Νέα

Cult/Ρετρό φωτογραφίες από παλιά μπουρδέλα και όχι μόνο.

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
ΑΠΌ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 19ΟΥ  ΑΙΏΝΑ.
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΊΝΑΙ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΗ ΑΠΌ ΤΟΝ ΛΟΦΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ.  ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΟΥ ΑΤΕΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΊΝΑΙ  ΞΕΝΟΙ ΠΕΡΙΗΓΗΤΕΣ ΑΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΠΌ ΤΗΝ "ΦΡΑΓΚΙΚΗ"> ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΌΠΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΟΙ ΦΟΥΣΤΑΛΕΝΟΦΟΡΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.

(Φωτογραφικό αρχείο Mουσείου Mπενάκη)


Τι να προσθέσω τώρα εγώ....
(Το τοπίο μιλάει από μόνο του).
 

Συνημμένα

  • 002.jpg
    002.jpg
    117,8 KB · Εμφανίσεις: 68

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Σπάνια φωτογραφία εφημερίδας τραβηγμένη από τις παρυφές της Ακρόπολης. Η χρονολογία άγνωστη, εικάζεται γύρω στο 1860. Διακρίνεται η πύλη του Αδριανού  και οι στήλες του Ολυμπίου Διός. Διακρίνετε η πεσμένη κολώνα .Παρατηρείστε ότι το Ζάππειο που αποπερατώθηκε το 1874 δεν έχει ακόμη κατασκευαστεί  και βέβαια το μεταγενέστερο Παναθηναϊκό στάδιο.

(Φωτογραφικό αρχείο Mουσείου Mπενάκη)
 

Συνημμένα

  • 003.jpg
    003.jpg
    113,8 KB · Εμφανίσεις: 54

ΠΥΡΑΥΛΟΣ

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Δεκ 2009
Μηνύματα
3.274
Κριτικές
104
Like
2.757
Πόντοι
7.783
Θυμάσαι την χρονική περίοδο 1993-1999 που πηδούσαμε
πανέμορφες νέες Ρωσίδες στα μπουρδέλα με 3 χιλιάδες δρχ ( 8 ,8 ευρώ ! ) ;

Και με 10 χιλιάδες δρχ στα στούντιο ,που είχαν πολλές Ρωσίδες !
( 29,3 ευρώ )

Πολλοί από τους σημερινούς, (πελάτες και εργαζόμενες) δεν είχαν καν γεννηθεί τότε...
Ούτε έχουν πιάσει δραχμές στα χέρια τους.

Οι "πανέμορφες νέες Ρωσίδες" των 90s, δεν ήταν ωραιότερες από τις σημερινές...
Μας φαίνεται ότι ήταν ωραιότερες από τις σημερινές, για τους εξής λόγους:
Στα μπουρδέλα των 70s - 80s, όλοι σαβουρογαμούσαν...
Τότε, άπασες οι εργαζόμενες ήσαν ημεδαπές, πλείστες δε εξ΄αυτών ήσαν δύστροπες, χονδρές και απαίσιες...
Όταν τελικά κατέρρευσαν τα κομμουνιστικά καθεστώτα και γέμισαν τα μπουρδέλα με θήλεα του Βορρά, οι πελάτες είχαν μείνει με ανοιχτό το στόμα...
Αυτές οι νεόφερτες νεαρές Σοβιετικές, που κατέφθαναν από την αχανή ΕΣΣΔ και τους δορυφόρους της, δηλαδή από την Πολωνία μέχρι το Χαμπαρόβσκ, κι από το Βόρειο Πόλο μέχρι το Τατζικιστάν, σε σύγκριση με τις άθλιες ημεδαπές, φάνταζαν ως Άγγελοι (με μουνιά, γιατί ως γνωστόν οι Άγγελοι είναι άφυλοι).

Ο αρχικός αιφνιδιασμός των πελατών, σύντομα μετατράπηκε σε αχαλίνωτη λιγούρα...
Ιδρύθηκαν νέα υπερ-συνουσιουργεία, τα οποία λειτουργούσαν σε μεγάλους χώρους (κτίρια γραφείων, ή μεγάλα διαμερίσματα).
Σε κάθε τέτοιο Οίκο, υπήρχαν καμιά 10ριά εργαζόμενες.
Σχεδόν όλοι οι Οίκοι ανήκαν στον ίδιο επιχειρηματία (δεν θυμάμαι το όνομά του).
Τα λαϊκά πορνεία των Αθηνών πέρασαν στην αφάνεια.
Η απληστία όμως του επιχειρηματία, τον οδήγησε και έκανε ένα μεγάλο λάθος: Έβαλε ολοσέλιδη διαφήμιση στα περιοδικά των Αθηνών (εγώ την είχα δει στο οπισθόφυλλο στο Αθηνόραμα)!!!
Το αποτέλεσμα ήταν σε μερικές μέρες να κλείσουν τα πάντα, κι ο επιχειρηματίας να διασυρθεί και να διαπομπευθεί σε όλες τις εφημερίδες και στην τηλεόραση, πριν τον κλείσουν μέσα...
 

PeterAndrews

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2012
Μηνύματα
2.661
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
16
...το σινε "ΛΙΝΑ" στη δημητσανας στους αμπελοκηπους το θυμαται κανεις ? δεκαετια '80 κοπανατζηδες απ το λυκειο πηγαιναμε εκει τωρα εχει γινει σουπερμαρκετ "βασιλοπουλος" ,δυστυχως δε μπορεσα να βρω φωτος...

Το Λίνα είναι κομμάτι της ιστορίας των Αμπελοκήπων.Παλιότερα ακόμα οταν υπήρχαν οι τσόντες,εμβόλιμο hard core πορνό σε soft ταινία,κάθε Δευτέρα μεσημέρι που ήταν γνωστό οτι θα έμπαινε τσόντα έρχονταν πούλμαν απο επαρχία για το θέαμα.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.971
Κριτικές
90
Like
37.631
Πόντοι
25.467
...κι ο επιχειρηματίας να διασυρθεί και να διαπομπευθεί σε όλες τις εφημερίδες και στην τηλεόραση...,

Πρωτοστατούσε η εκπομπή "κίτρινος τύπος".

Μετά ο κ. Μάκης νυμφεύθει ανατολικογερμανίδα, 20-30 χρόνια μικρότερή του, και ηρέμησε.
 

thourios

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2006
Μηνύματα
1.424
Κριτικές
2
Like
10
Πόντοι
16
Το στολίδι των Αμπελοκήπων πριν γίνει τσοντάδικο. Απόκομα από εφημερίδα του 1973.

1qljki.jpg


Αφού ολοκλήρωσε τον κύκλο του ως κινηματογράφος τσοντάδικο.
nldim1.jpg


Τώρα είναι ΑΒ μετά το κανόνι του Ατλάντικ.

Πηγή φωτογραφιών.
cineanamnisi.blogspot.gr/

:cheesy:
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Πολλοί από τους σημερινούς, (πελάτες και εργαζόμενες) δεν είχαν καν γεννηθεί τότε...
Ούτε έχουν πιάσει δραχμές στα χέρια τους.

Οι "πανέμορφες νέες Ρωσίδες" των 90s, δεν ήταν ωραιότερες από τις σημερινές...
Μας φαίνεται ότι ήταν ωραιότερες από τις σημερινές, για τους εξής λόγους:
Στα μπουρδέλα των 70s - 80s, όλοι σαβουρογαμούσαν...
Τότε, άπασες οι εργαζόμενες ήσαν ημεδαπές, πλείστες δε εξ΄αυτών ήσαν δύστροπες, χονδρές και απαίσιες...
Όταν τελικά κατέρρευσαν τα κομμουνιστικά καθεστώτα και γέμισαν τα μπουρδέλα με θήλεα του Βορρά, οι πελάτες είχαν μείνει με ανοιχτό το στόμα...
Αυτές οι νεόφερτες νεαρές Σοβιετικές, που κατέφθαναν από την αχανή ΕΣΣΔ και τους δορυφόρους της, δηλαδή από την Πολωνία μέχρι το Χαμπαρόβσκ, κι από το Βόρειο Πόλο μέχρι το Τατζικιστάν, σε σύγκριση με τις άθλιες ημεδαπές, φάνταζαν ως Άγγελοι (με μουνιά, γιατί ως γνωστόν οι Άγγελοι είναι άφυλοι).

Ο αρχικός αιφνιδιασμός των πελατών, σύντομα μετατράπηκε σε αχαλίνωτη λιγούρα...
Ιδρύθηκαν νέα υπερ-συνουσιουργεία, τα οποία λειτουργούσαν σε μεγάλους χώρους (κτίρια γραφείων, ή μεγάλα διαμερίσματα).
Σε κάθε τέτοιο Οίκο, υπήρχαν καμιά 10ριά εργαζόμενες.
Σχεδόν όλοι οι Οίκοι ανήκαν στον ίδιο επιχειρηματία (δεν θυμάμαι το όνομά του).
Τα λαϊκά πορνεία των Αθηνών πέρασαν στην αφάνεια.
Η απληστία όμως του επιχειρηματία, τον οδήγησε και έκανε ένα μεγάλο λάθος: Έβαλε ολοσέλιδη διαφήμιση στα περιοδικά των Αθηνών (εγώ την είχα δει στο οπισθόφυλλο στο Αθηνόραμα)!!!
Το αποτέλεσμα ήταν σε μερικές μέρες να κλείσουν τα πάντα, κι ο επιχειρηματίας να διασυρθεί και να διαπομπευθεί σε όλες τις εφημερίδες και στην τηλεόραση, πριν τον κλείσουν μέσα...

Εξαιρετική η ιστορική αναδρομή σας, αγαπητέ!

Για όσα γνωρίζω, επιβεβαιώνω 100%.

Από μένα έχετε ένα +10!
 
OP
OP
Γιώργος Ξύδης

Γιώργος Ξύδης

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.340
Κριτικές
9
Like
4.698
Πόντοι
1.830
Υλικό από Τρίκαλα μεριά.


Τρίκαλα, εφημερίδα «Θάρρος», Ιανουάριος του 1911
trikala1.jpg



Ο τελευταίος οίκος ανοχής, το μπουρδέλο της Νίνας, που ανακαινίστηκε πρόσφατα στην γωνία των οδών Καραϊσκάκη κα Χατζηπέτρου.
trikala2.jpg


Η υπόγεια ταβέρνα «Μαύρος Γάτος» του Αθαν. Μπίλλη, με είσοδο από τη οδό Χατζηπέτρου, κάτω ακριβώς από το παραπάνω πορνείο, που θεωρούνταν ένα από τα κακόφημα κέντρα της πόλης.
trikala3.jpg


πηγή:
παράκληση: Μη βάζετε φωτογραφίες από παλιά Αθήνα, δεν έχει κανένα νόημα. Φωτό ΜΟΝΟ σχετικές με την θεματολογία του site.  ;)
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Δημήτριος Kωνσταντίνου.  Αποψη της ακρόπολης γύρω στα 1865. O Kωνσταντίνου, είναι ο δεύτερος επαγγελματίας φωτογράφος στην Αθήνα μετά τον Φ. Mαργαρίτη.
(Φωτογραφικό αρχείο  ΕΛΙΑ).

Ο δρόμος μπροστά από την Ακρόπολη και το θέατρο Ηρώδου Αττικού είναι η Διονυσίου Αρεοπαγίτου, πεζόδρομος σήμερα (νομίζω εκεί γίνονται εκθέσεις βιβλίου).
Είναι ο δρόμος που είναι το "νεοκλασσικό" του Τσαχατζόπουλου.
ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ χτισμένο!
 

Συνημμένα

  • 005.jpg
    005.jpg
    76,3 KB · Εμφανίσεις: 59

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
                                         
feime.jpg



Άκρα ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την κοπέλα που έχει αναρτηθεί στο πρώτο μνμα του νήματος.

Όταν γεννήθηκε, στις αρχές του περασμένου αιώνα, σε ένα χωριό της Κομοτηνής, την ονόμασαν Φεϊμέ κι αργότερα, όταν την έκλεισαν σε οίκο ανοχής της Θεσσαλονίκης, την είπαν Ευφημία. Τίποτα δεν έχει απομείνει πια από αυτήν. Μόνο η φωτογραφία της σε ένα ροζ βιβλιαράκι -σε μια άδεια ιερόδουλου του 1936- που σε κοιτάει κατάματα σα να λέει: «από την κόλασή μου σού φωνάζω, εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω».
   Η φωτογραφία αυτή βρέθηκε τυχαία σε μία ομάδα ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης με θέμα τις παλιές φωτογραφίες της Θεσσαλονίκης. Κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι κάποιος θα αναγνώριζε αυτή την όμορφη γυναίκα που περισσότερο θύμιζε κόρη καλής οικογενείας ή ακόμη και δασκάλα, παρά πόρνη. Κι από αυτή τη φωτογραφία άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι μιας συγκινητικής ιστορίας που ξεκινά από ένα χωριό της Θράκης και μας οδηγεί στο «αμαρτωλά σπίτια» της παλιάς Θεσσαλονίκης.
   Η άδεια ιερόδουλου είχε πέσει στα χέρια κάποιου παλαιοπώλη στο Μπιτ Παζάρ, στην οδό Τοσίτσα, όπου και ήταν το σπίτι της. Εκεί τη βρήκε πριν από περίπου 10 χρόνια ένας συλλέκτης που ζει στους Νέους Επιβάτες. Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε πριν από μερικά χρόνια στο περιοδικό «Ένεκεν» κι από εκεί την πήρε κάποιος και την ανάρτησε στο διαδίκτυο.
   Ο εγκλεισμός στο «σπίτι της αμαρτίας»
   Η Φεϊμέ γεννήθηκε γύρω στο 1905 σε ένα χωριό της Κομοτηνής, που τότε λεγόταν Γκιουμουλτζίνα. Λίγα χρόνια αργότερα γεννήθηκε και η αδελφή της, η Ναζμιέ. Τα δυο κορίτσια ορφάνεψαν σε πολύ μικρή ηλικία και αναζήτησαν καταφύγιο στο σπίτι του θείου τους, στο γειτονικό χωριό. Ο «στοργικός θείος» σύντομα άρχισε να «πουλάει» τη Φεϊμέ σε άντρες, αναφέρουν κάποιοι ηλικιωμένοι συγχωριανοί τους, οι οποίοι θυμούνται την ιστορία των δυο κοριτσιών. Σύντομα τους «βγήκε το όνομα» στο συντηρητικό περιβάλλον του χωριού και τα δυο κορίτσια πήγαν στην Κομοτηνή, πέταξαν τον φερετζέ και φόρεσαν ευρωπαϊκά ρούχα. Δεν άργησε να τις συλλάβει το Ηθών και να τις χαρακτηρίσει ιερόδουλες. Κάπως έτσι οι δύο αδελφές βρέθηκαν κλεισμένες σε οίκο ανοχής της Θεσσαλονίκης. Τώρα πια δεν τις έλεγαν Φεϊμέ και Ναζμιέ, αλλά Ευφημία και Ερασμία.
   Εκείνη την εποχή, ο χαρακτηρισμός μια γυναίκας ως άσεμνης (κοινής ή ελευθέριας) γινόταν αυτεπάγγελτα από την «Επιτροπή προς καταπολέμησιν των αφροδισίων νόσων» αποτελούμενη από το νομάρχη, τον αστυνομικό διευθυντή και το νομίατρο. Στις αρμοδιότητες της Επιτροπής, εκτός από τον χαρακτηρισμό μιας γυναίκας ως άσεμνης, ήταν και ο αποχαρακτηρισμός. Τόσο ο χαρακτηρισμός όσο και ο αποχαρακτηρισμός ήταν στη διακριτική ευχέρεια της Επιτροπής και κανείς δε ρωτούσε την άμεσα ενδιαφερόμενη αν επιθυμεί ή όχι τον χαρακτηρισμό. Η απόφαση του χαρακτηρισμού κοινοποιείτο στη χαρακτηρισθείσα, με δικαστικό κλητήρα, μέσα σε κλειστό φάκελο. Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 3032/1922, «επιτρέπεται» η χαρακτηρισθείσα ως άσεμνη να προσφύγει εντός τριημέρου στο Πλημμελειοδικείο της έδρας του νομού ή, εφόσον βρισκόταν στο νομό Αττικής και Βοιωτίας, στο Εφετείο Αθηνών. Η προσφυγή εκδικαζόταν κεκλεισμένων των θυρών μέσα σε οκτώ ημέρες από την κοινοποίησή της.
   Με Βασιλικό Διάταγμα της 30ης Απριλίου 1923, οι «άσεμνες» χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, σε «κοινές», οι οποίες μένουν μόνιμα και εργάζονται σε οίκους ανοχής και σε «ελευθέριες», οι οποίες ασκούν το επάγγελμα «επικουρικά» είτε στο σπίτι τους είτε σε οίκο ανοχής.
   Ο μεταγενέστερος νόμος 3310/1955 δίνει στη χαρακτηρισθείσα ως άσεμνη το δικαίωμα να ζητήσει η ίδια από την Υγειονομική Επιτροπή αποχαρακτηρισμό, με την προϋπόθεση να αποδείξει ότι έχει πια σταματήσει να ασκεί το επάγγελμα και ότι δεν πάσχει από αφροδίσιο νόσημα.
   Από το βιβλιάριο ιερόδουλου της Φεϊμέ προκύπτει ότι χαρακτηρίστηκε ως κοινή και πήρε άδεια από το Ηθών το 1936, η οποία ανανεωνόταν κάθε χρόνο μέχρι το 1943. Ο οίκος ανοχής στον οποίο εργαζόταν ήταν στην οδό Φωκαίας 3 δίπλα στο Αντιαφροδισιακό Ιατρείο Λιμένος, που εκείνη την εποχή λειτουργούσε στην οδό Αβέρωφ, όπου κι όφειλε να πηγαίνει δύο φορές την εβδομάδα για να εξεταστεί από αφροδισιολόγο.
   Όμως, το πιο συγκλονιστικό στοιχείο, που προκύπτει από τις υποχρεώσεις των «κοινών γυναικών» οι οποίες αναγράφονται σε αυτό το βιβλιάριο, είναι ότι οι γυναίκες αυτές ήταν έγκλειστές -στην ουσία «φυλακισμένες»- στον οίκο ανοχής, από όπου δεν μπορούσαν βγουν χωρίς άδεια, ούτε και να πάνε όπου επιθυμούσαν.Τα σπίτια του αγοραίου έρωτα στη παλιά Θεσσαλονίκη
   Τα σπίτια του αγοραίου έρωτα στην παλιά Θεσσαλονίκη, από την εποχή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας ακόμη, βρίσκονταν κυρίως στην περιοχή της Μπάρας (η οδός Αφροδίτης μεταξύ των οδών Προμηθέως και Ταντάλου κοντά στο Βαρδάρη), στα Λαδάδικα αλλά και στην οδό Αγγελάκη.
   Όπως αναφέρεται στο βιβλίο του Μάριου Μαρίνου Χαραλάμπους, με τίτλο «Η μυστική ιστορία της Θεσσαλονίκης», τα πορνεία της Μπάρας ήταν φτηνά, του 25ρικου ενώ της οδού Ειρήνης ήταν καλύτερα και ακριβότερα, του 50ρικου. Αυτά βρίσκονταν κοντά στις εισόδους των ξένων ταξιδιωτών στη πόλη, κοντά στη Χρυσή Πύλη και τη Ληταία.
   Ο Ηλίας Πετρόπουλος, στο βιβλίο του με τίτλο «Το μπουρδέλο», αναφέρει ότι ως το 1952 στην οδό Ειρήνης λειτουργούσαν δύο μεγάλα διώροφα πορνεία που τα χώριζε ένα στενό δρομάκι. Εκεί, τα κορίτσια είχαν νοικιασμένα δωμάτια και παράλληλα υπήρχε διευθύντρια.
   Στο λιμάνι ήταν η δεύτερη περιοχή της πόλης με τους περισσότερους οίκους ανοχής, οι οποίοι βρίσκονταν μεταξύ των οδών Κατούνη, Ορβήλου, Αιγύπτου και κυρίως Κουντουριώτη, Φωκαίας, Αβέρωφ και σε παλιά οικήματα των Λαδάδικων.
   Μία τρίτη περιοχή με οίκους ανοχής βρισκόταν, από την Τουρκοκρατία ακόμη, στην οδό Αγγελάκη και στη Δεσπεραί και τα σπίτια αυτά υπήρχαν και μεταπολεμικά.
   Από έναν επαγγελματικό κατάλογο του 1930-'35 φαίνεται ότι υπήρχαν γυναίκες, οι οποίες ενοικίαζαν δωμάτια τα οποία ήταν κρυφά ή φανερά πορνεία και χαρακτηρίζονταν ως «πανσιόν».
   Τι απέγινε η Φεϊμέ;
   «Ήταν γύρω στα μέσα της δεκαετίας του '50 όταν γνωρίσαμε τη Φεϊμέ. Μέναμε στη Θεσσαλονίκη, στο Φόρο, μαζί με την αδελφή μου και τον άντρα της. Η μάνα μου, που φορούσε φερετζέ, καθόταν μία μέρα μπροστά στο σπίτι. Μία μεσήλικη κυρία με αρχοντική εμφάνιση που περνούσε εκείνη τη στιγμή από το δρόμο είδε τη μάνα μου και της μίλησε τουρκικά. Ήταν η Φεϊμέ. Έτσι έγινε η γνωριμία και δημιουργήθηκε μια οικογενειακή φιλία. Η οικογένειά μου ήξερε τι δουλειά έκανε η Φεϊμέ , όμως εγώ ήμουν παιδί τότε και δεν μου είχαν πει τίποτα. Αργότερα, όταν μεγάλωσα, έμαθα. Οι δυο αδελφές είχαν υποφέρει πολύ στη ζωή τους. Έλεγαν ότι στην Κατοχή δούλευαν σε ένα 'σπίτι' στο λιμάνι και ότι λόχος ολόκληρος 'περνούσε' από πάνω τους. Πάντως, όταν τις γνωρίσαμε, θα πρέπει να είχαν σταματήσει αυτή τη δουλειά και να έτρωγαν από τα έτοιμα. Όταν πηγαίναμε επίσκεψη σπίτι τους, στην οδό Τοσίτσα, για να ζεσταθούμε γιατί το δικό μας σπίτι ήταν κρύο, μου έδιναν ένα δεκάρικο για χαρτζιλίκι, αλλά όταν γυρίζαμε σπίτι μού το έπαιρνε η μάνα μου για να αγοράσει τρόφιμα να μας ταΐσει» λέει η 70χρονη, συνταξιούχος έμπορος, Μ.Κ., η οποία ζει σήμερα στην Κομοτηνή.
   «Η αδελφή της Φεϊμέ, η Ναζμιέ, ήταν πολύ όμορφη. Στο σπίτι τους, που μύριζε τριαντάφυλλο, βερνικωμένο ξύλο και καπνό από τσιγάρα 'Άρωμα', είχαν μία φωτογραφία της Ναζμιέ από διαγωνισμό ομορφιάς. Στη πολυκατοικία που έμεναν δεν έδωσαν ποτέ σε κανέναν δικαίωμα να τις σχολιάσει. Όμως ζούσαν με το φόβο μήπως ο αστυνομικός γείτονας μάθει για το παρελθόν τους. Δεν ήθελαν να ξαναζήσουν αυτά που πέρασαν και ντρέπονταν για την κατάσταση τους. Όταν πήγαιναν στο χωριό τους, φορούσαν φερετζέ. Στο σπίτι τους μερικές φορές φορούσαν σαλβάρια, αλλά όταν έβγαιναν έξω ήταν πολύ κομψές, με τις γούνες πάντα» θυμάται η Μ.Κ.
   Στη δεκαετία του '70 οι δύο αδελφές ήταν πια πολύ φτωχές. Είχαν ξεπουλήσει όλα τους τα κοσμήματα και η Ναζμιέ πήγαινε και καθάριζε σπίτια για να ζήσουν κι αργότερα, όταν δεν μπορούσε πια να κάνει την καθαρίστρια, πήγαινε στα σπίτια κι έκανε ενέσεις. Πέθαναν κι οι δύο από καρκίνο,γύρω στα τέλη της δεκαετίας του '70 η Φεϊμέ, και στις αρχές της δεκαετίας του '80 η Ναζμιέ.
   «Λίγο πριν πεθάνει, η Ναζμιέ τηλεφώνησε στην αδελφή μου και ζήτησε να πάει να τη δει, γιατί ήταν ολομόναχη και δεν είχε κανέναν δικό της. Η αδελφή μου δεν πήγε, φοβήθηκε 'μην κολλήσει καρκίνο' κι έτσι πέθανε ολομόναχη. Μετά δεν ξέρω τι έγινε. Το σπίτι τους στην Τοσίτσα μάλλον το κληρονόμησε κάποιος συγγενής τους από το χωριό που μετά θα το πούλησε. Φαίνεται, τότε, πέταξαν τα πράγματά τους κι έτσι θα βρέθηκε η άδεια ιερόδουλου στα παλιατζίδικα» προσθέτει η Μ.Κ.
   Οι σύγχρονοι οίκοι ανοχής στη Θεσσαλονίκη
   Στις μέρες μας, τα κορίτσια των οίκων ανοχής, μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα και τα σπίτια με τα «κόκκινα φανάρια» δεν θυμίζουν εκείνα του παρελθόντος. Οι σύγχρονοι οίκοι ανοχής διαθέτουν μέχρι και σελίδες στο διαδίκτυο, όπου οι πελάτες περιγράφουν τις εμπειρίες τους και αξιολογούν τα κορίτσια και το σπίτι. Σήμερα, οι οίκοι ανοχής στην Θεσσαλονίκη εξακολουθούν να λειτουργούν περίπου στις ίδιες περιοχές που λειτουργούσαν και κατά το παρελθόν- κυρίως γύρω από το Βαρδάρη (Αναγεννήσεως, Σαπφούς, Ταντάλου, Γεωργίου Ανδρέου).
   Από το 1981, με το νόμο 1193, καταργείται ο χαρακτηρισμός «άσεμνη» και αντικαθίσταται με τον χαρακτηρισμό «εκδιδόμενη επ' αμοιβή». Ο νόμος αυτός ορίζει ότι η γυναίκα που προτίθεται να εκδίδεται θα πρέπει να έχει συμπληρώσει το 21ο έτος της ηλικίας και να ζητήσει από την αρμόδια αστυνομική αρχή να χαρακτηριστεί «ως εκδιδόμενη επ' αμοιβή» προκειμένου να είναι νόμιμη.
   «Ο νόμος 1193 είχε ασάφειες ως προς τις προϋποθέσεις του χαρακτηρισμού αλλά και του αποχαρακτηρισμού. Ο αποχαρακτηρισμός ήταν δύσκολος γιατί δεν υπήρχαν σαφείς προϋποθέσεις. Γινόταν κατόπιν αιτήματος αλλά ήταν στη διακριτική ευχέρεια του αστυνομικού διευθυντή να γίνει ή να μη γίνει αποχαρακτηρισμός. Το 1999, με το νόμο 2734 καταργείται ο χαρακτηρισμός και αντικαθίσταται από το πιστοποιητικό άσκησης επαγγέλματος επ' αμοιβή εκδιδομένων προσώπων, το οποίο είναι τριετούς διάρκειας. Οι προϋποθέσεις για την έκδοση του πιστοποιητικού αυτού είναι να έχει συμπληρώσει το άτομο το 18ο έτος της ηλικίας, να είναι άγαμο, σε χηρεία ή διαζευγμένο, να μην πάσχει από σεξουαλικώς μεταδιδόμενη νόσο, να μην πάσχει από ψυχική νόσο, να μην κάνει χρήση ναρκωτικών και να μην έχει καταδικαστεί για ανθρωποκτονία, αποπλάνηση παιδιών, μαστροπεία, σωματεμπορία, ληστεία, εκβίαση και χρήση όπλων. Επίσης, δεν τίθεται πλέον θέμα αποχαρακτηρισμού γιατί η άδεια έχει ημερομηνία λήξης» εξηγεί στο ΑΜΠΕ ο δικηγόρος Παναγιώτης Ζιάκας, ο οποίος έχει αναλάβει υποθέσεις αρκετών εκδιδόμενων προσώπων.
   Σύμφωνα με τον ίδιο, σήμερα στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν περί τις 300 νόμιμα εκδιδόμενες γυναίκες ενώ ο δήμος μπορεί να χορηγήσει έως 50 άδειες για οίκους ανοχής, στους οποίους μπορούν να εκδίδονται έως τρία άτομα, δηλαδή το άτομο στο οποίο ανήκει ο οίκος ανοχής και άλλα δύο άτομα.
   «Παρά το γεγονός ότι προβλέπεται η λειτουργία 50 οίκων ανοχής , οι άδειες που έχουν δοθεί από το δήμο Θεσσαλονίκης είναι πολύ λιγότερες λόγω των αυστηρών προϋποθέσεων για την αδειοδότηση. Ο δήμος έχει λάβει απόφαση για την μετεγκατάσταση των οίκων ανοχής σε βιομηχανική περιοχή και η προθεσμία μετεγκατάστασης λήγει στις 24 Οκτωβρίου» συμπληρώνει ο κ Ζιάκας.
   Σήμερα, η αστυνομία απλώς ελέγχει τη νομιμότητα της λειτουργίας των οίκων ανοχής, αναφέρει στο ΑΜΠΕ ο προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης Οργανωμένου Εγκλήματος της Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης Αθανάσιος Χαλκιάς.
   «Οι γυναίκες που εργάζονται σε οίκους ανοχής πρέπει να έχουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, υπόκεινται σε υγειονομικό έλεγχο και εργάζονται είτε με μεροκάματο είτε με ποσοστά. Σύμφωνα με το νόμο, δεν επιτρέπεται να εργάζονται περισσότερες από μία ανά βάρδια στον οίκο ανοχής, δηλαδή απαγορεύεται ο ομαδικός εταιρισμός. Τα τελευταία δύο χρόνια η πορνεία, βάσει νόμου, αποτελεί πταίσμα ενώ η μαστροπεία και η διευκόλυνση πορνείας αποτελεί πλημμέλημα. Δηλαδή όταν οι αστυνομικοί διαπιστώσουν ότι ένα άτομο εκπορνεύεται δεν το συλλαμβάνουν αλλά συντάσσουν βεβαίωση παράβασης και το άτομο αυτό παραπέμπεται στο πταισματοδικείο» εξηγεί ο κ. Χαλκιάς.

πηγή:
:birdman:

:sunglasses:
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Άποψη των Αθηνών, 1865. Xαρακτική του Bachelieu, αντιγραφή από τα φωτόγραφα του Δ. Kωνσταντίνου.

Γράφει ο Κ. Σκόκος στο ημερολόγιο του (έκδοση 1910) για την Αθήνα του 1865:

"Στην Αθήνα πια φραγκέψαμε. Θυμάμαι εδώ και λίγα χρόνια ακόμα, κάτω από την Ακρόπολη στην παλιά Πλάκα, ήταν ένα σωρό σπιτικά, που το καθένα ήταν σωστή ζωγραφιά. Γέροι φουστανελάδες κάθουνταν στα καφενεδάκια, και τα κορίτσια της γειτονιάς τρέχαν στη βρύση με τις στάμνες τους. Εκεί τώρα χτίστηκαν παλάτια (εννοεί τα νεοκλασικά) και τα λίγα σπιτάκια που απόμειναν ολοένα χάνουνται, πολιτισμός θα μου πείτε".


Και λέω εγώ:
Αν έβλεπε πως έγιναν σε ακόμα 50 χρόνια τα νεοκλασσικά, θα πάθαινε έμφραγμα ο κ. Σκόκος....

Νομίζω ότι η όψη αυτή είναι κοιτάζοντας την Αρόπολη από την πλευρά του Ψυρρή/Μεταξουργείο.
 

Συνημμένα

  • 006.jpg
    006.jpg
    74,2 KB · Εμφανίσεις: 55

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.232
Κριτικές
492
Like
38.171
Πόντοι
42.697
ΜΠΡΑΒΟ  σε όλους!
ποστάρετε εξαιρετικό υλικό!
 
OP
OP
Γιώργος Ξύδης

Γιώργος Ξύδης

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.340
Κριτικές
9
Like
4.698
Πόντοι
1.830
mariath τύπε μου είπαμε φωτογραφίες μόνο σχετικές με παλιά μπουρδέλα και σχετικά.

Μη βάζεις φωτογραφίες της παλιάς Αθήνας αν δεν έχουν σχέση με κάτι τέτοιο. :(
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.232
Κριτικές
492
Like
38.171
Πόντοι
42.697

[size=20pt]Συνέντευξη με μια γυναίκα που εργάστηκε στην Τρούμπα: «Η γειτονιά νομιζεί ότι ήμουν δασκάλα, που να ήξερε ότι ήμουν πουτάνα» [/size]

Η συνάντηση με μια γυναίκα που κόλλησε ένσημα στην Τρούμπα την εποχή της ακμής της, είναι σχεδόν αδύνατη. Οι περισσότερες δεν ζουν και οι υπόλοιπες, σε μεγάλη ηλικία πια, κρύβουν το παρελθόν τους. Ο Βασίλης Πισιμίσης είναι συγγραφέας του βιβλίου “Βούρλα- Τρούμπα. Μια περιήγηση στο χώρο του υποκόσμου και της πορνείας του Πειραιά’’. Πρόσφατα, με τη μεσολάβηση ενός γνωστού του, ανακάλυψε την κυρία Γιούλα, που δέχθηκε να του μιλήσει. Παρακάτω θα διαβάσετε τη συνέντευξή της στο κ.Πισιμίση. Η ιστορία της είναι χιλιοειπωμένη στα κινηματογραφικά σενάρια και στα θεατρικά έργα. Είναι, όμως, συγκλονιστικό, να την ακούς από τους αληθινούς πρωταγωνιστές. Αυτούς που έζησαν στα μπορντέλα της Τρούμπας κι έγραψαν την ιστορία της πιο κακόφημης περιοχής στην Ελλάδα. -

Τα πουτανόσημα Με το όνομα Γιούλα δούλεψε περίπου είκοσι χρόνια στα καμπαρέ και στα πορνεία της Τρούμπας. Ήταν το ψευδώνυμό της. Σήμερα ζει σ ένα σπιτάκι στις συνοικίες του Πειραιά και τα βγάζει πέρα με τη βοήθεια της πρόνοιας. Η ίδια λέει ότι «τα πουτανόσημα», αν και βαρέα-ανθυγιεινά, δεν της φθάνουν για να τα βγάλει πέρα μόνη της. Πριν ξεκινήσουμε τη συζήτηση, ζήτησε εγγυήσεις ότι δεν θα αναφέρω το αληθινό της όνομα και τα διεύθυνσή της. Μου φάνηκε αυτονόητο. Ανοίγω το κασετοφωνάκι και ξεκινά τη διήγησή της. Γεννήθηκε το 1930 στη Σάμο. Είχε άλλες τέσσερις αδελφές και φυσικά στο χωριό δεν υπήρχε μέλλον. Ένας θείος της, ετών 45, ανέλαβε να τη φέρει στην Αθήνα και να της βρει μια αξιοπρεπή οικογένεια της καλής κοινωνίας, για να δουλέψει σαν υπηρέτρια. Αναλάμβανε, μάλιστα, να έχει την εποπτεία και όλες τις ευθύνες της κηδεμονίας. Η Γιούλα ήταν τότε γύρω στα 19 και πανέμορφη. Η οικογένεια εμπιστεύθηκε τον θείο,«ανάθεμά τον», λέει η Γιούλα και αυτόν και το αφεντικό που δούλευα. Ο θείος δούλευε προϊστάμενος στο εργοστάσιο του αφεντικού της, που έφτιαχνε καζάνια. Η Γιούλα συνεχίζει με σταθερή φωνή τη διήγηση. «Κάθε Τετάρτη ερχότανε να με βγάλει μια βόλτα να ξεσκάσω. Εγώ από τη αρχή του ζήτησα να πάμε σπίτι του, να βοηθήσω τη θεία μου στις δουλειές και να δω τα ξαδέλφια μου. Αυτός μου έλεγε ότι μισή μέρα τη βδομάδα έχω ρεπό, πρέπει λοιπόν να βγαίνω έξω και να διασκεδάζω, τώρα που είμαι μικρή και όμορφη. Πάντα εκείνος μ΄ έπαιρνε από το σπίτι κι εκείνος μ΄ επέστρεφε. Τις πρώτες εβδομάδες όλα πήγαιναν καλά. Με πήγαινε στις ταβέρνες, τρώγαμε καλά και πάντα με πίεζε να πίνω κρασί, για να δυναμώσω. Με πρόσεχε πολύ κι ήμουν ευτυχισμένη. Η γεύση του κρασιού δε μου άρεσε, αλλά τη συνήθισα και μετά από λίγο μου έμαθε και το τσιγάρο, για να γίνω ολοκληρωμένη γυναίκα, όπως επέμενε. «Τι, μόνο η κυρά σου θα καπνίζει;»

Μου αγόραζε και καινούρια φορέματα, αλλά που να πάει εμένα ο νους μου στο πονηρό. Αθώο κορίτσι ήμουν, στραβάδι απονήρευτο από χωριό. Μετά από κάμποσο καιρό, μια Τετάρτη, φάγαμε και ήπιαμε αρκετά. Είχα ήδη μισοζαλιστεί από το κρασί και ήρθε ή ώρα του τσιγάρου. Άνοιξε το πακέτο και μου πρόσφερε ένα, αλλά αυτό που μου έδωσε το είχε ανάποδα από τα άλλα. Εκείνη τη στιγμή δε μου φάνηκε πονηρό, αλλά μόλις τράβηξα δύο ρουφηξιές, όλα γύρω μου άρχισαν να γυρίζουν κι ένιωσα ανήμπορη. Μου είπε ότι κάτι θα με πείραξε και καλό είναι σε αυτή την κατάσταση, να μην πάω στο σπίτι που δουλεύω. Μου πρότεινε να πάμε στο σπίτι κάποιου φίλου του μέχρι το πρωί και αυτός θα με δικαιολογούσε στο αφεντικό μου. Η πρώτη νύχτα Εκείνο το βράδυ άρχισε η κατηφόρα, ανάθεμά τον. Κοιμηθήκαμε μαζί και μου πήρε την παρθενιά. Από εκείνο το βράδυ η συμπεριφορά του άλλαξε. Πάνε τα γλυκόλογα και τα φουστανάκια. Μετά από λίγο καιρό, μια Τετάρτη, ήταν και ο φίλος του στο σπίτι. Μου στον σύστησε κι εκείνος προσφέρθηκε να φέρει κρασί να μας κεράσει . Εγώ βρήκα την ευκαιρία και του ζήτησα να φύγουμε, αλλά εκείνος αγρίεψε και άρχισε να με βρίζει μπροστά στον φίλο του. Συμπέρασμα, έπρεπε να κάτσω και στον φίλο του, για να βγάλω την υποχρέωση, που μας έδινε το σπίτι του. Από εκείνο το βράδυ, ανάθεμά τον, τις περισσότερες Τετάρτες έπρεπε να πλαγιάζω και με τους δύο. Ήδη, ο παλιόγερος το αφεντικό μου, άρχισε τις χειρονομίες, όταν δεν έβλεπε η κυρά μου. Εγώ δεν έδινα σημασία, γιατί δεν ήθελα να χάσω και τη δουλειά μου. Που να ήξερα, ότι το πρωί στο εργοστάσιο, αυτοί οι σατανάδες έφτιαχναν σχέδιο για μένα. Ένα πρωί, η κυρά μου έφυγε να πάει σε μια ξαδέλφη της και αυτός είπε ότι είχε πονοκέφαλο και ήθελε να κάτσει σπίτι, να ξεκουραστεί. Η κυρά μου είπε, να έχω το νου μου. Μπήκα στην κρεβατοκάμαρα να δω τι κάνει και άρχισε να μου ρίχνεται. Αντέδρασα και του είπα ότι είναι ντροπή του. Η ντροπή είναι δική σου, μου απάντησε. Πας με δύο κι ένας τρίτος θα σε βλάψει; Μου πέσαν τα μούτρα. Τι να έλεγα, ότι δεν είναι έτσι; Έκατσα λοιπόν και στο γέρο, ανάθεμά τον κι αυτόν. Πίστεψέ με Βασίλη μου, έκανα μπάνιο, έβαζα δέκα φορές σαπούνι και όμως ένιωθα τη μυρωδιά τους. Τη βρώμα τους επάνω μου. Έτσι, ο κατήφορος μεγάλωνε και δεν ήξερα τι να κάνω. Μια πρώτη λύση που σκέφτηκα, ήταν να τα παρατήσω όλα και να γυρίσω στο χωριό μου. Άλλη λύση ήταν να αλλάξω σπίτι και να ξεκόψω από τον βούρκο που είχα μπλέξει. Ο θείος, όμως, με απείλησε ότι θα με ρεζιλέψει σε όλο το νησί. Αν πατήσεις το πόδι σου στη Σάμο, θα σε πάρουν με τις πέτρες, είπε. Γύρισα στο σπίτι και όλη τη νύχτα, από τον πόνο και τις σκέψεις, δεν κοιμήθηκα καθόλου. Ο δρόμος για το χωριό είχε κλείσει. Ο αναθεματισμένος. Και καβαλάρης και φταίχτης λοιπόν, αλλά ποιόν θα πίστευαν;


Η Μαριώ και «η βοήθειά» της

Την άλλη μέρα, στα ψώνια, συνάντησα τη Μαριώ τη φίλη μου, την υπηρέτρια. Σε λίγα λεπτά της είπα τα δεινά μου και ζήτησα τη βοήθειά της.
Η φίλη μου με καθησύχασε.
Μην φοβάσαι, θα φύγουμε μαζί, γιατί κι εγώ ετοιμάζομαι να εγκαταλείψω την κυρά μου και θα πάω να μείνω με τον Πέτρο. Ποιος είναι αυτός ρώτησα, γιατί την ήξερα με έναν άλλο.
Ένα ομορφόπαιδο, παίδαρος δύο μέτρα, με διαβεβαίωσε.
Ένα μήνα έχουμε γνωριστεί, αλλά είναι κιμπάρης.
Με τα μπουζούκια μας, τα γλέντια μας και μένει και σε δικό του σπίτι.
Πλουσιόπαιδο σου λέω, δεν θα ξαναδουλέψω πια.
Έλα να μείνεις μαζί μας, μέχρι να βρεις άλλη δουλειά. Αλλά γιατί να δουλέψεις; Εδώ στην Αθήνα δουλεύουν οι άνδρες και οι γυναίκες κάθονται.

Ε, τι διάολο, όλο και κάποιον φίλο του θα σου γνωρίσει. Έλα άνοιξε η τύχη σου.
Αυτά είπε η φίλη μου και πίστεψα ότι σώθηκα.
Τα κανόνισε όλα η Μαριώ και σε δύο μέρες ήμασταν στο σπίτι του Πέτρου.
Θες να συνεχίσω Βασίλη μου, ή σε κούρασα; Από τον Πέτρο γνώρισα τον Άρη, από τον Άρη δεν θυμάμαι καν ποιόν, ούτε ονόματα ούτε αριθμό. Σε τέσσερις μήνες, από κει που θα κάθονταν οι γυναίκες και οι άνδρες θα δούλευαν, βρεθήκαμε και οι δύο να κάνουμε κονσομασιόν στην Τρούμπα. Να δουλεύουμε εμείς δηλαδή, να μας τα παίρνουν οι άνδρες και να κάθονται αυτοί.

«Πόρνη και με τη βούλα»

Η κατηφόρα, παιδί μου, δε σταμάτησε εκεί. Σε δύο χρόνια ήμουν και πόρνη με τη βούλα. Δηλωμένη, με χαρτιά και δούλευα σε μπουρδέλο.

Άμα σου πω, τι έχουν δει τα μάτια μου και τι έχει περάσει από πάνω μου, θα γράψεις εγκυκλοπαίδεια, όχι βιβλίο.

-Αυτά που μου λέτε κυρία Γιούλα, είναι συμπλήρωμα για την Τρίτη έκδοση του βιβλίου μου για την Τρούμπα.

-Σοβαρά παιδί μου, αρέσουν στον κόσμο οι ιστορίες μας;

Δεν το περίμενα αυτό.Νόμιζα μόνο ότι μας κατακρίνουν. Καμιά φορά σκέφτομαι ότι έπρεπε να ΄χα βρει τη δύναμη να φύγω. Αναρωτιέμαι μήπως τα ήθελε και ο κώλος μας. Μήπως μετά το κακό που μας βρήκε στην αρχή, συνηθίσαμε, βολευτήκαμε και συμβιβαστήκαμε. Σίγουρα πάντως, με βοήθησε ο θεός, που δεν έκανα το λάθος να κάνω παιδιά, που σήμερα θα ντρέπονταν για μένα, όπως έκαναν πολλές κοπέλες από την Τρούμπα.

-Κυρία Γιούλα, μ έχετε εντυπωσιάσει με τις απόψεις σας, αλλά και για τον τρόπο που μιλάτε. Είστε κατασταλαγμένη και μιλάτε με σοφία για όσα βιώσατε…

Σιωπή. Ο άνθρωπος που με πήγε στη Γιούλα, με κοίταξε με απορία, σαν μα νου έλεγε, τι είναι αυτά ρε που της τσαμπουνάς;

Αμηχανία. Πριν σκεφθώ πως θα το μαζέψω, μιλάει η Γιούλα.

-Έλα μέσα. Πριν μιλήσουμε, μου είπες ότι δεν είσαι λογοτέχνης, αλλά άνθρωπος της πιάτσας και αυτό το εκτίμησα. Σήκω να σου δείξω για να σου φύγουν τα ερωτηματικά. Ξεκίνησε και την ακολούθησα. Στην κουζίνα υπήρχε ένα κομό χωρίς πόρτες, με κουρτίνα. Τράβηξε το κουρτινάκι και είδα στα ράφια στοιβαγμένα δεκάδες βιβλία. ’’Μόλις διαβάσω και το δικό σου, θα βρει τη θέση του στο ράφι, μου είπε.

Αυτό που στερήθηκα στα νιάτα μου, το ικανοποιώ τώρα. Βγάζω το άχτι μου, διαβάζοντας και ξεγελώ τη μοναξιά μου, περνώντας ευχάριστα.

Αφού, οι γείτονες όταν έρχονται, με βλέπουν πάντα με ένα βιβλίο στο χέρι και νομίζουν ότι είμαι παλιά δασκάλα. Που να ήξεραν, ότι είμαι παλιά πουτάνα, είπε και άρχισε να γελάει δυνατά’’.

Η Γιούλα από τη Σάμο, που δούλεψε στην Τρούμπα, κολλώντας πουτανόσημα.
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.232
Κριτικές
492
Like
38.171
Πόντοι
42.697

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom