Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 252K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
δεν τα ξερω το καλα αλλα οταν λεμε ρεπλικα εννοουμε πιστη αντιγραφη π.χ. αγωνιστικου.ετσι νομιζω

εγω ξερω τι βλεπω. και αυτο που βλεπω ειναι βελοτσε. τωρα αν ηταν βελοτσε ή αν το εκανε βελοτσε με τις ρεπλικιες του δε ξερω. αλλα αυτο που πουλαει εμφανισιακα ειναι βελοτσε και εμφανισιακα σιγουρα δεν ειναι τζουλια τζι τι α.
 

Επισκέπτης
εγω ξερω τι βλεπω. και αυτο που βλεπω ειναι βελοτσε. τωρα αν ηταν βελοτσε ή αν το εκανε βελοτσε με τις ρεπλικιες του δε ξερω. αλλα αυτο που πουλαει εμφανισιακα ειναι βελοτσε και εμφανισιακα σιγουρα δεν ειναι τζουλια τζι τι α.
και εγω για βελοτσε το βλεπω ρε δικε μου αλλα οταν λεμε ρεπλικα δεν νομιζω οτι αυτοματα ειναι μετατροπη.ειχε βγαλει καποτε το εβο τομι μακινεν εντισιον ρεπλικα του αγωνιστικου.η μαμα μιτσουμπισι το ειχε βγαλει οχι ο στισιμο ασσετο!
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.932
Κριτικές
90
Like
37.452
Πόντοι
25.467
δεν τα ξερω το καλα αλλα οταν λεμε ρεπλικα εννοουμε πιστη αντιγραφη π.χ. αγωνιστικου.ετσι νομιζω

Ακριβώς. Αντίγραφο. Όχι πρωτότυπο (original).

Και για να σας δώσω ένα παράδειγμα. Υπάρχουν σε πολλές αγγελίες, ωρολόγια  Rolex ρέπλικα, δηλαδή πιστό αντίγραφο του "τάδε" μοντέλου της εταιρείας.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
και εγω για βελοτσε το βλεπω ρε δικε μου αλλα οταν λεμε ρεπλικα δεν νομιζω οτι αυτοματα ειναι μετατροπη.ειχε βγαλει καποτε το εβο τομι μακινεν εντισιον ρεπλικα του αγωνιστικου.η μαμα μιτσουμπισι το ειχε βγαλει οχι ο στισιμο ασσετο!

ειπαμε. gta διπλοφαναρο δεν υπαρχει. i know my italians  :grin:
 

Επισκέπτης
Ακριβώς. Αντίγραφο. Όχι πρωτότυπο (original).

Και για να σας δώσω ένα παράδειγμα. Υπάρχουν σε πολλές αγγελίες, ωρολόγια  Rolex ρέπλικα, δηλαδή πιστό αντίγραφο του "τάδε" μοντέλου της εταιρείας.
ισως ειναι και ετσι ;)
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
επισης το 2λιτρο προκυπτει απο το m στο GTAm (alleggerita maggiorata) που σωστα αναφερει στην αγγελια. αλλα ηταν παραγωγης 1969-71 και οχι 73 που γραφει αυτος. κοινως ταχει κανει αχταρμα οτι ναναι.

οκ ειναι ισως ψιλα γραμματα για τους πολλους, αλλα για καποιον που του αρεσουν τα κλασσικα ιστορικα αυτοκινητα και τα ανακατασκευαζει και απευθυνεται σε αγοραστες λατρεις ειναι παπαριλικι να γραφει αρλουμπες.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
gta διπλοφαναρο δεν υπαρχει.

  σωστοςςςςςςς

κοινως ταχει κανει αχταρμα οτι ναναι.

οκ ειναι ισως ψιλα γραμματα για τους πολλους, αλλα για καποιον που του αρεσουν τα κλασσικα ιστορικα αυτοκινητα και τα ανακατασκευαζει και απευθυνεται σε αγοραστες λατρεις ειναι παπαριλικι να γραφει αρλουμπες.


  Το βασικο νοημα ειναι αυτο
  Τα'χει κανει αχταρμα

  Η αρχικη μου ενστανση ηταν γιατι νομισα οτι δεν ξερατε την διαφορα
  Υπαρχουν πολλοι αθρωποι που ενω ειναι οικειοι με την εικονα του αυτοκινητου
  (απο την θρυλικη πορεια του στους αγωνες)την ονομαζουν ανανφανδον Βελοτσε...

  και οταν τους λεω "στακα μαστορη,αυτη ειναι της οικογενειας Giulia η GT εκδοση με τις
  δυο πορτες" εκειιιι αυτοι,Βελοτσε και Βελοτσε....Βρε παιδια,το ονομα Βελοτσε ειναι
  μπουρ-μπουρ και το Τζουνιορ ειναι μπουρ μπουρ-μπουρ....ΟΟΟΟχι,βελοτσεεε αυτοι
  και τα παραταω καπου εκει..

  Καμμια φορα η δυναμη της εικονας ειναι απιστευτη...

  Δεν μπορει να μην σου εχει τυχει Εκτορα αυτο...

  Το ιδιο και με τις εξακυλινδρες GTV...Ρε σεις,ειναι Alfettes αυτε,οοοοοοχι GTV

  Εν τω μεταξυ,και τα ιδια τα εργοστασια,και ειδικα τα Ιταλικα,ειναι λιγο τριμπουρδελο
  στις κωδικοποιησεις τους...

  Εαν βαλουμε στις εξισωσεις και τις επισημες αγωνιστικες ομαδες που λανσαριζαν στην αγορα
  για πουλημα ρεπλικες των αγωνιστικων,το πραμα για εναν αδαη μπλεκει πολυ...

  Μια σημειωση εδω

  Η εκδοση GTAm δεν βγηκε ποτε για πουλημα ως μοναδα παραγωγης
  Επρεπε να παρεις μια GTA Veloce ή μια 1750GTV να την στειλεις στην αγωνιστικη ομαδα
  της AutoDelta για να σου την διασκευασουν σε GTAm,ητοι αλλαζουν παααααρα πολλα πραματα
  απο λαμαρινα και αλουμινιο(φτερα-καπω-ουρανος-τζαμια γυρω γυρω εκτος απο το μπροστα κτλ κτλ)
  σε πλαστικα και την εκτενη εξελιξη του κινητηρα με special kits,ψεκασμο της Spica,και
  εκκεντροφορους της Αλκουατι(παντα Αλκουατι η Οτοντελτα και οχι Κολομπο Μπαριανι)..Κατα
  παραγγελια σου,δεν εβαζαν τον ψεκασμο του εργοστασιακου (που ηταν τρομερα δυσκολος στην ρυθμιση)
  και εβαζαν τα γνωστα 45αρια θερια οριζοντιας ροης ειτε Βεμπερ ειτε Ντελορτο..

  Τεσπα,οπως ειπε ο Εκτωρ αυτα ειναι παααααααρα πολυ ψιλα γραμματα
 
 
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
τσου. στα 1300 λεγοταν τζουνιορ, στα 1600 λεγοταν σπριντ sprint

  τσου τσουυυυ
  Υπηρχε και 1600αρα εκδοση Τζουνιορρρρρρ
  μπλεξιμο λεμεεεε
  Ιταλοι,χυμα στο κυμα ωρες ωρες

  "GT 1600 Junior (1972–1976)
Tipo: 115.03. Right hand drive tipo: 105.05. Motore: 00536.
Tipo, 1974 on: 115.34. Motore, 1974 on: 00526/A*S.
GT 1600 Junior

Manufacturer Alfa Romeo
Production 1972–1976
Body style 2-door coupé
Engine 1.6 L DOHC I4

  The GT 1600 Junior was introduced in 1972, to plug the gap between the GT 1300 Junior and the larger-engined 2000 GTV. In the UK right-hand-drive market the GT 1300 Junior was dropped, but in many other markers the two models were available as a range. The engine was substantially the same as that of the Giulia Sprint GTV discontinued four years previously, and had the same engine type number. The final drive ratio was again 9/41 as standard on all 105 Series coupes with the 1290 cc and 1570 cc engine.

  From 1974 on, the GT 1300 Junior and GT 1600 Junior were rationalised into a common range of models with the 2000 GTV, sharing most of the interior and exterior features with the larger-engined car. The only exterior differences were no bumper over-riders, lack of C-pillar green serpent badges, and GT 1300 Junior or GT 1600 Junior badge on the boot. Apart from the engine size, the only mechanical differences were: smaller front brakes, as the Juniors had not adopted the larger units fitted to the 1750 GTV and 2000 GTV from 1968 on, differential ratios (Junior models 4.55:1, 2000 GTV 4.1:1) and 5th gear ratio (GT 1300 Junior 0.85:1, all other Alfa Romeo 105 models 0.79:1).[13]
The GT Junior has a tight suspension and weighed in at just 2,050 pounds (930 kg). Because of this, the car would often go onto three wheels, lifting the inside front wheel off the road when driven enthusiastically.
Production ended in 1976 and totalled 80623 units.
"

 
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166

Δες δεξια τα www.ultimatecarpage.com/car/2522/Alfa-Romeo-Giulia-1750-GTAm.html]Specs[/url]


  To μαμισιο συστημα εισαγωγης στην 1750 GTV που αποτελεσε αρχικα την βαση για τις GTAm της AutoDelta

  http://[URL unfurl="true"]www.alfabb.com/bb/forums/attachments/giulia-gta-gta-1300-jr-gtam-1965-1975/157894d1258788155-gtam-engine-parts-img_0159-1.jpg[/img[/URL]]


  Ενας κινητηρας απο γενικη ανακατασκευη,με τα σωματα ψεκασμου,ετοιμο γαι τοποθετηση σε 1750 καροτσα..

  [img]http://[URL unfurl="true"]www.alfabb.com/bb/forums/attachments/giulia-gta-gta-1300-jr-gtam-1965-1975/81678d1192734017-gtam-balduzzi-engine.jpg[/img[/URL]]


  Τα 43αρια σωματα ψεκασμου με ομοαξονικες (εσωτερικα) πεταλουδες και συστημα 4 σε δυο αυλους,για την αγωνιστικη εκδοση
  ανοιξε το λινκ της φωτο να δεις το ονομα του ψεκασμου Spica
  [img]http://[URL unfurl="true"]www.alfabb.com/bb/forums/attachments/engine-conversions/174278d1273328436-itbs-megasquirt-43mm-spica-throttle-bodies-ported-manifold-006.jpg[/img[/URL]]


  Ρουφα και λιγη απολυτη καβλα,ενα καπακι ετοιμο για μονταρισμα,απο  διλιτρη GTAm....Χαζεψε τις τεραστιες βαλβιδες
  εισαγωγης και εξαγωγης(οι κατω ειναι της εισαγωγης και οι πανω με την χοντρη τρυπα ειναι της
  εξαγωγης...Αυτο συμβαινει γιατι οι βαλβιδες εξαγωγης σε αυτα τα μοτερ ηταν κουφιες και περιειχαν μεσα
  νατριο ωστε να ψυχονται),της πανχοντρες εδρες,και τα δυο τρυπες για τα δυο μπουζι σε καθε κυλινδρο....
  Ερωτας σε αλουμινιο Φιλε...

  [img]http://[URL unfurl="true"]www.furiani.de/Technik/023_big.jpg[/img[/URL]]


  ...και ενα τελευταιο..

  Μην απορεις ΠΟΤΕ για τις παλιες Αλφα φιλαρακι.....Ηταν η εταιρια απο την οποια ξεκινησαν ΟΛΑ στην Ιταλια,απο εκει
  ξεκινησε ο Φερραρι,απο εκει ο Λαμποργκινι,απο εκει ολοι....Οταν η Οπελ ειχε τα Κάραβαν σε παραγωγη με τριταχυτα
  κιβωτια ταχυτητων με επιλογεα στο χερι,η Αλφα ειχε 5αρια με συγχρονιζε και τον λεβιε να "οδηγει" ο ιδιος τις φουρκετες
  της αλλαγης ταχυτητων,για πιο αμεση αισθηση και ταχυτητα στις αλλαγες....Οταν ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ειχαν ταμπουρα μπρος
  πισω η ΑΛΦΑ ειχε ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ παρακαλω,μπρος πισω εννοειται...!!!!!!!!

  Θα μπορουσα να σου λεω για ωρες,οπως και για τις εμπειριες μου απο τα καλοκαιρια που δουλευα σαν
  15χρονος γκαραζογατος στο συνεργειο Alfa Romeo του Γιαννη Αρωνιαδη στην Νικαια που ειχε συνεταιρο εναν Ιταλο
  μηχανικο της Autodelta που τα βροντηξε ολα στην πατριδα του (οταν η αγωνιστικη ομαδα αποσυρθηκε απο τις πιστες)
  και ηρθε στην Ελλαδα που τοσο αγαπουσε,τον Τζιοβανι Νανι...Στην περιοχη τοτε ηταν ενα σωρο συνεργεια που ασχολουνταν
  με αγωνες,οι αδελφοι Παλλα ηλεκτρολογειο,ο Νικολαιδης με τα ελαστικα,οι Κυρκαιοι μετα το ποταμι,και ενα σωρο αλλοι
  που δεν θυμαμαι πια....Καποια στιγμη θα τα πουμε,αν θυμαται κατι και κανας αλλος συνφορουμιτης...
 
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
οντως τι να λεμε. 5αρια σασμαν απο το '60? πρωτος παγκοσμιως εκκεντροφορος μεταβλητου χρονισμου? αναρτησεις και δισκοφρενα την εποχη που οι αλλοι ηταν στα δεντρα τρωγοντας μπανανες.
προβληματικες οι αλφα  :2funny:
 

Επισκέπτης
οπαδος της ιταλικης μαρκας ειμαι και εγω.πρωην κατοχος alfa75 και alfa147.ποτε δεν μου ειχαν βγαλει προβληματα.αλλη βεβαια η alfa romeo του 70 και αλλη απο το 80 και μετα.με τον κολλητο μου εχουμε μια βελοτσε 1750 στο γκαραζ του σπιτιου του απο το 1998.παντα λεγαμε οτι θα το φτιαχναμε αλλα ποτε λεφτα δεν βρηκαμε
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
οπαδος της ιταλικης μαρκας ειμαι και εγω.πρωην κατοχος alfa75 και alfa147.ποτε δεν μου ειχαν βγαλει προβληματα.αλλη βεβαια η alfa romeo του 70 και αλλη απο το 80 και μετα.με τον κολλητο μου εχουμε μια βελοτσε 1750 στο γκαραζ του σπιτιου του απο το 1998.παντα λεγαμε οτι θα το φτιαχναμε αλλα ποτε λεφτα δεν βρηκαμε

αν θελετε ανταλλακτικα,ακομα και ειδικα special,κανε επαφη
εχω ακρη που δεν μπορεις να φανταστεις...
 

mathousalas

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2008
Μηνύματα
272
Like
0
Πόντοι
1
huyndai coupe δεν χαλαει δε κοπαναει ειναι ανετο μεγαλο πορτ μπαγκαζ κ αν ποτε ταλαζα παλι φουντουνια θαπερνα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom