Γεια χαρά!
Σχετικά με τη βαθμολογία: Πολλοί της δίνουν πολύ μεγαλύτερη αξία απόσο πρέπει. Δηλ. οποιοδήποτε σύστημα μέτρησης έχει κάποια όρια, δεν γίνεται να σου μετράει περισσότερα απόσα μπορεί. Γι αυτό και δεν τη θεωρώ σαν την διαγαλαξιακή σταθερά. Αυτά όσον αφορά τα γενικά.
Ας πιάσω μιά μόνο ειδική παρατήρηση: Υπάρχει το «Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες» που καλύπτει ένα εξαιρετικά ευρύ φάσμα ακόμη και εάν συμφωνήσουμε όλοι στο τί ακριβώς σημαίνει το καθένα από τα τρία πεδία-υποερωτήματα. Όμως, στην πραγματικότητα το καθένα από τα υποερωτήματα έχει άλλο περιεχόμενο στο μυαλό του κάθε πελάτη. Κάθε θετική κίνηση της ιεροδουλης είναι συμμετοχή, κάθε ενέργεια ή λόγος ή ... που δεν τεμπελιάζει είναι καλή διάθεση. Δεν θεωρώ εξορισμού ότι το δυναμικό σεξ παίρνει 10, και το ρομαντικό 0 (=δεν συμμετείχε). Άμα δηλ. μού λέει λεκτικές υπερβολές για το τί της κάνω ή τα ανύπαρκτα προσόντα μου εγώ θα τσιμπάω και θα βάζω 10? Δεν γίνονται αυτά! Όταν πάω στην Ορχιδέα που έχει το ισπανικό στο 50άρι στις υπηρεσίες θα βάζω πάντα +1 βαθμό απότι στην Πειραιώς ή την Κασάνδρας που χρεώνουν έξτρα (βλπ σαιτ!!). Θα έχουμε κάποιο αντικειμενικό σύστημα μόνο εάν βαθμολογούμε αναλυτικά με συγκεκριμένο βαθμό εκ των προτέρων καθορισμένο για γλωσσόφιλα, δαχτυλιασμα μπρος, δαχτυλο πίσω, δώρα, χρόνος πραγματικός, άδειασμα στο στήθος, άδειασμα σε κοιλιά, πλάτη, ....κτλ. Μοριοδοτήσεις δλδ και ας πάρει η μιά κοπέλα π.χ. 82 η άλλη 60 και η τρίτη 38, ....λέμε τώρα. Αυτό όμως θα μας στρέσαρε να κάνουμε σεξ κατά παραγγελία, ή λες και είμαστε επαγγελματίες και να εστιάζουμε στα κριτήρια και τους βαθμούς. Το σεξ είναι χαρά και όχι δουλειά για εμάς. Δεν υποστηρίζω δλδ μια τετοια προταση. Προσωπικά δεν θα είχα πρόβλημα ακόμη και εάν δεν υπήρχε βαθμολογία, ή εάν η κλιμακα ήταν πιό μικρή, δλδ 1-2-3 ή για λόγους διακριτότητας άντε 1-2-3-4-5. Τεσπα.
Πολλοί από εμάς δεν σκέφτονται και γράφουν μαύρο στην χ ή την ψ, ή απορούν για μικρούς ή μεγάλους βαθμούς. Αλλά ο βαθμός εμπεριέχει και το στυλ. Δλδ με δεδομένο το στυλ βαθμολογούμε, επίσης δεν σημαίνει ότι είναι αναγκαστικά διαχρονικός ή διαστουντιακός. Άλλοτε είναι συγκριτικός, αλλοτε απόλυτος (αφορά τη συνάντηση και τίποτα άλλο) και άλλοτε μικτός. Το μαύρο, το έκλαψα τα λεφτά μου κτλ υπάρχει και όλοι μπορούν να το πουν κάποια στιγμή, αλλά η συχνότητα που θα το πουν εξαρτάται από το χαρακτήρα του καθενός και το πώς βλέπει και πώς αντιμετωπίζει τη ζωή και από τις συγκυρίες.
Θέλω να είμαι έντιμος: Με έχουν κατηγορήσει παλιοτερα για διαφημιστή. Ίσως επειδή καποιες φορές εχω αιρετικές απόψεις. Έχω όμως κοινή λογική, άρα έχω το αυτονόητο (που φυσικά δεν είναι το εύκολο). Σχέσεις με τα στούντιο και τις ιδιοκτησίες δεν είχα ποτέ, και πάντα έγραφα αυτό που πίστευα κάνοντας αληθινές περιγραφές. Τότε που κατηγορήθηκα είχα δηλώσει ότι σίγουρος είμαι μόνο για τον εαυτό μου (όπως ο καθένας μας μόνο για τον εαυτό του ξέρει), αλλά από τη στιγμή που δεν ξέρω κάτι για οποιονδήποτε άλλο κριτικογράφο δέχομαι ότι όλοι οι άλλοι είναι επίσης ειλικρινείς. Παρατήρησα ότι λίγο καιρό πριν διαπιστώθηκαν κάποιες ιστορίες με τα ΙΡ. Νομίζω κανένας μας δεν είναι ηλίθιος. Δλδ εάν ένα στουντιο έγραφε κριτικές σαν πελάτης, πώς μπορεί να είμαστε 100% σίγουροι ότι δεν το έχει κάνει και άλλο στουντιο για να μην πω ΟΛΑ τα στουντιο. Αδύνατο? Όχι και τόσο, μπορεί να χρησιμοποιεί άλλο ΙΡ –όπως δικαίως έχει γράψει ο αντισθένης «εγώ μόνο ΙΡ μπορώ να ελέγξω».
ΥΓ. Το αποπάνω κείμενο είναι καλό για σκέψη, ίσως όμως άχρηστο για ενέργειες.