Νέα

Απαγωγή Περικλή Παναγόπουλου!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Duracell
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 100
  • Εμφανίσεις 7K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
92
Πόντοι
66
Ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του εφοπλιστικού κόσμου, ο Περικλής Παναγόπουλος (που έχει τα blue star ferries) απήχθη από άγνωστους, φεύγοντας από το σπίτι του σήμερα στο Καβούρι!
Στις 8:40 και ενώ κινούνταν με το αυτοκίνητό του στην οδό Ακτής, τρεις δράστες φορώντας κουκούλες και με την απειλή όπλων, του έκλεισαν το δρόμο, έσπασαν τα τζάμια του αυτοκινήτου και απήγαγαν τον εφοπλιστή και τον οδηγό του. Λίγο παρακάτω άφησαν ελεύθερο τον οδηγό που καταθέτει και πήραν τον εφοπλιστή!
Τα δύο αυτοκίνητα που χρησιμοποιήθηκαν για την απαγωγή βρέθηκαν χωρίς πινακίδες, καμμένα (στo Koρωπί το ένα και στην περιοχή "Κεραίες" στο Καβούρι το άλλο), ενώ άγνωστο παραμένει πόσα αυτοκίνητα χρησιμοποιήθηκαν συνολικά στην επιχείρηση απαγωγής.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τη σκηνή της απαγωγής είδε ένας οικοδόμος που εργαζόταν σε παρακείμενη οικοδομή, ο οποίος ειδοποίησε και την Άμεση Δράση. Oι απαγωγοίς είχαν καλάσνικοφ και γενικά έφεραν βαρύ οπλισμό.

Είναι η πρώτη απαγωγή που γίνεται σε τέτοια κεντρική περιοχή της Αττικής (Χαίτογλου, Μυλωνάς ήταν στην Θεσσαλονίκη) και βέβαια κανείς δεν ξέρει τα κίνητρα... προφανώς θα ζητήσουν λύτρα, αν και υπάρχει ο φόβος τρομοκρατικής επίθεσης!
 
OP
OP
D

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
92
Πόντοι
66
Ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του εφοπλιστικού κόσμου, ο Περικλής Παναγόπουλος (που έχει τα blue star ferries) απήχθη από άγνωστους, φεύγοντας από το σπίτι του σήμερα στο Καβούρι!

O Περικλής Παναγόπουλος είναι από τα κορυφαία ονόματα του εφοπλιστικού κόσμου και ήταν στο εθνικό συμβούλιο τουρισμού με τον πρώην Υπουργό κ. Άρη Σπηλιωτόπουλο! Πρόσφατα, ο Περικλής Παναγόπουλος είχε κλείσει μεγάλη συμφωνία πάνω από 1 δισ ευρώ με Νορβηγούς!

Ο Περικλής Παναγόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 29 Δεκεμβρίου 1935. Πατέρας του είναι ο Μεσσήνιος Σταύρος Παναγόπουλος, ο οποίος στις αρχές του περασμένου αιώνα είχε μεταναστεύσει στην Αμερική, ενώ η μητέρα του προέρχεται από την ομογένεια της Κωνσταντινούπολης.
Σπούδασε στην Ελβετία, φοίτησε στην Ecole Superieure de Commerce, από όπου και πήρε το πτυχίο του. Αμέσως μετά εργάσθηκε στην εταιρεία του Ευγένιου Ευγενίδη. Οταν πέθανε ο Ευγένιος Ευγενίδης το 1954, ο Παναγόπουλος εργαζόταν ως εκπαιδευόμενος σε θυγατρική εταιρεία του συγκροτήματος στο Λονδίνο. Τον επόμενο χρόνο μετατέθηκε στα γραφεία της εταιρείας στη Γένοβα, όπου ασχολήθηκε με το σχεδιασμό του κρουαζιερόπλοιου Oceanic, το οποίο κατασκευάσθηκε τη διετία 1964-65.
Εργάσθηκε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στα γραφεία της Home Lines στο Παρίσι ενώ το 1962 ορίσθηκε passenger manager της εταιρείας στο γραφείο του Λονδίνου. Το 1965 επέστρεψε στον Πειραιά και ανέλαβε director και general manager της Sun Line του εφοπλιστή Μπάμπη Κιοσέογλου.
Η εφοπλιστική του πορεία ξεκίνησε το 1971, όταν αποφάσισε να κάνει δική του εταιρεία στον τομέα των κρουαζιερών. Ετσι, ίδρυσε τη Royal Cruise Line, που έκανε καριέρα 18 ετών, με κρουαζιέρες στη Μεσόγειο, στον Ατλαντικό, στον Ειρηνικό, στη Σκανδιναβία. Η RCL ανακηρύχθηκε επανειλημμένα η καλύτερη εταιρεία κρουαζιερόπλοιων στον κόσμο. Η εταιρεία του ναυπήγησε δύο κρουαζιερόπλοια με υψηλές προδιαγραφές: To Golden Odyssey και το Crown Odyssey. Επίσης, η εταιρεία διέθετε και τρίτο κρουαζιερόπλοιο, το Royal Odyssey.
Ωστόσο ο διεθνής ανταγωνισμός στον τομέα των κρουαζιερών μετά το 1985 γίνεται οξύτατος και ο προστατευτισμός που υπάρχει στην Ελλάδα δεν αρκούσε για να διασώσει τις ελληνικές εταιρείες από τις ξένες, που έπαιζαν με μεγάλα κεφάλαια μέσω του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης. Ο Περικλής Παναγόπουλος εγκαίρως διέγνωσε την κρίση στον κλάδο και το 1989 αλλάζει πορεία. Πουλάει την εταιρεία του στη νορβηγική NCL και στρέφεται στην επιβατηγό ναυτιλία. Από το 1992, που ιδρύεται η εταιρεία Επιχειρήσεις Αττικής, έως και προσφάτως ο Περικλής Παναγόπουλος κάνοντας τις σωστές επιχειρηματικές κινήσεις καταφέρνει να γίνει ο «ισχυρός άνδρας» της ακτοπλοΐας, φέρνοντας νέα αντίληψη σχετικά με την ποιότητα και την ασφάλεια των πλοίων, την αναβαθμισμένη παροχή υπηρεσιών προς τους επιβάτες και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Σταθμός, η αγορά τον Αύγουστο του 1999 του 38,8% της εταιρείας Γραμμές Στρίντζη, ποσοστό που αργότερα φθάνει το 48,8% και αλλαγή του εμπορικού σήματος και ονόματος της εταιρείας σε Blue Star Ferries. Τον Ιούνιο του 2004 οι Επιχειρήσεις Αττικής ύστερα από έγκριση της γενικής συνέλευσης μετονομάζονται σε Attica Group. Τον Ιανουάριο του 2005 η Attica Group εισέρχεται στην αγορά των πλοίων RoRo με την αγορά και δρομολόγηση των «Marin» και «Νοrdia», δύο φορτηγών-οχηματαγωγών πλοίων (RoRo), μεταξύ Ροστόκ, Γερμανίας και Ουζικαουπούνκι, Φινλανδίας. Την ίδια χρονική περίοδο αποκτά ποσοστό 12,33% στην Hellas Flying Dolphins και τον Φεβρουάριο του 2005 αποκτά ποσοστό συμμετοχής 10,23% στις Μινωικές Γραμμές, ποσοστό που αργότερα φτάνει το 11,61%. Τον Φεβρουάριο του 2006 προβαίνει στην πώληση του ποσοστού 12,33% στη Hellenic Seaways, που είχε αποκτήσει ένα χρόνο νωρίτερα. Τον Φεβρουάριο του 2007 αυξάνει τη συμμετοχή της στις Μινωικές Γραμμές σε 22,25% και τον Ιούνιο το πουλάει στον κυριότερο ανταγωνιστή του, τον εφοπλιστή Πάνο Λασκαρίδη. Τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους αγόρασε δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία, τύπου RoRo, έτους κατασκευής 1998 και 1999 αντίστοιχα. Στη συνέχεια, τον Οκτώβριο του 2007 πώλησε έναντι του ποσού-ρεκόρ για την ιστορία της ελληνικής ακτοπλοΐας στην MIG την Attica Group. Συνολικά εισέπραξε το εκπληκτικό ποσό των 286,1 εκατομμυρίων ευρώ.
Στις 13 Φεβρουαρίου 2008 αποχώρησε και τυπικά από την προεδρία της Attica Group. 
 

kwstakis21

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιαν 2009
Μηνύματα
69
Κριτικές
8
Like
0
Πόντοι
0
οπως και ναχει τρομοκρατικη ή απαγωγη του κοινου ποινικου δικαιου ετσι οπως εχει διαμορφωθει η κατασταση στην Ελλαδα και παγκοσμιος εχου να δουν πολλα ακομα τα ματια μας.
 

agiana

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2008
Μηνύματα
13.700
Κριτικές
5
Like
53
Πόντοι
166
Προφανώς θα ζητήσουν λύτρα αν και υπάρχει ο φόβος και για τρομοκρατική επίθεση!

Είδες τι κάνει η οικονομική κρίση? Οι κατσαπλιάδες κατέβηκαν και πιό νότια......!!!
 

forest

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.024
Κριτικές
54
Like
1.294
Πόντοι
8.225
οπως και ναχει τρομοκρατικη ή απαγωγη του κοινου ποινικου δικαιου ετσι οπως εχει διαμορφωθει η κατασταση στην Ελλαδα και παγκοσμιος εχου να δουν πολλα ακομα τα ματια μας.
Γεια σου ρε Κωστακη Σ Ω Σ Τ Ο Σ
 

pornopriest

Μέγας
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
754
Κριτικές
22
Like
179
Πόντοι
4.445
Την attica group νομιζα πως την ειχε ο Βγενοπουλος. Τι σου κανει και αυτη η κριση παντως...
 

teras1956

Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
4.547
Like
11
Πόντοι
16
ρε παιδιά εγώ δεν έχω λεφτά αλλά έχω χρέη.. αν με απαγάγουν θα τα πληρώσουν?
 

geopon

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Δεκ 2006
Μηνύματα
1.639
Κριτικές
18
Like
0
Πόντοι
2.007
Απήγαγαν τον εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλο
12 Ιανουαρίου 2009, 13:08


Θύμα απαγωγής από τουλάχιστον τρεις ενόπλους κουκουλοφόρους έπεσε ο γνωστός εφοπλιστής Περικλής Παναγόπουλος.

Το χρονικό της απαγωγής

Ο ιδρυτής της Super Fast Ferries, εκινείτο με το αυτοκίνητό του προς τα γραφεία του στον Πειραιά, όταν στις 8:40 στην οδό Ακτής, στο Καβούρι, τουλάχιστον τρεις ένοπλοι δράστες, που φορούσαν κουκούλες, του έκλεισαν το δρόμο.

Αφού έσπασαν τα τζάμια του αυτοκινήτου, απήγαγαν τον εφοπλιστή και τον οδηγό του, Γιώργο Σαρδέλη, τον οποίο άφησαν ελεύθερο λίγα λεπτά αργότερα, στην περιοχή του Κορωπίου, αφού πρώτα του είχαν φορέσει κουκούλα και χειροπέδες.

Η διαδρομή των απαγωγέων

Α. Το σημείο όπου έγινε η απαγωγή

Β. Το σημείο που βρέθηκαν καμμένα το αυτοκίνητα

C. To σημείο που αφέθηκε ελεύθερος ο οδηγός

Την απαγωγή είδε ένας εργάτης που δούλευε σε παρακείμενη οικοδομή. Συγκεκριμένα, όπως κατέθεσε, είδε τους τρεις άνδρες να επιβιβάζουν τον εφοπλιστή σε σκούρο φορτηγάκι και να διαφεύγουν.  Αμέσως ειδοποίησε την Αστυνομία και ξεκίνησαν οι έρευνες.

Από την ώρα εκείνη έχει ξεκινήσει γιγαντιαία επιχείρηση της αστυνομίας για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των απαγωγέων και του απαχθέντος, ενώ στον τόπο του συμβάντος βρίσκονται αξιωματικοί της Ασφάλειας Αττικής, που διενεργούν ανακρίσεις και έρευνες.

Τα δύο αυτοκίνητα, ένα τζιπ και ένα van, τα οποία χρησιμοποίησαν στην απαγωγή αποδείχτηκε ότι ήταν κλεμμένα και εντοπίστηκαν καμένα στην περιοχή του Αγίου Νικολάου στο Κορωπί.

Έως αυτή την ώρα οι απαγωγείς δεν έχουν επικοινωνήσει με την οικογένεια για να ζητήσουν λύτρα.

Τι κατέθεσε στην αστυνομία ο οδηγός

«Μην φοβάστε δεν θα πάθετε τίποτα, μόνο χρήματα θέλουμε» ήταν τα μόνο λόγια που είπαν οι απαγωγείς, σύμφωνα με όσα κατέθεσε ο οδηγός στους αστυνομικούς της Ασφάλειας Κορωπίου.

Αυτή την ώρα ο οδηγός μεταφέρεται στη ΓΑΔΑ, προκειμένου να καταθέσει σε ανώτατους αξιωματικούς.

Επίσης εκεί θα βρεθεί η σύζυγος του απαχθέντα, κ. Κατερίνα Παναγοπούλου, ενώ στο σπίτι τους στο Καβούρι βρίσκονται διαπραγματευτές της αστυνομίας και ψυχολόγοι.

Ποιος είναι ο Περικλής Παναγόπουλος

Ο 74χρονος εφοπλιστής Περικλής Παναγόπουλος, θεωρείται και είναι ο πατριάρχης της ελληνικής κρουαζιέρας και γενικότερα της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας.

Από το 1971 όταν και ίδρυσε τη δική του εταιρεία στον τομέα της κρουαζιέρας, τη Royal Cruise Line, με ένα νεότευκτο πλοίο, το «Golden Odyssey» βρίσκεται στο προσκήνιο της ελληνικής ναυσιπλοΐας.

Είναι γεγονός αποδεκτό στους κύκλους των εφοπλιστών και των παραγόντων της ναυτιλιακής αγοράς, ότι με πρωτοποριακές κινήσεις για τα ελληνικά δεδομένα έφερε νέα «ήθη και έθιμα» σ' έναν από τους πλέον νευραλγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας.

Ο Περικλής Παναγόπουλος επί 18 χρόνια με την εταιρεία του, πραγματοποιούσε  κρουαζιέρες στη Μεσόγειο, τον Ατλαντικό, τον Ειρηνικό και τη Σκανδιναβία.

Όμως ο  έντονος διεθνής ανταγωνισμός και η ανεπάρκεια ασφαλιστικών δικλείδων προστασίας του ελληνικού τομέα της κρουαζιέρας προκάλεσαν πολλαπλά προβλήματα ανασφάλειας αναγκάζοντας τον εφοπλιστή να στρέψει το επιχειρηματικό του ενδιαφέρον στην εσωτερική αγορά.

Το 1989 αλλάζει ναυτική ρώτα καθώς πουλά την εταιρεία του και στρέφεται στην επιβατηγό ναυτιλία. Από το 1992, που ιδρύεται η εταιρεία Επιχειρήσεις Αττικής, έως και προσφάτως ο Περικλής Παναγόπουλος κάνοντας τις σωστές επιχειρηματικές κινήσεις καταφέρνει να γίνει ο «ισχυρός άνδρας» της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Σταθμός, η αγορά τον Αύγουστο του 1999 του 38,8% της εταιρείας Γραμμές Στρίντζη, ποσοστό που αργότερα φθάνει το 48,8% και αλλαγή του εμπορικού σήματος και ονόματος της εταιρείας σε Blue Star Ferries.

Τον Ιούνιο του 2004 οι Επιχειρήσεις Αττικής ύστερα από έγκριση της γενικής συνέλευσης μετονομάζονται σε Attica Group.

Το Ιανουάριο του 2005 η Attica Group αποκτά ποσοστό 12,33% στην Hellas Flying Dolphins και τον Φεβρουάριο του 2005 αποκτά ποσοστό συμμετοχής 10,23% στις Μινωικές Γραμμές, ποσοστό που αργότερα φτάνει το 11,61%.

Τον Φεβρουάριο του 2006 προβαίνει στην πώληση του ποσοστού 12,33% στη Hellenic Seaways, που είχε αποκτήσει ένα χρόνο νωρίτερα. Τον Φεβρουάριο του 2007 αυξάνει τη συμμετοχή της στις Μινωικές Γραμμές σε 22,25% και τον Ιούνιο το πουλάει στον εφοπλιστή Πάνο Λασκαρίδη.

Στις 13 Φεβρουαρίου του 2008 πουλάει την Attica Group στην εταιρεία MIG του Ανδρέα Βγενόπουλου. 

Η οικογενειακή του κατάσταση

Ο Περικλής Παναγόπουλος έχει δύο παιδιά, τον Αλέξανδρο και την Ειρήνη από τον πρώτο του γάμο. Και τα δύο του παιδιά είναι παντρεμένα και ο γιος του μένει ακριβώς δίπλα από το σπίτι του πατέρα του, στο Καβούρι. Η δεύτερη σύζυγός του είναι η Κατερίνα Παναγοπούλου, είναι πρόεδρος του Αθλητικού Σωματείου Γυναικών «Καλλιπάτειρα» και πρέσβειρα της Ελλάδος στο Συμβούλιο της Ευρώπης για θέματα Αθλητισμού και Ευ Αγωνίζεσθαι.

Είχαν επιστρέψει την προηγούμενη εβδομάδα από τις διακοπές της Πρωτοχρονιάς και αυτή την εβδομάδα η Κατερίνα Παναγοπούλου θα συμμετείχε στη συνεδρίαση του ΔΣ της «Καλλιπάτειρας», όπως αναφέρει στη zougla.gr η κ. Αναστασία Μπακούλα, συνεργάτης της «Καλλιπάτειρας». 

Αγαπητός στο χώρο του ο Παναγόπουλος

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε στη zougla.gr o εφοπλιστής Γεράσιμος Αγούδημος.

Ερωτήματα που ζητούν απάντηση

Μορφή επιδημίας λαμβάνουν οι περιπτώσεις απαγωγών, οικονομικών παραγόντων, το τελευταίο εξάμηνο στην ελληνική επικράτεια, προκαλώντας σωρεία ερωτημάτων για τη λογική και την πρακτική των απαγωγέων.

Είναι περιπτώσεις όπου οι δράστες αναζητούν οικονομικά οφέλη;

Είναι νέα μορφή τρομοκρατίας, όπου οι δράστες δεν εκτελούν τα θύματα αλλά τα απαγάγουν- πρακτική Ερυθρών Ταξιαρχιών στα τέλη της δεκαετίας του 70’και στις αρχές του 80’- προκαλώντας επικοινωνιακή μάχη;

Είναι απλώς οικονομικές διαφορές και ακήρυχτος πόλεμος συμφερόντων;

Η υπόθεση της απαγωγής του "πατριάρχη" της ελληνικής ναυτιλίας Περικλή Παναγόπουλου σόκαρε τους ναυτιλιακούς κύκλους και την κοινή γνώμη της χώρας, καθώς έρχεται σε μια στιγμή παρατεταμένης κοινωνικής ανασφάλειας.

Απαγωγή για λίτρα

Η πρακτική αυτή ακολουθείται κατά κόρον σε περιπτώσεις, όπου η οικονομική επιφάνεια του απαχθέντος είναι μεγάλη. Και στην περίπτωση του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου υπάρχει μεγάλη οικονομική επιφάνεια που ενδεχομένως να έχει προκαλέσει τη δράση των απαγωγέων…   

Το τελευταίο απτό παράδειγμα της λογικής των δραστών- απαγωγή έναντι λύτρων-  ήταν η υπόθεση του προέδρου του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων Γιώργου Μυλωνά στη Θεσσαλονίκη στις αρχές του καλοκαιριού.

Οι δράστες που απήγαγαν το μεγαλοβιομήχανο ήταν τελικά γνωστά πρόσωπα του κοινού ποινικού κώδικα με επικεφαλής τον Βασίλη Παλαιοκώστα και λύτρα το σεβαστό ποσό των 11, 5 εκατομμυρίων ευρώ.

Νέα μορφή τρομοκρατίας

Το ένα από τα όπλα που χρησιμοποιήθηκε κατά την επιχείρηση των δραστών σύμφωνα με πληροφορίες ήταν Καλάσνικοφ. Φαίνεται ότι είναι η  πρώτη φορά που γίνεται χρήση τέτοιου όπλου σε απαγωγή στον ελληνικό χώρο.

Οι συνειρμοί αυτομάτως έντονοι καθώς Καλάσνικοφ ήταν το ένα από τα όπλα που έβαλε εναντίον του αστυνομικού Διαμαντή Μαντζούνη κατά την επίθεση των τρομοκρατών του Επαναστατικού αγώνα στο υπουργείο Πολιτισμού. 

Από την άλλη η ελληνική εφοπλιστική κοινότητα έχει μακάβριο παρελθόν πληγμάτων από την τρομοκρατία. Η 17 Νοέμβρη είχε στρέψει το 45αρι της εναντίον του εφοπλιστή Κώστα Περατικού τον Μάιο του 1997 στη συμβολή των οδών Φίλωνος και Φιλελλήνων, κοντά στο λιμάνι του Πειραιά, όπου τρεις ένοπλοι περικύκλωσαν και πυροβόλησαν από κοντινή απόσταση τον εφοπλιστή που περπατούσε για να πάει στο αυτοκίνητό του. Η περίπτωση Παναγόπουλου επιφανειακά πόρρω απέχει από την αντίστοιχη Περατικού , αλλά στο κλίμα της γενικευμένης ανασφάλειας στην ελληνική κοινωνία και της «αναβάθμισης» της τρομοκρατίας τίποτε δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο και προφανώς έως νεοτέρας δεν μπορεί τίποτε να αποκλειστεί.

Οικονομικές διαφορές

Το τελευταίο και πλέον ακραίο σενάριο της απαγωγής του 74χρονου εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου είναι οι διαφορές που μπορεί να υπάρχουν και τα ανοιχτά μέτωπα των οικονομικών συμφερόντων ειδικά στο νευραλγικό τομέα της ελληνικής ναυτιλίας.

Η κάκιστη παγκόσμια οικονομική κατάσταση, με απώλειες δισεκατομμυρίων ευρώ στις χρηματιστηριακές αγορές και απανωτά κανόνια λόγω της χρηματοπιστωτικής κρίσης έχει προκαλέσει κρίση σε όλους τους τομείς της πραγματικής οικονομίας.

Απώλειες θέσεων εργασίας, εξαγορές κολοσσών και κυρίως ανασφάλεια στις επενδυτικές δραστηριότητες δημιουργούν ένα εκρηκτικό κοκτέιλ που μπορεί να προκαλέσει πόλεμο χαρακωμάτων μεταξύ των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων.

Πάντως οι έως τώρα πληροφορίες για τον τρόπο δράσης των απαγωγέων - εντοπίστηκαν καμένα τα αυτοκίνητα, έδρασαν νωρίς το πρωί, σε περιοχή κοντινή με προηγούμενες περιπτώσεις  απαγωγών  - επαναφέρει στο προσκήνιο την πρόσφατη απαγωγή  του 51χρονου καρδιολόγου, Επαμεινώνδα Γερασιμόπουλου.
(Πρώτη καταχώρηση: 12 ιανουαρίου 2009, 10:32)



 
OP
OP
D

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
92
Πόντοι
66
Ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του εφοπλιστικού κόσμου, ο Περικλής Παναγόπουλος (που έχει τα blue star ferries) απήχθη από άγνωστους, φεύγοντας από το σπίτι του σήμερα στο Καβούρι!
Είναι η πρώτη απαγωγή που γίνεται σε τέτοια κεντρική περιοχή της Αττικής (Χαίτογλου, Μυλωνάς ήταν στην Θεσσαλονίκη) και βέβαια κανείς δεν ξέρει τα κίνητρα... προφανώς θα ζητήσουν λύτρα, αν και υπάρχει ο φόβος τρομοκρατικής επίθεσης!

Επειδή απ' ότι φαίνεται οι απαγωγές γίνονται μόδα... μιά τέτοια μικρή + φθηνή συσκευή μπορεί ν' αποδειχτεί εξαιρετικά χρήσιμη! :rockon:
 

omorfopedo

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
442
Like
6
Πόντοι
1
απο "μεσα" εγινε η δουλεια...
οι δραστες ηξεραν οτι τη συγκεκριμενη μερα δεν θα ειχε συνοδεια
Παντως το οτι δεν σκοτωσαν τον οδηγο δειχνει οτι δεν θελουν να φορτωθουν φονους οπως οι δραστες της απαγωγης του καρδιολογου
 

geopon

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Δεκ 2006
Μηνύματα
1.639
Κριτικές
18
Like
0
Πόντοι
2.007
παντως επειδη ειμαι κατοικος νοτιων προασττιων και γνωριζω το σπιτι του ανθρωπου (δεν ξερω τον ιδιο)  το σπιτι του ειναι καστρο ειναι στην αδιεξοδο της οδος ακτης και εχει φουλ ασφαλεια μεσα σκυλια φυλακες(ελικοδρομιο)  θυμαμαι το 1998 ημουν φανταρος στο καβουρι το οποιο στρατοπεδο ηταν διπλα  ειχαμε σκοπια πυρασφαλειας  στο σπιτι του απεξω .....
 

NikosShell

Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2007
Μηνύματα
1.004
Like
2
Πόντοι
16
Μετά την επιτυχία τις απαγωγής του Μυλωνά ,φαίνεται ότι οι απαγωγές και στη η Ελλάδα μπαίνουν στην μόδα .Πριν ένα μηνα περίου είχαμε την απαγωγή του γιατρού , που μέχρι στιγμής είναι άφαντος και η αστυνομία έχει χάσει πλέον τα ίχνη τον απαγωγέων .Και καλά καλά πριν κλείσει αυτή η υπόθεση έχουμε τι σημερινή απαγωγή του μεγιστάνα τις ακτοπλοΐας ,του Περικλή Παναγοπουλου .
 

omorfopedo

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
442
Like
6
Πόντοι
1
αυτη η μιλφ η Κατερινα Παναγοπουλου ειναι ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ????
νομιζα οτι ηταν κορη του
θα μπορουσε αλλωστε... εχει ενα γιο και μια κορη μεγαλους...
βρε τον παππου.. την πιτσιρικα παντρευτηκε!
 

geo33(1)

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιαν 2006
Μηνύματα
694
Like
14
Πόντοι
6
Ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω..... :idiot: :idiot:
Πως είναι δυνατόν τέτοια ισχυρά άτομα του επειχιρειματικού κόσμου ΄να κυκλοφορούν μόνοι τους χωρίς προσωπική ασφάλεια καθώς και τα αυτοκίνητά τους να είναι απλά και όχι θωρακισμένα.
Εγώ εάν ήμουν ένας επειχιρηματίας τέτοιας κατηγορίας το πρώτο πράγμα που θα έκανα θα εξασφάλιζα το μέσο μεταφοράς μου σε κάτι πιο ασφαλές όπως ας πούμε θωρακισμένο αυτοκίνητο .
Όλοι οι πιο παλιοί θυμόμαστε την βομβιστική επίθεση εναντίον του Ιωάννη Παλαικρασσά υπουργού της Νέας Δημοκρατίας ο οποίος σώθηκε με το θωρακισμένο αυτοκίνητο που είχε και κυκλοφορούσε τότε.
 

paixnidinaginete

Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.371
Like
1
Πόντοι
16
παντοσ απο οτι εχω ακουσει ειναι κριμα γιατι αυτος ηταν απο τους πολυ λιγουν που ηταν καθαρος και τιμιος


γιατι στον χωρο του το 99% ειναι λαμογια
 

omorfopedo

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
442
Like
6
Πόντοι
1
oσοι αισθανονται εντιμοι δεν κυκλοφορουν με θωρακισμενες μερσεντε επειδη αυτες αποτρεπουν απο τρομοκρατικες ενεργειες, αρα αυτος δεν θεωρουσε εαυτον στοχο τρομοκρατων
προσωπικη ασφαλεια ειχε, αλλα εκεινη τη μερα δεν την πηρε μαζι του
 

Zac Clouseau

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
985
Like
8
Πόντοι
6
κανένας από τα βαριά πορτοφόλια δεν είναι καθαρός και τίμιος.
κανείς με σταυρό στο χέρι δεν κάνει περιουσία.
και οι ακτοπλοόι είναι ένα σκυλολόϊ άνευ προηγουμένου. Συντεχνία.

Δε στεναχωριέμαι πέραν της τυπικής ανθρωπιάς για άλλον ένα γέροντα με πρόβλημα υγείας, υπάρχουν ακόμη περισσότεροι γηραιοί που αν και δεν τους απήγαγαν κινδυνεύει η ζωή τους από την αναλγησία των συνανθρώπων τους και της κρατικής αδιαφορίας.

Καλός και τίμιος να έδινε αντί για δωρεές στην εκκλησία δωρεές πλοία/καύσιμα για την άγονη. Ποιος θα τον ακούμπαγε?
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.337
Πόντοι
8.645
κανένας από τα βαριά πορτοφόλια δεν είναι καθαρός και τίμιος.
κανείς με σταυρό στο χέρι δεν κάνει περιουσία.
και οι ακτοπλοόι είναι ένα σκυλολόϊ άνευ προηγουμένου. Συντεχνία.

Δε στεναχωριέμαι πέραν της τυπικής ανθρωπιάς για άλλον ένα γέροντα με πρόβλημα υγείας, υπάρχουν ακόμη περισσότεροι γηραιοί που αν και δεν τους απήγαγαν κινδυνεύει η ζωή τους από την αναλγησία των συνανθρώπων τους και της κρατικής αδιαφορίας.

Καλός και τίμιος να έδινε αντί για δωρεές στην εκκλησία δωρεές πλοία/καύσιμα για την άγονη. Ποιος θα τον ακούμπαγε?
Συμφωνω περα για περα,εχουν κανει τα ΜΜΕ πρωτο θεμα την απαγωγη και τον κινδυνο θανατου ενος ανθρωπου λογω των φαρμακων, την ιδια ωρα που τοσοι ανθρωποι δε ΜΠΟΡΟΥΝ να αγορασουν φαρμακα.(πρωτη φορα ειναι;)

Εν τω μεταξυ,η αστυνομια ψαχνει τους απαγωγεις στα φαρμακεια... :jerking:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom