στη συγκυρία του 19ου αιώνα, που διεξαγόταν η πάλη για την οριστικοποίηση των εθνικών συνόρων σε μια εποχή επεκτατισμών, αποικιοκρατίας και των αντίστοιχων ιδεολογιών που νομιμοποιούσαν αυτές τις πολιτικές, η ελληνική εθνική ταυτότητα θεωρήθηκε ανεπαρκής και κατώτερη σε σχέση με το ένδοξο παρελθόν των αρχαίων προγόνων (Σκοπετέα 1988)».


2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16).

Ο γραφιάς εδώ λέει βέβαια ψέματα, τέτοια πρόταση δεν υπάρχει. Η σχετική παράγραφος στη συγκεκριμένη σελίδα λέει:

«Υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι στη σημερινή συγκυρία της ευρωπαϊκής ενοποίησης αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα ο κυρίαρχος σε μεγάλες και ευρωπαϊκές χώρες ιδεολογικός λόγος, ο οποίος παρά τον εκμοντερνισμό και την εκλέπτυνσή του εξακολουθεί έμμεσα, δίπλα στον μαχητικό αντίλογο, να αξιολογεί τους λαούς και τους πολιτισμούς σε «ανώτερους» και «κατώτερους» και υποτιμά τις λεγόμενες νότιες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή τις λεγόμενες νότιες περιοχές των βόρειων χωρών της κατατάσσοντας τους αντίστοιχους λαούς και πολιτισμούς στην «ανατολή», τόσο με τη γεωγραφική όσο και με την πολιτική σημασία του όρου».


Εδώ η Δραγώνα ασκεί κριτική στη στάση των βορειοευρωπαίων απέναντι στους νότιους (οι οποίοι ας θυμηθούμε ότι αποκαλούν τις μεσογειακές ευρωπαϊκές χώρες «PIGS»: Portugal, Italy, Greece, Spain). Ενώ, δηλαδή, έχουμε μια παράγραφο που κριτικάρει την προκατάληψη των βόρειων απέναντί μας (με την οποία θα συμφωνούσε κι ο τελευταίος χρυσαυγίτης!), ο γραφιάς την παρουσίασε με μία ασαφή μορφή, που να υπονοεί απλά ότι η Δραγώνα είπε κάτι κακό!

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει [δηλ. είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει] με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).

Κι εδώ ψέματα. Πουθενά δεν λέει η Δραγώνα κάτι τέτοιο. Στην σχετική παράγραφο της σελ. 20, γίνεται απλά παρουσίαση της δουλειάς μιας συγγραφέας στο συλλογικό τόμο:

«Στη συνέχεια η Νέλλη Ασκούνη αναλύει το λόγο των εκπαιδευτικών, σε δύο ανοιχτές ερωτήσεις του ερωτηματολογίου, όπου από το μεγαλύτερο ποσοστό των απαντήσεων προβάλλουν «δύο αντιθετικές μορφές του εθνικού άλλου», οι ισχυροί και επίφοβοι Ευρωπαίοι και οι ανεπιθύμητοι μετανάστες και πρόσφυγες».


3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81)

Το κείμενο συγκεκριμένα, και χωρίς χαρακτηρισμούς, λέει:

«Αυτή η στρατηγική [της άρνησης] είναι ιδιαίτερα προφανής στις αποσιωπήσεις και παραλήψεις ιστορικών γεγονότων, που εντοπίζονται στα σχολικά εγχειρίδια. Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η αποσιώπηση της σημασίας, της τεράστιας δύναμης, της έκτασης και του κύρους της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Αντίστοιχη είναι και η πλήρης απουσία οποιασδήποτε μνείας στον πολιτισμό, τα γράμματα και τις τέχνες της οθωμανικής αυτοκρατορίας-και του τουρκικού κράτους από το 1908 και ύστερα». […] [Α]ντίστοιχη άρνηση επικρατεί στον ισχυρισμό των μελών του δείγματος ότι «ούτε η τουρκική ούτε η μεσανατολική ούτε η βαλκανική κουλτούρα έχουν επιδράσει στη διαμόρφωση των σύγχρονων Ελλήνων και του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού».


Εγώ, πάντως, αυτούς δε θα τους χαρακτήριζα ρατσιστές, απλά ανιστόρητους.

[Ρατσιστής είναι] κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!… (σελ. 82).

Ψέματα κι εδώ. Η Δραγώνα παρουσιάζει απλά ένα από τα αποτελέσματα της έρευνας, βάσει ερωτηματολογίου σε εκπαιδευτικούς:

«Παραμένει ωστόσο το ερώτημα κατά πόσο η άρνηση στην οποία καταφεύγουν οι εκπαιδευτικοί είναι πράγματι αποτελεσματική, διότι όταν τους τέθηκε άλλη ερώτηση, «με ποιο τρόπο κατά τη γνώμη [τους] έχει επιδράσει ο τουρκικός πολιτισμός επί του ελληνικού», η απάντησή τους στη συντριπτική πλειοψηφία ήταν ότι «έχει επιδράσει αρνητικά»».



4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.

Το κείμενο γράφει:

«Στα σχολικά εγχειρίδια είναι συχνή η έμμεση ή άμεση αναφορά της καλύτερης τύχης για την οποία ήταν προορισμένος ο ελληνικός λαός. Οι Έλληνες, σύμφωνα με τα βιβλία ιστορίας και γλώσσας, συστηματικά εμφανίζονται αδικημένοι σε σημαντικές γι’ αυτούς ιστορικές στιγμές. Οι μεγάλες ευρωπαϊκές δυνάμεις φέρονται να έχουν πάντα λειτουργήσει με βάση ίδια πολιτικά, οικονομικά και πολιτισμικά συμφέροντα»

...........


