τι σημαινει κακη αντιπροσωπεια. παιρνεις αμαξι και μετα σε γραφουν κανονικα?
Να σου εξηγήσω εγώ από πρώτο χέρι τι σημαίνει κακή αντιπροσωπεία. Πριν 1,5 χρόνο "έκαψα" την μηχανή(μην ρωτάτε πως) από ένα Toyota Avensis το οποίο είχε 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη. Η αντιπροσωπεία είπε ότι από τα κεντρικά της είπαν ότι δεν καλύπτει την ζημιά επειδή προήλθε από κακή χρήση.
Έπειτα πήγα στα κεντρικά γραφεία της Toyota με βάλενε σε μια κυριλάτη αίθουσα και φέρανε μια άχρηστη, η οποία δεν ήξερε πόσες ρόδες έχει ένα αυτοκίνητο, να καταγράψει την διαμαρτυρία μου.
Μετά από μία εβδομάδα μου έστηλαν μια ωραία επιστολή στην οποία έλεγαν ότι έπειτα από συμβούλιο των εμπειρογνωμόνων μηχανικών
η βλάβη οφείλετε σε κακή χρήση του αυτοκινήτου και δεν καλύπτουμε την ζημιά! Στο διάστημα αυτό ούτε συζήτηση για αντικάτάσταση του οχήματος μου όπως προβλέπετε...τα έχουμε δώσει όλα..
Τι έκανα? Κατά τύχη το συζήτησα με έναν γάτο φίλο μαθηματικό και μου είπε ότι είχε πάθει κάτι παρόμοιο με ένα Nissan που είχε και ο θεοχαράκης του έλεγε τις ίδιες μαλακίες και έστηλε κατευθείαν Fax στα κεντρικά στην Ιαπωνία.
Έστηλα το Fax/Ε-mail το ίδιο μεσημέρι. Απάντηση....κρατηθείτε
την επομένη το πρωί με κοινοποίηση στα κεντρικά της Toyota και στην αντιπροσωπεία μου. Και μετά από κανά δίωρο σκάει τηλέφωνο από τον μαλάκα τον αντιπρόσωπο ότι θα το καλύψει η εγγύηση τελικά. Συμπέρασμα ου μπλέξεις με κακιά αντιπροσωπεία.....