Να καταθέσω μια εμπειρία που είχα πριν 4-5 χρόνια σε ανάλογη περίπτωση με το συναγωνιστή:
Όταν χτυπούσα την πόρτα, άκουσα από το δωμάτιο την κοπέλα και μου φάνηκε ότι έκλαιγε.
Λίγο αργότερα, το πρακτορείο μου έστειλε sms και, αφού ζήτησε συγνώμη και είπε μια λογική δικαιολογία (και όχι τερατολογίες με πράσινα άλογα και όρθια τρένα), μου πρότεινε νέα συνάντηση την άλλη μέρα, χωρίς χρέωση.
Δέχτηκα γιατί είχα διαβάσει καλές κριτικές για την κοπέλα και μου άρεσε πολύ στις φωτογραφίες που ήταν αληθινές.
Πράγματι πήγα την άλλη μέρα και η κοπέλα μου είπε ως δικαιολογία ότι ο προηγούμενος πελάτης αργούσε να τελειώσει, την πήδαγε φανταστικά και αυτό που είχα ακούσει δεν ήταν κλάμα αλλά εκδηλώσεις ηδονής, διότι πέρναγε απίστευτα καλά. Επίσης μου δήλωσε ότι ποτέ δεν κόβει πελάτη που αργεί χωρίς να τελειώσει, μόνο επειδή πέρασε η ώρα, διότι σέβεται το λόγο που πάει να τη συναντήσει.
Για την ιστορία, πέρασα θαυμάσια σε αυτή τη συνάντηση και πλήρωσα κανονικά χωρίς να κάνω χρήση της προσφοράς του πρακτορείου.
Από τότε, λόγω της στάσης του πρακτορείου, συνάντησα πολλές από όσες έστειλε το επόμενο διάστημα, ενώ δεν έκανα καμία απουσία σε όλα τα tours της συγκεκριμένης κοπέλας.
Αυτά για τον τρόπο διαχείρισης προβλημάτων από επαγγελματίες