Το ΟΣΔΕ δεν κοιτάει μόνο τα χαρτιά. Δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από το τραίνο για ποσότητες που θέλεις να "χαθούν". Το κόστος μεταφοράς είναι αστείο μπροστά στο κέρδος από την ογκομετρική διάλυση. Αν θυμάμαι καλά πάει στο 1:7 στο τελικό μείγμα. Το οποίο διαμορφώνεται στην αντλία από το πόσο θέλεις να το ξεφτιλισεις. Συνήθως πάει κοντά στο 30%, γιατί δε βγάζει άμεσες ζημιες, οπότε δεν καταλαβαίνει ο κάτοχος τίποτα.
Το ΣΔΟΕ βλέπει, ρωτάει και ζητά και κάποια χαρτιά.
Αν δει ένα αυτοκίνητο φορτωμένο ως την οροφή με τα λάστιχα να έχουν κάτσει από το βάρος,
Αν δει παραστατικά που αναφέρουν προϊόν μεταφοράς ΓΑΛΑ αλλά αυτό μυρίζει κάτι σε πετρέλαιο (ή ότι άλλο θές βάλε),
Αν σου ζητήσει παραστατικά για την μεταφορά και δεν έχεις ούτε καν το δίπλωμα ή ταυτότητα μαζί σου (άσχετα τα 2, ούτε καν τα ζητούν)
τότε ΝΑΙ, ίσα που σε γάμησαν.
Και το φορτίο θα ψάξουν και σε εργαστήρια θα το στείλουν, στην τελική μπορεί και να σε στείλουν σε κανένα μπουντρούμι.
Και καλά να πάθεις γιατί πας να κάνεις βρωμοδουλειά χωρίς να έχεις κάτσει μισό λεπτό να σκεφτείς τι χρειάζεται η παραπάνω βρωμοδουλειά για να μην σε τσακώσουν.
Γράφεις μετά για την διάλυση.
Μέχρι τώρα οι 2 που βγαίνουν, Κοκοτσάκης και Λακαφώσης, λένε οι άνθρωποι πως το μεταφερόμενο το υπολογίζουν σε καμιά παλέτα, 2-3 τόνους (και γι αυτό γράφω και ξαναματαγράφω υπομονή, 10 μέρες έμειναν).
Αναφέρεις μια αναλογία. Σεβαστή.
Πόση νοθευμένη βενζίνη προκύπτει??