Νέα

Αυτικίνητο: Diesel. Υγραέριο, Υβριδικό, Φυσικό αέριο, Βενζίνη.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xplorerxx
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 60
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

KyklopasPolifimos

Μέλος
Εγγρ.
1 Οκτ 2013
Μηνύματα
632
Κριτικές
26
Like
34
Πόντοι
16
Επειδή στις μέρες μας το κόστος μετακίνησης είναι πολύ δυσβάσταχτο, νομίζω ότι είναι βασικό κριτίριο επιλογής αυτοκινήτου πλέον το κόστος του καυσίμου και το κόστος συντήρησης. Βε βάση αυτά η καλύτερη επιλογή ΣΗΜΕΡΑ είναι το diesel.
Βάζοντας αέριο σε ένα βενζυνοκίνητο εκτός του κόστος τοποθέτησης (πρέπει να βάλεις κάτι καλό για να μην έχεις προβλήματα) που ανέρχεται πανω από 1000 ευρώ θα πετύχεις μια κατανάλωση λίγο περισσότερο από το μισό της αντίστοιχης βενζίνης για εκτός πόλης οδήγηση. Για μέσα στην πόλη και για μικρές μετακινήσεις το όφελος είναι μικρότερο μιας και τα καλύτερα συστήματα ξεκινούν για προθέρμανση με βενζίνη και χρησιμοποιούν κατά την διάρκεια της λειτουργίας μικρή ποσότητα για λίπανση κινητήρα. Επίσης δεν έχουμε στοιχεία για προβλήματα μακροπρόθεσμα στους κινητήρες και ιδιαίτερα σε σύγχρονους και απαιτητικούς κινητήρες (π.χ turbo).
Αντίθετα τα diesel πλέον τεχνολογικά έχουν εξελιχθεί πολύ και σε συνδυασμό με την υποστήριξη των turbo τεχνολογιών έχουν καταφέρει με μικρό σχετικά κυβισμό να πετύχουν ικανοποιητικά και συγκρίσιμα αποτελέσματα με τα αντίστοιχα βενζήνας. Όμως ο κινητής θέλει λιγότερα έξοδα συντήρησης, έχει μεγαλύτερη μακροζωία και καταναλώνει λιγότερο από το μισό κόστος του αντίστοιχου βενζηνοκινητήρα παρόλο που η διαφορά είναι μικρή στην τιμή/λίτρο λόγω του ότι ο diesel θα θέλει τα μισά λίτρα/100Khm  από τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.
Για τις σημερινές εποχές (2014) η λύση εια μία και μονόδρομος DIESEL. Έπειτα από μερικά χρόνια πιθανώς να είναι καλύτερη λύση τα υβριδικά ή τα αυτοκίνητα εναλακτικών πηγών ενέργειας.
 

Noah_1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2013
Μηνύματα
1.844
Κριτικές
26
Like
570
Πόντοι
306
Αν δεν υπήρχε οικονομική κρίση όλοι θα αγόραζαν diesel. Έχουμε μείνει πίσω δεκαετίες σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Αυτοί τώρα σιγά σιγά περνάνε στην επόμενη φάση των υβριδικών.
 
OP
OP
xplorerxx

xplorerxx

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2012
Μηνύματα
515
Κριτικές
4
Like
15
Πόντοι
6
Ψάχνοντας βρήκα αυτό για αυτοκίνητο 1.300 cc.

τα στοιχεία συγκεντρωμένα και σε πίνακα:






  Βενζίνη (λίτρα) Υγραέριο (λίτρα) Πετρέλαιο (λίτρα) Φυσικό αέριο (κιλά)
Κατανάλωση (λίτρα ή κιλά / 100 χλμ) 5,4 6,6 4,1 4,4
Τιμή ανά λίτρο ή κιλό (σε ευρώ) 1,651 0,957 1,35 0,993
Χιλιόμετρα σε ετήσια βάση      15000 15000 15000 15000
Κόστος καυσίμου σε ετήσια βάση  1337,31 947,43 830,25 655,38
 
OP
OP
xplorerxx

xplorerxx

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2012
Μηνύματα
515
Κριτικές
4
Like
15
Πόντοι
6
Δείτε και αυτό. Φυσικά εγώ μιλάω για καινούργιο και όχι για μετατροπή αλλά νομίζω είναι κατατοπιστικό.









 

meredi

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2008
Μηνύματα
2.485
Κριτικές
3
Like
78
Πόντοι
16
Παρε Renault captur diesel καπου στα 19000 με αυτοματο κιβωτιο diesel και νομιζω καπως πιο ανετο από corsa κλπ
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.037
Κριτικές
16
Like
15.081
Πόντοι
6.515
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
2.106
Κριτικές
6
Like
813
Πόντοι
96
Επειδή στις μέρες μας το κόστος μετακίνησης είναι πολύ δυσβάσταχτο, νομίζω ότι είναι βασικό κριτίριο επιλογής αυτοκινήτου πλέον το κόστος του καυσίμου και το κόστος συντήρησης. Βε βάση αυτά η καλύτερη επιλογή ΣΗΜΕΡΑ είναι το diesel.
Βάζοντας αέριο σε ένα βενζυνοκίνητο εκτός του κόστος τοποθέτησης (πρέπει να βάλεις κάτι καλό για να μην έχεις προβλήματα) που ανέρχεται πανω από 1000 ευρώ θα πετύχεις μια κατανάλωση λίγο περισσότερο από το μισό της αντίστοιχης βενζίνης για εκτός πόλης οδήγηση. Για μέσα στην πόλη και για μικρές μετακινήσεις το όφελος είναι μικρότερο μιας και τα καλύτερα συστήματα ξεκινούν για προθέρμανση με βενζίνη και χρησιμοποιούν κατά την διάρκεια της λειτουργίας μικρή ποσότητα για λίπανση κινητήρα. Επίσης δεν έχουμε στοιχεία για προβλήματα μακροπρόθεσμα στους κινητήρες και ιδιαίτερα σε σύγχρονους και απαιτητικούς κινητήρες (π.χ turbo).
Αντίθετα τα diesel πλέον τεχνολογικά έχουν εξελιχθεί πολύ και σε συνδυασμό με την υποστήριξη των turbo τεχνολογιών έχουν καταφέρει με μικρό σχετικά κυβισμό να πετύχουν ικανοποιητικά και συγκρίσιμα αποτελέσματα με τα αντίστοιχα βενζήνας. Όμως ο κινητής θέλει λιγότερα έξοδα συντήρησης, έχει μεγαλύτερη μακροζωία και καταναλώνει λιγότερο από το μισό κόστος του αντίστοιχου βενζηνοκινητήρα παρόλο που η διαφορά είναι μικρή στην τιμή/λίτρο λόγω του ότι ο diesel θα θέλει τα μισά λίτρα/100Khm  από τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.
Για τις σημερινές εποχές (2014) η λύση εια μία και μονόδρομος DIESEL. Έπειτα από μερικά χρόνια πιθανώς να είναι καλύτερη λύση τα υβριδικά ή τα αυτοκίνητα εναλακτικών πηγών ενέργειας.
Λοιπον , ειμαι μηχ. Αυτοκνητων
Συμφωνω ,
100%
Το μοναδικο προβλημα τα μπεκ , λογω νοθειας...οι μπεκαδες εχουν γινει πλουσιοι


 

serg.boumka

Μέλος
Εγγρ.
22 Φεβ 2014
Μηνύματα
585
Like
0
Πόντοι
6
Λοιπον , ειμαι μηχ. Αυτοκνητων
Συμφωνω ,
100%
Το μοναδικο προβλημα τα μπεκ , λογω νοθειας...οι μπεκαδες εχουν γινει πλουσιοι
φυσικα συμφωνεις γιατι εισαι ΕΛΛΗΝΑς μηχανικος,,,δηλ ημισχετικος,,δεν λεω ασχετος...
οταν η zavolli εχει κιτ στα 600ε με ΜΗΔΕΝ προβληματα,δεν υπαρχει πιο αμεσα φτηνη κι αξιπιοστη λυση για αυτοκινητα μεσαια οπως εχει η ελλαδα,κ ηληκιας 10ετιας
βεβαια κι εγω αναμεσα σε ενα φιατ με γκαζι κι ενα 1.3 μουλτιτζετ διαλεγω το δευτερο αν ειναι δωρο
αν εχω ομως να διαλεξω τι να κανω  με ακομα 600ε,βαζω ενα καλο συστημα,πχ zavolli brc landiretzio και ειμαι σουπερ οικονομικος και εχω αξιοπιστια κ φτηνια...και δεν ψαχνω να πληρωσω διπλα χρηματα,δηλ ενα αμαξι 4000ε σε πετρελαιο κανει στην ελλαδα,αλλα3000-για σεκοντ χεντ παντα μιλαω- για εναν ινητηρα πετρελαιο,που για εμενα ειναι κι εκνευριστικος με τον θορυβο του...
τωρα οποιος αγοραζει καινουριο κ δεν παιρνει ντιζελ,ειναι μακ,,ας..απο παλια γνωστο στην κεντρ ευρωπη,,τωρα το μαθατε κ στην ελλαδα,,,
υγ ι νορμες πετρελαιου στην ελλαδα,ειναι οντως αφρικης....μονη λυση,το σουπερ ντιζελ της σελλ,τις μερες που το βγαζει προσφορα...
 

georgetsl

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2007
Μηνύματα
3.077
Like
2
Πόντοι
16
Λοιπον , ειμαι μηχ. Αυτοκνητων
Συμφωνω ,
100%
Το μοναδικο προβλημα τα μπεκ , λογω νοθειας...οι μπεκαδες εχουν γινει πλουσιοι

ναι αλλα και τα σερβις των diesel ειναι σκισιμο στην τσεπη οταν ερθει η ωρα να το πας .....και επισης η εποχη της κρισης παιζει νοθεια καργα στο πετρελαιο οποτε προβληματα θα βγαλει σιγουρα......συν οτι το κοστος αγορας απο το αντιστοιχο βενζινης ειναι ακριβοτερο......δεν ξερω εαν τελικα αξιζει μακροπροθεσμα......μονο με τις αντλιες πετρελαιου το κοστος φτανει και περισσευει εαν φας νοθεια στο καυσιμο το οποιο στην ελλαδα ειναι 70% να το φας σιγουρα....και το κοστος αντικαταστασης παιζει εξωφρενικα ακριβα για την αντλια μονο, και να βαλουμε και το turbo που παιζει συντηρηση μιας και εχουν σχεδον ολα τα diesel.........μια φορα να σου κατσει θα βλαστημας την ωρα και την στιγμη που το αγορασες..........η μεση λυση για εμενα ειναι βενζινη και χαμηλου κυβισμου αμαξι.......τα Diesel αμα σου βγαλει βλαβη δυσκολακι να την βγαλεις φθηνα .........προφανως καποιος θα το παρει για οικονομια καυσιμου,αλλα να σκεφτει και το κοστος ζημιας και σερβις ,γιατι θα απογοητευτει.........τα diesel σημερα ειναι ευαισθητα αρκετα και δεν εχουν κινητηρες opel ascona D του 80  που εκαιγε και τηγανολαδο........τωρα συνολικα να βαλουμε στο ενα σακι τα βενζινοκινητα και στο αλλο τα diesel ......το κοστος αποκτησης diesel ειναι ακριβοτερο συν το κοστος συντηρησης και ανταλλακτικων.......το βενζινοκινητο εχει καταναλωση μεγαλυτερη σαφως,αλλα φθηνοτερα σερβις και ανταλλακτικα συν το κοστος αγορας φθηνοτερο......βαζεις τα χιλομετρα κατω που κανεις καθε ετος και βλεπεις εαν συμφερει το diesel.......παντως οι ταξιτζηδες δεν βαζουν πετρελαιο απο οπου τους τυχει ,πανε σε συγκεκριμενα πρατηρια οπου γνωριζουν τι θα βαλουν μεσα.......ο μεσος καταναλωτης δεν το κανει ευκολα ,οπου βρεθει θα γεμισει και εαν του κατσει η πατατα ,μαντηλι και κλαμα !!!!!
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
τι πιανει η κοπελα τυπε
5417555_5_b.jpg
 

piderof

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2006
Μηνύματα
5.022
Κριτικές
2
Like
44
Πόντοι
66
Ευτυχώς που ήρθε το Μνημόνιο και απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση και στο Ελλαδιστάν. Σε όλη την Ευρώπη ο κόσμος παίρνει diesel εδώ και δεκαετίες. Αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ. Οι σημερινοί ντηζελοκινητήρες με το downsizing που έχουν υποστεί και την εξελιγμένη τεχνολογία καύσης είναι πολύ πιο οικονομικοί και οικολογικοί από τη βενζίνη, ενώ έχουν πέριοριστεί πολύ οι θόρυβοι και οι κραδασμοί. Εντωμεταξύ έχουν γαμηθεί και οι εταιρείες να βγάζουν διαμάντια πετρελαιοκινητήρες. Οι TDI του Group VAG, οι D-4D της Toyota, οι CDI της Renault-Nissan, οι Econetic της Ford, ο γαμάτος D4 της Volvo και ο ΥΠΕΡΓΑΜΑΤΟΣ i-DTEC της Honda είναι κινητήρες πολύ αξιόπιστοι, με μεγάλες ροπές και λόγω τουρμπίσματος με ιπποδύναμη σχεδόν ίδια με αυτή της βενζίνης. Άσε που η αυτονομία χτυπάει τρελά νουμέρα (1.200 χλμ και βάλε) με φουλ ντεπόζιτο. Κάποιοι από αυτούς είναι και 1.400άρηδες, 1.500άρηδες, 1.600άρηδες οπότε συμφέρουν και φορολογικά και με εκπομπές ρύπων κάτω από 99 CO2. To γκάζι μπορώ να το δω μόνο ως λύση ανάγκης. Π.χ κάποιος αγόρασε βενζίνη πριν την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης και τον έχει γαμήσει το 1.70 το λίτρο. Νταξ εκεί καλό είναι το γκάζι αλλά όχι και καλύτερο από ένα καινούργιο πετρέλαιο. Πρώτον μειώνεται δραματικά η ζωή του κινητήρα, δεύτερον πέφτει η ιπποδύναμη, τρίτον μειώνεται ο χώρος αποσκευών με την έξτρα δεξαμενή ή χάνεις τη ρεζέρβα, τέταρτον υπάρχει θέμα ασφαλείας σε ένα τρακάρισμα και πέμπτον αν είναι πλημμελής η εγκατάσταση παίζουν και θέματα με την ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Π.χ εγώ είχα μπει σε ένα Qashqai υγραέριο και πάνω από τα 100 ο κινητήρας έκανε διακοπές πολύ εκνευριστικές σε ένα πολύωρο ταξίδι.
 

piderof

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2006
Μηνύματα
5.022
Κριτικές
2
Like
44
Πόντοι
66
Ο καιρός για να αλλάξω αυτοκίνητο πλησιάζει. Το αυτοκίνητο που έχω τώρα απεδείχθη ιδιαίτερος ενεργοβόρο  γι' αυτό η αναζήτηση ενός νέου αυτοκινήτου με μικρή κατανάλωση είναι απαραίτητη. Το μόνο που θέτω ως απαραίτητο είναι η αξιοπρεπής κίνηση στο εθνικό δίκτυο και το όριο των 1600 cc ( όχι παραπάνω ).
Κάθε γνώμη δεκτή. :)
Ανάλογα την κατηγορία που ψάχνεις και το budget σου.
Για hatchbacks καλά είναι 1) Civic 1.6 i-DTEC, 2) Pulsar (2015) 1.6 DCi, 3) Golf 1,6 TDi
Για crossovers 1) HR-V (2015) 1.6 i-DTEC, 2) Qashqai 1.6 DCi, 3) Ford Ecosport 1.5 TDCi
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom