Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 252K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Εγγρ.
6 Νοε 2009
Μηνύματα
1.843
Κριτικές
10
Like
2.631
Πόντοι
4.125
Είχα seat Ibiza του 2010 πήρα Α1 το 2015 & τώρα κοιτάω την bmw 116 αν την εχει κάποιος να πει γνώμες…ευχαριστώ
ολα αυτά είναι πάρα πολύ καλά αμάξια για την πολη και το audi και η bmw απλά τα πολύ καλά αμάξια της bmw ξεκινάνε πάνω απο τα 30κ πλέον.
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
Έχω το Peugeot 3008 GT Line αλλά έχω πάθει πλάκα με το καινούριο 408.Μάλλον θα πουληθεί το 3008 και θα βάλω το χέρι βαθιά στην τσέπη φέτος!!!
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.374
Κριτικές
24
Like
6.915
Πόντοι
3.446
Εγω εχω ενα Audi S3 8l
 

Eraser..

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
28.402
Like
10.952
Πόντοι
2.606
Ξέρει κανείς αν αυτές τις ψεύτικες απολήξεις στις θέσεις των εξατμίσεων, στα μοντέλα των τελευταίων ετών, θα μπορούσε κάποιος να τις μετατρέψει σε κανονικές εξατμίσεις χωρίς θέματα?
Ή θα υπήρχαν προβλήματα με ΚΤΕΟ κλπ??
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.374
Κριτικές
24
Like
6.915
Πόντοι
3.446
Α , με τον κλασικό 1,8 l κινητήρα είναι αυτό το 8l ; Και λέω τι φάση βγαίνει και σε 8λιτρο ; :P
8L είναι η κωδική ονομασία.Η επόμενη γενιά για παράδειγμα ονομάζεται 8P
 

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.114
Like
12.285
Πόντοι
3.556
θέλω γνώμες (ουσίας, αν όντως κάποιος γνωρίζει) για maserati μοντέλα 2015-2018.
βγάζουν προβλήματα?

Πάρε ένα τηλ ή πέρνα και από εκεί να κουβεντιάσεις ... είναι από τους πλέον σοβαρούς στην Αθήνα για τέτοια αυτοκίνητα ... Ότι σου πει αυτό κάνεις
 

nostradamosg

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2022
Μηνύματα
1.277
Κριτικές
1
Like
2.567
Πόντοι
456
Fiesta mk8.5 st line 125υβριδικο.
Το αμαξι για τη κατηγορια του ειναι αριστο,οικονομικο με καλη αποκριση στο γκαζι αλλα και στα φρενα.Καταλαβαινεις οτι οδηγεις αυτοκινητο και οχι κουτι απο κονσερβα.
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.484
Πόντοι
8.846

Πάρε ένα τηλ ή πέρνα και από εκεί να κουβεντιάσεις ... είναι από τους πλέον σοβαρούς στην Αθήνα για τέτοια αυτοκίνητα ... Ότι σου πει αυτό κάνεις
Ok, ευχαριστώ πολύ
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.289
Κριτικές
14
Like
4.766
Πόντοι
3.715
δεν βγαίνουν πια αθάνατα αυτοκίνητα, τα τελευταία άντε μέχρι το 2003, τέλος μετά, όλα για τα μπάζα, τι σκιστομάτικα, τι φράγκικα, τι νεοναζιστικά...όλα τα ίδια σκατά είναι για να βγαίνει η εγγύηση (κακήν κακώς και με παγίδες και ψιλά γραμματάκια) και μετά να πλερώνει το θύμα για ανταλλακτικά και ζημιές.
 

makis406

Μέλος
Εγγρ.
25 Δεκ 2010
Μηνύματα
167
Like
75
Πόντοι
1
suzuki baleno 1,3 3door 1998. Για 3-4 μηνες το χρονο που το χρειαζομαι καλο ειναιτο καλοκαιρι bmw f650 .
Νησιωτης μικρες αποστασεις ,δεν χρειαζομαι τιποτα μεγαλυτερο.
Καποια στιγμη ισως παρω ενα miata mk2
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.484
Πόντοι
8.846
δεν βγαίνουν πια αθάνατα αυτοκίνητα, τα τελευταία άντε μέχρι το 2003, τέλος μετά, όλα για τα μπάζα, τι σκιστομάτικα, τι φράγκικα, τι νεοναζιστικά...όλα τα ίδια σκατά είναι για να βγαίνει η εγγύηση (κακήν κακώς και με παγίδες και ψιλά γραμματάκια) και μετά να πλερώνει το θύμα για ανταλλακτικά και ζημιές.
φίλε έχεις δίκιο κι άδικο μαζί...
ναι κι εγώ πιστευω ότι τα περισσότερα είναι αυτοκίνητα φτιαγμένα για πενταετία και μετά έχουν θέματα. πολύ περισσότερο από ότι παλιότερα.
από την άλλη όμως συλλογίσου ότι μέχρι κάποια εποχή το αυτοκίνητο ήταν 90% μηχανικά μέρη, λαμαρίνα-σίδερο κι άγιος ο θεός.
αν τράκαρες...:priest::priest:
ηλεκτρονικά καλούδια....ΓΙΟΚ
ανέσεις...για τον πούτσο καβάλα
βοηθητικά συστήματα....ΓΙΟΚ
γενικά είχες ένα κουτί με ρόδες που σε πήγαινε εκεί που....έστριβες.

σήμερα ακόμα και τα μικρά αυτοκίνητα με τον βασικό εξοπλισμό μοιάζουν με ραφάλ.
να σου πω ότι τα πιο εξελιγμένα είναι σαφώς εντυπωσιακότερα από το κοκπιτ του φάντομ.
επίσης είσαι χίλιες φορές ασφαλέστερος στο δρόμο από τότε.

ε όλα αυτά, η πολυπλοκότητα, έχει το τίμημά της...
 

beeroas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2015
Μηνύματα
217
Κριτικές
27
Like
1.147
Πόντοι
371
όσοι μένετε σε πόλεις που έχουν πρατήρια που πουλάνε φυσικό αέριο κίνησης (cng) και κάνετε και πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, εγώ κάνω λίγο πάνω από 20000 χλμ, πηγαίνετε με κλειστά μάτια και πάρτε ένα. Θα σωθείται. Βέβαια στην ελληνική αγορά κυκλοφορούν λίγα τέτοια. Άρα πρέπει να σας ικανοποιούν κι όλας. Αλλά από θέμα κόστους ανά χιλιόμετρο είναι ισάξιο με τα plug in υβριδικά των 45000+. Εγώ είμαι τρομερά ικανοποιημένος. Ενδεικτικά το Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη το κάνω με περίπου 50 ευρώ.
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.289
Κριτικές
14
Like
4.766
Πόντοι
3.715
φίλε έχεις δίκιο κι άδικο μαζί...
ναι κι εγώ πιστευω ότι τα περισσότερα είναι αυτοκίνητα φτιαγμένα για πενταετία και μετά έχουν θέματα. πολύ περισσότερο από ότι παλιότερα.
από την άλλη όμως συλλογίσου ότι μέχρι κάποια εποχή το αυτοκίνητο ήταν 90% μηχανικά μέρη, λαμαρίνα-σίδερο κι άγιος ο θεός.
αν τράκαρες...:priest::priest:
ηλεκτρονικά καλούδια....ΓΙΟΚ
ανέσεις...για τον πούτσο καβάλα
βοηθητικά συστήματα....ΓΙΟΚ
γενικά είχες ένα κουτί με ρόδες που σε πήγαινε εκεί που....έστριβες.

σήμερα ακόμα και τα μικρά αυτοκίνητα με τον βασικό εξοπλισμό μοιάζουν με ραφάλ.
να σου πω ότι τα πιο εξελιγμένα είναι σαφώς εντυπωσιακότερα από το κοκπιτ του φάντομ.
επίσης είσαι χίλιες φορές ασφαλέστερος στο δρόμο από τότε.

ε όλα αυτά, η πολυπλοκότητα, έχει το τίμημά της...
ok, αλλά για ποιό δρόμο μιλάς;
η κύρια χρήση γίνεται μέσα σε πόλεις με οδόστρωμα που είναι πια χωράφι.
τι να τους κάνω τους αισθητήρες και τα servos στο χωράφι; Άσε που χαλάνε κι αυτά τα ρημάδια και τρέχα, γύρευε.

Να στο πω αλλιώς, ψάχνω να βρω όχημα τεθωρακισμένο με χειροκίνητα παράθυρα κι αναλογικά όργανα. Ούτε ηλεκτρονικά ούτε αισθητήρες ούτε βοηθήματα.
Όλα αυτά καταργούν σταδιακά την ικανότητα υψηλής προσοχής κι εγρήγορσης του χειριστή-οδηγού, κατά μια σοβαρή άποψη. Από την άλλη είναι δεδομένη κι η ευκολία που προσδίδουν. Μιλώντας αυστηρά προσωπικά όμως, από άποψη αξιοπιστίας, προτιμώ το τεθωρακισμένο παλιό στυλ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom