οι πονηροί καθηγητές για να μη φανούν οι κακές επιδώσεις, βαζουν τα παιδιά να διαδηλώνουν. Επιτέλους πρέπει στην Ελλάδα να διαχωρίζονται οι μαθητές σε αυτούς που μπορούν και σε αυτούς που πρέπει να βρούνε το ταλέντο τους στην τεχνική εκπαίδευση
Σε κάλεσμά της η
Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας σημειώνει:
«Διαχωρισμός σχολείων σε έχοντες και μη, αυτή η διαφοροποίηση είναι ταξική! Δεν θα σας αφήσουμε να ξεπουλήσετε τα σχολεία μας!
Όλοι στους δρόμους μαζί με τους καθηγητές και τους γονείς μας!
Από την ημέρα που η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να ανακοινώσει ότι κάποια σχολεία θα μετατραπούν σε “Ωνασεια οι μαθητές μαζί με τους καθηγητές και τους γονείς μας είμαστε σε κινητοποιήσεις!
Δεν θα επιτρέψουμε να μας πετάξετε έξω από τα σχολεία της γειτονιάς μας και να στοιβαζομαστε στα ήδη υπεράριθμα τμήματα άλλων σχολείων!
Δεν θα σας αφήσουμε να μας αναγκάσετε να βάλουμε πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για να περάσουμε τις εξετάσεις που θα βάλετε, αν θέλουμε να πάμε στα σχολεία που λέτε ότι θα γίνουν “Ωνάσεια”.
Θέλουμε καλά σχολεία για όλους και όχι παιδεία για λίγους! Γιατί θα πρέπει να μπουν χορηγοί στα σχολεία μας για να αναβαθμιστούν και να είναι σύγχρονα;
Εμείς θέλουμε τα σχολεία μας να είναι δημόσια, δωρεάν, σύγχρονα και ασφαλή για όλους! Και για αυτό θα συνεχίσουμε διεκδικούμε!
Στηρίζουμε τους συμμαθητές μας στην κυψέλη, τον Κολωνό, το Μενίδι, το Πέραμα."
____
η τοποθέτηση των μαθητών προφανώς και δείχνει ότι δεν είναι ενεργούμενα των καθηγητών.
δεν θα επεκταθώ με τις ανακοινώσεις της ολμε και άλλων για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα.
όμως οι αντιδράσεις της κοινωνίας στις μεθοδεύσεις της κυβέρνησης, είτε μας αρέσει είτε όχι, αποτελεί ένα ζήτημα που είναι πολύ πιθανό ότι θα προκύψει με ιδιαίτερη ένταση το επόμενο διάστημα.
κάθε κοινωνικός φορέας θα προσέλθει στις διαμαρτυρίες για τα Τέμπη με τα δικά του επίδικα, στηρίζοντας τον αγώνα των συγγενών των θυμάτων μέσα από την ανάδειξη των παθογενειών στον δικό του τομέα,
στο βαθμό που συσπειρώνουν την κοινωνία ενάντια στις αντιλαϊκές πολιτικές απ' όπου κι αν προέρχονται.
συνεχίζουμε το λοιπόν