5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλορατσιμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.

Το πραγματικό κείμενο όμως αναφέρει πάλι πορίσματα της έρευνας:

«Χαρακτηριστικές είναι και οι απαντήσεις εκπαιδευτικών στην ανοιχτή ερώτηση που ακολουθεί το κείμενο το σχετικό με τους κινδύνους που απειλούν την Ελλάδα από την Ευρωπαϊκή Ένωση […] Άλλος εκπαιδευτικός επαναλαμβάνει αυτάρεσκα τη γνωστή ρήση πολιτικού προσώπου, που φαίνεται άγγιξε μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού : “…όσο για τον πολιτισμό μας, όταν αυτοί τρώγανε βελανίδια, εμείς φτιάχναμε παρθενώνες”».


Η φράση «Ψιλορατσιμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού» είναι κατασκευασμένη από τον απατεώνα γραφιά εκ του μηδενός. Εγώ πάλι θα πρόσθετα ότι δεν είναι «ψιλορατσιμός», αντίθετα έχει πολλή πλάκα, ειδικά όταν το διαβάζουμε στο ίντερνετ (και ειδικότερα στα greeklish) από εθνικοβαρεμένα τρολ, που νομίζουν ότι μελετώντας Πλεύρη, Βελόπουλο (και σε πιο hardcore περιπτώσεις Λιακόπουλο), έμαθαν κάτι για την ιστορία και τον εαυτό τους.

6) Κατά την κ. Θάλεια Δραγώνα, εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86)

Ο τρόπος που σερβίρει ο γραφιάς την «παραπομπή» του, διαστρεβλώνει το ίδιο κείμενο, το οποίο λέει:

«Τα μέλη του δείγματος ταυτίζονται με το εξιδανικευμένο παρελθόν, το οποίο στη συνείδησή τους μεγαλοποιείται και εξυψώνεται. Έτσι ένα ιδιαίτερο ποσοστό δηλώνει, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, ότι “εν όψει της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, θα πρέπει να καλλιεργείται, ήδη από το δημοτικό, η γνώση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας”, κι ακόμη ότι με “με στόχο τη διάδοση του ελληνικού πολιτισμού στην Ευρώπη, θα έπρεπε πρωτίστως να διδάσκεται η αρχαία ελληνική γραμματεία στο πρωτότυπο ”, ενώ χαμηλότερα απ’ όλα ιεραρχείται η διδασκαλία “της ιστορίας του νεοελληνικού κράτους και του νεοελληνικού λαϊκού πολιτισμού”».


Ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).

Το κείμενο πάλι λέει:

«Αυτή η φαντασίωση της ομοιογενούς κοινότητας προβάλλεται τόσο στα σχολικά βιβλία όσο και στο λόγο των εκπαιδευτικών. […] Πολύ χαρακτηριστική της έμμεσης κατασκευής της απόλυτης ομοιογένειας του πληθυσμού είναι και η πλήρης αποσιώπηση για ολόκληρη την ιστορία από το Μεσαίωνα μέχρι σήμερα της ύπαρξης Ελλήνων Εβραίων όπως και κάθε άλλης αλλόθρησκης ομάδας, με εξαίρεση την αναφορά στους Βενετούς, όπου μνημονεύεται πολύ θετικά η αφομοίωσή τους από τους Έλληνες…».



7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).

Η φράση «ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας» δεν υπάρχει πουθενά στο βιβλίο, παρά βγήκε κι αυτή από την κεφάλα του απατεώνα γραφιά. Τα υπόλοιπα στην πραγματικότητα είναι απλή καταγραφή των πορισμάτων της έρευνας:

«Ο φόβος των εκπαιδευτικών είναι πολύ χαρακτηριστικός ως προς την αλλοίωση της ομοιογένειας που θεωρούν, ότι θα επιφέρει η μετανάστευση: “Συνεχίζοντας με τον ίδιο ρυθμό, σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα”, “η εγκατάσταση των ξένων στην Ελλάδα αλλοιώνει την ομοιογένεια του πληθυσμού της”, “πρέπει ως χώρα να κρατήσουμε την ομοιογένειά μας και να μη διαβρωθούμε εθνολογικά”».

Εξίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9[8]).

Το κείμενο λέει:

Η αύξηση των κρουσμάτων βίας, εγκληματικότητας και παραπτωματικότητας αποτελεί σύνηθες μοτίβο και στις απαντήσεις στην ανοιχτή ερώτηση: “Πράξεις βίας και κλοπής και το φαινόμενο παίρνει διαστάσεις επιδημίας. Είναι καιρός να ληφθούν δραστικά μέτρα. Το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται”.


[size=15pt]Εδώ αξίζει να προσέξετε κι ένα αστείο: Ο γραφιάς αντί να γράψει «σελ. 98», κατά λάθος έγραψε «σελ. 9», μία άσχετη δηλ. σελίδα, που παρουσιάζει τους συντελεστές. Και φυσικά όλοι αντέγραψαν το ίδιο λάθος, ζητώντας ταυτόχρονα να πιστέψουμε, ότι έχουν διαβάσει το βιβλίο της Δραγώνα και το γνωρίζουν![/size]

Το ίδιο συμβαίνει κατά την κ. Δραγώνα, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100).

Ο γραφιάς εδώ σκόπιμα βάζει τη φράση «αν τολμήσουμε», υπονοώντας ενδεχόμενο εκφοβισμό και λογοκρισία στην αντίθετη άποψη. Για να πάρετε μία ακόμα γεύση από γκαιμπελισμό, συγκρίνετε την παραπάνω πρόταση με την πραγματική διατύπωση της Δραγώνα, η οποία γράφει:

«Η γραμμική σχέση μεταξύ της εισόδου των νόμιμων ή παράνομων μεταναστών στη χώρα και της αύξησης της εγκληματικότητας ή της μείωσης των θέσεων εργασίας, που σε άλλη περίπτωση θα έμεναν σε ντόπια χέρια, δεν έχει εμπειρικά αποδειχθεί ή αντίστοιχα απορριφθεί, ούτε στην ελληνική ούτε σε οποιαδήποτε άλλη κοινωνία. Πρόκειται για πεποιθήσεις οι οποίες δεν στηρίζονται σε στοιχεία. Πρόσφατη ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας αποκαλύπτει ότι η επίδραση των μεταναστών στις αμοιβές και τα εισοδήματα των ντόπιων εργατών καθώς και στο βαθμό της συμμετοχής στο εργατικό δυναμικό ή το βαθμό της ανεργίας είναι ιδιαίτερα μικρή και σε μερικές περιπτώσεις αντίστροφης κατεύθυνσης (Borjas 1994, Friedberg και Hunt 1995). Άρα δηλώσεις όπως “με την είσοδο στην Ελλάδα ξένων από φτωχότερες χώρες αυξάνεται η εγκληματικότητα ή χάνονται θέσεις εργασίας για τους Έλληνες ” δεν φέρουν καμία αποδεικτική αξία. Ωστόσο τέτοιες δηλώσεις διαθέτουν ψυχολογική και κοινωνική εγκυρότητα, διότι αντικατοπτρίζουν τη φύση των διομαδικών σχέσεων στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή».


Στην σελίδα 105, η αυριανή βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ μας προειδοποιεί ότι ο εθνικισμός εύκολα μπορεί να γλιστρήσει στην ξενοφοβία, στον ρατσισμό και στην μισαλλοδοξία.»

Εδώ ο γραφιάς δεν παραποιεί και πολύ το κείμενο, το οποίο λέει:

«Και έτσι μέσα από αρχαϊκούς ψυχολογικούς μηχανισμούς, ο εθνικισμός φθάνει στο σημείο να αλλοιωθεί ως προς την πολιτική του διάσταση και να μετατραπεί σε ανάγκη αναγνώρισης μιας υποτιθέμενης εθνικής ομοιογένειας, ώσπου τελικά να γλιστρήσει στην ξενοφοβία, το ρατσισμό ή άλλοτε και στην εθνική μισαλλοδοξία».


Αναρωτιέται όμως κανείς τι το «ανθελληνικό» υπάρχει σ’ αυτή την πρόταση. Προφανώς ο γραφιάς θα παίρνει σα δεδομένο ότι ένας εθνικιστής δεν μπορεί ποτέ να γίνει ρατσιστής ή μισαλλόδοξος, κι όποιος διαφωνεί μ’ αυτό είναι ανθέλληνας!


Όσο για
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366

Όσο για το τι θεωρεί «ρατσιστικό», η ίδια η Δραγώνα είναι πολύ προσεχτική στη διατύπωση:

«Ο ρατσισμός με την κλασική του έννοια περιλαμβάνει μια βαθιά εδραιωμένη άποψη ως προς την εγγενή, βιολογική κατωτερότητα φυλών άλλων από τη δική μας. Ωστόσο η σύγχρονη χρήση του όρου είναι πολύ πιο διευρυμένη, πάει πέρα από το γενετικό καθορισμό και περιλαμβάνει την οποιαδήποτε έκφραση απέναντι σε μια ομάδα ή μέλη της ομάδας σαν να ήταν δεδομένη η φυλετική διαφορά. Πρόκειται για τη συμβολική και πολιτισμική διάκριση μιας κοινωνίας που είναι συστηματικά οργανωμένη γύρω από την καταπίεση μιας ομάδας και την κυριαρχία μιας άλλης. Για παράδειγμα, ο πολιτισμικός ρατσισμός παραπέμπει στην άποψη ότι η πολιτισμική κληρονομιά μιας κοινωνικής ομάδας είναι ανώτερη από μιας άλλης. Με αυτή την έννοια υπάρχει μεγάλη συνάρτηση μεταξύ ρατσιστικού και εθνικιστικού λόγου. Όπως η εθνική κατηγοριοποίηση έτσι και η φυλετική προσδιορίζουν ταυτόχρονα την ένταξη και τον αποκλεισμό. Αναγνωρίζουν και οι δυο όρια τα οποία, ενώ είναι κοινωνικά κατασκευασμένα, διαχωρίζουν την ανθρωπότητα σε διακριτές ομάδες σαν όρια φυσικά που τις εμφανίζουν φύσει διάφορες μεταξύ τους. Κι στις δύο περιπτώσεις τα κριτήρια διαχωρισμού μπορεί να εφευρεθούν ή να επινοηθούν, και στις δύο περιπτώσεις κυριαρχεί η φαντασίωση της διατήρησης μιας ενιαίας, ομοιογενούς και «αμόλυντης» από άλλους κοινότητας» (σελ. 94-5).


Ο συγκεκριμένος απατεώνας γραφιάς, ακολουθώντας την (πολύ γνωστή και οικεία σε μας) μέθοδο του γερο-ναζιστή Πλεύρη, έκοψε, έραψε, και πρόσθεσε και τα δικά του, για να μεταμορφώσει τη μισητή εχθρό στον μπαμπούλα που ήθελε.
 

bixlas

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουν 2007
Μηνύματα
463
Like
4
Πόντοι
1
πουτανα...
πουτανα η Δραγωνα οτι κι αν λετε...
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Μετά από την αποκάλυψη της ακροδεξιάς απάτης στο:
αλλά και στο χθεσινό (3.1.2010) Βήμα

αναρωτιέμαι:

Δεν θα βγει κανείς απ' ολους αυτους που μας τα ζάλιζαν με τον δήθεν "ανθελληνισμό" της Δραγώνα, να πεί

"ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ, ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΑ ΣΕ ΠΛΑΣΤΕΣ ΠΗΓΕΣ";

 
OP
OP
gabadoo

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
"ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ, ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΑ ΣΕ ΠΛΑΣΤΕΣ ΠΗΓΕΣ";


  Ναι εχεις δικιο......και πρωτος εγω
  Βιαστηκα ο μαλακας,και δεν διπλοκοιταξα
  Οντως εκανα πατατα,αλλα και απο την πατατα βγαλαμε κατι
  Τοση κουβεντα εγινε εδω μεσα..
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
  Ναι εχεις δικιο......και πρωτος εγω
  Βιαστηκα ο μαλακας,και δεν διπλοκοιταξα
  Οντως εκανα πατατα,αλλα και απο την πατατα βγαλαμε κατι
  Τοση κουβεντα εγινε εδω μεσα..

κανένας άλλος;
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
  Ναι εχεις δικιο......και πρωτος εγω
  Βιαστηκα ο μαλακας,και δεν διπλοκοιταξα
  Οντως εκανα πατατα,αλλα και απο την πατατα βγαλαμε κατι
  Τοση κουβεντα εγινε εδω μεσα..

Δυστυχώς το διαδίκτυο βρίθει ανακριβειών και ο καθένας τις υιοθετεί ανάλογα με το τί πιστεύει...
Εν προκειμένω, κάποιοι παρερμήνευσαν και απέδωσαν ελεύθερα (ευφημισμός για το παραποίησαν) όσα πράγματι έγραψε η Δ. και κανείς από όσους στήριξαν κατηγορητήρια εις βάρος της δεν έκανε τον κόπο να διαβάσει το βιβλίο της...
Ωστόσο η κριτική δεν πρέπει να γίνεται με βάση το τί νομίζουμε ότι έγραψε κάποιος ή τί θα θέλαμε να γράψει αλλά με βάση το τί πραγματικά έγραψε...

Και η πλάκα είναι ότι δεν πολυφιαφωνώ με κάποια από αυτά που πράγματι έγραψε...

Έτσι πάντως εξηγείται και η στάση της νδουλας (πλην τραγάκη αλλά ποιος τον γαμεί) που απέφυγε την μπανανόφλουδα καρατζαφύρερ- προφανως κάποιος από τους συμβούλους του σαμαρά έκανε τον κόπο να διαβάσει το βιβλίο...

 

yrret

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.666
Like
661
Πόντοι
96
ζητα συγνωμη μωρη..

Γκουλαγκ (1984) η ταινία


Ο Μίκυ Αλκομ, πρώην αθλητής και νυν ρεπόρτερ, παρακολουθεί ειδησεογραφικά μια αθλητική εκδήλωση στη Μόσχα. Αναγκάζεται να δηλώσει πάρα την θέληση του ότι είναι ένοχος για κατασκοπεία υπέρ της Αμερικής και εναντίον της ΕΣΣΔ από την ΚαΓκεΜπε. Καταδικάζεται σε φυλάκιση σε άθλιο στρατόπεδο συγκέντρωσης στην Σιβηρία. Ανίκανος να αποδείξει την αθωότητα του καταλαβαίνει ότι εχει δυο επιλογές....να δεχτεί τις βαρβαρες συνθήκες στις σοβιετικες φύλακες ή να αποδράσει.
 

Συνημμένα

  • gulag1gy3.jpg
    gulag1gy3.jpg
    28,4 KB · Εμφανίσεις: 12

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Γκουλαγκ (1984) η ταινία


Ο Μίκυ Αλκομ, πρώην αθλητής και νυν ρεπόρτερ, παρακολουθεί ειδησεογραφικά μια αθλητική εκδήλωση στη Μόσχα. Αναγκάζεται να δηλώσει πάρα την θέληση του ότι είναι ένοχος για κατασκοπεία υπέρ της Αμερικής και εναντίον της ΕΣΣΔ από την ΚαΓκεΜπε. Καταδικάζεται σε φυλάκιση σε άθλιο στρατόπεδο συγκέντρωσης στην Σιβηρία. Ανίκανος να αποδείξει την αθωότητα του καταλαβαίνει ότι εχει δυο επιλογές....να δεχτεί τις βαρβαρες συνθήκες στις σοβιετικες φύλακες ή να αποδράσει.

Υρέτ σάλτα και γαμήσου έμμισθο κατακάθι μας έχεις πρήξει με την προπαγάνδα σου, χειρότερος από τον πι- πι έχεις καταντήσει!

Πες στο φύρερ σου να ζητήσει συγνώμη από τη δράγωνα και τη νδουλα που την κατηγορησε επειδή δεν έσπευσε να υιοθετήσει τις μαλακίες του και άει στα τσακίδια.
 

yrret

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.666
Like
661
Πόντοι
96
Στην Ακαδημία η πρόκληση της Δραγώνα ότι «Δεν είμαστε Έλληνες»!

Παρεμβαίνει η Ακαδημία Αθηνών για την προκλητική, ανιστόρητη, ύποπτη και εθνικά μειοδοτική στάση της ειδικής γραμματέως του Τομέα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας Θάλειας Δραγώνα, μπροστά στις απόψεις και τις δοξασίες της οποίας ωχριά και η αλήστου μνήμης κ. Ρεπούση, που είχε αναστατώσει τη χώρα με το σχολικό βιβλίο της Ιστορίας το οποίο είχε επιμεληθεί και ανέφερε ότι οι Έλληνες κατά την Καταστροφή της Σμύρνης δεν σφαγιάστηκαν από τους Τούρκους αλλά πέθαναν από τον... συνωστισμό στην παραλία!

Η κ. Δραγώνα προχωράει ακόμα πιο πέρα! Στο απαράδεκτο βιβλίο της «Τι είναι η πατρίδα μας» αναφέρει, μεταξύ άλλων, τρομακτικά ανθελληνικές απόψεις, με αποκορύφωμα ότι «δεν είμαστε Έλληνες αλλά μας... έκαναν» και ότι είναι... ρατσιστικό να δηλώνουμε την ελληνική μας ταυτότητα!

Στο βιβλίο αυτό που είναι ένα... κήρυγμα μίσους ενάντια σε καθετί ελληνοπρεπές και ελληνικό, αναφέρεται ακόμα ότι η Επανάσταση του 1821 αποτελούσε «επεκτατική εθνική πολιτική» των Ελλήνων, των οποίων η εθνική ταυτότητα «ενισχύεται αποφασιστικά από την αποσιώπηση σημαντικών ιστορικών πληροφοριών σχετικά με το μεγαλείο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»!

Δεν γνωρίζουμε τι περισσότερο θα έγραφε ένας τούρκος ιστορικός ή κάποιος ανθέλληνας προπαγανδιστής, εκείνο που γνωρίζουμε όμως είναι ότι η κ. Θάλεια Δραγώνα, με προσωπική εντολή του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου, ορίσθηκε ειδική γραμματέας Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης των Ελληνοπαίδων του υπουργείου Παιδείας! Δηλαδή μια κυρία που δεν θεωρεί ότι είναι Ελληνίδα, θεωρεί ρατσιστές τους Έλληνες και πιστεύει ότι ο νεοελληνικός πολιτισμός βασίσθηκε στον... τουρκικό πολιτισμό, διορίσθηκε σε μια νευραλγική θέση, η οποία έχει άμεση σχέση με την πορεία του Ελληνισμού, αφού θα έχει την ευθύνη για τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής που θα εφαρμοσθεί στα παιδιά μας! Δηλαδή αν η κ. Ρεπούση ήταν μια φορά επικίνδυνη, η κ. Δραγώνα είναι... δέκα φορές πιο επικίνδυνη, γιατί καθορίζει συνολικά τις δομές και τις αρχές της εκπαίδευσης που θα παρέχεται σε όλα τα ελληνικά σχολεία!

Αντί λοιπόν στη θέση αυτή να τοποθετηθεί ένας επιστήμονας με ξεκάθαρες απόψεις και θέσεις υπέρ της Ελλάδας, της ελληνικής φυλής και του ελληνικού πολιτισμού, γιατί είχε το βαρύ έργο να διαμορφώσει εν πολλοίς την εθνική συνείδηση των Ελληνόπαιδων της επόμενης γενιάς, τοποθετήθηκε μια κυρία που δηλώνει ότι δεν είναι Ελληνίδα, θεωρεί ρατσισμό του χειρίστου είδους το να λέμε ότι είμαστε Έλληνες και θαυμάζει την οθωμανική αυτοκρατορία και τον... τουρκικό πολιτισμό!

Κάποιες μικροαντιδράσεις για την κυρία αυτή είχαν σημειωθεί όταν ο Γ. Παπανδρέου την έβαλε σε εκλόγιμη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ και βρέθηκε στη Βουλή το διάστημα 2007-2009. Τώρα, μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, τοποθετήθηκε σε ακόμα καλύτερη θέση: Έχει την ευθύνη του σχεδιασμού της εκπαίδευσης των παιδιών μας! Ένα άτομο, που υποστηρίζει ότι τα σχολικά βιβλία διδάσκουν τον... εθνικισμό!

Στην Ακαδημία Αθηνών τέθηκε το θέμα από γνωστό ακαδημαϊκό στην ολομέλειά της, στις 19 του μήνα, και ορισμένα μέλη της αγανάκτησαν με τα... ανδραγαθήματα της κ. Δραγώνα και ζητούν από την ηγεσία του ανώτατου πνευματικού ιδρύματος της χώρας να παρέμβει στην κυβέρνηση, ότι δεν μπορεί η κυρία Δραγώνα να παραμείνει στο υπουργείο Παιδείας που έχει την ευθύνη της διαπαιδαγώγησης των νέων μας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η συζήτηση που έγινε στην Ολομέλεια της Ακαδημίας ήταν έντονη, πρόκειται δε να υπάρξει συνέχεια σε επόμενη συνεδρίαση.

«Δεν είμαστε Έλληνες»

Η... δραστηριότητα της κ. Δραγώνα και τα ανθελληνικά «πιστεύω» της δεν είναι τωρινά. Εδώ και δέκα χρόνια πρωτοστατεί στον ονομαζόμενο «διεπιστημονικό διάλογο Ελλήνων και Τούρκων κοινωνικών επιστημόνων».

Καρπός της συνεργασίας αυτής είναι το βιβλίο «Ελλάδα και Τουρκία - Πολίτης και Έθνος - Κράτος» που εκδόθηκε υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Μπογάτζιτσι της Κωνσταντινούπολης.

Ύστερα από αυτό όμως η κ. Δραγώνα συνέγραψε και το δικό της... αριστούργημα «Τι είναι η πατρίδα μας», μπροστά στο οποίο ωχριούν και συκοφαντικά κατά της χώρας μας βιβλία κορυφαίων συγγραφέων που διακρίνονται για τα ανθελληνικά τους αισθήματα!

Μερικά χαρακτηριστικά αποσπάσματα από το βιβλίο, σας αναφέρουμε παρακάτω:

* «Είναι ρατσιστικό να δηλώνουμε ότι είμαστε Έλληνες», «Μας έκαναν Έλληνες, ενώ δεν ήμασταν».

* Η ελληνική εθνική ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού.

* Όποιος αξιολογεί τους πολιτισμούς σε κατώτερους και ανώτερους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει!


* Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά τη σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον νεοελληνικό μας πολιτισμό και όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!

Βασικός άξονας της επιχειρηματολογίας της κ. Δραγώνα για την εκ βάθρων αλλαγή των σχολικών συγγραμμάτων είναι ότι διαμορφώνουν στους έλληνες μαθητές μια «ψευδαισθητική και απατηλή ταυτότητα», προβάλλοντας το μεγαλείο του αρχαιοελληνικού πολιτισμού και τα ανδραγαθήματα των προγονών μας, ενώ αυτή η «στρατηγική παρέκκλισης» στηρίζεται στην «αποσιώπηση της σημασίας της τεράστιας δύναμης, της έκτασης και του κύρους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»!
 

yrret

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.666
Like
661
Πόντοι
96
Υρέτ σάλτα και γαμήσου έμμισθο κατακάθι μας έχεις πρήξει με την προπαγάνδα σου, χειρότερος από τον πι- πι έχεις καταντήσει!

Πες στο φύρερ σου να ζητήσει συγνώμη από τη δράγωνα και τη νδουλα που την κατηγορησε επειδή δεν έσπευσε να υιοθετήσει τις μαλακίες του και άει στα τσακίδια.



Εν ριπή οφθαλμού το πανεπιστημιακό ιερατείο έσπευσε όχι μόνο να συμπαρασταθεί στην εκλεκτή επιδοτούμενη του Σόρος, Θαλεια Δραγώνα, αλλά και να εμφανίσει το μαύρο ως άσπρο:

α). Ότι ο πόλεμος για την επιδοτούμενη «επιστήμονα» έχει κηρυχτεί από την «ακροδεξιά»…

β). Ότι ασκείται μια κακόπιστη, σπερομολογική πολεμική στη Δραγώνα αλλοιώνοντας τις «επιστημονικές» της απόψεις!!!

Φυσικά δεν παρέθεσαν ούτε ένα παράδειγμα που να αποδεικνύει την αλλοίωση των απόψεων της κ. Δραγώνα.

Σε τέτοια αναπόδεικτα, αφοριστικά και ισοπεδωτικά ουρλιαχτά περιορίζονται οι «επιστήμονες» της νέας, επιδοτούμενης «Ιεράς Εξέτασης».

Εδώ διαπράττονται ιστορικά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και της χώρας μας και οι «επιστήμονες» σιωπούν σκανδαλωδώς!!!

Για το μέλος της συντεχνίας του ιερατείου τους άστραψαν και βρόντηξαν.

Είναι τόσο καλοαναθρεμμένη η «ευαισθησία» τους από τα σκανδαλώδη καθεστωτικά προνόμια (οικονομικά και κοινωνικά), που δεν είναι σε θέσει να αντιληφθούν την αηδία που προκαλούν στον ελληνικό λαό. Γλοιωδέστατοι οικότροφοι του καθεστώτος και των χρηματιστηριακών ιδρυμάτων της διεθνούς φρίκης ξεσηκώνονται, σαν αστραπή, όταν θιγούν τα ιερά και τα όσια τους: Τα αφεντικά που τους ταϊζουν με πακτωλούς χρημάτων και οι άθλιες υπηρεσίες που επιτελούν…

Πάντα στην ιστορία τα ακαδημαϊκά κατεστημένα ήταν φανατικά προσκολλημένα στους ισχυρούς του χρήματος και αποτελούσαν τους ιδεολογικούς ροπαλοφόρους τους.

Τα σημερινά πανεπιστημιακά ιερατεία ξεπερνούν κατά πολύ, σε μοχθηρία και σε απάτη κάθε ιστορικό προηγούμενο. Είναι πιο μακάβρια και την «Ιερά Εξέταση» του Μεσαίωνα. Και τούτο γιατί φοράνε κόκκινες και «αριστερές» προβιές: Λιποτάκτες και εξαγορασμένοι «αριστεροί» που ανέλαβαν εργολαβικά να συκοφαντήσουν την Αριστερά, να ξεθεμελιώσουν κάθε αγωνιστική ιδέα και μνήμη, κάθε ιστορική δημιουργία και παράδοση, να ρίξουν στον καιάδα το ελληνικό έθνος και το λαό του.

Όλο αυτό το ιερατείο αποτελεί το πλέον αποκρουστικό στίγμα γενιτσάρων της ελληνικής ιστορίας: Η φιλοσοφία του ιδεολογικού τρομοκράτη στην πιο μοχθηρή της μορφή…

Ανοίγουμε, λοιπόν, ένα φάκελο γύρω από αυτή την «επιστημονική κλίκα», που πίστεψε ότι μπορεί να μοιράζει πιστοποιητικά «προόδου» και πτυχία της «αριστερής» πολιτικής και ηθικής συμπεριφοράς…


Αρχίζουμε με μια συλλογή κειμένων με τον τίτλο: «Η παιδεία του Σόρος επελαύνει»!

ΕΔΩ:


Συνεχίζουμε με «Το χρυσοφόρο επάγγελμα του εθνομηδενισμού»

Από το:





Η Θάλεια Δραγώνα είναι μαζί με την Άννα Φραγκουδάκη επιστημονικές υπεύθυνες του προγράμματος “Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων”. Το πρόγραμμα αυτό χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ξεκίνησε το 1997 και εξελίχθηκε σε φάσεις:

Στην πρώτη (1997-2000) και δεύτερη φάση (2002-2004) στοίχισε 9.640.000 ευρώ.

Στην τρίτη φάση (2004-2008) στοίχισε 7.350.000 ευρώ.

Συνολικά για το πρόγραμμα από το 1997 έως το 2008 οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη διαχειρίσθηκαν 17.000.000 ευρώ!


Μετά το τέλος της χρηματοδότησης από το Γ' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, τον Ιούλιο του 2008, οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη ζήτησαν την επαναπροκήρυξη του συγκεκριμένου προγράμματος. Τον Νοέμβριο του 2008 το υπουργείο Παιδείας επαναπροκήρυξε το πρόγραμμα για την περίοδο 2009-2012.

Για λόγους οικονομίας κλίμακος, όμως, οι μουσουλμανόπαιδες εντάχθηκαν στο ευρύτερο πρόγραμμα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης για όλη την Ελλάδα που απευθύνεται σε παιδιά που δεν έχουν ως μητρική γλώσσα την ελληνική (βλ. προκήρυξη «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», με κωδικό: 01-03.73.43.01, για την πράξη «Ένταξη των παιδιών των παλιννοστούντων και αλλοδαπών και εκπαίδευση μουσουλμανοπαίδων»)

.

Η προοπτική αυτή δεν άρεσε στις κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη που δεν ήθελαν να ενταχθούν σε κάποιο άλλο πρόγραμμα, αλλά επέμεναν να υπάρχει ξεχωριστό πρόγραμμα μόνον για τους μουσουλμανόπαιδες.

Η ανησυχία τους ήταν ότι θα έχαναν την αποκλειστικότητα στη διαχείριση των τεραστίων κονδυλίων. Κυρίως όμως τις ενδιέφερε ότι θα μειωνόταν το ποσό που θα διαχειρίζονταν οι ίδιες, αφού θα πήγαινε αναλογικά προς τον αριθμό των μουσουλμανοπαίδων.


Η δαπάνη για όλο το πρόγραμμα ανερχόταν σε 28.000.000 ευρώ. Οι μουσουλμάνοι μαθητές είναι περίπου 6.000-7.000 ενώ οι υπόλοιποι αλλοδαποί και παλιννοστούντες είναι περίπου 85.000.

Συνεπώς για το πρόγραμμα των μουσουλμανοπαίδων θα πήγαιναν σε μία τριετία λιγότερα από 4.000.000 ευρώ.

Καμία σχέση με την περίοδο των παχιών αγελάδων του Γ ΚΠΣ!

Η κ. Δραγώνα εκείνη την περίοδο ήταν βουλευτής επικρατείας του ΠΑΣΟΚ (2007-09) με αρμοδιότητα στα θέματα Παιδείας και προσπάθησε να ασκήσει την επιρροή της. Όταν έγινε ο ανασχηματισμός τον Ιανουάριο του 2009, με παρέμβαση της Υπουργού Εξωτερικών Ντόρας Μπακογιάννη προς τον νέο Υπουργό Παιδείας, Άρη Σπηλιωτόπουλο, η προκήρυξη ακυρώθηκε χωρίς να δοθεί καμία εξήγηση. Σε ανταπόδοση η κυρία Δραγώνα σε έναν τόσο κρίσιμο τομέα, όπως αυτός της Παιδείας, φέρθηκε με το γάντι απέναντι στον Υπουργό Παιδείας που της έκανε το χατήρι.

Οι προσωπικές ερωτήσεις που κατέθεσε στη Βουλή για θέματα παιδείας ανήλθαν συνολικά σε 4 (τέσσερις)! Παράλληλα συνυπέγραψε και άλλες 6 ερωτήσεις για θέματα παιδείας με άλλους συναδέλφους της (πηγή ιστοσελίδα του ΠΑΣΟΚ
).


Η ακύρωση του προγράμματος είχε ως αποτέλεσμα για όλο το σχολικό έτος 2008-2009 να μην υπάρξουν πουθενά στην Ελλάδα τα ειδικά προγράμματα για την εκπαίδευση των μαθητών που δεν έχουν ως πρώτη γλώσσα την ελληνική. Οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη, που κατά τα άλλα κόπτονται για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, ήσαν ικανοποιημένες. Δεν πειράζει οι αλλοδαποί μαθητές να μη μάθουν ελληνικά. Η διαχείριση του μπεζαχτά δεν άλλαξε χέρια. Τελικά, τον Αύγουστο του 2009 βγήκε νέα προκήρυξη και, ώ του θαύματος! Υπήρχε ξεχωριστό πρόγραμμα για τους παλιννοστούντες και αλλοδαπούς και ξεχωριστό πρόγραμμα για τους Μουσουλμανόπαιδες (βλ. πρόσκληση ).

Στη νέα προκήρυξη για την περίοδο από 1/10/2009 έως 31/8/2012 μόνον για τους μουσουλμάνους το ποσόν είναι 9.000.000 ευρώ. Η κυρία Δραγώνα είχε κάθε λόγο να είναι ευτυχής. Μετά τις εκλογές του Οκτωβρίου η κυρία Δραγώνα ανέλαβε ειδική γραμματέας διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στο Υπουργείο Παιδείας. Από αυτή τη θέση έχει την εποπτεία όλων των προγραμμάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, περιλαμβανομένου και αυτού για τους μουσουλμάνους.

Νομικά μπορεί να εμφανίζεται ότι είναι εντάξει στις υποχρεώσεις της: Στην ιστοσελίδα του προγράμματος() αναφέρονται τα εξής: Eπιστημονικές υπεύθυνες του όλου έργου: Άννα Φραγκουδάκη Kοινωνιολόγος της Eκπαίδευσης, Kαθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Aθηνών, Θάλεια Δραγώνα, Kοινωνική Ψυχολόγος, Kαθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Aθηνών. Κατά το διάστημα 2007-08 επιστημονική υπεύθυνη είναι μόνο η Άννα Φραγκουδάκη.

Τα ερωτήματα που τίθενται όμως προς την υπουργό Παιδείας και τον Πρωθυπουργό (που σίγουρα ενδιαφέρεται για τη διαφάνεια) είναι τα ακόλουθα:

Θεωρούν ηθικά όσα έγιναν με τις ακυρώσεις και επαναπροκηρύξεις των προγραμμάτων το 2009;

Είναι ηθικό η κυρία Δραγώνανα έχει σήμερα την εποπτεία του προγράμματος Μουσουλμανοπαίδων το οποίο έχει προκηρυχθεί για την περίοδο από 1/10/2009 έως 31/8/2012;

Είναι ηθικό η κυρία Δραγώνα (τα βιβλία και τα εκπαιδευτικά προγράμματα της οποίας διδάσκονται στα πλαίσια του προγράμματος Μουσουλμανοπαίδων) να είναι και κρίνουσα (ως γενική γραμματέας) και κρινόμενη (ως περιεχόμενο του προγράμματος);

Υπάρχει περίπτωση η κυρία Δραγώνα να κρίνει ότι το πρόγραμμα που θα διευθύνει η φίλη της Φραγκουδάκη και οι παλιοί της συνεργάτες της δεν είναι καλό;

Για ποιό λόγο η κυρία Δραγώνα ανακάλεσε την άλλη πρόσκληση του ΕΠΕΑΕΚ για τους παλιννοστούντες και αλλοδαπούς (υποτίθεται για να επανεκτιμηθεί το πρόγραμμα) και δεν ανακάλεσε και την πρόσκληση για τους Μουσουλμανόπαιδες (βλ. απόφαση Διαμαντοπούλου 17529/13-11-2009 – την ημέρα δηλαδή που τελείωνε η κατάθεση των προτάσεων); Στη δεύτερη περίπτωση δεν χρειάζεται επανεκτίμηση;

Μήπως η κυρία Δραγώνα θα προσπαθήσει να επιβάλει από τη νέα θέση της τα βιβλία που εξέδωσε στο πρόγραμμα μουσουλμανοπαίδων ως βιβλία για όλη τη διαπολιτισμική εκπαίδευση στην Ελλάδα;
 

Συνημμένα

  • ataturk.jpg
    ataturk.jpg
    45,1 KB · Εμφανίσεις: 45

Επισκέπτης
τερυ παλι κλαψομουνιαζεις???
πακι μπατσος θα σε συλλαβει εσενα μουνοπανο..
εχεις να φας πολυ στιλιαρι λεμε..
 

yrret

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.666
Like
661
Πόντοι
96
τερυ παλι κλαψομουνιαζεις???
πακι μπατσος θα σε συλλαβει εσενα μουνοπανο..
εχεις να φας πολυ στιλιαρι λεμε..

εχεις σκεφτει οτι οποιος δεν εχει να χασει τιποτα παραμονο τις αλυσιδες του....ποιος να το ειπε αυτο αραγε...?

ειναι πιο θρασυς?
 

Επισκέπτης
εχεις σκεφτει οτι οποιος δεν εχει να χασει τιποτα παραμονο τις αλυσιδες του....ποιος να το ειπε αυτο αραγε...?

ειναι πιο θρασυς?
μονο που εσυ εκτος ολων των αλλων εισαι & θρασυπουστας & αμοιβαδα..
συνεχισε σταζιερη,σε καταλαβαινω(το μεροκαματο του τρομου)..
 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
Μετά από την αποκάλυψη της ακροδεξιάς απάτης στο:
αλλά και στο χθεσινό (3.1.2010) Βήμα

αναρωτιέμαι:

Δεν θα βγει κανείς απ' ολους αυτους που μας τα ζάλιζαν με τον δήθεν "ανθελληνισμό" της Δραγώνα, να πεί

"ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ, ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΑ ΣΕ ΠΛΑΣΤΕΣ ΠΗΓΕΣ";

ΠαΠαρίδη, το θέμα δεν είναι αν η Δ. έχει δίκιο ή όχι!

το θλιβερό της υπόθεσης είναι ότι υποστηρίζεις με θέρμη το ανθελληνικό κείμενο (έστω κι αν τελικά δεν το είπε η Δ.) και όλες μα όλες οι θέσεις του μοιάζουν σαν να τις είπες εσύ!


Συγνώμη ζήτησες απ τους έλληνες που τους προσβάλλεις έτσι μΠασταρδοσκοΠιανόπουλο?

σάλτα και γαμήσου τώρα που βγήκες και με υφάκι να ζητήσεις τα ρέστα!
 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
μονο που εσυ εκτος ολων των αλλων εισαι & θρασυπουστας & αμοιβαδα..
συνεχισε σταζιερη,σε καταλαβαινω(το μεροκαματο του τρομου)..

εσύ γιατί πειράζεις τον υβρέτ συνέχεια ρε?

κόλλα και λίγο στον μισάνθρωπο-σκοπιανό ΠουστρόΠαπο μπας και το βουλώσει!

κάψε καμιά σκοπιανική σημαία να φρικάρει και στο καπάκι δώστου και σε στάχτες και ένα φερετζέ με το μισοφέγγαρο να το βάλει στον κώλο του!
 

o palios

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2007
Μηνύματα
953
Like
2
Πόντοι
6
ειμαι Ελλην το καυχομαι, ξερω την καταγωγη μου
και ο χαβαλες με ολα αυτα τα λαμογια ,που απο καπου τα παιρνουνε και γραφουν και λενε τετοια πραγματα πρεπει καποια στιγμη να σταματησει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom