Νέα

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ιδέες για φτηνή φόρτιση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα savvass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 579
  • Εμφανίσεις 27K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
4.964
Like
8.083
Πόντοι
2.306
Ειδικά στο σημείο που λέει το άρθρο ότι η δεκαετία είναι κοντά στην διάρκεια ζωής της μπαταρίας.....όλα τα λεφτά.

Σαν να σου λέει μάγκα για μια δεκαετία θα σε βγάλει η μπαταρία.Μετα πέταμα.

Εντάξει, η τεχνολογία των ηλεκτρικών είναι ακόμη σε πειραματικό στάδιο. Κάτι σαν τα εμβόλια, ρε παιδί μου. Κι άμα σου εκραγεί το μηχάνημα σε κάποια κακοτοπιά, και σου κάτσει να τη γλιτώσεις, εσύ θα έχεις να πληρώνεις τις ζημιές των άλλων ως το τέλος την ημερών σου, άμα δεν φόρτισες σύμφωνα με τους κανόνες και τις οδηγίες την μπαταρία.

Λείπει λίγο στη διαφήμιση τους και το συνολικό τους μάρκετινγκ ένα υφάκι

«Σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε».

:—)
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
814
Κριτικές
1
Like
2.218
Πόντοι
446
Επανερχόμαστε στο ζήτημα της ασφάλειας των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς ολοένα και περισσότερα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας, τα οποία το σατανικό σύστημα που κυβερνά σήμερα σχεδόν παγκοσμίως, επιζητεί επιμελώς να τα αποκρύψει.

Έξι (6) λοιπόν αιτίες θανάτων έχουν εντοπιστεί, έως σήμερα, από τα ηλεκτρικά οχήματα. Ιδού η λίστα:

1. Κίνδυνος προκλήσεως πυρκαγιάς εξαιτίας της ανεξέλεγκτης υπερθέρμανσης της μπαταρίας ιόντων Λιθίου. Μια πυρκαγιά η οποία είναι πολύ δύσκολη στην κατάσβεσή της (απαιτούνται ειδικά μέτρα και τεχνικές κατάσβεσης), ενώ οι τοξικότατες αναθυμιάσεις της μπορούν πολύ γρήγορα να επιφέρουν ακόμη και τον θάνατο.

2. Επιπλοκές στην περίπτωση κλήσεως για έκτακτη κατάσταση, όπως παρατεταμένος χρόνος απόκρισης ατυχήματος, καθώς απαιτείται όχι μόνον ειδικός εξοπλισμός για τους πυροσβέστες, αλλά απαιτείται να έχουν αυτοί λάβει και ειδική εκπαίδευση, κάτι που ακόμα βρίσκεται στα σπάργανα.

3. Το ιδιαίτερο βάρος των αυτοκινήτων αυτών, πολύ μεγαλύτερο των βενζινοκίνητων οχημάτων (πάνω από 40% μεγαλύτερο βάρος), κάτι το οποίο και πάλι αποκρύβεται επιμελώς. Με το υψηλό βάρος του οχήματος, ελλοχεύει κίνδυνος καταστροφής ακόμη και από κάποιο μικρό ατύχημα συγκρούσεως, αυξάνοντας ιδιαίτερα τον κίνδυνο για θανατηφόρο χτύπημα, τόσο για όσους είναι μέσα στο αυτοκίνητο, όσο φυσικά και γι’ αυτούς που θα χτυπήσει έξω από αυτό.

4. Ελαττωματικά συστήματα ασφαλείας. Η υψηλότερη κινητική ενέργεια του οχήματος (λόγω του αυξημένου βάρους του) μπορεί να αποβεί θανατηφόρα σε περίπτωση συγκρούσεως, κάτι το οποίο, τα συμβατικά συστήματα προστασίας (πχ., αερόσακοι) δεν είναι ικανά να αντιμετωπίσουν με ασφάλεια.

5. Αναβαθμισμένα συστήματα υποστηρίξεως οδήγησης (πχ., έγκαιρης προειδοποίησης για ασφαλή απόσταση, αυτόματης πέδησης, κλπ.). Όπως και παραπάνω, τα βοηθητικά αυτά συστήματα είναι κατασκευασμένα για τα πολύ χαμηλότερου βάρους συμβατικά οχήματα, με αποτέλεσμα, λόγω της αναποτελεσματικότητάς τους, αντί να προστατεύουν τη ζωή των επιβατών, να αποδεικνύονται ως λίαν επικίνδυνα για θανατηφόρο αποτέλεσμα, κάτι το οποίο θα είχε αποφευχθεί με τα συμβατικά οχήματα.

6. Ο κίνδυνος για πεζούς και ποδηλάτες λόγω της ανυπαρξίας σχεδόν παραγόμενου ήχου από το όχημα, έτσι ώστε να μπορεί να γίνει αντιληπτή η παρουσία του οχήματος σε αυτούς. Ήδη, καταμετρείται στατιστικά ένα ποσοστό γύρω στο 20% αυξήσεως των ατυχημάτων σε πεζούς και ποδηλάτες λόγω των ηλεκτρικών οχημάτων. Το πρόβλημα αυτό γίνεται ιδιαίτερα μεγάλο για τους ανθρώπους με προβλήματα οράσεως.

Δυστυχώς, όπως και η δήθεν “Πράσινη Ανάπτυξη”, τα ηλεκτρικά οχήματα όχι μόνο δεν συμβάλουν στην προστασία του περιβάλλοντος και της Δημόσιας Υγείας, αλλά αντιθέτως, αποδεικνύονται καταστροφικά, τόσο για το φυσικό περιβάλλον, όσο και για την προστασία των πολιτών.

Τί μπορεί να συμβαίνει λοιπόν και η Παγκόσμια Κυβέρνηση με τους απανταχού “αχυρανθρώπους” της, κλείνει τα μάτια σε όλα τα παραπάνω, και μετά μανίας προωθεί την καταστροφή του πλανήτη και των ανθρώπων;

Την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα δεν μπορεί να την δώσει η κοινή λογική και η φυσική επιστήμη, καθώς αυτή θα πρέπει να αναζητηθεί στα όρια της μεταφυσικής. Οι συνειδητοποιημένοι χριστιανοί, και δη οι ορθόδοξοι, πολύ καλά μπορούμε να αντιληφθούμε την πραγματική αιτία του Κακού.

Δήμας Ραμιώτης

Δρ. Χημικός Μηχανικός/Μηχανικός Περιβάλλοντος.
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
925
Like
841
Πόντοι
86

Πώς θα ταξιδέψετε με ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε πλοίο - Τι πρέπει να ξέρετε​

 

nostradamosg

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2022
Μηνύματα
1.173
Κριτικές
1
Like
2.406
Πόντοι
456
Παρτε ενα mild hybrid να σωθειτε απο καταναλωση.
Fiesta mk8,5 mildhev
Καταναλωση σε ταξιδι με clima οχι πανω απο 5.2.
Μεσα στη πολη αγγιζει τα 6 με clima
 
  • Like
Αντιδράσεις: Y13

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.686
Κριτικές
1
Like
6.807
Πόντοι
1.056
Ειδαμε ολοι την τελετη εναρξης Ολυμπιακων Αγωνων 2024 και πως οι αρχηγοι κρατων που θελουν να μας πεισουν πως ειναι καλο το ηλεκτρικο αμαξι,βλεπουνε τον ρολο μας ως πλεμπα στην αυριανη κοινωνια.

Απλα στ αρχιδια τους.

Δεν μπορω να φανταστω εναν μεσο σκεπτομενο ανθρωπο,να πουλησει το απροβληματιστο αμαξι του και να παρει ηλεκτρικο γιατι ετσι θα βοηθησει κ αυτος το περιβαλλοντικο του αποτυπωμα στο περιβαλλον
 

Odin_

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
6.140
Κριτικές
32
Like
26.474
Πόντοι
8.346
....τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειχαν κ εχουν ενα κ μοναδικο μειονεκτημα! Τους συσσωρευτες ενεργειας (μπαταριες) με μικρο χρονο χρησης, αδυναμια μεγαλης αποθηκευσης και αργη επαναφορτιση. Απο τα τελη του 19ου αιωνα που βγηκαν τα πρωτα ηλεκτρικα αυτοκινητα στην αγορα εως σημερα, παρολη την τεχνολογικη εξελιξη που ενσωματωσανε δεν καταφερανε να εξελιξουν παραλληλα και την τεχνολογια συσσωρευτων, για την ακριβεια εχουμε φτασει ολα τα χημικα στοιχεια στα ορια τους και χρειαζονται νεες επαναστατικες προσεγγισεις πλεον. Οταν και αν φτασουμε στο σημειο εκεινο (με την αντιστοιχη φιλικη παραγωγη ενεργειας) τοτε θα μιλαμε για ηλεκτροκινηση. Μεχρι τοτε ειναι απλα παιχνιδια για επιδειξη κ δηθενια! :hi:
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.200
Like
3.437
Πόντοι
456
Σε ορισμένα κινητά για βέλτιστη ζωή της μπαταρίας προτείνεται η φόρτιση στο 80% ή 85%.
Δηλαδή στα ηλεκτρικά αν τα φορτίζεις συνέχεια στο 100% περιορίζεις τη ζωή της μπαταρίας :think:
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.686
Κριτικές
1
Like
6.807
Πόντοι
1.056
Ρε παιδια,τι συζηταμε!

Οταν το ιδιο το κρατος χρησιμοποιει τρενα με πετρελαιο,λεωφορεια,περιπολικα,στρατιωτικα οχηματα και καθε λογης δημοσιο μεσο παλιας τεχνολογια,στ αρχιδια μου τι θα μου πει να κανω
 

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
4.964
Like
8.083
Πόντοι
2.306
Ότι είναι ηλεκτρικό, είναι και κινέζικο λίγο-πολύ. Όποια κι αν είναι η μάρκα του στην τελική.

 

Malatesta3

Μέλος
Εγγρ.
2 Αυγ 2024
Μηνύματα
5
Like
2
Πόντοι
0
Φυσικό αέριο είναι η καλύτερη επιλογή
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.686
Κριτικές
1
Like
6.807
Πόντοι
1.056
Ειναι ενας τυπος με μοτο ηλεκτρικη γυριζει τον κοσμο και αυτη τη στιγμη δειχνει βιντεο απο Νεπαλ.

Τους παρακαλαει στα σπιτια κ χοτελ να του δωσουν ρευμα.
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
814
Κριτικές
1
Like
2.218
Πόντοι
446
Ειναι ενας τυπος με μοτο ηλεκτρικη γυριζει τον κοσμο και αυτη τη στιγμη δειχνει βιντεο απο Νεπαλ.

Τους παρακαλαει στα σπιτια κ χοτελ να του δωσουν ρευμα.
Ας μην αγοραζε ηλεκτρικο ο τυπος να το παιζει οικολογος
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
814
Κριτικές
1
Like
2.218
Πόντοι
446
Ελεγξα μια φορα ενα δημοσιο φορτιστη ηλεκτρικων οχηματων αυτα απαιτουν ενεργεια 22.5 KVA δηλαδη σε kw 18 αν ενας ιδιοκτητης ηλεκτρικου αποφασισει να βαλει φορτιστη στο σπιτι του πρεπει να αναβαθμισει το δικτυο του σε τριφασικο που παρεχει ενεργεια μεχρι 25 KVA για να μην εχει προβληματα η πλειοψηφια των κατοικιων μονοφασικο δικτυο εχουν που παρεχει μεχρι 10 kVA δηλαδη μεχρι 8 kw.
 
  • Like
Αντιδράσεις: riding

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
4.964
Like
8.083
Πόντοι
2.306
Αν τυχόν αποδειχθεί, ότι η εξαγωγή λιθίου από το θαλασσινό νερό είναι οικονομικά συμφέρουσα και βιώσιμη,


τότε θα βρεθούν σίγουρα νέοι τρόποι για να μολύνουμε θάλασσες κι ωκεανούς, μέχρι να πνιγεί ο πλανήτης όλος στις μπαταρίες και τα υπόλοιπα τους.
 

spyros21athens

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2015
Μηνύματα
362
Like
897
Πόντοι
81
Λίγο άσχετο με το θέμα αλλά όποτε ακούω συζητήσεις για τα ηλεκτρικά σκέφτομαι ότι άμα είχα τόσα λεφτά θα προτιμούσα κάποιο απ' τα 2 παρακάτω...ίσα ίσα έτσι για τα ψώνια απ' το σουπερμάρκετ και να πηγαίνω τα παιδιά σχολείο
Screenshot_2024-09-02-15-50-08-671-edit_com.android.chrome.jpg
IMG_20240902_154813.jpg
 
OP
OP
S

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.868
Κριτικές
6
Like
3.603
Πόντοι
736
Οι νέες μπαταρίες lifepo4 λένε οτι δεν παίρνουν καθόλου φωτιά σε αντίθεση με τις ιόντων λιθίου , αλλά η πλειοψηφία όσων κυκλοφορούν ήδη πρέπει να είναι με ιόντων λιθίου.

Λογικά απο εδώ και πέρα τα καινούργια μοντέλα θα είναι όλα με lifepo4. Εκτός αν έχουν μείνει αποθέματα απο τις παλιές και τις βάλουν σε τίποτα φτηνά κινέζικα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom