Νέα

«Δεν έχω οξυγόνο»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα troubakhs
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 31K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (14 μέλη και 25 επισκέπτες)

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
73.130
Like
78.287
Πόντοι
12.756
τελικά δεν ηταν ζωντανη η συνέντευξη .. ειχε γινει το απογευμα.. οκ , παντως δεν φανηκε να εγινε κοψοράψιμο σε μονταζ :coffee:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
14.159
Κριτικές
2
Like
78.993
Πόντοι
12.056
τελικά δεν ηταν ζωντανη η συνέντευξη .. ειχε γινει το απογευμα.. οκ , παντως δεν φανηκε να εγινε κοψοράψιμο σε μονταζ :coffee:
τοτε θα την εκανε ζωντανη φιλε για να εχει υψηλη ακροαματικοτητα
 

ekatse_i_koutsi_katsika

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Μαρ 2022
Μηνύματα
419
Like
1.231
Πόντοι
201
Και τώρα, δυστυχώς, πάνω στα μνήματα των θυμάτων στήνονται νέες καριέρες, με προορισμό το ελληνικό κοινοβούλιο ή την Ευρωβουλή... Δεν αλλάζει αυτή η σκατοράτσα... Ίδια παραμένει στο πέρασμα των αιώνων...
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
3.226
Κριτικές
1
Like
8.369
Πόντοι
1.056
Καλά και άγια όσα γράφουν εδώ μέσα μερικές κατσαρίδες -όπως ότι φταίει ο σταθμάρχης π.χ.- αλλά μην τολμήσουν να πουν τίποτα τέτοιο σε καμιά συγκέντρωση διαμαρτυρίας, γιατί θα τον φάνε ζωντανό.

Κάτι άλλο που φαίνεται ότι απασχολεί τα μέλη αυτού του νήματος είναι η ατιμωρησία των πασόκων σε σχέση με τις επερχόμενες καμπάνες που θα φάνε οι νδ-κράτες -οιασδήποτε θέσης και οιουδήποτε λειτουργήματος- για το έγκλημα των Τεμπών. "Μα καλά, μόνο εμείς θα τιμωρηθούμε;" διερωτώνται τα σκουλήκια δημοσίως.

Τι να κάνουμε -είναι η απάντηση-, οι άλλοι ήταν πιο άξιοι στη ρεμούλα, τις μίζες και τη διασπάθιση του δημόσιου χρήματος. Εσείς που πουλάτε και αριστεία θα πληρώσετε για όλους -έτσι, για να έχουμε να γελάμε αιωνίως.
Αγαπητέ ποτέ στα χρονικά της χώρας,δεν τιμωρήθηκε ΝεοΔημοκρατης όπως Πασοκος (Τσοχατζοπουλος)

Παρόλο που τα σκάνδαλα ήταν τραγικά περισσότερα των ΝΔδων
 
Τελευταία τροποποίηση:

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
65.559
Like
25.018
Πόντοι
5.506
Τον αδικήσατε ρε νιαμου. Τέτοιος μαλάκας, να μην πάρει μία καλή θέση ;
Εντάξει , είχε να ανταγωνιστεί θεσμικούς μαλάκες, μαλάκες του κατεστημένου,
γίγαντες της μαλακίας όπως ο barock ....

Αλλά και πάλι .........

Του αξίζει να γίνει ο μαλάκας barock του μαλάκα barock
τώρα που ο μαλάκας barock παίρνει το θρόνο του περσινού μαλάκα.

Ο Mr Malakas απέθανε
Ζήτω ο Mr Malakas
Μεγάλη αδικία.
Ένας μαλάκας κόσμημα για τη μαλακία.
Σταθερός μαλάκας, διαχρονικός.
Ένας τιτάνας της μαλακίας, που άνετα , πρώην πρωταθλητές Mr Malakas
όπως πίξουλας, τραμού κοκ .... θα τον φώναζαν Μαλάκα !
Ποτέ επιτέλους θα αποδεχθείς ότι σου έχω κάνει την ψυχούλα σκατωμενο σπληνάντερο μωρή κουφάλα;
 

Snip

Μέλος
Εγγρ.
26 Απρ 2024
Μηνύματα
89
Like
102
Πόντοι
0
Θα γραψω την παπαρια μου εδω, το
Δεν έχω οξυγόνο
πρεπει να αναλυθεί ποτε ακριβώς έγινε η έκρηξη. εννοω να συγχρονιστούν ρολογια απο κινητα κάμερες ηχητικα και όλα απο ειδικούς επιστήμονες.
Λογικά έγινε μια έκρηξη σαν θερμοβαρική βόμβα που τραβηξε όλο το οξυγόνο στο σημείο. πρεπει να μαθουμε ποτε έγινε η έκρηξη ποσα δευτερολεπτα μετα, και ακολουθησε η πυρκαγιά που έκαψε τα βαγονια.

Λογικα έχει δράσει η ΕΥΠ για την υποθεση και το χειρισμό της, ή κάποια άλλη ομάδα διαχείρσης , για αυτό εχουμε τόσο μεγάλο σκοτάδι στο τι έγινε αφου έχουν καταστραφεί μεθοδικά ολα τα βίντεο απο την διέλευση των τρένων, κατέστρεψαν τα δειγματα αιματος και υλικού απο τα πτωματα μιλάμε για την πιο βρώμικη υποθεση της μεταπολιτευσης,
και εννοώ να δρούσε η ΕΥΠ για τους Έλληνες και όχι να προστατέψουν το πολιτικό και οικονομικό προσωπικό της χώρας, το ξυλολιο ή νεφτι μεταφερόταν παράνομα και κανεις δεν έμαθε απο που προερχόταν και που πήγαινε.

Δεν θέλω να ονομάζομαι Έλληνας για αυτό το εξευτελιστικό πράγμα που ζούμε.

Θα μπορούσε ένα τέτοιο άτυχημα ή καπως διαφορετικά να το κάνει μια εχθρική χώρα να βάλει σίδερα να εκτροχιάσει ένα τρένο ή οτιδήποτε αλλά να εξευτελιζόμαστε απο μόνοι μας να μην είμαστε ικανοι για την αλήθεια και να μην είμαστε ικανοι για τρένα και συγκοινωνιες απο μονοι μας και να σκοτωνουμε τα παιδια μας και να το παίζουμε και μαγκιά κλανια, αυτο με ξεπερναει.
Οχι ρε δεν ειμαστε άξιοι ούτε για ένα τρένο.
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
17.340
Like
16.569
Πόντοι
3.656
Δεν θέλω να ονομάζομαι Έλληνας για αυτό το εξευτελιστικό πράγμα που ζούμε.
Τύπε αυτοί έχουν ξεπεράσει κάθε όριο

όλες οι κυβερνήσεις λίγο πολύ από τομάρια απαρτίζονταν...

αλλά αυτοί εδώ έχουν ξεπεράσει όλα τα όρια ο τρόπος που φαίνεται ότι συγκάλυψαν το θέμα ξεφεύγει από την πολιτική απατεωνιά και πάει περισσότερο σε υπόκοσμο.
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
3.226
Κριτικές
1
Like
8.369
Πόντοι
1.056
Τελικά βγήκε η Hellenic Train και ανακοίνωσε πως κουβαλούσε μπυρα μύστες μου

Ας αρχίσουμε τα τσίπουρα ...

 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.072
Like
1.770
Πόντοι
216
Δεν είπε κανείς να μη μετακινηθούν τα βαγόνια (άλλωστε έπρεπε να απελευθερωθούν οι ράγες) - αυτό είναι στάνταρ διαδικασία. Το ζήτημα είναι πως απλώθηκε παντού χαλίκι, ώστε να μη φαίνεται τι προϊόντα έφυγαν από την εμπορική αμαξοστοιχεία. Επίσης ποιοι ήταν αυτοί που κάλυψαν το έδαφος με χαλίκι; Ποιος ήταν το αφεντικό του συνεργείου; Ποιος τον πήρε τηλέφωνο; Αν αυτό που έκαναν ήταν για το καλο της έρευνας ,προς τι η μυστικότητα;
Δεν είμαι “της δουλειάς” ούτε έχω εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία.
Με βάση τον στοιχειώδες νου και την κοινή λογική όμως θα παρατηρήσω ότι για να μετακινήσεις βαγόνια εκατοντάδων τόνων χρειάζεσαι γερανούς και μάλιστα μεγάλους. Και αυτοί για να φτάσουν εκεί χρειάζονται δρόμο και για να λειτουργήσουν χρειάζονται μια min σταθερή και επίπεδη επιφάνεια.
Άρα λογικά ο εργολάβος που ανέλαβε την δουλειά κάπως έπρεπε να κάνει αυτά που εκείνος θεωρούσε απαραίτητα προκειμένου να την φέρει σε πέρας -ακόμα περισσότερο που όλα γίναν με την διαδικασία του κατεπείγοντος.
Μπορεί εσύ και εγώ να μην τα ξέρουμε αλλά δεν πιστεύω ότι είναι μυστικό το ποιος και πότε έδωσε εντολές και σε ποιόν.
Θεωρώ απίθανο να μην βρίσκονται αυτά τα στοιχεία στον ανακριτή. Ακόμα και αν λόγω του επείγοντος κάποιος ντόπιος εργολάβος πήρε στο φτερό και μόνο προφορικά την ανάθεση και τις εντολές, το ποιος είναι μάλλον είναι πανεύκολο να βρεθεί ακόμα και από τυχαίες φωτό – από όσο ξέρω οι γερανοί στα μπράτσα και στο σκάφος αναγράφουν για ευνόητους λόγους την εταιρία που ανήκουν, ούτε υπάρχουν και πολλοί εκεί στην γύρω περιοχή που διαθέτουν τέτοια μηχανήματα…
Τώρα αν προκειμένου να διαφυλαχτούν στοιχεία έπρεπε ο εργολάβος να ακολουθήσει μια διαφορετική από την (συνηθισμένη για αυτόν) διαδικασία, και αν κάποιος έπρεπε από πριν να τον ενημερώσει και να του το επιβάλλει είναι μια άλλη υπόθεση που χωράει πολύ συζήτηση σχετικά με το πως δουλεύει και λειτουργεί διαχρονικά η δημόσια διοίκησή μας. Παρόμοιες παραλείψεις, λάθη, και άκυρες ενέργειες/αποφάσεις βρίσκουμε παντού και πάντα διαχρονικά σε όλες τις μεγάλες καταστροφές/ατυχήματα.

Και εδώ που τα λέμε ακόμα και όλα είχαν γίνει by the book, ακόμα και αν βρίσκαμε στα χώματα αποδείξεις για το τί ήταν αυτό που μεταφερόταν, τι πραγματικά θα άλλαζε ? Ήδη δια της απαγωγής ξέρουμε ότι αυτό ήταν κάποιο καύσιμο - ακόμα και αν δεν μπορούμε να το αποδείξουμε, και ξέρουμε ότι αυτό δεν μεταφερόταν νόμιμα/καταγεγραμμένα. Απλά θα είχαμε μια τυπική απόδειξη ότι κάποιοι έκαναν λαθρεμπόριο που δεν θα α΄λλαξε και πολλά - το ξέρουμε ήδη...

Αν τέλος πάντων έχει κάποια αξία η γνώμη μου θεωρώ ότι αυτά τα περί μπαζώματος για συγκάλυψη κατά 99% είναι θεωρίες συνομωσίας. Η πιο απλή (που συνήθως είναι και πιο κοντά στην αλήθεια) εκδοχή είναι ότι μια κλίκα μέσα στον ΟΣΕ εδώ και χρόνια έβγαζε χοντροεξτραδάκια από παρόμοια λαθρεμπόρια (δεν πέφτω κι από τα σύννεφα...), έκατσε η στραβή, και η ανικανότητα γρήγορης/σωστής αντίδρασης από τις αρχές τους έδωσε τον χρόνο να καλύψουν τον κώλο τους καταστρέφοντας χαρτιά, βίντεο και ότι άλλο θα μπορούσε να τους εκθέσει. Από εκεί και πέρα όμως μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να θεωρούμε ότι το μισό υπουργικό συμβούλιο συμμετείχε σε μια οργανωμένη προσπάθεια συγκάλυψης ρίχνοντας χαλίκι έχει μεγάλη απόσταση δεν βρίσκεις ?
 

κωλο-γερος

Ανώτατος
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
32.960
Κριτικές
36
Like
39.995
Πόντοι
19.795
Δεν είμαι “της δουλειάς” ούτε έχω εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία.
Με βάση τον στοιχειώδες νου και την κοινή λογική όμως θα παρατηρήσω ότι για να μετακινήσεις βαγόνια εκατοντάδων τόνων χρειάζεσαι γερανούς και μάλιστα μεγάλους. Και αυτοί για να φτάσουν εκεί χρειάζονται δρόμο και για να λειτουργήσουν χρειάζονται μια min σταθερή και επίπεδη επιφάνεια.
Άρα λογικά ο εργολάβος που ανέλαβε την δουλειά κάπως έπρεπε να κάνει αυτά που εκείνος θεωρούσε απαραίτητα προκειμένου να την φέρει σε πέρας -ακόμα περισσότερο που όλα γίναν με την διαδικασία του κατεπείγοντος.
Μπορεί εσύ και εγώ να μην τα ξέρουμε αλλά δεν πιστεύω ότι είναι μυστικό το ποιος και πότε έδωσε εντολές και σε ποιόν.
Θεωρώ απίθανο να μην βρίσκονται αυτά τα στοιχεία στον ανακριτή. Ακόμα και αν λόγω του επείγοντος κάποιος ντόπιος εργολάβος πήρε στο φτερό και μόνο προφορικά την ανάθεση και τις εντολές, το ποιος είναι μάλλον είναι πανεύκολο να βρεθεί ακόμα και από τυχαίες φωτό – από όσο ξέρω οι γερανοί στα μπράτσα και στο σκάφος αναγράφουν για ευνόητους λόγους την εταιρία που ανήκουν, ούτε υπάρχουν και πολλοί εκεί στην γύρω περιοχή που διαθέτουν τέτοια μηχανήματα…
Τώρα αν προκειμένου να διαφυλαχτούν στοιχεία έπρεπε ο εργολάβος να ακολουθήσει μια διαφορετική από την (συνηθισμένη για αυτόν) διαδικασία, και αν κάποιος έπρεπε από πριν να τον ενημερώσει και να του το επιβάλλει είναι μια άλλη υπόθεση που χωράει πολύ συζήτηση σχετικά με το πως δουλεύει και λειτουργεί διαχρονικά η δημόσια διοίκησή μας. Παρόμοιες παραλείψεις, λάθη, και άκυρες ενέργειες/αποφάσεις βρίσκουμε παντού και πάντα διαχρονικά σε όλες τις μεγάλες καταστροφές/ατυχήματα.

Και εδώ που τα λέμε ακόμα και όλα είχαν γίνει by the book, ακόμα και αν βρίσκαμε στα χώματα αποδείξεις για το τί ήταν αυτό που μεταφερόταν, τι πραγματικά θα άλλαζε ? Ήδη δια της απαγωγής ξέρουμε ότι αυτό ήταν κάποιο καύσιμο - ακόμα και αν δεν μπορούμε να το αποδείξουμε, και ξέρουμε ότι αυτό δεν μεταφερόταν νόμιμα/καταγεγραμμένα. Απλά θα είχαμε μια τυπική απόδειξη που δεν θα α΄λλαξε και πολλά...

Αν τέλος πάντων έχει κάποια αξία η γνώμη μου θεωρώ ότι αυτά τα περί μπαζώματος για συγκάλυψη κατά 99% είναι θεωρίες συνομωσίας. Η πιο απλή (που συνήθως είναι και πιο κοντά στην αλήθεια) εκδοχή είναι ότι μια κλίκα μέσα στον ΟΣΕ εδώ και χρόνια έβγαζε χοντροεξτραδάκια από παρόμοια λαθρεμπόρια (δεν πέφτω κι από τα σύννεφα...), έκατσε η στραβή, και η ανικανότητα γρήγορης/σωστής αντίδρασης από τις αρχές τους έδωσε τον χρόνο να καλύψουν τον κώλο τους καταστρέφοντας χαρτιά, βίντεο και ότι άλλο θα μπορούσε να τους εκθέσει. Από εκεί και πέρα όμως μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να θεωρούμε ότι το μισό υπουργικό συμβούλιο συμμετείχε σε μια οργανωμένη προσπάθεια συγκάλυψης ρίχνοντας χαλίκι έχει μεγάλη απόσταση δεν βρίσκεις ?
Οι γερανοι ειχαν εγκατασταθει σε λιγοτερο απο 48 ωρες μετα το δυστυχημα, χωρις να χρειαστει να γινουν μπαζωματα και εκχερσωσεις, τουλαχιστον αρχικα.
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
6.088
Like
7.191
Πόντοι
2.356
Δεν είμαι “της δουλειάς” ούτε έχω εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία.
Με βάση τον στοιχειώδες νου και την κοινή λογική όμως θα παρατηρήσω ότι για να μετακινήσεις βαγόνια εκατοντάδων τόνων χρειάζεσαι γερανούς και μάλιστα μεγάλους. Και αυτοί για να φτάσουν εκεί χρειάζονται δρόμο και για να λειτουργήσουν χρειάζονται μια min σταθερή και επίπεδη επιφάνεια.
Άρα λογικά ο εργολάβος που ανέλαβε την δουλειά κάπως έπρεπε να κάνει αυτά που εκείνος θεωρούσε απαραίτητα προκειμένου να την φέρει σε πέρας -ακόμα περισσότερο που όλα γίναν με την διαδικασία του κατεπείγοντος.
Μπορεί εσύ και εγώ να μην τα ξέρουμε αλλά δεν πιστεύω ότι είναι μυστικό το ποιος και πότε έδωσε εντολές και σε ποιόν.
Θεωρώ απίθανο να μην βρίσκονται αυτά τα στοιχεία στον ανακριτή. Ακόμα και αν λόγω του επείγοντος κάποιος ντόπιος εργολάβος πήρε στο φτερό και μόνο προφορικά την ανάθεση και τις εντολές, το ποιος είναι μάλλον είναι πανεύκολο να βρεθεί ακόμα και από τυχαίες φωτό – από όσο ξέρω οι γερανοί στα μπράτσα και στο σκάφος αναγράφουν για ευνόητους λόγους την εταιρία που ανήκουν, ούτε υπάρχουν και πολλοί εκεί στην γύρω περιοχή που διαθέτουν τέτοια μηχανήματα…
Τώρα αν προκειμένου να διαφυλαχτούν στοιχεία έπρεπε ο εργολάβος να ακολουθήσει μια διαφορετική από την (συνηθισμένη για αυτόν) διαδικασία, και αν κάποιος έπρεπε από πριν να τον ενημερώσει και να του το επιβάλλει είναι μια άλλη υπόθεση που χωράει πολύ συζήτηση σχετικά με το πως δουλεύει και λειτουργεί διαχρονικά η δημόσια διοίκησή μας. Παρόμοιες παραλείψεις, λάθη, και άκυρες ενέργειες/αποφάσεις βρίσκουμε παντού και πάντα διαχρονικά σε όλες τις μεγάλες καταστροφές/ατυχήματα.

Και εδώ που τα λέμε ακόμα και όλα είχαν γίνει by the book, ακόμα και αν βρίσκαμε στα χώματα αποδείξεις για το τί ήταν αυτό που μεταφερόταν, τι πραγματικά θα άλλαζε ? Ήδη δια της απαγωγής ξέρουμε ότι αυτό ήταν κάποιο καύσιμο - ακόμα και αν δεν μπορούμε να το αποδείξουμε, και ξέρουμε ότι αυτό δεν μεταφερόταν νόμιμα/καταγεγραμμένα. Απλά θα είχαμε μια τυπική απόδειξη ότι κάποιοι έκαναν λαθρεμπόριο που δεν θα α΄λλαξε και πολλά - το ξέρουμε ήδη...

Αν τέλος πάντων έχει κάποια αξία η γνώμη μου θεωρώ ότι αυτά τα περί μπαζώματος για συγκάλυψη κατά 99% είναι θεωρίες συνομωσίας. Η πιο απλή (που συνήθως είναι και πιο κοντά στην αλήθεια) εκδοχή είναι ότι μια κλίκα μέσα στον ΟΣΕ εδώ και χρόνια έβγαζε χοντροεξτραδάκια από παρόμοια λαθρεμπόρια (δεν πέφτω κι από τα σύννεφα...), έκατσε η στραβή, και η ανικανότητα γρήγορης/σωστής αντίδρασης από τις αρχές τους έδωσε τον χρόνο να καλύψουν τον κώλο τους καταστρέφοντας χαρτιά, βίντεο και ότι άλλο θα μπορούσε να τους εκθέσει. Από εκεί και πέρα όμως μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να θεωρούμε ότι το μισό υπουργικό συμβούλιο συμμετείχε σε μια οργανωμένη προσπάθεια συγκάλυψης ρίχνοντας χαλίκι έχει μεγάλη απόσταση δεν βρίσκεις ?
O Τριαντοπουλος έδωσε την εντολή. Και την εκτέλεσαν από κοινού με τον Αγοραστό. Τον οποίον έχει εγκαταλείψει η ΝΔ μετά την ήττα του και τον πάνε για σταύρωμα.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κόκκαλης έλεγε σημερα στο ΣΚΑΪ ότι έχει φτάσει στη Βουλή δικογραφία για τον πρώτο. Για την αλλοίωση των στοιχειων στον τόπο του δυστυχήματος.
Αλλά, προσωπικά, αν ισχύει, δε νομίζω ότι θα γίνει κάτι.
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.453
Κριτικές
14
Like
5.294
Πόντοι
3.715
όταν αντιμετωπίζεται ένα τέτοιας έντασης σιδηροδρομικό συμβάν ως τροχαίο ατύχημα και η διαχείρισή του τις κρίσιμες πρώτες στιγμές, ώρες δεν ακολουθεί τα πρωτόκολλα όπως απαιτείται,...όταν δε λειτουργεί η αρχή (βαπτίστηκε τώρα Επιτροπή) διερεύνησης σιδηροδρομικών ατυχημάτων, ε, κι επειδή έγιναν ότι έγιναν (η μαλάκω η άλλη πάταγε πάνω στα στοιχεία και πέταγε λουλούδια μέσα στο τρένο), μπάζωμα, ξήλωμα, πέταμα...κρύψιμο, μάντρες παντρεμένων, χάντρες διαζευγμένων..., ανυπαρξία και ψέματα πρωθυπουργού, υπουργών, προκλήσεις, βρώμα, δυσωδία, ε, αυτό μας κάνει νέα δημοκρατία (τώρα! γιατί πριν και πιο πριν οι ίδιοι συμμαθητές, συμφοιτητές προκάλεσαν κι αυτοί πολλά και διάφορα με άλλα ονόματα συριζοπασοκοσκατά κι απόσκατα).
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
6.834
Κριτικές
27
Like
12.755
Πόντοι
6.166
475427486_603565929091865_2310592890421922783_n.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom