Επισκέπτης
Δεν σε έπιασα, σορρυ. Εννοείς ΕΜΕΝΑ ως προσωπο στην πραγματικότητα;
Ή απλά φέρνεις παράδειγμα γενεών;
Ξεκόλλα..
Εσύ τι λες??
Δεν σε έπιασα, σορρυ. Εννοείς ΕΜΕΝΑ ως προσωπο στην πραγματικότητα;
Ή απλά φέρνεις παράδειγμα γενεών;
Ο ένας ζητιανεύει στο πεζοδρόμιο κάτω από ένα σπίτι, του οποίου ο ιδιοκτήτης (ο άλλος) ταϊζει τη γάτα του αυτά που δεν έχει ο ένας να ταϊσει το παιδί του.
Καλά αυτό παίρνει πάρα πολλη συζήτηση. Αλλά πάρα πολλη. Κατ' αρχήν είναι δουλειά του κοινωνικού μου κράτος να μην υπάρχει αυτός ο ζητιάνος. Αλλά για πότε λέμε; Για την Ελλάδα που απολαμβάνει ειρήνη εδώ και 60 χρόνια; Για τη Γιουγκοσλαυΐα του 1999;
Αλλά τίθενται ερωτήματα του τύπου: Τί είναι αυτός ο ζητιάνος; Γεννήθηκε ζητιάνος; Έκανε σειρά κακών επιλογών και κατέληξε ζητιάνος; Πώς κατέληξε ζητιάνος; Έχει συγκεκριμένη στάση ζωής επειδή ΕΠΙΘΥΜΕΙ να την έχει; Ψάχνει δουλειά και δεν βρίσκει; Έψαξε και δεν βρήκε και αποθαρρύνθηκε και τον έχει πάρει από κάτω; Έχει συγγενείς (εάν ναι, έχει απευθυνθεί σε αυτούς); Έχει απευθυνθεί στο κράτος ή ψάχνει να κρυφτεί από αυτό;
Όσο για τη στάση ζωής ΤΟ ΕΝΝΟΩ! Υπάρχουν Τσιγγάνοι που δεν θέλουν να μπουν στο δικό μας τρόπο ζωής και που γουστάρουν να είναι περιπλανώμενοι. ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ! Είναι ο πολιτισμός τους και δεν τον αλλάζουν. Είναι η διαφορετικότητά τους! Είναι η κουλτούρα τους. ΘΕΛΟΥΝ να είναι έτσι όπως είναι. Όχι μόνο το σέβομαι αλλά ΒΓΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ.
θες να φάς πολλά ψωμιά και για το πρώτο και για το δεύτερο πιτσιρικά...
αχχαχαχαχχαα η ντάρια έχει ξεσαλώσει τελευταία, στα γαμίδια όλοι![]()
![]()
θα κάνουμε ένα τσεκ-απ και για τα 2 την άλλη φορά... ;)
στο θρεντ της λέω![]()
και για κάποια άλλα ποστ που σβήστηκαν και τα προλάβαμε μόνο εμείς που παρατηρουμε σαν γεράκια![]()
![]()
ο ραφμαν γιατι γραφει παντα σα να γραφει ποιημα με τεραστια κενα?
χιχιχιχιχιθθθθ![]()
ο ραφμαν γιατι γραφει παντα σα να γραφει ποιημα με τεραστια κενα?
στο στουντιο παρανταιζ λεεες? παω να τσεκαρω![]()
άι γαμήσου κι εσύ
τα έχασες τα καλά, σβήστηκαν![]()
Θα σε στενοχωρήσω αλλά στο πλαίσιο που κουβεντιάζουμε δε σηκώνει μεγάλη κουβέντα.
Σηκώνει μία κουβέντα:
Τα απαραίτητα για όλους!
Ασχέτως επιτυχημένων ή αποτυχημένων επιλογών. Κι όχι δε μιλάω για Τσιγγάνους.
εντάξει.. πλύνε όμως τον κώλο σου πρώτα.. ;) ;) ;) ;) ;)
Εφ' όσον λοιπόν κυριολοκτείς και δε μιλάς για πλούσια και φτωχά έθνη ή εθνότητες (μειονότητες) μέσα σε κράτη το οποίο θα είχε άλλες προεκτάσεις, πάμε για το ΆΤΟΜΟ ιδιοκτήτης γάτας και το ΆΤΟΜΟ ζητιάνος.
Ναι, επλίζω να μην εννοείς ότι ο ιδιοκτήτης γάτας θα πρέπει να μην ταϊζει τη γάτα του διότι υπάρχει ο ζητιάνος από κάτω. Ό, τι θέλει θα κάνει και φυσικά θα κριθεί από το κοινωνικό του περίγυρο. Προσωπικά δεν θα μου πήγαινε να το κάνω. Αλλά δεν θα έλεγα και τίποτε (δεν θα είχα δικαίωμα μάλλον να πω) σε κάποιον που ταΐζει τη γάτα ROYAL CANIN. Όπως δε λέω και τίποτε σε αυτόν που κάθε βόλτα του στην Ερμού θα είναι ο μηνιαίος μου μισθός. Σαν τί λογαριάζεις να του πω; Μην ξοδεύεις τόσα διότι εγώ παίρνω κάθε μήνα ακριβώς τα ίδια και με προκαλείς;
Είναι δουλειά του κράτους μου να είναι δίπλα σε αναξιοπαθούντες, αδυνάτους και να τους στηρίζει. Αυτό το "ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ" που λες είναι προϊόν κοινωνικής ασφάλισης ή καλύτερα κοινωνικής προνοίας. Τί δηλαδή θα εξαρτάται η επιβίωση αυτού από τη δική μου διάθεση να τον βοηθήσω; Κι άμα εγώ είμαι γαϊδούρι ολκής θα πεθάνει αυτός;
Όσον αφορά στο παράδειγμα με τους Αθιγγάνους, βρίσκει εφαρμογή και σε στάση ζωής μη Αθιγγάνων. Δεν είναι αστικός μύθος το ότι κάποιος ζητιάνος μπορεί και να είναι έτσι διότι έχει συνηθίσει έτσι και δεν μπορεί να συνηθίσει αλλιώς. Και λεφτά να έχει να αλλάξει τη ζωή του μπορεί και να μην το κάνει. Δεν είναι αστικός μύθος το ότι ρακοσυλλέκτες πέθαναν και βρέθηκαν πολλά χρήματα στην κατοχή τους. Και συγγενείς είχαν και τη ζωή τους μπορούσαν να αλλάξουν.
Μιλάμε για ανάπηρο ζητιάνο; Επαγγελματικά ανίκανο; Έκανε κάποτε επάγγελμα; Δεν έκανε ποτέ τίποτε; Μιλάς για τα παιδιά των φαναριών, θύματα κυκλωμάτων; Μιλάς για παιδί που το άφησαν επίτηδες ανάπηρο για να το βάλουν να ζητιανεύει; Σηκώνει πολλή κουβέντα όσο και εάν διαφωνείς.
Δεν σημαίνει ότι επειδή κάποιος δεν έχει να φάει κάπου, εγώ δεν θα απολαμβάνω τους κόπους μου. Κουράστηκα, στερήθηκα, κλείστηκα μέσα και σιγά-σιγά οι κόποι θα ανταμείβονται (σε ένα κανονικό σύσητμα). Ούτε σημαίνει ότι θα θρέφω για πάντα αυτόν που δεν επιθυμεί να εργαστεί ενώ μπορεί. Πρέπει να βοηθηθεί να επανενταχθεί στην αγορά εργασίας ο μακροχρόνια άνεργος, να είναι εξασφαλισμένο ένα Α' εισόδημα για τον επαγγελματικά ανίκανο. Αλλά...