Μακριά απο group vag
Ότι άλλο θες εκτός απ αυτες τις λαδιερες
Σωστός φίλε
Η αξιοπιστίας του γκρουπ για ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΑ είναι στον πάτο
Πετρέλαια λόγω τρομπες μλεκ και τούρμπο
Βενζίνες λόγω καδένες και .ψεκασμό αν μιλάμε ειδικά για FSI
Αναφερομαι κυρία .για προ 2012 μοντ
Μεγάλο βάσανο και το DSG κιβώτιο
Πολύ ευπαθές και ακριβό στα σέρβις...
τα vag ειδικα τη δεκαετια 2000 εως 2010 ειχαν πολλα προβληματα στα παλιομοτερια.
Τα fsi καινε ολα λαδια μιας και ειναι κατασκευαστικη αστοχια αλλα η βαγκ λεει ετσι ειναι η κατασκευη.
Επισης τα πρωτα tsi εκοβαν ιμαντα και καρφωναν ολα βαλβιδες πανω σε πιστονια σε 60 και 100 χιλιάδες χιλιομετρα ειχε ακουστει,επισης ευπαθεις τουρμπο .
Γενικα η vag δεν εβγαζε αξιοπιστα μοτερια και γ αυτο δεν τα προτιμω ειδικα αυτα τα fsi αλλα κ τα tsi πριν το 15.
Η φορντ βγαζει μοτερ αξιοπιστο και τα περισσοτερα τωρα ειναι με καδενα.
Θυμαμαι τους duratec καλοι κινητήρες αργοι λιγο αλλα βγαζουν 300χιλιαδες χιλιομετρα χωρίς να ανοιξεις καπακι κ λαδι σταγονα.
Οι τωρινοι επισης ecoboost γαμω τους τουρμπατους,αξιοπιστοι και οικονομικοι,καποιοι εκομπουστ εχουν φτασει ηδη 250χιλιαδες και δεν κανουν κιχ.