Επί Καραμανλή έκλεισε με την παραγγελία της ΕΛΒΟ που δεν πλήρωσε ποτέ;
Αν και γράφουν οτι έκλεισε αρχές δεκαετίας 60 δε φαίνεται να ισχύει. Τα τρακτέρ της ήταν πανάκριβα, δε μπορούσαν να ανταγωνιστούν τα φθηνότερα εισαγόμενα και δε μπήκαν ποτέ σε γραμμή παραγωγής. Έφτιαξε μερικά για να υπάρχουν. Και το σχέδιό τους ήταν αγγλικής εταιρείας.
Δώδεκα τρακτέρ το χρόνο έφτιαχνε. Για πολύ λίγα χρόνια. Και μετά σταμάτησε γιατί ήταν ήδη χρεωμένος και δεν είχε κεφάλαια για την ανάπτυξη της εταιρείας.
Το ότι την έκλεισε ο Καραμανλής, που παρήγγειλε κινητήρες για την ΕΛΒΟ, που ιδρύθηκε το 1987 και ήταν μετεξέλιξη της Σταγιερ Ελλάς είναι σανος για κουτούς, που τον αναπαράγουν αβίαστα γιατί βολεύει την κουταμάρα που έχουν στο μυαλό.
Όταν πέθανε, την εταιρεία την ανέλαβε ο γαμπρός του και κάποια στιγμή μέσα δεκαετίας '80 την έθεσε σε εκκαθάριση και πούλησε ότι άξιζε σε εταιρεία που ειδικεύεται στην παραγωγή αντλιών και συναφών, γιατί πλέον δε μπορούσε να ανταγωνιστεί εισαγωγείς τυπου ρουγκερινι ή πιτερς.
Τα προβλήματά του ήταν τα συνήθη ελληνικά. Ανυπαρξία κεφαλαίου, ισχυρών οικονομικά μετόχων, δυνατότητα δημιουργίας βιομηχανικής βάσης με γραμμή παραγωγής και εξαγωγικό προσανατολισμό. Η ελληνική αγορά ήταν αστεία για να συντηρήσει βιομηχανική παραγωγή ελκυστήρων.