Νέα

Χαθηκε Ενας ακόμα ΑΕΤΟΣ!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα loytsos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 36K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
αααααααααααααααααααααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


 ελα αστα τα γελια τωρα....

 η κληρωσηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

 γαμω

 αντε να δουμε πιασανε τα βουντου ή τζαμπα ξεκολλιασα τα κουκλακια της μικρης στις βελονιες;
 

Tipos

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
20
Like
2
Πόντοι
3.945
το F16 εχει καθισμα σε γωνια 45μοιρων ωστε σε συνδιασμο με την στολη να βοηθα τον πιλοτο ομως πανω απο τα 6g το εργο γινεται δυσκολοτερο στα 7 με 8 παθαινεις το λεγομενο g-lock βλεπεις ολα κοκκινα και χανεις τις αισθησεις σου

κοντά είσαι.

το κάθισμα είναι σε 30 μοίρες.
το g-loc είναι η πλήρης απώλεια αισθήεων που συμβαίνει όχι τόσο εξαιτίας των πολλών g όσο εξαιτίας της απότομης αύξησής τους. ο ανθρώπινος οργανισμός μπορεί να αντέξει μέχρι και 11g αν αυξάνονται σιγά-σιγά. αν όμως  βρεθείς ξαφνικά έστω και στα 7 θα λιποθυμήσεις πριν το καταλάβεις. τα σύγχρονα αφη έχουν τη δυνατότητα αυτή ..
το να τα βλεπεις όλα κόκκινα (red-out) είναι άλλο θέμα και συμβαίνει στα αρνητικά g, όταν δηλαδή το αίμα πηγαίνει προς τα πάνω (στο κεφάλι). Είναι με διαφορά το πιο επικίνδυνο διότι μπορεί να σπάσει κάνα αγγείο στον εγκέφαλο και κλάφτα χαράλαμπε.
το ανάποδο λέγεται grey-out, στα θετικά g δηλαδή όταν χάνεις το αίμα από το κεφάλι και πάει προς τα άκρα. το αίμα φεύγει απο τον εγκέφαλο και η πρώτη επίπτωση που παίρνεις χαμπάρι είναι η απώλεια των χρωμάτων, αρχίζεις σιγά σιγά να τα βλέπεις όλα γκρι, από κει και η ονομασία grey-out.

 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
κοντά είσαι.

το κάθισμα είναι σε 30 μοίρες.
το g-loc είναι η πλήρης απώλεια αισθήεων που συμβαίνει όχι τόσο εξαιτίας των πολλών g όσο εξαιτίας της απότομης αύξησής τους. ο ανθρώπινος οργανισμός μπορεί να αντέξει μέχρι και 11g αν αυξάνονται σιγά-σιγά. αν όμως  βρεθείς ξαφνικά έστω και στα 7 θα λιποθυμήσεις πριν το καταλάβεις. τα σύγχρονα αφη έχουν τη δυνατότητα αυτή ..
το να τα βλεπεις όλα κόκκινα (red-out) είναι άλλο θέμα και συμβαίνει στα αρνητικά g, όταν δηλαδή το αίμα πηγαίνει προς τα πάνω (στο κεφάλι). Είναι με διαφορά το πιο επικίνδυνο διότι μπορεί να σπάσει κάνα αγγείο στον εγκέφαλο και κλάφτα χαράλαμπε.
το ανάποδο λέγεται grey-out, στα θετικά g δηλαδή όταν χάνεις το αίμα από το κεφάλι και πάει προς τα άκρα. το αίμα φεύγει απο τον εγκέφαλο και η πρώτη επίπτωση που παίρνεις χαμπάρι είναι η απώλεια των χρωμάτων, αρχίζεις σιγά σιγά να τα βλέπεις όλα γκρι, από κει και η ονομασία grey-out.

σωστά, παρά ταύτα βιολογικά είναι περισσότερο δύσκολο τα πλευρικα τζι στον αυχένα πέρα δώθε στην Φ1. Στα ύψη που πετά το μαχητικό και όχι σε συνθήκες μάχης ο πιλότος έχει δικαίωμα στο λάθος εξ ου και η δυνατότητα εκτίναξης.
στην Φ1 δεν υπάρχει κανονάκι επιβίωσης.
 

Tipos

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
20
Like
2
Πόντοι
3.945
σωστά, παρά ταύτα βιολογικά είναι περισσότερο δύσκολο τα πλευρικα τζι στον αυχένα πέρα δώθε στην Φ1. Στα ύψη που πετά το μαχητικό και όχι σε συνθήκες μάχης ο πιλότος έχει δικαίωμα στο λάθος εξ ου και η δυνατότητα εκτίναξης.
στην Φ1 δεν υπάρχει κανονάκι επιβίωσης.

νταξ τώρα.. υπεραπλουστεύσεις. θάλεγα ότι δεν μπορούν να συγκριθούν.

Στην Φ1 όλα γίνονται σε 2 διαστάσεις ενώ σε ένα αεροπλάνο σε 3. οι πιλότοι Φ1 έχουν μία πίστα ενώ οι πιλότοι μαχητικών έχουν ένα κύβο μέσα στον οποίο πρέπει να εκτελέσουν την όποια άσκηση. βάλε σε ένα τέτοιο κύβο 8 μαχητικά (4 εναντίον 4) και μετά έλα να μου πεις.... ψιλοκόλαση είναι.

Δέχομαι όμως ότι οι επιταχύνσεις βαρύτητας που τρώνε και οι πιλότοι Φ1 δεν είναι αμελητέες.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
νταξ τώρα.. υπεραπλουστεύσεις. θάλεγα ότι δεν μπορούν να συγκριθούν.

Στην Φ1 όλα γίνονται σε 2 διαστάσεις ενώ σε ένα αεροπλάνο σε 3. οι πιλότοι Φ1 έχουν μία πίστα ενώ οι πιλότοι μαχητικών έχουν ένα κύβο μέσα στον οποίο πρέπει να εκτελέσουν την όποια άσκηση. βάλε σε ένα τέτοιο κύβο 8 μαχητικά (4 εναντίον 4) και μετά έλα να μου πεις.... ψιλοκόλαση είναι.

Δέχομαι όμως ότι οι επιταχύνσεις βαρύτητας που τρώνε και οι πιλότοι Φ1 δεν είναι αμελητέες.
εδώ δεν συζητάμε ότι είναι πιο απλό.
απλά στην Φ1 είναι βιολογικά αδύνατο χωρίς προετοιμασία με ειδική γυμναστική και ειδική αυχενική προετοιμασία ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΜΕΓΛΑΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗΣ. Στην Φ1 ξεχνάς ότι συμμετέχουν και τα πόδια ΚΑΙ ο αυχένας.

Οι πιλότοι μπορούν σε μεγάλες ηλικίες να κάνουν ακόμα και επιδείξεις ενώ στην Φ1 μετά τα 40 απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

αυτά.
 

Tipos

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
20
Like
2
Πόντοι
3.945
εδώ δεν συζητάμε ότι είναι πιο απλό.
απλά στην Φ1 είναι βιολογικά αδύνατο χωρίς προετοιμασία με ειδική γυμναστική και ειδική αυχενική προετοιμασία ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΜΕΓΛΑΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗΣ. Στην Φ1 ξεχνάς ότι συμμετέχουν και τα πόδια ΚΑΙ ο αυχένας.

Οι πιλότοι μπορούν σε μεγάλες ηλικίες να κάνουν ακόμα και επιδείξεις ενώ στην Φ1 μετά τα 40 απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

αυτά.

εξακολουθώ να έχω την άποψη ότι δεν είναι συγκρίσιμα. αλλά αφού το θες γνώμαη μου είναι ότι η καταπόνηση των πιλότων Φ1 είναι και λίγο μηντιακή. επειδή δηλαδή τα μήντια κάνουν θέμα τον αυχένα του Σουμάχερ και τη γυμναστική που κάνει αυτό σημαίνει αυτόματα ότι είναι και πιο δύσκολο?

το είπα και χτες: η γυμναστική που κάνουν αυτά τα παιδιά είναι απίστευτη. γυμνάζουν ειδικές ομάδες μυών έτσι ώστε να μπορούν κατά βούληση να μικραίνουν τη διάμετρο των αιμοφόρων αγγείων και να μη φεύγει το αίμα. και χωρίς να γίνεται ντόρος, απλά γιατί έτσι πρέπει.

Αλλά έχεις δει πουθενά στην Φ1, ειδικές αντι-g φόρμες, ειδικές κλίσεις των καθισμάτων (για να μη τρως όλα τα g κατά το διαμήκη άξονα) ή ειδικές τεχνικές αναπνοης?

όταν θα αρχίσουν να τα εφαρμόζουν και στην Φ1 αυτά έλα να το ξανασυζητήσουμε.  ;)


(α, και χειριστές αναχαίτισης 40άρηδες δεν υπάρχουν. ίσως ο διοικητής της μοίρας ή της μονάδας να είναι κάπου εκεί ... αλλά δεν περιμένεις από αυτούς να σου κάνουν αναχαίτιση ε?) :)
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
εξακολουθώ να έχω την άποψη ότι δεν είναι συγκρίσιμα. αλλά αφού το θες γνώμαη μου είναι ότι η καταπόνηση των πιλότων Φ1 είναι και λίγο μηντιακή. επειδή δηλαδή τα μήντια κάνουν θέμα τον αυχένα του Σουμάχερ και τη γυμναστική που κάνει αυτό σημαίνει αυτόματα ότι είναι και πιο δύσκολο?

το είπα και χτες: η γυμναστική που κάνουν αυτά τα παιδιά είναι απίστευτη. γυμνάζουν ειδικές ομάδες μυών έτσι ώστε να μπορούν κατά βούληση να μικραίνουν τη διάμετρο των αιμοφόρων αγγείων και να μη φεύγει το αίμα. και χωρίς να γίνεται ντόρος, απλά γιατί έτσι πρέπει.

Αλλά έχεις δει πουθενά στην Φ1, ειδικές αντι-g φόρμες, ειδικές κλίσεις των καθισμάτων (για να μη τρως όλα τα g κατά το διαμήκη άξονα) ή ειδικές τεχνικές αναπνοης?

όταν θα αρχίσουν να τα εφαρμόζουν και στην Φ1 αυτά έλα να το ξανασυζητήσουμε.  ;)


(α, και χειριστές αναχαίτισης 40άρηδες δεν υπάρχουν. ίσως ο διοικητής της μοίρας ή της μονάδας να είναι κάπου εκεί ... αλλά δεν περιμένεις από αυτούς να σου κάνουν αναχαίτιση ε?) :)

διαβασέ το όλο.

επίσης... πώς θα χωρέσεις και αντιτζι φόρμα μαζί με την αντιπυριτική και μαζί με το σώμα σου σε ένα κοκπιτ που ίσα ίσια κουνάς χέρια και πόδια;

από την αρχή σου λέω ότι σαφώς και δεν είναι συγκρίσιμα αφού είναι διαφορετικά.
Αυτό που σου λέω είναι πως στα συγκριτικά τεστς συγκρίνονται και οι Φ1 έχουν καλύτερο σκορκαρντ τις περισσότερες φορές σε όλα.

ο καθείς βέβαια με τις απόψεις του.
Και ξαναλέω. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ πως τα πλευρικά τζι σοτν αυχένα πέρα δώθε για μιαμιση ώρα είναι το ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ από όλα τα τεστς για την Φ1 και για τους πιλότους μαχητικών.


Kovalainen practises keeping his brain alert, and honing his hand-eye coordination, by using a batak reaction board, where the aim is to hit as many randomly-lit lights in 60 seconds as possible.
[size=12pt]
He tells me 60 lights for a first go is OK - I manage 47. His friend, a fighter pilot in the Finnish air force, hits 101. Kovalainen hits 121. Why is he so good? [/size]

 

Tipos

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
20
Like
2
Πόντοι
3.945
μπρε κουμπάρε, τα καλύτερα scorecards από όλους σε αυτά τα τεστ τις έχουν οι μποξέρ!! τι πα να πει αυτό, να τους βάλουμε και αυτούς μέσα?  :) :)

πλάκα κάνω, τεσπα μια και ο λόγος στις φόρμες ρίξε μια ματιά πώς πάνε για δουλειά:
 

Συνημμένα

  • images.jpg
    images.jpg
    7,3 KB · Εμφανίσεις: 19

ViperMC

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2010
Μηνύματα
384
Κριτικές
9
Like
0
Πόντοι
231
Στεναχωριέμαι όταν μέσα σε ένα φόρουμ με ενήλικες λογικά σκεπτόμενους ανθρώπους, αντί να πούμε τα αυτονόητα και να το σταματήσουμε όπως και όταν πρέπει, κάποιοι μπαίνουν στον πειρασμό να εξηγήσουν τα ανεξήγητα ενώ κάποιοι άλλοι ελάχιστοι ευτυχώς, να βρουν ευκαιρία να βγάλουν τα "μικρά" αισθήματα κατωτερότητας.

Δυστυχώς, για πρώτη φορά στα τόσα χρόνια, το χθεσινό ατύχημα με ταρακούνησε, γιατί ενέπλεκε ανθρώπους τους οποίους έτυχε να γνωρίζω και η αγωνία μέχρι να μάθω τα ονόματα δεν συγκρίνεται με την απλή λύπη που είχα σε παρόμοια ατυχήματα στο παρελθόν. Το ότι ένας άνθρωπος που έτυχε να συναντήσω το προηγούμενο μόλις βράδυ δίνει μέχρι τώρα μάχη για τη ζωή του, είναι πολύ πιο δύσκολο να το αντέξεις από το να μάθεις απλά για τον τραγικό θάνατο ενός άγνωστου αεροπόρου. Κρίμα για τον Τάσο και συλλυπητήρια στην οικογένειά του, και ελπίζω όλα να πάνε καλά με τον Σήφη. Για τους εμπλεκόμενους δεν μου βγαίνει αυτή τη στιγμή τίποτε παραπάνω από τα τυπικά. Για τους "απέξω" όμως, επέλεξα να γράψω σήμερα που είμαι πιο ήρεμος, αν και εξακολουθώ να εκνευρίζομαι όταν σκέφτομαι την ψυχρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν κάποιοι ένα τέτοιο περιστατικό.

Πρώτα απ' όλα για τον Βερύκιο που στη βιασύνη του να βγάλει πρώτος την είδηση ότι και οι τρεις είναι σώοι, με έστειλε ήσυχο για τον μεσημεριανό μου ύπνο, για να περάσω ένα δεύτερο κύκλο αγωνίας μόλις ξύπνησα και να προσπαθώ με τα τηλέφωνα να επιβεβαιώσω ότι κάποιοι φίλοι από την 340 είναι καλά. Για τους εκπροσώπους του ειδικού τύπου που ταυτόχρονα σχεδόν με την εύρεση του νεκρού είχαν βγάλει και το πόρισμα του τι έγινε, για να παίξει η εκδοχή τους σε όλα τα άσχετα blogs. JHMCS, εικονική βολή με IRIS, immerman (έτσι το έγραψαν οι ανόητοι) και όλα τα υπόλοιπα επιστρατεύθηκαν για να βγει πρώτη η είδηση για το τι ακριβώς έγινε. Για να μάθουμε τελικά από τους λιγότερο βιαστικούς σήμερα ότι τα δύο αεροπλάνα άνηκαν στην τετράδα και δεν ήταν αντίπαλοι σε αερομαχία... Ποιος θα το θυμάται όμως. Το site τους ίσως και να ήταν πρώτο σε επισκέψεις χθες από όσους αγωνιούσαν να μάθουν τι έγινε.

Για τους συμφορουμίτες, που με έναν χειριστή να αγνοείται, ο μόνος τους καημός ήταν να εκφράσουν τα μικροπολιτικά τους και τα αντιμιλιταριστικά τους κόμπλεξ, τους εύχομαι κάποια στιγμή να ενηλικιωθούν. Εάν είναι ευχαριστημένοι με τον χαμό και τον σοβαρό τραυματισμό ενός άλλου "δημοσίου υπαλλήλου" που χαροπαλεύει, αυτό ας το κρατήσουν για την ψυχούλα τους - εάν έχουν. Όσοι δε συγκρίνουν μαχητικό με αγωνιστικό αυτοκίνητο, λυπάμαι, αλλά δεν έχω διαθέσιμο χρόνο και διάθεση (ειδικά τώρα) να τους πείσω για το αντίθετο.

Τέλος για τον Υπουργό, ο οποίος φυσικά και στεναχωρήθηκε, αφού δεν του περνάει καν από το μυαλό ότι το κόψιμο κάποιων από τα πολλά μηδενικά που έχουν τα νούμερα στο γραφείο του μπορεί να έχει και τέτοιες συνέπειες. Ας του το εξηγήσει λοιπόν κάποιος πριν θρηνήσουμε και άλλα θύματα. Αν και δεν βλέπω να το καταλαβαίνει γιατί δυστυχώς ανήκει στην ίδια συνομοταξία με αυτούς που πανηγυρίζουν ότι πέτυχαν να μειώσουν τα έξοδα του Δημοσίου, παραβλέποντας το γεγονός ότι έφεραν εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες στα όρια της απόγνωσης...

Αλλά ας μείνουμε στα τυπικά που είναι και τα πιο ουσιαστικά: Αντίο στον Τάσο. Εύχομαι ο Σήφης να επιστρέψει γρήγορα κοντά μας.
 

c200

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2006
Μηνύματα
2.989
Like
8
Πόντοι
16
Στεναχωριέμαι όταν μέσα σε ένα φόρουμ με ενήλικες λογικά σκεπτόμενους ανθρώπους, αντί να πούμε τα αυτονόητα και να το σταματήσουμε όπως και όταν πρέπει, κάποιοι μπαίνουν στον πειρασμό να εξηγήσουν τα ανεξήγητα ενώ κάποιοι άλλοι ελάχιστοι ευτυχώς, να βρουν ευκαιρία να βγάλουν τα "μικρά" αισθήματα κατωτερότητας.

Δυστυχώς, για πρώτη φορά στα τόσα χρόνια, το χθεσινό ατύχημα με ταρακούνησε, γιατί ενέπλεκε ανθρώπους τους οποίους έτυχε να γνωρίζω και η αγωνία μέχρι να μάθω τα ονόματα δεν συγκρίνεται με την απλή λύπη που είχα σε παρόμοια ατυχήματα στο παρελθόν. Το ότι ένας άνθρωπος που έτυχε να συναντήσω το προηγούμενο μόλις βράδυ δίνει μέχρι τώρα μάχη για τη ζωή του, είναι πολύ πιο δύσκολο να το αντέξεις από το να μάθεις απλά για τον τραγικό θάνατο ενός άγνωστου αεροπόρου. Κρίμα για τον Τάσο και συλλυπητήρια στην οικογένειά του, και ελπίζω όλα να πάνε καλά με τον Σήφη. Για τους εμπλεκόμενους δεν μου βγαίνει αυτή τη στιγμή τίποτε παραπάνω από τα τυπικά. Για τους "απέξω" όμως, επέλεξα να γράψω σήμερα που είμαι πιο ήρεμος, αν και εξακολουθώ να εκνευρίζομαι όταν σκέφτομαι την ψυχρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν κάποιοι ένα τέτοιο περιστατικό.

Πρώτα απ' όλα για τον Βερύκιο που στη βιασύνη του να βγάλει πρώτος την είδηση ότι και οι τρεις είναι σώοι, με έστειλε ήσυχο για τον μεσημεριανό μου ύπνο, για να περάσω ένα δεύτερο κύκλο αγωνίας μόλις ξύπνησα και να προσπαθώ με τα τηλέφωνα να επιβεβαιώσω ότι κάποιοι φίλοι από την 340 είναι καλά. Για τους εκπροσώπους του ειδικού τύπου που ταυτόχρονα σχεδόν με την εύρεση του νεκρού είχαν βγάλει και το πόρισμα του τι έγινε, για να παίξει η εκδοχή τους σε όλα τα άσχετα blogs. JHMCS, εικονική βολή με IRIS, immerman (έτσι το έγραψαν οι ανόητοι) και όλα τα υπόλοιπα επιστρατεύθηκαν για να βγει πρώτη η είδηση για το τι ακριβώς έγινε. Για να μάθουμε τελικά από τους λιγότερο βιαστικούς σήμερα ότι τα δύο αεροπλάνα άνηκαν στην τετράδα και δεν ήταν αντίπαλοι σε αερομαχία... Ποιος θα το θυμάται όμως. Το site τους ίσως και να ήταν πρώτο σε επισκέψεις χθες από όσους αγωνιούσαν να μάθουν τι έγινε.

Για τους συμφορουμίτες, που με έναν χειριστή να αγνοείται, ο μόνος τους καημός ήταν να εκφράσουν τα μικροπολιτικά τους και τα αντιμιλιταριστικά τους κόμπλεξ, τους εύχομαι κάποια στιγμή να ενηλικιωθούν. Εάν είναι ευχαριστημένοι με τον χαμό και τον σοβαρό τραυματισμό ενός άλλου "δημοσίου υπαλλήλου" που χαροπαλεύει, αυτό ας το κρατήσουν για την ψυχούλα τους - εάν έχουν. Όσοι δε συγκρίνουν μαχητικό με αγωνιστικό αυτοκίνητο, λυπάμαι, αλλά δεν έχω διαθέσιμο χρόνο και διάθεση (ειδικά τώρα) να τους πείσω για το αντίθετο.

Τέλος για τον Υπουργό, ο οποίος φυσικά και στεναχωρήθηκε, αφού δεν του περνάει καν από το μυαλό ότι το κόψιμο κάποιων από τα πολλά μηδενικά που έχουν τα νούμερα στο γραφείο του μπορεί να έχει και τέτοιες συνέπειες. Ας του το εξηγήσει λοιπόν κάποιος πριν θρηνήσουμε και άλλα θύματα. Αν και δεν βλέπω να το καταλαβαίνει γιατί δυστυχώς ανήκει στην ίδια συνομοταξία με αυτούς που πανηγυρίζουν ότι πέτυχαν να μειώσουν τα έξοδα του Δημοσίου, παραβλέποντας το γεγονός ότι έφεραν εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες στα όρια της απόγνωσης...

Αλλά ας μείνουμε στα τυπικά που είναι και τα πιο ουσιαστικά: Αντίο στον Τάσο. Εύχομαι ο Σήφης να επιστρέψει γρήγορα κοντά μας.

Νομίζω θα βοηθούσε αν μας εξηγούσες, έστω σε θεωρητικό επίπεδο, πως μπορεί να προκύψουν τέτοιου είδους ατυχήματα.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Νομίζω θα βοηθούσε αν μας εξηγούσες, έστω σε θεωρητικό επίπεδο, πως μπορεί να προκύψουν τέτοιου είδους ατυχήματα.

Λίγοι θα καταλάβουν φιλε μου.. και όχι γιατί δεν έχουν το μυαλό αλλά γιατί είναι τόσο κολλημένοι, τόσο ανώριμοι, τόσο πορωμένοι, τόσο ατομιστές, τόσο ξεραούλες που θα πιαστούν στις μικρολεπτομερειες, θα κατεβάσουν σεντόνια από αμφίβολες πηγές του νετ, θα επικαλεστούν χιλιάδες αφορισμούς και τσιτάτα θεωρητικολογούντων και θεωρητικών πουθα ξαναμπαχαλέψουνε το νήμα..

Δεν αξίζει τον κόπο για τέτοια υποκείμενα ...

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που σκεπάζει το παλληκάρι και να σιδερένιο το παιδί που παλεύει στο κρεβάτι του νοσοκομείου.. .για μάς..
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.558
Like
35.905
Πόντοι
9.931
Έτσι συνέβη η τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης - Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν οι ... ΔΕΚΟ    
26-08-2010 21:27:03

«Μία σύγκρουση που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί» είναι ο τίτλος της σημερινής τραγωδίας στην Κρήτη: Αν τα δύο μαχητικά αεροσκάφη F-16C/D Block 52+ της 340 Μοίρας ήταν εξοπλισμένα με Σύστημα Απεικόνισης Μάχης AACMI (Αutonomus Air Combat Maneuvering Instrumentation), ο διαγωνισμός για την προμήθεια του οποίου έχει ακυρωθεί τέσσερις (!) φορές από το 2001 είναι πολύ πιθανό ότι δεν θα είχε συμβεί ποτέ το δυστύχημα που έχει βυθίσει στο πένθος την Π.Α..

Το κόστος του AACMI στον ΕΜΠΑΕ 2011-2015 δεν ξεπερνά το ένα έκτο του κόστους ενός F-16, μόλις 10 εκατ. ευρώ. Δηλαδή όσο ζημιώνει το δημόσιο ο ΟΣΕ επί τρεις ημέρες! Η δαπάνη αυτή είναι ότι έχει απομείνει μετά από μία δεκαετία περικοπών ενός προγράμματος που θα εξασφάλιζε όσο το δυνατόν πιο ασφαλή και με μειωμένους κινδύνους, εκπαίδευση στις αερομαχίες.

Το αρχικό πρόγραμμα ήταν 35 εκατ. ευρώ (όσο κοστίζει το μισό F-16) για το σύνολο των Πτερύγων της Π.Α. Τα συστήματα αυτά διαθέτουν collision avoidance (προειδοποιητή σύγκρουσης) και συλλέγουν σε νανοδευτερόλεπτα τα δεδομένα της αερομαχίας και εκπέμπουν στον χειριστή προειδοποιητικό σήμα επερχόμενης σύγκρουσης βάσει του φακέλου πτήσης των δύο αεροσκαφών. Επίσης μεταδίδουν σε πραγματικό χρόνο στο Κέντρο Ελέγχου της Πτέρυγας ακριβή εικόνα της άσκησης.

Ειδικά έτσι όπως έγινε η σύγκρουση το AACMI θα μπορούσε να αποβεί σωτήριο: Το μονοθέσιο F-16C με πιλότο τον άτυχο σμηναγό Αναστάσιο Μπαλατσούκα 33 ετών, πήγε και «κάρφωσε» από κάτω προς τα πάνω, περίπου στη μέση, το F-16D στο οποίο βρίσκονταν ο σμηναγός Ιωσήφ Αναστασάκης 35 ετών και ο ανθυποσμηναγός Παύλος Μποτζάκης, 25 ετών.

Αν είχε σύστημα ΑACMI ο προειδοποιητής είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είχε αποτρέψει το θύμα από την ολοκλήρωση του ελιγμού. Και όμως: Τόσα δισεκατομμύρια πετάγονται στις ζημιογόνες ΔΕΚΟ, αλλά δεν υπάρχουν 10 ή 35 εκατ. ευρώ για να υπάρξει η μέγιστη δυνατή ασφάλεια στις ασκήσεις των πιλότων της Π.Α.

Αλλά φαίνεται ότι στις ΔΕΚΟ εργάζονται άλλους είδους «δημόσιοι υπαλλήλοι»-όπως αποκάλεσε τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας Π.Μπεγλίτης.

Κατά τις πρώτες πληροφορίες το μονοθέσιο F-16 πραγματοποιούσε immelman attack, δηλαδή επίθεση από πίσω και κάτω, στο διθέσιο F-16 σε ύψος περίπου 800 μέτρων, 15 μίλια από την νήσο Χρυσή. Η immelman attack είναι μία τακτική από την οποία ο αμυνόμενος είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγει, αλλά και πολύ δύσκολη στη εκτέλεση σε χαμηλά ύψη.

Ένα άλλο στοιχείο το οποίο είναι διασταυρωμένο από έγκυρες πηγές της Π.Α. είναι ότι ο νεκρός πιλότος του F-16C φορούσε κάσκα JHMCS δηλαδή σύστημα στόχευσης επί κάσκας που του επιτρέπει να βάλλει βλήματα με απόκλιση πολύ μεγαλύτερη από αυτή των συμβατικών συστημάτων.

Δηλαδή πήγε να βάλλει, εικονικά βέβαια, πίσω και κάτω από το διθέσιο εναντίον του, αφού ο συνδυασμός κάσκας JHMCS και βλήματος Iris-T, επιτρέπει βολή τελείως εκτός θέας του επιτιθέμενου αεροσκάφους, απλά αρκεί ο πιλότος να παρακολουθεί με το … βλέμμα το αεροσκάφος-στόχο. Από εκείνη την θέση, δηλαδή πίσω και κάτω από το διθέσιο, ξαφνικά το F-16 του Μπαλατσούκα «καρφώθηκε» στην κοιλιά του διθέσιου “D”. Μία άλλη εκδοχή είναι ότι επιχείρησε να βρεθεί σε παραμέτρους βολής πυροβόλου (Fox 1) και για τον λόγο αυτό κινήθηκε κατ'αυτό τον τρόπο.

O άτυχος Μπαλατσούκας σκοτώθηκε επί τόπου. Το κάθισμά του προφανώς εκτοξεύτηκε (ένας από τους λόγους που αρχικά και σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη πληροφόρησης από το υπουργείο, λέχθηκε ότι βρέθηκαν και οι τρεις ζωντανοί) λόγω της σύγκρουσης αυτόματα, αλλά από την επιφάνεια της θάλασσας, περισυλλέγησαν από το σωσίβιό του απλώς ίχνη που πιστοποιούσαν τον θάνατό του.

O δεύτερος πιλότος που εγχειρίστηκε δίνει μεγάλο αγώνα για να κρατηθεί στη ζωή. Όλη η χώρα προσεύχεται για σένα, Έλληνα...

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
 

pitsirikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2005
Μηνύματα
150
Κριτικές
32
Like
901
Πόντοι
311
Έτσι συνέβη η τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης - Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν οι ... ΔΕΚΟ    
26-08-2010 21:27:03

«Μία σύγκρουση που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί» είναι ο τίτλος της σημερινής τραγωδίας στην Κρήτη: Αν τα δύο μαχητικά αεροσκάφη F-16C/D Block 52+ της 340 Μοίρας ήταν εξοπλισμένα με Σύστημα Απεικόνισης Μάχης AACMI (Αutonomus Air Combat Maneuvering Instrumentation), ο διαγωνισμός για την προμήθεια του οποίου έχει ακυρωθεί τέσσερις (!) φορές από το 2001 είναι πολύ πιθανό ότι δεν θα είχε συμβεί ποτέ το δυστύχημα που έχει βυθίσει στο πένθος την Π.Α..
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά κάνει μπαμ από μακριά ότι ουσιαστικά το έχουν γράψει οι τύποι που προμηθεύουν το συγκεκριμένο σύστημα.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Στεναχωριέμαι όταν μέσα σε ένα φόρουμ με ενήλικες λογικά σκεπτόμενους ανθρώπους, αντί να πούμε τα αυτονόητα και να το σταματήσουμε όπως και όταν πρέπει, κάποιοι μπαίνουν στον πειρασμό να εξηγήσουν τα ανεξήγητα ενώ κάποιοι άλλοι ελάχιστοι ευτυχώς, να βρουν ευκαιρία να βγάλουν τα "μικρά" αισθήματα κατωτερότητας.

Δυστυχώς, για πρώτη φορά στα τόσα χρόνια, το χθεσινό ατύχημα με ταρακούνησε, γιατί ενέπλεκε ανθρώπους τους οποίους έτυχε να γνωρίζω και η αγωνία μέχρι να μάθω τα ονόματα δεν συγκρίνεται με την απλή λύπη που είχα σε παρόμοια ατυχήματα στο παρελθόν. Το ότι ένας άνθρωπος που έτυχε να συναντήσω το προηγούμενο μόλις βράδυ δίνει μέχρι τώρα μάχη για τη ζωή του, είναι πολύ πιο δύσκολο να το αντέξεις από το να μάθεις απλά για τον τραγικό θάνατο ενός άγνωστου αεροπόρου. Κρίμα για τον Τάσο και συλλυπητήρια στην οικογένειά του, και ελπίζω όλα να πάνε καλά με τον Σήφη. Για τους εμπλεκόμενους δεν μου βγαίνει αυτή τη στιγμή τίποτε παραπάνω από τα τυπικά. Για τους "απέξω" όμως, επέλεξα να γράψω σήμερα που είμαι πιο ήρεμος, αν και εξακολουθώ να εκνευρίζομαι όταν σκέφτομαι την ψυχρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν κάποιοι ένα τέτοιο περιστατικό.

Πρώτα απ' όλα για τον Βερύκιο που στη βιασύνη του να βγάλει πρώτος την είδηση ότι και οι τρεις είναι σώοι, με έστειλε ήσυχο για τον μεσημεριανό μου ύπνο, για να περάσω ένα δεύτερο κύκλο αγωνίας μόλις ξύπνησα και να προσπαθώ με τα τηλέφωνα να επιβεβαιώσω ότι κάποιοι φίλοι από την 340 είναι καλά. Για τους εκπροσώπους του ειδικού τύπου που ταυτόχρονα σχεδόν με την εύρεση του νεκρού είχαν βγάλει και το πόρισμα του τι έγινε, για να παίξει η εκδοχή τους σε όλα τα άσχετα blogs. JHMCS, εικονική βολή με IRIS, immerman (έτσι το έγραψαν οι ανόητοι) και όλα τα υπόλοιπα επιστρατεύθηκαν για να βγει πρώτη η είδηση για το τι ακριβώς έγινε. Για να μάθουμε τελικά από τους λιγότερο βιαστικούς σήμερα ότι τα δύο αεροπλάνα άνηκαν στην τετράδα και δεν ήταν αντίπαλοι σε αερομαχία... Ποιος θα το θυμάται όμως. Το site τους ίσως και να ήταν πρώτο σε επισκέψεις χθες από όσους αγωνιούσαν να μάθουν τι έγινε.

Για τους συμφορουμίτες, που με έναν χειριστή να αγνοείται, ο μόνος τους καημός ήταν να εκφράσουν τα μικροπολιτικά τους και τα αντιμιλιταριστικά τους κόμπλεξ, τους εύχομαι κάποια στιγμή να ενηλικιωθούν. Εάν είναι ευχαριστημένοι με τον χαμό και τον σοβαρό τραυματισμό ενός άλλου "δημοσίου υπαλλήλου" που χαροπαλεύει, αυτό ας το κρατήσουν για την ψυχούλα τους - εάν έχουν. Όσοι δε συγκρίνουν μαχητικό με αγωνιστικό αυτοκίνητο, λυπάμαι, αλλά δεν έχω διαθέσιμο χρόνο και διάθεση (ειδικά τώρα) να τους πείσω για το αντίθετο.

Τέλος για τον Υπουργό, ο οποίος φυσικά και στεναχωρήθηκε, αφού δεν του περνάει καν από το μυαλό ότι το κόψιμο κάποιων από τα πολλά μηδενικά που έχουν τα νούμερα στο γραφείο του μπορεί να έχει και τέτοιες συνέπειες. Ας του το εξηγήσει λοιπόν κάποιος πριν θρηνήσουμε και άλλα θύματα. Αν και δεν βλέπω να το καταλαβαίνει γιατί δυστυχώς ανήκει στην ίδια συνομοταξία με αυτούς που πανηγυρίζουν ότι πέτυχαν να μειώσουν τα έξοδα του Δημοσίου, παραβλέποντας το γεγονός ότι έφεραν εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες στα όρια της απόγνωσης...

Αλλά ας μείνουμε στα τυπικά που είναι και τα πιο ουσιαστικά: Αντίο στον Τάσο. Εύχομαι ο Σήφης να επιστρέψει γρήγορα κοντά μας.

κλαψ.
συμπάσχω μαζί σου κύριος για το χαμό ενός ανθρώπου που όμως επέλεξε να κάνει κάτι τόσο επικίνδυνο.

από την άλλη πρέπει να χτυπήσει την πόρτα σου ο θάνατος για να σε πιάσει μοραλιστική διέγερση.

γι αυτό έχεις ενημερωθεί;
ανοίξαμε θρεντ γι αυτά τα παλλικάρια;
μα τι λέω.
δε φοράνε στολή είναι αναλώσιμοι.
περαστικά στον απλό πολίτη και συλλυπητήρια σε χιλιάδες ελληνικές οικογένειες που θρηνούν χιλιάδες παλλικάρια εδώ και χρόνια και δεν ασχολείται ποτέ κανείς.
Αντιθέτως είναι υποχρεωμένοι να δείχνουν αμέριστη συμπαράσταση και ευαισθησία όταν ένας ένστολος χάνει τη ζωή του ΠΟΥ Ω ΤΙ ΠΟΑΡΑΔΟΞΟΝ γι αυτό ακριβώς πληρώνεται. Για να προστατεύει τον απλό μαλάκα για τον οποίο βέβαια δεν υπάρχει ούτε μοραλιστική έκρηξη αφού άλλωστε δεν είναι παιδί ενός ανώτερου θεού.
Οταν θα κόψετε την υποκριτική σας επιλεκτική ευαισθησία τότε μπορεί και ο απλός μαλάκας να συμπεριφέρεται διαφορετικά.

ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ

Πολύνεκρο τροχαίο στην Πιερία
Τρεις νεκροί και δύο τραυματίες ο απολογισμός τροχαίου που έγινε στην εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, στο ύψος του Αιγινίου Πιερίας.

Κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων στην εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, στο ύψος του Αιγινίου Πιερίας, όπου, στις 8 το πρωί, σημειώθηκε τροχαίο δυστύχημα, με απολογισμό τρεις νεκρούς και δύο τραυματίες. Η κίνηση των οχημάτων σ’ αυτό το σημείο, για περίπου δύο ώρες, γίνονταν μέσω παρακαμπτήριων δρόμων.

Όπως έγινε γνωστό, το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε κοντά στα διόδια του Αιγινίου, σε σημείο όπου, το τελευταίο διάστημα, διενεργούνται προγραμματισμένα έργα ασφαλτόστρωσης.

Λόγω των εν εξελίξει έργων, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγονταν από έναν μόνο κλάδο -αυτόν προς Κατερίνη- που λειτουργούσε με αμφίδρομη κίνηση.

Όπως έγινε γνωστό, λίγο πριν από τις 8 το πρωί, αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν τρεις νεαροί άνδρες και το οποίο κινούνταν προς τη Θεσσαλονίκη, εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και συγκρούστηκε μετωπικά με διερχόμενο αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαινε αντρόγυνο.

Από τα συντρίμμια των δύο οχημάτων ανασύρθηκαν νεκροί οι τρεις επιβαίνοντες στο πρώτο και σοβαρά τραυματισμένοι οι δύο επιβάτες του δεύτερου οχήματος, οι οποίοι μεταφέρθηκαν, σε σοβαρή κατάσταση, στο νοσοκομείο της Κατερίνης.

Σύμφωνα με τον αστυνομικό διευθυντή Πιερίας, Γιώργο Ρίντο, η σήμανση στο σημείο των έργων είναι επαρκής, ενώ για τη διευκόλυνση των οδηγών έχουν τοποθετηθεί κώνοι και πλαστικά στηθαία.

Να σημειωθεί ότι οι εργασίες ασφαλτόστρωσης στη συγκεκριμένη περιοχή γίνονται από την κοινοπραξία, που εκμεταλλεύεται το τμήμα της ΠΑΘΕ Μαλλιακός - Κλειδί Ημαθίας.
 

Επισκέπτης
να δεχτω τον πονο του ViperMC αν & εχω τις ενστασεις μου..
οι λοιποι τι υπερθεματιζετε ρε παλιομαλακες???
αφου στο επομενο θρεντ θα χασκογελατε & θα γλυφεστε με τις νταριες,τις μπουμπες & τις τζουλιεν..
μηπως δεν θα φατε για εκτη φορα σημερα???
ΧΟΥ ρε πουστρακια..
η υποκρισια σε ολη της την εκταση..
Υ.Γ μονο ο παιχτουρας λειπει για να συμπληρωθει το θεατρο του παραλογου..
 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις
115
Εμφανίσεις
14K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom