Δες δεξια τα
www.ultimatecarpage.com/car/2522/Alfa-Romeo-Giulia-1750-GTAm.html]Specs[/url]
To μαμισιο συστημα εισαγωγης στην 1750 GTV που αποτελεσε αρχικα την βαση για τις GTAm της AutoDelta
http://[URL unfurl="true"]www.alfabb.com/bb/forums/attachments/giulia-gta-gta-1300-jr-gtam-1965-1975/157894d1258788155-gtam-engine-parts-img_0159-1.jpg[/img[/URL]]
Ενας κινητηρας απο γενικη ανακατασκευη,με τα σωματα ψεκασμου,ετοιμο γαι τοποθετηση σε 1750 καροτσα..
[img]http://[URL unfurl="true"]www.alfabb.com/bb/forums/attachments/giulia-gta-gta-1300-jr-gtam-1965-1975/81678d1192734017-gtam-balduzzi-engine.jpg[/img[/URL]]
Τα 43αρια σωματα ψεκασμου με ομοαξονικες (εσωτερικα) πεταλουδες και συστημα 4 σε δυο αυλους,για την αγωνιστικη εκδοση
ανοιξε το λινκ της φωτο να δεις το ονομα του ψεκασμου Spica
[img]http://[URL unfurl="true"]www.alfabb.com/bb/forums/attachments/engine-conversions/174278d1273328436-itbs-megasquirt-43mm-spica-throttle-bodies-ported-manifold-006.jpg[/img[/URL]]
Ρουφα και λιγη απολυτη καβλα,ενα καπακι ετοιμο για μονταρισμα,απο διλιτρη GTAm....Χαζεψε τις τεραστιες βαλβιδες
εισαγωγης και εξαγωγης(οι κατω ειναι της εισαγωγης και οι πανω με την χοντρη τρυπα ειναι της
εξαγωγης...Αυτο συμβαινει γιατι οι βαλβιδες εξαγωγης σε αυτα τα μοτερ ηταν κουφιες και περιειχαν μεσα
νατριο ωστε να ψυχονται),της πανχοντρες εδρες,και τα δυο τρυπες για τα δυο μπουζι σε καθε κυλινδρο....
Ερωτας σε αλουμινιο Φιλε...
[img]http://[URL unfurl="true"]www.furiani.de/Technik/023_big.jpg[/img[/URL]]
...και ενα τελευταιο..
Μην απορεις ΠΟΤΕ για τις παλιες Αλφα φιλαρακι.....Ηταν η εταιρια απο την οποια ξεκινησαν ΟΛΑ στην Ιταλια,απο εκει
ξεκινησε ο Φερραρι,απο εκει ο Λαμποργκινι,απο εκει ολοι....Οταν η Οπελ ειχε τα Κάραβαν σε παραγωγη με τριταχυτα
κιβωτια ταχυτητων με επιλογεα στο χερι,η Αλφα ειχε 5αρια με συγχρονιζε και τον λεβιε να "οδηγει" ο ιδιος τις φουρκετες
της αλλαγης ταχυτητων,για πιο αμεση αισθηση και ταχυτητα στις αλλαγες....Οταν ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ειχαν ταμπουρα μπρος
πισω η ΑΛΦΑ ειχε ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ παρακαλω,μπρος πισω εννοειται...!!!!!!!!
Θα μπορουσα να σου λεω για ωρες,οπως και για τις εμπειριες μου απο τα καλοκαιρια που δουλευα σαν
15χρονος γκαραζογατος στο συνεργειο Alfa Romeo του Γιαννη Αρωνιαδη στην Νικαια που ειχε συνεταιρο εναν Ιταλο
μηχανικο της Autodelta που τα βροντηξε ολα στην πατριδα του (οταν η αγωνιστικη ομαδα αποσυρθηκε απο τις πιστες)
και ηρθε στην Ελλαδα που τοσο αγαπουσε,τον Τζιοβανι Νανι...Στην περιοχη τοτε ηταν ενα σωρο συνεργεια που ασχολουνταν
με αγωνες,οι αδελφοι Παλλα ηλεκτρολογειο,ο Νικολαιδης με τα ελαστικα,οι Κυρκαιοι μετα το ποταμι,και ενα σωρο αλλοι
που δεν θυμαμαι πια....Καποια στιγμη θα τα πουμε,αν θυμαται κατι και κανας αλλος συνφορουμιτης...