Νέα

«Δεν είμαστε Έλληνες»-Ρατσιστής όποιος δηλώνει Έλληνας...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 41K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
Για οσο χρονο ΚΡΥΒΕΤΑΙ η ΠΑΠΙΑ μπορουμε να παιζουμε αυτο το παιχνιδι...

Καντε clik στο START και με το ποντικι μετακινηστε  το ΚΑΝΟΝΙ click
Για να την ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕΤΕ.. :uglystupid:

Μην σας ΞΕΦΥΓΕΙ... (ΠΑΠΙΑ  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: ΣΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ)

[flash=500,300]]
μεγαλε τυπε εγραψες :2funny: :2funny:
 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
εσύ σιδέρωσες κανα πουκάμισο, ψυχοκόρη ;
ή μόνο βιντεογκέιμ παίζεις;

ρε βλάκα εσύ έμαθες να σιδερώνεις επιτέλους?

συνέχεια η Αλέξία σου (Τσίμπλα ντε) τσαλακωμένη κυκλοφορεί!

κι ύστερα παρακαλάς να σε τσιμπουκλώσει! :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

μάθε πρώτα να σιδερώνεις καημένη πάπια κι ύστερα λες για τους Αρχαίους! :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

rafman

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.642
Like
4
Πόντοι
66
μεγαλε τυπε εγραψες :2funny: :2funny:

Θα την κανω εμπορικη επιτυχια  :uglystupid:

Θα γινω ο προαγωγος της  :grin: :grin: :grin:

PS: ΜΩΡΗ Παπια και παιχνιδια σου φτιαχνω  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Παπια σε αφηνω τωρα.. γιατι εχω δουλιτσα

Αλλα θα επανελθω :grin:
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
Θα την κανω εμπορικη επιτυχια  :uglystupid:

Θα γινω ο προαγωγος της  :grin: :grin: :grin:

PS: ΜΩΡΗ Παπια και παιχνιδια σου φτιαχνω  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Παπια σε αφηνω τωρα.. γιατι εχω δουλιτσα

Αλλα θα επανελθω :grin:
τυπε θα βγει και για ps3? :2funny: :2funny:
 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
Τυπε αμα ειναι για την παπια ΒΓΑΖΩ ολα τα VERSION...  :grin:

Ακομη και την retro πλεον Amiga 500 θα το βγαλω σε PURE ASSEMBLY

Της εχω παθολογικη ΑΓΑΠΗ της ΡΟΥΦΙΑΝΑΣ..  :uglystupid:

μα είναι να μην την αγαπάς? :thumbsup:

υπάρχει πιο αντιπαθητικό πλασματάκι στον κόσμο τούτο? :argue:

πάντα με την κακία στο στοματάκι, με τις ανθελληνικές προπαγάνδες, τα ρουφιανιλίκια, τους χλευασμούς και ειρωνίες χωρίς λόγο, τις χαριτωμένες ταμπελίτσες σε όλους όσους διαφωνούν (ρατσιστής,φασίστας,εθνίκι,ακροδεξιός και άλλες τέτοιες χαριτωμενιές)! :hammer: :bounce:

μια παπίτσα που χαίρεσαι να συζητάς μαζί της! που αν γράψεις κάτι που δεν μπορεί να απαντήσει λέει:"πηγές" ενώ αν έχεις πηγές λέει:"σιγά τις φασιστοπηγές"! :blahblah1: :blahblah1: :headbang2: :headbang2:

σκέτη απόλαυση! :piss: :piss: :piss:

αχ παπίτσα μου! αν είχες γεννηθεί κορίτσι θα σ είχα πετάξει τα μάτια  :knockinb:και μετά θα έγραφα τη νουβέλα μας! :happy: :happy:

αλλά δυστυχώς ο καλός θεούλης σε έβγαλε "πράγμα"! :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

ούτε αρσενικό ούτε θηλυκό! :S :S

οπότε γλυκο μου παπάκι ατύχησες!!!!  :birdman:
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΕ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.

Δηλαδή, για να το πω ωμά όπως ΔΕΝ συνηθίζω, ακόμη και εάν το να γαμάς αγοράκια ήταν κάτι κανονικό τότε γιατί πρέπει να το κρίνουμε με τα σημερινά δεδομένα που είναι για εμένα και πολύ κόσμο κάτι απαράδεκτο;
Pornopapos γιατί προσπαθείς να το βγάλεις στην επιφάνεια; Γιατί προσπαθείς να μειώσεις το μεγαλείο, το κύρος και την προσφορά του αρχαιοελληνικού πολιτισμού υπερτονίζοντας κάτι που ΤΩΡΑ είναι απαράδεκτο; ΤΩΡΑ είναι απαράδεκτο αυτό. Όποιος το κάνει ΤΩΡΑ είναι κατακριτέος από την κοινωνία. Είναι αδύνατο να κρίνεις το τί γινόταν τότε με τα ήθη και έθιμα της εποχής που ζεις τώρα και να φθάσεις σε λογικό και ασφαλές συμπέρασμα. ΑΔΥΝΑΤΟΝ!
Και να είναι αλήθεια αυτό που τείνεις να υπερτονίζεις συμμαχώντας με τη ΝτέιναΤρανς, ΠΩΣ πλήτει την υπερηφάνεια που νοιώθω εγώ για αυτούς; Εκτός και εάν εσύ δεν τη νοιώθεις.

Φυλήςυχος Πολίτης

Εκλαμβάνω ως υποτιμητική την αναφορά σας προς την Δανάη. Κάνω λάθος; Μακάρι!

Αν στο σημείωμα σας δεν υπαρχει κάτι τέτοιο, αν δηλαδή θεωρείτε τη Δανάη ως ισότιμο συνομιλητή, ευχαρίστως να δεχθώ ότι έκανα

λάθος που σας καταλόγισα ρατσισμό!

Δεν θα εστιάσω όμως εκεί τη συζήτηση!
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Για οσο χρονο ΚΡΥΒΕΤΑΙ η ΠΑΠΙΑ μπορουμε να παιζουμε αυτο το παιχνιδι...

Καντε clik στο START και με το ποντικι μετακινηστε  το ΚΑΝΟΝΙ click
Για να την ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕΤΕ.. :uglystupid:

Μην σας ΞΕΦΥΓΕΙ... (ΠΑΠΙΑ  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: ΣΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ)

Χααχαχαχαχαχαχ, εγώ και Flashblock και NoScript

Ακομη και την retro πλεον Amiga 500 θα το βγαλω σε PURE ASSEMBLY

Κόψε κάτι, δεν αρχίζεις πρώτα από Java;;;;
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
ΠΡΟΣ: DANAHTRANS

Σε καμμία περίπτωση με προηγούμενη δημοσίευσή μου στο παρόν νήμα δεν θέλησα να θίξω τις προτιμήσεις, τα δικαιώματα ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό σου. Εάν θεώρησες ότι σε θίγω ή ότι έχω οιασδήποτε φύσεως ρατσιστική αντιμετώπιση εναντίον σου, σε διαβεβαιώ ότι αυτό δεν συμβαίνει και σου ζητώ ειλικρινά συγγνώμη.

Φυλήςυχος Πολίτης
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.333
Κριτικές
3
Like
1.544
Πόντοι
566
τι έγινε αποκρούστηκε το πρώτο κύμα επίθεσης (ανθέλλην και λοιπές πίπες)

και περάσαμε στο δεύτερο (ανεπαρκής ακαδημαϊκώς);;;

να κάνετε μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα αν υπάρχει απάτη!!!

ή θα κάνουμε και έρευνα για τις ισοτιμίες ακαδημαϊκών τίτλων στο φόρουμ;

Πάπιε ΠΠ έκανες γαργάρα το ότι η Θ. Δραγώνα χωρίς βασικό πτυχίο πανεπιστημίου έγινε πανεπιστημιακός.....είδες για να συμφωνείτε σε πολλά κάνεις κολοτούμπα το ότι είναι η μοναδική καθηγήτρια πανεπιστημίου με βασικό πτυχίο από κολέγιο....

...ιδού το βιογραφικό της

περισσότερα στο....
https://apps.opengov.gr/sec_cvs/html/dragona.html] [/url]


Όνομα: ΘΑΛΕΙΑ
Επώνυμο: ΔΡΑΓΩΝΑ
Όνομα Πατρός: ΙΩΑΝΝΗΣ
Ημ/νια Γέννησης: 18/01/1952
Ιστοσελίδα: dragonathalia.gr

Εκπαίδευση:
1978-1984: Ph.D. στην Eφαρμοσμένη Kοινωνική Ψυχολογία. Tίτλος
διατριβής: "The self-concept of preadolescents in the Hellenic
context", Aston University in Birmingham.
1974-1976: M.A. στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, Ball State University,
Muncie, Indiana.
1969-1973: B.A. στην Ψυχολογία, Pierce College.


ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ

Δραγώνα, Θ. (2007) Έλληνες έφηβοι και εθνικός εαυτός:Ανάμεσα στην ανατροπή και στην εξασφάλιση του οικείου. Στο Π. Καφετζής, Θ. Μαλούτας, Ι. Τσίγκανου (επιμ.) Πολιτική, Κοινωνία, Πολίτες: Ανάλυση Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Κοινωνικής Έρευνας, Αθήνα: Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών, 99-124.

Dragonas, T. & A. Frangoudaki (2006) Educating the Muslim Minority in Western Thrace, Islam and Christian-Muslim Relations, Ιανουάριος 2006, 17, 1, 21-41.
Δραγώνα, Θ & Φ. Μπιρτέκ (επιμ.) (2005) Ελλάδα και Τουρκία:Πολίτης και Έθνος-Κράτος, σ. 355. Αθήνα: Αλεξάνδρεια.

Δραγώνα, Θ. (2005) Σχολικές εορτές: Οι εκπαιδευτικοί επεξεργάζονται εθνικές ταυτότητες. Στο Κ. Ναυρίδης και Ν. Χρηστάκης (επιμ.) Κοινωνίες σε Κρίση:Αναζήτηση Νοήματος. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2005, 217-242.

Dragonas, T. (2005) Mirror representations of national identity: Greece and Turkey. Στο A. Gülerce, A. Hofmeister, I. Staeble, G. Saunders & J. Kaye (επιμ.) Contemporary Theorizing in Psychology: Global Perspectives. Canada: Captus University Publications, 2005, 365-375.



Δραγώνα, Θ. (2004) Εκπαιδεύοντας τον ανοίκειο «άλλο»: Το παράδειγμα της μειονοτικής εκπαίδευσης, Ψυχολογία, 11, 1, 20-33.

Dragonas, T. (2004) Negotiation of identities: The Muslim Minority in Western Thrace, New Perspectives on Turkey, 30, 1-24.

Dragonas, T. (2004) Identity and the politics of difference:The example of Western Thrace. Στο Ch. Inglessi, A. Lymberaki, H. Vermeulen & G. J. V. Wijngaarden (επιμ) Immigration and Integration in Northern versus Southern Europe. Athens:The Netherlands Institute of Athens, 2004, 169-180.

Dragonas, T., B. Ersanli & A. Frangoudaki (2004) Greek and turkish students’ view on history, the nation and democracy. Στο Birtek, F. & T. Dragonas (επιμ.) (2005) Citizenship and the Nation-State:Greece and Turkey, 161-189. London: Routledge.
Δραγώνα, Θ. (2003) Αναζητώντας τον πατέρα, στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Κόσμοι της Παιδικής Ηλικίας. Αθήνα, Νήσος, 2003, 151-166.

Papadopoulou, K., J. Tsiantis, T. Dragonas, A. Cox (2002) Maternal postnatal well-being and perceived hassles:cheesy:oes community intervention with normal populations make a difference?, International Journal of Mental Health Promotion, 4, 3, 13-24.

Dragonas, Th., (2001) Whose fault is it? Shame and guilt for the genetic defect. Στο E. Ettorre (επιμ.) Before Birth:Understanding Prenatal Screening. Aldershot:Ashgate.
Tsiantis, J., M. Smith, T. Dragonas & A. Cox (2000) Early mental health promotion in children through primary health care services: A multi-centre implementation, Mental Health Promotion, 2, 3, 2000, 5-17.

Dragonas, T. & A. Frangoudaki ( επιμ.) (2000)Youth and History, Journal of Modern Greek Studies, (Special Issue),18, 2, 229-391.

Dragonas, T. & D. Bar-On (2000) National identity among a neighboring quartet: The case of Greeks, Turks, Israelis and Palestinians, Journal of Modern Greek Studies, 18,2000, 335-353.

Frangoudaki, A. & T. Dragonas (2000) Intercultural education in the European Union from a «Southern» view point. Στο J. Gundara & S. Jacobs (επιμ) Intercultural Europe: Diversity and Social Policy, 167-188. Hants, England: Ashgate Publishing Ltd.





EPEYNHTIKA ΠPOΓPAMMATA

- Επιστημονική συνυπεύθυνη (2005-2007), αναπληρώτρια επιστημονική υπεύθυνη (2002-2004) του προγράμματος του YΠEΠΘ (KΠΣ) «Eκπαίδευση Mουσουλμανοπαίδων», και συνυπεύθυνη της δράσης για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών (1997-2000) (επιστημονική υπεύθυνη A. Φραγκουδάκη), ΕΠΕΑΕΚ Ι, ΙΙ, & ΙΙΙ.

-Eπιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος Two conflicts, four countries: Teachers work with their students on the respect for human rights. Mετέχουν το Πανεπιστήμιο Aθηνών, το University of Bogazici (Tουρκία), το Ben Gurion University (Iσραήλ) και το University of Bethlehem (Παλαιστίνη). Xρηματοδότηση EE (MEDA-Democracy), 1998-2000.

- "Nεότητα και Iστορία", ευρωπαϊκή έρευνα στην οποία μετείχαν, εκτός από το πανεπιστήμιο Aθηνών, 27 ευρωπαϊκά ερευνητικά κέντρα και πανεπιστήμια,1994-1996.

- "Eκπαίδευση Eκπαιδευτικών σε θέματα Διαπολιτισμικής Eκπαίδευσης", επιστημονική υπεύθυνη, Πανεπιστήμιο Aθηνών, χρηματοδότηση EE, Γενική Διεύθυνση XXII, 1994-1996.

- "Oι Aναπαραστάσεις του Eθνικού 'Άλλου' :think: στα Πλαίσια του Eλληνικού Eκπαιδευτικού Συστήματος", επιστημονική υπεύθυνη, Πανεπιστήμιο Aθηνών, χρηματοδότηση EE, Γενική Διεύθυνση XXII, 1993-1995.

Επικεφαλής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ για Μεταναστευτική Πολιτική 2009.

Μέλος του ΔΣ Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας 2000-04 (με αμοιβή ???)

Μέλος της Διοικούσας Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου 1995-2004 (με αμοιβή ???)

Μέλος της Διοικούσας Πανεπιστημίου του Αιγαίου 1992-93 (με αμοιβή ???)

Μέλος του ΔΣ του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού 1989-1995 (με αμοιβή ???)

Μέλος του Ιδρύματος Ανάπτυξης Κοινωνικής Εργασίας 1986-1994 (με αμοιβή ???)

Συμμετοχή στο Greek-Turkish Dialogue Series (University of Virginia & Center for Strategic and International Studies, Washington DC) (1999-2002).

Μέλος ελληνοτουρκικής εκδοτικής επιτροπής της σειράς Social and Historical Studies in Greece and Turkey.

 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Ρε Στέκα, για πε μου κάτι.

Υπήρχαν το 1969 σπουδές ψυχολογίας στην Ελλάδα;;;;;

Συμμετοχή στο Greek-Turkish Dialogue Series (University of Virginia & Center for Strategic and International Studies, Washington DC) (1999-2002).

Και αυτό γιατί το μαυρίζεις;;;;

 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Πάπιε ΠΠ έκανες γαργάρα το ότι η Θ. Δραγώνα χωρίς βασικό πτυχίο πανεπιστημίου έγινε πανεπιστημιακός.....είδες για να συμφωνείτε σε πολλά κάνεις κολοτούμπα το ότι είναι η μοναδική καθηγήτρια πανεπιστημίου με βασικό πτυχίο από κολέγιο....

...ιδού το βιογραφικό της

περισσότερα στο....
https://apps.opengov.gr/sec_cvs/html/dragona.html] [/url]


Όνομα: ΘΑΛΕΙΑ
Επώνυμο: ΔΡΑΓΩΝΑ
Όνομα Πατρός: ΙΩΑΝΝΗΣ
Ημ/νια Γέννησης: 18/01/1952
Ιστοσελίδα: dragonathalia.gr

Εκπαίδευση:
1978-1984: Ph.D. στην Eφαρμοσμένη Kοινωνική Ψυχολογία. Tίτλος
διατριβής: "The self-concept of preadolescents in the Hellenic
context", Aston University in Birmingham.
1974-1976: M.A. στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, Ball State University,
Muncie, Indiana.
1969-1973: B.A. στην Ψυχολογία, Pierce College.


ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ

Δραγώνα, Θ. (2007) Έλληνες έφηβοι και εθνικός εαυτός:Ανάμεσα στην ανατροπή και στην εξασφάλιση του οικείου. Στο Π. Καφετζής, Θ. Μαλούτας, Ι. Τσίγκανου (επιμ.) Πολιτική, Κοινωνία, Πολίτες: Ανάλυση Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Κοινωνικής Έρευνας, Αθήνα: Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών, 99-124.

Dragonas, T. & A. Frangoudaki (2006) Educating the Muslim Minority in Western Thrace, Islam and Christian-Muslim Relations, Ιανουάριος 2006, 17, 1, 21-41.
Δραγώνα, Θ & Φ. Μπιρτέκ (επιμ.) (2005) Ελλάδα και Τουρκία:Πολίτης και Έθνος-Κράτος, σ. 355. Αθήνα: Αλεξάνδρεια.

Δραγώνα, Θ. (2005) Σχολικές εορτές: Οι εκπαιδευτικοί επεξεργάζονται εθνικές ταυτότητες. Στο Κ. Ναυρίδης και Ν. Χρηστάκης (επιμ.) Κοινωνίες σε Κρίση:Αναζήτηση Νοήματος. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2005, 217-242.

Dragonas, T. (2005) Mirror representations of national identity: Greece and Turkey. Στο A. Gülerce, A. Hofmeister, I. Staeble, G. Saunders & J. Kaye (επιμ.) Contemporary Theorizing in Psychology: Global Perspectives. Canada: Captus University Publications, 2005, 365-375.



Δραγώνα, Θ. (2004) Εκπαιδεύοντας τον ανοίκειο «άλλο»: Το παράδειγμα της μειονοτικής εκπαίδευσης, Ψυχολογία, 11, 1, 20-33.

Dragonas, T. (2004) Negotiation of identities: The Muslim Minority in Western Thrace, New Perspectives on Turkey, 30, 1-24.

Dragonas, T. (2004) Identity and the politics of difference:The example of Western Thrace. Στο Ch. Inglessi, A. Lymberaki, H. Vermeulen & G. J. V. Wijngaarden (επιμ) Immigration and Integration in Northern versus Southern Europe. Athens:The Netherlands Institute of Athens, 2004, 169-180.

Dragonas, T., B. Ersanli & A. Frangoudaki (2004) Greek and turkish students’ view on history, the nation and democracy. Στο Birtek, F. & T. Dragonas (επιμ.) (2005) Citizenship and the Nation-State:Greece and Turkey, 161-189. London: Routledge.
Δραγώνα, Θ. (2003) Αναζητώντας τον πατέρα, στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Κόσμοι της Παιδικής Ηλικίας. Αθήνα, Νήσος, 2003, 151-166.

Papadopoulou, K., J. Tsiantis, T. Dragonas, A. Cox (2002) Maternal postnatal well-being and perceived hassles:cheesy:oes community intervention with normal populations make a difference?, International Journal of Mental Health Promotion, 4, 3, 13-24.

Dragonas, Th., (2001) Whose fault is it? Shame and guilt for the genetic defect. Στο E. Ettorre (επιμ.) Before Birth:Understanding Prenatal Screening. Aldershot:Ashgate.
Tsiantis, J., M. Smith, T. Dragonas & A. Cox (2000) Early mental health promotion in children through primary health care services: A multi-centre implementation, Mental Health Promotion, 2, 3, 2000, 5-17.

Dragonas, T. & A. Frangoudaki ( επιμ.) (2000)Youth and History, Journal of Modern Greek Studies, (Special Issue),18, 2, 229-391.

Dragonas, T. & D. Bar-On (2000) National identity among a neighboring quartet: The case of Greeks, Turks, Israelis and Palestinians, Journal of Modern Greek Studies, 18,2000, 335-353.

Frangoudaki, A. & T. Dragonas (2000) Intercultural education in the European Union from a «Southern» view point. Στο J. Gundara & S. Jacobs (επιμ) Intercultural Europe: Diversity and Social Policy, 167-188. Hants, England: Ashgate Publishing Ltd.





EPEYNHTIKA ΠPOΓPAMMATA

- Επιστημονική συνυπεύθυνη (2005-2007), αναπληρώτρια επιστημονική υπεύθυνη (2002-2004) του προγράμματος του YΠEΠΘ (KΠΣ) «Eκπαίδευση Mουσουλμανοπαίδων», και συνυπεύθυνη της δράσης για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών (1997-2000) (επιστημονική υπεύθυνη A. Φραγκουδάκη), ΕΠΕΑΕΚ Ι, ΙΙ, & ΙΙΙ.

-Eπιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος Two conflicts, four countries: Teachers work with their students on the respect for human rights. Mετέχουν το Πανεπιστήμιο Aθηνών, το University of Bogazici (Tουρκία), το Ben Gurion University (Iσραήλ) και το University of Bethlehem (Παλαιστίνη). Xρηματοδότηση EE (MEDA-Democracy), 1998-2000.

- "Nεότητα και Iστορία", ευρωπαϊκή έρευνα στην οποία μετείχαν, εκτός από το πανεπιστήμιο Aθηνών, 27 ευρωπαϊκά ερευνητικά κέντρα και πανεπιστήμια,1994-1996.

- "Eκπαίδευση Eκπαιδευτικών σε θέματα Διαπολιτισμικής Eκπαίδευσης", επιστημονική υπεύθυνη, Πανεπιστήμιο Aθηνών, χρηματοδότηση EE, Γενική Διεύθυνση XXII, 1994-1996.

- "Oι Aναπαραστάσεις του Eθνικού 'Άλλου' :think: στα Πλαίσια του Eλληνικού Eκπαιδευτικού Συστήματος", επιστημονική υπεύθυνη, Πανεπιστήμιο Aθηνών, χρηματοδότηση EE, Γενική Διεύθυνση XXII, 1993-1995.

Επικεφαλής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ για Μεταναστευτική Πολιτική 2009.

Μέλος του ΔΣ Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας 2000-04 (με αμοιβή ???)

Μέλος της Διοικούσας Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου 1995-2004 (με αμοιβή ???)

Μέλος της Διοικούσας Πανεπιστημίου του Αιγαίου 1992-93 (με αμοιβή ???)

Μέλος του ΔΣ του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού 1989-1995 (με αμοιβή ???)

Μέλος του Ιδρύματος Ανάπτυξης Κοινωνικής Εργασίας 1986-1994 (με αμοιβή ???)

Συμμετοχή στο Greek-Turkish Dialogue Series (University of Virginia & Center for Strategic and International Studies, Washington DC) (1999-2002).

Μέλος ελληνοτουρκικής εκδοτικής επιτροπής της σειράς Social and Historical Studies in Greece and Turkey.

σ' αυτό το γύρο θα παίξεις χωρίς αντίπαλο!

δε μ' ενδιαφέρει το θέμα ν' ασχοληθώ...

θα παρακολουθώ όμως ως ακροατής (πράγμα ίσως χειρότερο για σένα)

εξήγησε όμως που είναι το πρόβλημα πως προσπεράστηκε και πως δεν εντοπιστηκε σε όλες τις κρίσεις της;

αφού τα ξέρετε όλα εσεις της ακρομεσοδεξιάς...

να μάθουμε και εμείς κάτι από τη "σοφία" σας, όχι να διδάσκουμε μόνο!

Α να κάνω και την προαναγγελία της επόμενης επίθεσης : ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΚΛΑ!

Αυτός είναι ο επόμενος στόχος του ακρομεσοδεξιού μπλοκ!

 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.333
Κριτικές
3
Like
1.544
Πόντοι
566
Ρε Στέκα, για πε μου κάτι.

Υπήρχαν το 1969 σπουδές ψυχολογίας στην Ελλάδα;;;;;

Συμμετοχή στο Greek-Turkish Dialogue Series (University of Virginia & Center for Strategic and International Studies, Washington DC) (1999-2002).

Και αυτό γιατί το μαυρίζεις;;;;

1. Και τι σημαίνει αυτό ??? Ότι πρέπει να γίνει καθηγήτρια πανεπιστημίου ??? (δες χθεσινό post σελ. 19 και θα καταλάβεις).

2. Αρχικά, μου έκανε εντύπωση η διάρκεια του Greek-Turkish Dialogue Series.....

3. Μαύρισα και άλλα σημεία, αν είδες. Γιατί δεν σχολίασες και τα άλλα ???
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Και τώρα οι δύο μας pornopapos!

Οι αρχαίοι Έλληνες και εμείς είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι διότι έχουμε δύο διαφορετικές θρησκείες κατ' αρχήν! Εδώ έχεις ανοίξει ολόκληρο νήμα για τους Έλληνες μουσουλμάνους. Αντιλαμβάνεσαι ότι είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Γιατί αδυνατείς να αντιληφθείς ότι εμείς και οι αρχαίοι είμαστε διαφορετικοί κόσμοι; Έχουμε διαφορετικά ήθη και έθιμα. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ! Τώρα θεωρούμε κάτι απανθρωπιά και τότε απαραίτητο κανόνα. Τώρα είναι κάτι ακραίο και τότε κανονας. Εδώ δύο ή τρεις γενιές πριν ήταν διαφορετικά τα πράγματα δεν θα είναι τόσο πολλές γενιές πίσω και με διαφορετική θρησκεία;

Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ήταν άπιστος στη γυναίκα του, είχε παιδιά με κάθε θηλυκή θεότητα, θύμωνε και πέταγε κεραυνούς.
Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ* είναι ο θεός της ειρήνης, της καλοσύνης, της πραότητας, συγχωρεί και δεν τιμωρεί.
Εάν ο δικός μας ΘΕΟΣ ήθελε ομοφυλοφικές σχέσεις δεν θα έφτιαχνε Adam and Eve αλλά Adam and Steve. Η θρησκεία μας δεν επιτρέπει ή τέλος πάντων δεν ευλογεί αυτές τις σχέσεις. Συμβαδίζει με την συντρηπτική πλειοψηφία της τωρινής κοινωνίας. Αντιλαμβάνεσαι τα διαφορετικά πρότυπα των δύο κόσμων.

Γιατί υπερτονίζεις αυτό το χαρακτηριστικό; Γιατί κρίνεις με σημερινά κριτήρια κάτι που συνέβαινε τότε;

*Ακόμη και εάν κάποιος δεν ανήκει στο χριστεπώνυμο πλήθος δεν γίνεται να αρνηθούμε ότι η κοινωνία μας είναι ακόμη οικοδομημένη με ελληνορθόδοξα χριστιανικά πρότυπα και τα έθιμά μας τέτοια.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
1. Και τι σημαίνει αυτό ??? Ότι πρέπει να γίνει καθηγήτρια πανεπιστημίου ??? (δες χθεσινό post σελ. 19 και θα καταλάβεις).

2. Αρχικά, μου έκανε εντύπωση η διάρκεια του Greek-Turkish Dialogue Series.....

3. Μαύρισα και άλλα σημεία, αν είδες. Γιατί δεν σχολίασες και τα άλλα ???

Αυτές θεωρούνται απαντήσεις στις ερωτήσεις μου;;;
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.333
Κριτικές
3
Like
1.544
Πόντοι
566
Αυτές θεωρούνται απαντήσεις στις ερωτήσεις μου;;;


Αν κάποιος δεν έχει πτυχίο πανεπιστημίου μπορεί να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου ???  :think: Η απάντηση είναι ΝΑΙ, αρκεί να είναι φίλος του Τζέφρυ και αριστερός σαν τον πάπιο ΠΠ  :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:

Το "ακροδεξιό" ΠΑΡΟΝ κατά ΠΠ, έγραψε τα εξής:



Παράνομα έκαναν καθηγήτρια την κυρία Θάλεια Δραγώνα
Που ο Γιώργος Παπανδρέου έβαλε σε εκλόγιμη θέση του Επικρατείας
Με... διασταλτική ερμηνεία το ΔΙΚΑΤΣΑ αναγνώρισε το διδακτορικό της!



Xωρίς να έχει βασικό τίτλο σπουδών, η κυρία Θάλεια Δραγώνα, σίγουρο μέλος της νέας Βουλής, μια και ο κ. Παπανδρέου την τοποθέτηση σε εκλόγιμη θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας, ενώ δεν κρίθηκε ικανός ο Κώστας Λαλιώτης για εκλόγιμη θέση και έτσι έμεινε εκτός Βουλής, είχε την τύχη –πιθανότατα και την εύνοια– να της αναγνωρισθεί από το ΔΙΚΑΤΣΑ το διδακτορικό δίπλωμα στην Ψυχολογία που πήρε από Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ (Αγγλία) χωρίς να έχει βασικό τίτλο σπουδών, με μια μεθόδευση που δείχνει ότι στην Ελλάδα πάντα εφευρίσκονται παράθυρα για να ξεφεύγουν κάποιοι από τον νόμο. Και η σκανδαλώδης απόφαση στηρίχθηκε σε... διασταλτική ερμηνεία του νόμου που... σκαρφίσθηκαν!

Η φωτοτυπία της σχετικής βεβαίωσης του ΔΙΚΑΤΣΑ, με ημερομηνία 24/1/1986, που δημοσιεύουμε, ΚΡΑΥΓΑΖΕΙ...

Το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί τίθεται η σημείωση, που έχει και όλο το... ζουμί! «Η ενδιαφερόμενη στερείται βασικού τίτλου σπουδών», γράφει. Προφανώς για να έχουμε και τις πλάτες μας καλυμμένες... Και να μεταφερθούν οι ευθύνες σε εκείνους που θα προσφέρουν αξιώματα, στηριζόμενοι σε ανύπαρκτο τίτλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες από άτομα που γνωρίζουν τα του ΔΙΚΑΤΣΑ, δεν έπρεπε να της αναγνωρισθεί το διδακτορικό δίπλωμα, αφού δεν έχει βασικό τίτλο σπουδών. Το μόνο που διαθέτει ήταν κάποιο πτυχίο του Κολεγίου Deree, ενός παραρτήματος αμερικανικού πανεπιστημίου που λειτουργούσε στην εδώ... αμερικανική βάση, πριν κλείσει.

Από έρευνες που κάναμε, αυτό που προέκυψε είναι ότι τη μεθόδευση την έστησε η Τριμελής Επιτροπή, πρόεδρος της οποίας ήταν ο κ. Λάμπρος Χουσιάδης, καθηγητής στη Σχολή Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για να ξεπερασθεί η έλλειψη βασικού τίτλου σπουδών, τι σκαρφίσθηκαν λέτε; Τη... διασταλτική ερμηνεία! Και με τον τρόπο αυτό η κυρία Θάλεια κατάφερε να πάρει αναγνώριση του διδακτορικού της. Άραγε, πριν από την κυρία Θάλεια, για ποιον άλλον ή άλλη η Τριμελής Επιτροπή κατέφυγε σε... διασταλτική ερμηνεία για να ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ το διδακτορικό τους δίπλωμα, από τη στιγμή που στερείται βασικού τίτλου σπουδών;

Η ίδια κομπίνα στο πανεπιστήμιο
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η μεθόδευση της... διασταλτικής ερμηνείας χρησιμοποιήθηκε προκειμένου να εκλεγεί καθηγήτρια και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, μια και δεν διαθέτει βασικό τίτλο σπουδών!


περισσότερα στο....

[URL unfurl="true"]http://paron.gr/v3/new.php?id=16823&colid=37&catid=33&dt=2007-06-17&search=%C4%F1%E1%E3%FE%ED%E1[/url]
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΕ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.

Δηλαδή, για να το πω ωμά όπως ΔΕΝ συνηθίζω, ακόμη και εάν το να γαμάς αγοράκια ήταν κάτι κανονικό τότε γιατί πρέπει να το κρίνουμε με τα σημερινά δεδομένα που είναι για εμένα και πολύ κόσμο κάτι απαράδεκτο;
Pornopapos γιατί προσπαθείς να το βγάλεις στην επιφάνεια; Γιατί προσπαθείς να μειώσεις το μεγαλείο, το κύρος και την προσφορά του αρχαιοελληνικού πολιτισμού υπερτονίζοντας κάτι που ΤΩΡΑ είναι απαράδεκτο; ΤΩΡΑ είναι απαράδεκτο αυτό. Όποιος το κάνει ΤΩΡΑ είναι κατακριτέος από την κοινωνία. Είναι αδύνατο να κρίνεις το τί γινόταν τότε με τα ήθη και έθιμα της εποχής που ζεις τώρα και να φθάσεις σε λογικό και ασφαλές συμπέρασμα. ΑΔΥΝΑΤΟΝ!
Και να είναι αλήθεια αυτό που τείνεις να υπερτονίζεις συμμαχώντας με τη ΝτέιναΤρανς, ΠΩΣ πλήτει την υπερηφάνεια που νοιώθω εγώ για αυτούς; Εκτός και εάν εσύ δεν τη νοιώθεις.

Φυλήςυχος Πολίτης

Για πολλοστή φορά για τους καθημερινά ανιστόρητους. Πουθενά δεν επαινείται ή αναφέρεται έστω ανεκτά ο κυναιδισμός. Όποιος το βρει να το δηλώσει αλλιώς να ΣΚΑΣΕΙ. Επιτέλους οι αγγγλοτραφείς γκέυ
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Αν κάποιος δεν έχει πτυχίο πανεπιστημίου μπορεί να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου ???  :think: Η απάντηση είναι ΝΑΙ, αρκεί να είναι φίλος του Τζέφρυ και αριστερός σαν τον πάπιο ΠΠ  :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:

Το "ακροδεξιό" ΠΑΡΟΝ κατά ΠΠ, έγραψε τα εξής:



Παράνομα έκαναν καθηγήτρια την κυρία Θάλεια Δραγώνα
Που ο Γιώργος Παπανδρέου έβαλε σε εκλόγιμη θέση του Επικρατείας
Με... διασταλτική ερμηνεία το ΔΙΚΑΤΣΑ αναγνώρισε το διδακτορικό της!



Xωρίς να έχει βασικό τίτλο σπουδών, η κυρία Θάλεια Δραγώνα, σίγουρο μέλος της νέας Βουλής, μια και ο κ. Παπανδρέου την τοποθέτηση σε εκλόγιμη θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας, ενώ δεν κρίθηκε ικανός ο Κώστας Λαλιώτης για εκλόγιμη θέση και έτσι έμεινε εκτός Βουλής, είχε την τύχη –πιθανότατα και την εύνοια– να της αναγνωρισθεί από το ΔΙΚΑΤΣΑ το διδακτορικό δίπλωμα στην Ψυχολογία που πήρε από Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ (Αγγλία) χωρίς να έχει βασικό τίτλο σπουδών, με μια μεθόδευση που δείχνει ότι στην Ελλάδα πάντα εφευρίσκονται παράθυρα για να ξεφεύγουν κάποιοι από τον νόμο. Και η σκανδαλώδης απόφαση στηρίχθηκε σε... διασταλτική ερμηνεία του νόμου που... σκαρφίσθηκαν!

Η φωτοτυπία της σχετικής βεβαίωσης του ΔΙΚΑΤΣΑ, με ημερομηνία 24/1/1986, που δημοσιεύουμε, ΚΡΑΥΓΑΖΕΙ...

Το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί τίθεται η σημείωση, που έχει και όλο το... ζουμί! «Η ενδιαφερόμενη στερείται βασικού τίτλου σπουδών», γράφει. Προφανώς για να έχουμε και τις πλάτες μας καλυμμένες... Και να μεταφερθούν οι ευθύνες σε εκείνους που θα προσφέρουν αξιώματα, στηριζόμενοι σε ανύπαρκτο τίτλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες από άτομα που γνωρίζουν τα του ΔΙΚΑΤΣΑ, δεν έπρεπε να της αναγνωρισθεί το διδακτορικό δίπλωμα, αφού δεν έχει βασικό τίτλο σπουδών. Το μόνο που διαθέτει ήταν κάποιο πτυχίο του Κολεγίου Deree, ενός παραρτήματος αμερικανικού πανεπιστημίου που λειτουργούσε στην εδώ... αμερικανική βάση, πριν κλείσει.

Από έρευνες που κάναμε, αυτό που προέκυψε είναι ότι τη μεθόδευση την έστησε η Τριμελής Επιτροπή, πρόεδρος της οποίας ήταν ο κ. Λάμπρος Χουσιάδης, καθηγητής στη Σχολή Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για να ξεπερασθεί η έλλειψη βασικού τίτλου σπουδών, τι σκαρφίσθηκαν λέτε; Τη... διασταλτική ερμηνεία! Και με τον τρόπο αυτό η κυρία Θάλεια κατάφερε να πάρει αναγνώριση του διδακτορικού της. Άραγε, πριν από την κυρία Θάλεια, για ποιον άλλον ή άλλη η Τριμελής Επιτροπή κατέφυγε σε... διασταλτική ερμηνεία για να ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ το διδακτορικό τους δίπλωμα, από τη στιγμή που στερείται βασικού τίτλου σπουδών;

Η ίδια κομπίνα στο πανεπιστήμιο
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η μεθόδευση της... διασταλτικής ερμηνείας χρησιμοποιήθηκε προκειμένου να εκλεγεί καθηγήτρια και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, μια και δεν διαθέτει βασικό τίτλο σπουδών!

Ααααααα, καλά. Αυτό λογίζεται ως απάντηση;;;;

1) Που είναι η απόφαση του ΔΙΚΑΤΣΑ;; Φωτοτυπία ακούμε, φωτοτυπία δεν βλέπουμε. Και το ΠΑΡΟΝ έχει πιαστεί ουκ ολίγες φορές να γράφει ανακρίβειες εάν όχι απροκάλυπτα ψέμματα (όπως πχ η παραποίηση του πλήρους τίτλου της θέσης του Ειδικού Γραμματέα)

2) Ποιά είναι ακριβώς η διασταλτική ερμηνεία που λέει το ΠΑΡΟΝ;;;

3) Το ΔΙΚΑΤΣΑ δεν αξιολογεί το διδακτορικό αλλά την ισοτιμία του Πανεπιστημίου. Το Ashton την δέχθηκε, η επιτροπή των επιβλεπόντων το αξιολόγησε το διδακτόρικο.

4) Ομοίως την δέχθηκαν για master στην Indiana. Αν δεν αναγνώριζαν το πρώτο της πτυχείο για BA δεν θα την δέχονταν.

5) Η εκλογή σε θέσεις διδασκόντων στα Πανεπιστήμια όλου του κόσμου γίνεται με βάση το ερευνητικό έργο, τις δημοσιεύσεις κλπ. Και όχι με βάση το πιό ήταν το πρώτο πτυχείο.
Στις ΗΠΑ για παράδειγμα δεν υπάρχει πρώτο πτυχείο ιατρικής. Όλοι οι καθηγητές των ιατρικών σχολών έχουν τελειώσει βιοχημεία ή βιολογία.
Το ίδιο και εδώ στο Πολυτεχνείο και σε άλλες σχολές. Κάποιοι διδάσκουν προγραμματισμό Η/Υ και έχουν τελειώσει το Μαθηματικό.

Τι κάθομαι όμως και συζητάω........

 

rafman

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.642
Like
4
Πόντοι
66
ΣΑΒΡΑ  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

O rafman δεν γραφει ποτε σε Intermediate Languages π.χ JAVA και MSIL(.NET)

Ο rafman ΚΑΤΑΚΕΥΑΖΕΙ TERMINATORS :uglystupid: for CHRISOCHOIDIS LABS.... (Κ/Φ Included)

οπως καταλαβαινες (ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ JAVA EKEI) :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:

Ειναι της ΑΡΧΑΙΖΟΥΣΑΣ (ΓΛΩΣΗΣ) :uglystupid:

Εβγαλα νεα VERSION, Παιξε... :uglystupid: εχει πλακα  :2funny: :2funny: :2funny:

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom