Η επιστήμη δεν είναι δυνατόν να διαχωριστεί από τις αρχές και τις αξίες, Δεν μπορεί να είναι στυγνά τεχνοκρατική, χωρίς αρετή, χωρίς δημοκρατία, χωρίς πολιτική η κοινωνική ταυτότητα, γιατί τότε καταντά να είναι «πανουργία». Η πανεπιστημιακή εκπαίδευση, όπως και κάθε εκπαίδευση άλλωστε θα έπρεπε ήδη να γνωρίζεις, ότι συνυπάρχει και καθοδηγείται από τις αρχές και τις αξίες, όπως η δημοκρατία, η δικαιοσύνη, η ηθική, τα δικαιώματα, οι ελευθερίες, ο πολιτισμός οι τέχνες, γιατί διαφορετικά θα ζήσουμε εκτροπές των πορισμάτων της. Γι΄αυτό λέμε ότι ο πανεπιστημιακός χώρος είναι χώρος καλλιέργειας επιστήμης και πολιτισμού, που θεμελιώνουν την πανεπιστημιακή διδασκαλία. Αν εκπαιδεύσεις στυγνούς τεχνοκράτες θα δημιουργήσεις κοινωνίες από κρεττίνους, γιατί αν δεν μπολιάσεις τους μαθητές με ευαισθησία θα γίνουν επιστήμονες με ξηρές γνώσεις και όχι Πολίτες με δημιουργία και αξίες που δημιουργούν αλληλεγγύη και συνοχή στην κοινωνία. Το πανεπιστήμιο είναι οργανισμός ζωντανός, στον οποίο δρα η πιο φωτεινή δημιουργική ηλικία. Η γνώση οφείλει να δίνεται με καθολικότητα με συνέχεια δηλαδή τις αρχές universitas continuum, που αναπτύσσουν έναν αληθινό επιστήμονα και όχι έναν άνθρωπο γεμάτο γνώσεις ξηρές και στείρες, όχι μονάχα στην υποχρεωτική του εκπαίδευση αλλά και στην συνέχεια. ΑΝ δεν μπορεί ο χώρος αυτός να γεννάει αρχές και αξίες δεν είναι πραγματικό πανεπιστήμιο γιατί έχει γνώση αλλά όχι επίγνωση. Η έννοια του πανεπιστημίου στην ουσία της είναι η παιδεία . Απορώ πως δεν το γνωρίζεις και απορώ που δεν λαχταράς να είναι μια εστία δημιουργίας επιδιώκοντας το για εσένα η για τα παιδιά σου.