KyklopasPolifimos
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 632
- Κριτικές
- 26
- Like
- 34
- Πόντοι
- 16
Επειδή στις μέρες μας το κόστος μετακίνησης είναι πολύ δυσβάσταχτο, νομίζω ότι είναι βασικό κριτίριο επιλογής αυτοκινήτου πλέον το κόστος του καυσίμου και το κόστος συντήρησης. Βε βάση αυτά η καλύτερη επιλογή ΣΗΜΕΡΑ είναι το diesel.
Βάζοντας αέριο σε ένα βενζυνοκίνητο εκτός του κόστος τοποθέτησης (πρέπει να βάλεις κάτι καλό για να μην έχεις προβλήματα) που ανέρχεται πανω από 1000 ευρώ θα πετύχεις μια κατανάλωση λίγο περισσότερο από το μισό της αντίστοιχης βενζίνης για εκτός πόλης οδήγηση. Για μέσα στην πόλη και για μικρές μετακινήσεις το όφελος είναι μικρότερο μιας και τα καλύτερα συστήματα ξεκινούν για προθέρμανση με βενζίνη και χρησιμοποιούν κατά την διάρκεια της λειτουργίας μικρή ποσότητα για λίπανση κινητήρα. Επίσης δεν έχουμε στοιχεία για προβλήματα μακροπρόθεσμα στους κινητήρες και ιδιαίτερα σε σύγχρονους και απαιτητικούς κινητήρες (π.χ turbo).
Αντίθετα τα diesel πλέον τεχνολογικά έχουν εξελιχθεί πολύ και σε συνδυασμό με την υποστήριξη των turbo τεχνολογιών έχουν καταφέρει με μικρό σχετικά κυβισμό να πετύχουν ικανοποιητικά και συγκρίσιμα αποτελέσματα με τα αντίστοιχα βενζήνας. Όμως ο κινητής θέλει λιγότερα έξοδα συντήρησης, έχει μεγαλύτερη μακροζωία και καταναλώνει λιγότερο από το μισό κόστος του αντίστοιχου βενζηνοκινητήρα παρόλο που η διαφορά είναι μικρή στην τιμή/λίτρο λόγω του ότι ο diesel θα θέλει τα μισά λίτρα/100Khm από τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.
Για τις σημερινές εποχές (2014) η λύση εια μία και μονόδρομος DIESEL. Έπειτα από μερικά χρόνια πιθανώς να είναι καλύτερη λύση τα υβριδικά ή τα αυτοκίνητα εναλακτικών πηγών ενέργειας.
Βάζοντας αέριο σε ένα βενζυνοκίνητο εκτός του κόστος τοποθέτησης (πρέπει να βάλεις κάτι καλό για να μην έχεις προβλήματα) που ανέρχεται πανω από 1000 ευρώ θα πετύχεις μια κατανάλωση λίγο περισσότερο από το μισό της αντίστοιχης βενζίνης για εκτός πόλης οδήγηση. Για μέσα στην πόλη και για μικρές μετακινήσεις το όφελος είναι μικρότερο μιας και τα καλύτερα συστήματα ξεκινούν για προθέρμανση με βενζίνη και χρησιμοποιούν κατά την διάρκεια της λειτουργίας μικρή ποσότητα για λίπανση κινητήρα. Επίσης δεν έχουμε στοιχεία για προβλήματα μακροπρόθεσμα στους κινητήρες και ιδιαίτερα σε σύγχρονους και απαιτητικούς κινητήρες (π.χ turbo).
Αντίθετα τα diesel πλέον τεχνολογικά έχουν εξελιχθεί πολύ και σε συνδυασμό με την υποστήριξη των turbo τεχνολογιών έχουν καταφέρει με μικρό σχετικά κυβισμό να πετύχουν ικανοποιητικά και συγκρίσιμα αποτελέσματα με τα αντίστοιχα βενζήνας. Όμως ο κινητής θέλει λιγότερα έξοδα συντήρησης, έχει μεγαλύτερη μακροζωία και καταναλώνει λιγότερο από το μισό κόστος του αντίστοιχου βενζηνοκινητήρα παρόλο που η διαφορά είναι μικρή στην τιμή/λίτρο λόγω του ότι ο diesel θα θέλει τα μισά λίτρα/100Khm από τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.
Για τις σημερινές εποχές (2014) η λύση εια μία και μονόδρομος DIESEL. Έπειτα από μερικά χρόνια πιθανώς να είναι καλύτερη λύση τα υβριδικά ή τα αυτοκίνητα εναλακτικών πηγών ενέργειας.