Στην αύξηση της κυκλοφορίας ανασφάλιστων αυτοκινήτων σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ασφαλιστικών εταιριών συμβάλει η οικονομική κρίση και ανέχεια.
Καλά που το κατάλαβαν.
Πάντως με ποινές δε γιατρεύεται το πρόβλημα. Άμα ο άλλος δεν έχει, τι να κάνει? Να μη πληρώσει νοίκι για να ασφαλίσει το αυτοκίνητο? Θα το ρισκάρει (και την ποινή, και την εμπλοκή στο ατύχημα).
Γνώμη μου:
Οι ασφάλειες αύξησαν ΠΟΛΥ τα ασφάλιστρα, με αιτιολογία την αύξηση των ορίων. Έχει φτάσει το 1 εκ. ευρώ τό όριο - ή θα φτάσει σύντομα.
ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ τόσο μεγάλο όριο κάλυψης. Μας το επέβαλε η ΕΕ (σάμπως είναι το μόνο πράμα που μας επέβαλε? Εδώ πήγε να μας επιβάλλει την κατάργηση του κοκορετσιού!), αλλά τα όρια αυτά είναι για χώρες τύπου Γερμανία και Ολλανδία, που η ζωή έχει άλλη αξία εκεί.
Θα μου πουν οι "υπέρμαχοι":
"-Ναι, αλλά άμα πέσεις με το κάρο πάνω στη στάση λεωφορείου και καθαρίσεις 10-15, ποιός θα τους πληρώσει?"
Σωστό, και είχαμε και το δυστύχημα με τα 21 παιδιά στα Τέμπη, αλλά ΠΟΣΑ τέτοια δυστυχήματα γίνονται? Δεν μπορεί ολόκληρη η πολιτική μιας χώρας να βασίζεται σε ένα περιστατικό που συμβαίνει κάθε 50 χρόνια, και να βασίζει την πολιτική της αυτή σε ΕΝΑ τέτοιο δεδομένο.
Κατά τη γνώμη μου η αύξηση των ορίων (και κατ' επέκταση και των ασφαλίστρων) σε τέτοια ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ όρια είναι μέσα στα πλαίσια της επιβαλλόμενης ευρωπαϊκής πολιτικής, που δεν είναι πάντα εφαρμόσιμη (με επιτυχία) καθολικά σε όλη την Ευρώπη από Φιλανδία μέχρι Ελλάδα και από Ρουμανία μέχρι Αγγλία.
Υπογράψανε ότι θα "εναρμονιστούμε", αλλά πριν υπογράψουν δεν σκέφτηκαν αν αυτό που υπογράφουν είναι δυνατό να εφαρμοστεί στην πράξη εδώ. Η κοινωνία αντιδράει καθολικά. Και η αντίδραση δεν εκδηλώνεται μόνο από πλευράς κοινού με το "Δε Πληρώνω", αλλά σε πολλά επίπεδα, μέτωπα, και βάθη. Π.χ. εμένα όποτε με έχει σταματήσει η αστυνομία "για έλεγχο", μπορεί να μου έψαξαν το πορτ-μπαγκάζ για μολότωφ, άδεια, δίπλωμα και ταυτότηα ζήτησαν, αλλά ασφαλιστήριο δε ζήτησαν.
Και δεν το έχω κολλημένο.