Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 253K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.497
Κριτικές
1
Like
6.194
Πόντοι
2.356
Τύποι, η τιμή εκκίνησης στα €21.270 είναι ουσιαστικά η Active έκδοση που λέει στη συνέχεια; :think:

 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Ουάου
Αντιδράσεις: j 1973

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.658
Κριτικές
7
Like
39.075
Πόντοι
10.411
Τύποι, η τιμή εκκίνησης στα €21.270 είναι ουσιαστικά η Active έκδοση που λέει στη συνέχεια; :think:

Λογικά ναι
 

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
5.118
Κριτικές
10
Like
13.239
Πόντοι
3.846
Σκεφτόμουνα για CH-R αλλά δε μου αρέσει καθόλου η νέα του σχεδίαση. Σκέφτομαι να πάω σε υβριδικό για επόμενο αυτοκίνητο και από εταιρείες στα υβριδικά εμπιστεύομαι περισσότερο την Toyota.
Έχει κανείς γνώμη για το CH-R όσο έχει κυκλοφορήσει;
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.404
Κριτικές
1
Like
2.793
Πόντοι
456
εγω ρε μαγκες σκεφτομουν για το slk200 kompressor το 2δεσιο....αλλα τωρα εκει που εχει παει η βενζινη χεστα βραστα.Δεν ειμαι και οικογενειαρχης οποτε μπορω να κανω τη καυλαντα μου ετσι δεν ειναι?δε ξερω μηπως το ξανα ανεφερα?? (για το αμαξι εννοω)
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.404
Κριτικές
1
Like
2.793
Πόντοι
456
1700264500234.png

μουναρα δεν ειναι?ειναι και φτηνο μεχρι 10.000 το περνεις
 

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.951
Κριτικές
21
Like
11.320
Πόντοι
4.546
1700264500234.png

μουναρα δεν ειναι?ειναι και φτηνο μεχρι 10.000 το περνεις
Ανάλογα τη χρήση που το θες. Προσωπικά δεν είμαι μεγάλος φαν, προτειμώ hatchback τύπου Α180 ή αν είχα την οικονομική άνεση, Α45 AMG.
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.404
Κριτικές
1
Like
2.793
Πόντοι
456
Ανάλογα τη χρήση που το θες. Προσωπικά δεν είμαι μεγάλος φαν, προτειμώ hatchback τύπου Α180 ή αν είχα την οικονομική άνεση, Α45 AMG.
πανακριβα...εγω δινω μεχρι 10-11 χιλ...τιποτα για καυλαντα το θελω
 

Gademosavros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιαν 2009
Μηνύματα
293
Like
1.136
Πόντοι
201
Τύποι, η τιμή εκκίνησης στα €21.270 είναι ουσιαστικά η Active έκδοση που λέει στη συνέχεια; :think:

Προσωπικά είχα άσχημη εμπειρία με Yaris Hybrid , το είχα με Leasing (ευτυχώς) καινούργιο , το πρώτο χρόνο είχε κάψει τα led του μπροστινού φαναριού (ολική αντικατάσταση) και ο κλιματισμός έμενε στην τελευταία θέση που τον είχες , αν ήταν στο ζεστό δεν γύριζε στο κρύο και το αντίθετο , είχες δηλαδή κρύο το χειμώνα και ζέστη το καλοκαίρι , στο συνεργείο το έφτιαχναν , αλλά πάλι κόλλαγε μετά , το δεύτερο χρόνο καίει και το άλλο led του φαναριού , ήταν βέβαια μέσα στην εγγύηση (ούτως ή άλλως δε θα τα πλήρωνα αφού ήταν leasing ) .
Στους 6 μήνες πριν τη λήξη του leasing , ξανακαίει το led (δεν πήγα ποτέ να το φτιάξω) . Το σιχάθηκα και το έδωσα πριν τη λήξη (πλήρωσα και τους υπόλοιπους μήνες) , να σημειώσω ότι ο κλιματισμός δεν λειτουργούσε κανονικά μέχρι που το έδωσα , το κάθε φανάρι είχε 600€ (αν έφευγες από την εγγύηση ), οικονομία (λόγω hybrid ) είχα μόνο μέσα στην πόλη , αν έβγαινες εθνική έκαιγε περισσότερο από έναν απλό θερμικό κινητήρα , από γκάζια δε θέλω να το συζητήσω , 1500cc με 2 κινητήρες ( έναν θερμικό και έναν ηλεκτροκινητήρα ) και πήγαινε χειρότερα από 600ράκι .
Δε θέλω να παρεξηγηθώ , τη γνώμη και την εμπειρία μου λέω
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.497
Κριτικές
1
Like
6.194
Πόντοι
2.356
Δε θέλω να παρεξηγηθώ , τη γνώμη και την εμπειρία μου λέω
Ευχαριστώ για το feedback.

Απογοητεύθηκα τρελά μ' αυτά που διάβασα.

Είναι και best seller στην Ελλάδα, εντωμεταξύ. :confused:

(edit: Το Yaris γενικά, όχι το Hybrid).
 
Τελευταία τροποποίηση:

aunanisths

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2023
Μηνύματα
363
Like
897
Πόντοι
81
BMW X3 του 08' diesel. Μ'έχει βολέψει σε όλα πλην του παρκινγκ. Αλλά μέχρι να ψοφήσει τελείως δεν το αλλάζω.
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.057
Like
1.736
Πόντοι
216
Ρε φιλε ολοι σχεδον οι ιμαντες βουτάνε στα λαδια απλα πες οτι ηταν ελατωματικοι οι συγκεκριμένοι
Κανένας ιμάντας χρονισμού δεν "βουτάει στα λάδια" - εδώ και δεκαετίας και σε εκατοντάδες διαφορετικά μοτέρ στεγνά και "εξωτερικά" του μοτέρ δουλεύουν όλοι. Μην μπερδεύεις ιμάντες με αλυσίδες...
Μόνο στους ecoboost και στους pure tech συμβαίνει αυτό. Και δεν είναι τυχαίο ότι και οι δύο πάσχουν από σχεδόν τα ίδια προβλήματα. Απλά οι Γάλλοι στους pure tech τουλάχιστον έχουν φερθεί πιο έξυπνα και έχουν παράθυρο/θυρίδα από το οποίο μπορεί να κάνεις επισκόπηση/εκτίμηση και να προλάβεις την ζημιά. Και επιπλέον μπορείς να αλλάξεις τον ιμάντα χωρίς το ανήκουστο να πρέπει να βγάλεις το μοτέρ έξω όπως στους ecoboom...
 
Τελευταία τροποποίηση:
Εγγρ.
13 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.404
Κριτικές
1
Like
2.793
Πόντοι
456
Απο τους καλύτερους κινητηρες φιλε τσιμπάει λιγο βενζίνη μεσα στη πόλη πανω κάτω στα 10 λιτρα στα 100 θα είσαι,σε ανοιχτο δρόμο θα πεφτεις στα 7.5 πιο κατω δύσκολο να δεις,ασε που σε κανει να το πας πιο γκαζωμενος
ε θελει πολυ ψαξιμο ομως το συγκεκριμενο αμαξι γιατι οι βλαβες θελουν γερη τσεπη.Μεγαλη προσοχη και με τον κομπρεσορα.
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.404
Κριτικές
1
Like
2.793
Πόντοι
456
Ως μεταχειρισμένο ναι θελει τσεκάρισμα γιατί δεν ξέρεις πως του έχει φερθεί ο προηγούμενος.
Ο κομπρεσορας ανετα σου βγάζει 500χιλιαδες και η μόνη βλάβη που εχει είναι ο ιμαντας.
Απλά έχεις απόδοση σε όλο το εύρος των στροφών χωρις λαγκ και ξεσπάσματα.
Για την εποχη του ηταν πολη μπροστά αυτος ο κινητήρας όταν οι υπόλοιποι εβγαζαν μονο ατμόσφαιρα με 125 και 139 ίππους αυτός είχε 163 και κατι τουρμπάτοι σαμπ και αουντι ήθελαν 15 λιτρα μεσα στη πολη.
οποτε δε θελει αεριο λες ε?
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.057
Like
1.736
Πόντοι
216
Οπότε ο εκομπουστ λες οτι βγαζει συχνα ιμάντες?στα ποσα χιλιομετρα?εχω 2 γνωστους ο ενας kuga 1.5 kaiο αλλος v40 т3 παλι εκομπουστ
Η Ford ξεκίνησε αρχικά να ζητάει αλλαγή ιμάντα στα 200.000 χλμ !!!! Στην πορεία καταλαβαίνοντας την μαλακία που έχει κάνει μείωσε τα χιλιόμετρα και ταυτόχρονα έβαλε και χρονικό όριο (τα 10χρόνια ασχέτως χιλιομέτρων αν θυμάμαι καλά).
Πάντως το πρόβλημα δεν είναι ο ιμάντας αυτός καθ' αυτός. ΄Το πρόβλημα είναι ότι με την λειτουργία του μέσα στο λάδι ψήγματα/υπολείμματα από τον ιμάντα κυκλοφορούν μέσα στο λάδι, το "λασπώνουν", και τελικά φράζουν διόδους και ο κινητήρας κατασ΄τρέφεται.... Πέρα από την έγκαιρη αλλαγή ιμάντα (που δυστυχώς είναι πανάκριβη μιας και στα Fiesta και Focus πρέπει να βγει ο κινητήρας έξω για να γίνει - άλλη παγκόσμια πρωτοτυπία μαλακίας !!!), το μόνο και πιο αποτελεσματικό που μπορείς να κάνεις για να το προλάβεις είναι οι πολύ συχνές αλλαγές λαδιών (στο 1/3 με 1/4 του χιλιομετρικού διαστήματος που λέεει ο κατασκευαστής), πάντα μαζί με το φίλτρο, και πάντα και μόνο με το λάδι που προτείνει...

Και πέρα από τα θέματα που προκύπτουν από τον λαδωμένο ιμάντα, οι πρώτες γενιές του ecoboost είχαν και χοντρά θέματα διαρροών και υπερθέρμανσης κεφαλής και turbo... Μια ομορφιά δηλαδή...Googlάρησε λίγο για τους ecoboost και θα καταλάβεις....
 

unknowndark

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Αυγ 2016
Μηνύματα
1.637
Like
5.368
Πόντοι
1.056

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.497
Κριτικές
1
Like
6.194
Πόντοι
2.356
Καύλα φαίνεται. Αλλά θ' αργήσει λίγο. :confused:

 
Εγγρ.
25 Αυγ 2017
Μηνύματα
4.519
Like
2.655
Πόντοι
456
audi-rs-e-tron-gt_5.jpg


e-tron GT quattro και RS​


Το είδαμε και αυτό σήμερα και με ελληνικές πινακίδες. Ο τύπος μάλιστα δεν ήταν πάνω από 30 χρονών. Μάλλον το απλό ήταν, πολύ ωραίο αμάξι.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
930
Like
1.501
Πόντοι
206
Καύλα φαίνεται. Αλλά θ' αργήσει λίγο. :confused:


Και που θα το γεμίζεις; Εδώ τα ηλεκτρικά και έχουν πρόβλημα. Όχι το υδρογόνο που θέλει νέες εγκαταστάσεις.

Τουλάχιστον ρεύμα έχεις παντού και ο φορτιστής είναι αυτό που βλέπεις. Δεν έχει κρυφές δεξαμενές κτλ όπως τα βενζινάδικα.

Δεν ξέρω. Πιστεύω ότι η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον και απλά οι "παραδοσιακοί" κατασκευαστές προσπαθούν να καθυστερήσουν τη μετάβαση καθώς η Tesla τους έχει πάρει τα σώβρακα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom