Σταμάτησα στα πρώτα δύο λεπτά, όπου κάνει τη φοβερή αποκάλυψη ότι ''παρακάμφθηκε ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ για να οριστεί ένα δοτό όργανο που θα παρουσιάσει ό,τι θέλει''.
Η αλήθεια είναι καταρχάς μία: Ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ δεν είναι ένα όργανο που ''αποδίδει ευθύνες'' και υπαιτιότητα.
Και αυτό προβλέπεται ρητά στο άρθρο 42 παρ. 4 του ν. 5014/2023, δεν το λέω εγώ.
Και η αρμοδιότητά του ΕΟΔΑΣΑΑΜ δεν είναι να ερευνήσει το ''μπάζωμα'' ή τα ''ξυλόλια'', αλλά το θέμα των λαθών που έγιναν σε επίπεδο σιδηροδρομικού δικτύου και των ανθρώπων που εμπλέκονται.
Μπορούν οι μεγάλοι αντικειμενικοί δημοσιογράφοι να συνεχίσουν την παραγωγή και διανομή σανού.
Μιας και είσαι νομικός τύπε, εάν υπήρχε επιτροπή διερεύνησης και εφαρμοζόταν η νομοθεσία, δεν θα έπρεπε κανείς να ακουμπήσει τίποτα μέχρι αυτή να φτάσει στο σημείο του ατυχήματος και να δώσει την έγκριση της. Εξαιρούνται οι ενέργειες σχετικά με έρευνα, διάσωση, πυρόσβεση κλπ.
Δες τι προβλέπει η νομοθεσία όσον αφορά τα αεροπορικά ατυχήματα(άρθρο 10) και πες μου τι από αυτό τηρήθηκε στη περίπτωση των Τεμπών.
Αποκλείεται ο χώρος από την Αστυνομία ή λιμενικό κλπ.
Για την πρόσβαση στον τόπο του ατυχήματος αποφασίζει ο επικεφαλής της Διερεύνησης.
Δεν μετακινείται τίποτα μέχρι να δώσει την άδεια η επιτροπή διερεύνησης.