Νέα

100 Ταινίες που αξίζει να δεις

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα House of Fun
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.166
Like
13.234
Πόντοι
2.606
ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΤΦΛΙΞ!!!!!
:confused: :confused: :confused:
Ρε μαλακά εγώ έμαθα τι είναι το νετφλιξ πριν κανένα χρόνο δεν βλέπω τηλεόραση πρέπει να δω μια ταινία γιατί τρώω πρεσινγκ που στο διαλο θες να την δω ;
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
70.496
Like
72.854
Πόντοι
12.756
τυπε να ξες διασπειρουν φημες εδω μεσα οτι τα μεταμεσονυχτια τηλεφωνηματα σου με αμερικα ηταν γιατι ετοιμαζεις την μεγαλη φυγη..... :confused: :confused: :confused:
ενα τηλεφωνο πηρα το δικηγορο μου τυπε και μου σκοτισαν τα αρχιδια
Για να δεις ομως τι ουγκανοι ειναι , κανεις δεν σκεφτηκε γιατι πηρα τηλ και δεν εγραψα ενα email ...
Ως ενα σημειο φτανει το IQ τους.. γι αυτο θα μεινουν στην πεινα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ρε μαλακά εγώ έμαθα τι είναι το νετφλιξ πριν κανένα χρόνο δεν βλέπω τηλεόραση πρέπει να δω μια ταινία γιατί τρώω πρεσινγκ που στο διαλο θες να την δω ;
πες να στην κατεβασει ο μουνοβαγονης , αντε γαμησου πια εσυ και το νετφλιξ
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.603
Like
21.953
Πόντοι
5.006
Ρε μαλακά εγώ έμαθα τι είναι το νετφλιξ πριν κανένα χρόνο δεν βλέπω τηλεόραση πρέπει να δω μια ταινία γιατί τρώω πρεσινγκ που στο διαλο θες να την δω ;
κατεβασε την ή δες την σε κανα λαιβ στριμιγκ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ενα τηλεφωνο πηρα το δικηγορο μου τυπε και μου σκοτισαν τα αρχιδια
Για να δεις ομως τι ουγκανοι ειναι , κανεις δεν σκεφτηκε γιατι πηρα τηλ και δεν εγραψα ενα email ...
Ως ενα σημειο φτανει το IQ τους.. γι αυτο θα μεινουν στην πεινα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
αφου ειναι καμπανοφατσες ολοι τους ρε τυπε..
γεματες οι φυλακες απο δ' αυτους...
:confused: :confused: :confused:
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 199414

Επισκέπτης
Δεν ξερω αν εχει αναφερθει στις προηγουμενες 76 σελιδες,αλλα σιγουρα προτεινω το
" Der untergang " ή στα αγγλικα " Downfall " με την ΕΠΙΚΗ ερμηνεια του Bruno Ganz ως Χιτλερ...

Επισης,προτεινω το " The international " με Clive Owen και Νaomi Watts . Tαινια σχετικη με την βρωμια του ΔΝΤ κι οχι μονο κλπ

Ακομα μια,το " Enemy at the gates " με υπερμουνο Rachel Weisz . Πλοκη ειναι η μαχη του Σταλινγκραντ.

Ακομα μια,ιστορικου περιεχομενου ειναι η ρωσικη " Bitva za Sevastopol " δηλαδη η μαχη της Σεβαστουπολης,οπου αν θυμαμαι καλα ο Ρομελ ή ο Εριχ φον Μανσταϊν
( μαλλον αυτος ) ξεκολιασε αρκετες χιλιαδες σοβιετικων . Η ταινια ειναι παραγωγη του Υπουργειου Αμυνης της Ρωσιας.Μεσα στην ταινια,ακουγεται το τραγουδι της Gagarina
" Kukushka " .

ΥΓ : Ετυχε να γνωρισω τον εγγονο του Στραταρχη Εριχ φον Μανσταϊν πριν απο 14 χρονια,σπουδαζαμε μαζι πληροφορικη σε ιδιωτικο πανεπιστημιο καπου στην Αθηνα.Ο ιδιος,δεν μιλουσε πολυ για τον παππου του.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.603
Like
21.953
Πόντοι
5.006
Δεν ξερω αν εχει αναφερθει στις προηγουμενες 76 σελιδες,αλλα σιγουρα προτεινω το
" Der untergang " ή στα αγγλικα " Downfall " με την ΕΠΙΚΗ ερμηνεια του Bruno Ganz ως Χιτλερ...

Επισης,προτεινω το " The international " με Clive Owen και Νaomi Watts . Tαινια σχετικη με την βρωμια του ΔΝΤ κι οχι μονο κλπ

Ακομα μια,το " Enemy at the gates " με υπερμουνο Rachel Weisz . Πλοκη ειναι η μαχη του Σταλινγκραντ.

Ακομα μια,ιστορικου περιεχομενου ειναι η ρωσικη " Bitva za Sevastopol " δηλαδη η μαχη της Σεβαστουπολης,οπου αν θυμαμαι καλα ο Ρομελ ή ο Εριχ φον Μανσταϊν
( μαλλον αυτος ) ξεκολιασε αρκετες χιλιαδες σοβιετικων . Η ταινια ειναι παραγωγη του Υπουργειου Αμυνης της Ρωσιας.Μεσα στην ταινια,ακουγεται το τραγουδι της Gagarina
" Kukushka " .

ΥΓ : Ετυχε να γνωρισω τον εγγονο του Στραταρχη Εριχ φον Μανσταϊν πριν απο 14 χρονια,σπουδαζαμε μαζι πληροφορικη σε ιδιωτικο πανεπιστημιο καπου στην Αθηνα.Ο ιδιος,δεν μιλουσε πολυ για τον παππου του.
τυπε τι ταινιες αυτες?
πρεπει να βγαλουμε το αμπεχονο και τα φυσικλικια για να τις δουμε...
:confused: :confused: :confused:
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 199414

Επισκέπτης
τυπε τι ταινιες αυτες?
πρεπει να βγαλουμε το αμπεχονο και τα φυσικλικια για να τις δουμε...
:confused: :confused: :confused:
Υπαρχουν διαθεσιμες στο teniesonline αν θυμαμαι καλα...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

τυπε τι ταινιες αυτες?
πρεπει να βγαλουμε το αμπεχονο και τα φυσικλικια για να τις δουμε...
:confused: :confused: :confused:
παρεπιπτοντως ο Τσουκαλας σταματησε πριν απο 3 μερες τις εκπομπες του...
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.351
Κριτικές
7
Like
38.320
Πόντοι
10.411
Υπαρχουν διαθεσιμες στο teniesonline αν θυμαμαι καλα...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


παρεπιπτοντως ο Τσουκαλας σταματησε πριν απο 3 μερες τις εκπομπες του...
Πρωταπριλιάτικο
 

tomahok

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
18.965
Κριτικές
1
Like
2.690
Πόντοι
606
Έχετε χαζέψει από τις ταινίες.
Χίλιες φορές να καταπιώ ένα μαγγαλι κάρβουνα πάρα να κάθομαι 2 ώρες αποβλακωμενος στην οθόνη.
Κοπριτες ναπουμε..
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 199414

Επισκέπτης
Έχετε χαζέψει από τις ταινίες.
Χίλιες φορές να καταπιώ ένα μαγγαλι κάρβουνα πάρα να κάθομαι 2 ώρες αποβλακωμενος στην οθόνη.
Κοπριτες ναπουμε..
Ποιος σου ειπε οτι #μενουμεσπιτι ??
 

Limperatore XXI

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2020
Μηνύματα
55
Κριτικές
7
Like
650
Πόντοι
280


Ταινιαρα!!!!. Οταν επαιξε στις αιθουσες καποιοι απλα ετρεχαν να φυγουν..... για μενα ενα απο τα απολυτα Αριστουργηματα. !!!!


Προορισμένη για θεατές με γερά νεύρα και στομάχια, η ταινία-σοκ του φετινού Διαγωνιστικού της Βενετίας αποτυπώνει τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου με έναν αποτρόπαιο, ζοφερό και σε κάθε περίπτωση συγκλονιστικό τρόπο.



Η επιλογή ενός σκηνοθέτη να γυρίσει σε ασπρόμαυρο στη σύγχρονη εποχή είναι από μόνη της μια δήλωση και μπορεί να οφείλεται σε αισθητικούς λόγους, ως ένας φόρος τιμής σε περασμένα κινηματογραφικά ρεύματα ή απλώς να είναι μια φορμαλιστική επίδειξη εντυπωσιασμού. Στο (σχεδόν) τρίωρο «Painted Bird» του Τσέχου Βάτσλαβ Μαρχούλ, όμως, το ασπρόμαυρο φαντάζει μονόδρομος, γιατί στο ζοφερό σύμπαν στο οποίο επί 169 λεπτά καταδύεται δεν υπάρχει θέση για κανένα χρώμα, καμία απόχρωση, καμία ελπίδα.

Tο ομότιτλο βιβλίο του Γέρζι Κοζίνσκι, ενός εξόριστου στις Ηνωμένες Πολιτείες επιζήσαντα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου Πολωνοεβραίου συγγραφέα, σύγχρονου και φίλου του Ρομάν Πολάνσκι, δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά (και σύμφωνα με τον συγγραφέα γράφτηκε) στα αγγλικά και προκάλεσε πάταγο με την κυκλοφορία του. Η (διαφημισμένη και αρχικά επιβεβαιωμένη από τον συγγραφέα) αυτοβιογραφική οδύσσεια του μικρού αγοριού στα δάση και τα χωριά της πολωνικής υπαίθρου, όπου φυγαδεύτηκε από τους γονείς του προκειμένου να επιβιώσει από τις γερμανικές διώξεις και το σίγουρο θάνατο στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, γεμάτη από κακουχίες, βασανιστήρια και την αποκάλυψη των πιο φρικτών και σκοτεινών πτυχών της ανθρώπινης υπόστασης στα πρόσωπα των ιθαγενών χωρικών και των στρατιωτών όλων των πλευρών, γνώρισε τεράστια εκδοτική και καλλιτεχνική επιτυχία, προκάλεσε όμως γρήγορα όχι μόνο την κατακραυγή στην Πολωνία για τον συγγραφέα, αλλά και μια συστηματική έκτοτε επίθεση και κριτική με την κατηγορία ότι όλα όσα περιγράφονται στο βιβλίο δε συνέβησαν ποτέ στον Κοζίνσκι, αλλά ήταν προϊόν της φαντασίας του με σκοπό τον εύκολο εντυπωσιασμό.

Στο σκάνδαλο που προκλήθηκε, ο συγγραφέας προσπάθησε να διασκευάσει τις αρχικές δηλώσεις του, υποστηρίζοντας στις μεταγενέστερες εκδόσεις του βιβλίου ότι αυτά που περιγράφει είναι μόνο εμπνευσμένα από τα βιώματά του κι ότι ο αφηγητής δεν είναι ο ίδιος σε παιδική ηλικία αλλά ένας φανταστικός χαρακτήρας που έπλασε για να αποστασιοποιηθεί από τη φρίκη. Το κακό, όμως, είχε ήδη γίνει. Η φήμη του αμαυρώθηκε και ο ίδιος δεν μπόρεσε ποτέ να επανέλθει, ενώ όλη αυτή η ιστορία σε συνδυασμό με διάφορα άλλα τραγικά περιστατικά στη ζωή του (και τα τραύματα της παιδικής του ηλικίας, φυσικά) οδήγησαν στην αυτοκτονία του.

Ακόμα κι αν δεν έχει διαβάσει κανείς το βιβλίο, ωστόσο, η εναρκτήρια σκηνή είναι αρκετή για να μυήσει το θεατή στο έρεβος που ακολουθεί. Ενα αγόρι τρέχει στο δάσος έχοντας στην αγκαλιά του το αγαπημένο του κατοικίδιο. Αλλα παιδιά το κυνηγούν κι όταν το πιάνουν το χτυπούν και βάζουν φωτιά στο ζώο το οποίο ουρλιάζει μέσα στις φλόγες. Αν στην Πολωνία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου η παιδική ηλικία κρύβει τόση αγριότητα, ο κόσμος των μεγάλων είναι ο ορισμός του ζόφου. Και το αγόρι είναι καταδικασμένο να τον βιώσει. Με πρόσκαιρο καταφύγιο μια αγροικία στο δάσος, όπου μια «θεία» του το φιλοξενεί μακριά από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής, το αγόρι, του οποίου το όνομα δεν αποκαλύπτεται, έχει μόνο μια φωτογραφία από τους γονείς του και την κοιτάζει περιστασιακά για να μην ξεχάσει τα πρόσωπά τους. Οταν, όμως, η ηλικιωμένη θεία του πεθάνει και το σπίτι πάρει φωτιά, το αγόρι θα βρεθεί μόνο στο έλεος ενός ανάλγητου κόσμου.

O,τι ακολουθήσει θα χωριστεί σε κεφάλαια, κάθε ένα εκ των οποίων θα επεκτείνει και θα επιτείνει ακόμα περισσότερο τα βάσανα του αγοριού. Με ένα πρωτοφανές αντισημιτικό μένος, το μελαχρινό και σκουρόχρωμο παρουσιαστικό του αγοριού θα αναζωπυρώσει τις δεισιδαιμονίες των χωρικών, οι οποίοι θα το θεωρήσουν πηγή του κακού και θα βγάλουν πάνω του τα χειρότερα ένστικτά τους. Οι σκηνές είναι πραγματικά σοκαριστικές, για γερά νεύρα και στομάχια και η κάμερα του Μαρχούλ θα τις καταγράψει μέσα στο μανιχαϊστικό ασπρόμαυρο ενός σκοταδιστικού κόσμου, όπου δεν υπάρχει καμία ανθρωπιά και καμία αξιοπρέπεια, μόνο η λάσπη, το αίμα και η καταχνιά. Παρ’ όλα αυτά το αγόρι θα επιβιώσει. Στο βλέμμα του η πληγωμένη αθωότητα θα μετατραπεί σταδιακά σε ένα αδιαπέραστο κενό κι όταν τελικά επέλθει η «σωτηρία» από τα σοβιετικά στρατεύματα ένας νέος κύκλος θα ανοίξει, όπου το κακό απλώς θα αλλάξει στολή και πρόσωπο.

Θυμίζοντας το ανεπανάληπτο «Ελα να Δεις» του Ελεμ Κλίμοβ, αυτό το ανελέητο ξερίζωμα οποιασδήποτε αρετής από την ανθρώπινη φύση δίνει μόνο σποραδικά κάποιες νότες αισιιοδοξίας και καλοσύνης, οι οποίες όμως είναι παραπλανητικές, καθώς συνήθως προμηνύουν ακόμα χειρότερα δεινά για το μικρό αγόρι, του οποίου η ταυτότητα κονιορτοποιείται, με πρώτη απώλεια το όνομά του που κανείς δεν γνωρίζει και το οποίο δεν αποκαλύπτει, παρά μόνο στο συγκλονιστικό τελευταίο πλάνο, εκεί όπου μια συνάντηση θα οδηγήσει το αγόρι στη συνειδητοποίηση ότι όσο αυτό κρυβόταν στο δάσος συντελούνταν μια γενοκτονία της οποίας οι λιγοστοί επιζώντες απέμειναν με έναν αριθμό χαραγμένο στο χέρι, για να θυμίζει την ελάχιστη απόσταση που μπορεί να χωρίσει τελικά τον άνθρωπο από το κτήνος.

Και το «Βαμμένο Πουλί» του τίτλου, ένα ακόμα βάρβαρο παιχνίδι στο οποίο βάφουν τα φτερά ενός πουλιού με μπογιά και το αφήνουν ελεύθερο για να του επιτεθούν τα υπόλοιπα, γίνεται το σύμβολο της απότομα κι οδυνηρά χαμένης συλλογικής αθωότητας, ένα ανεπούλωτο κινηματογραφικό τραύμα, του οποίου οι εικόνες θα συνεχίσουν να στοιχειώνουν το μυαλό του θεατή για πολύ καιρό, αφού πέσουν οι τίτλοι τέλους.
 

Limperatore XXI

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2020
Μηνύματα
55
Κριτικές
7
Like
650
Πόντοι
280
Μεταξύ ταινίας και γκόμενας, προτιμώ σαφέστα την ταινία... Εκτός αυτού θέλω τις ταινίες να τις απολαμβάνω μόνος μου, και να μην έχω την άλλη να μου κάνει συνέχεια ερωτήσεις του τύπου, "που έπαιζε αυτός/αυτή", "τι θα γίνει μετά" κτλ κτλ... Με ξενερώνουν άγρια...
Φιλε δεν εχεις βρει τη σωστη γκομενα για να δεις μαζι της ταινια.... λολ
 

Limperatore XXI

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2020
Μηνύματα
55
Κριτικές
7
Like
650
Πόντοι
280
μαγκες μερικες ταινιες που "ψηφιζετε" για 100 που αξιζει να δεις ουτε στο εκατομμυριο δεν θα εμπαιναν....
δεν ξερω αν υπαρχει νουμερο παγκοσμιας φιλμογραφιας (δλδ ποσες ταινιες εχουν γινει) αλλα το 100 ειναι νουμερο που πριν ποσταρεις πρεπει να εχεις σκεφτει παρα πολυ ποια ταινια λες
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.766
Κριτικές
18
Like
5.571
Πόντοι
1.796
καλες οι προτασεις του σινσινατι

απο κορεα δειτε το

το burning - το παιχνιδι με τη φωτια (κορεατικο) ....ερωτικο θριλερ με πολιτικες προεκτασεις κοινωνικοταξικα σχολια στη συγχρονη κορεα και ενα ερωτικο τριγωνο , δραμα και σασπενς και ανεργια και παλη των ταξεων και στοιχεια θριλερ εξαφανισης και απολα

ταινια που σε στοιχειωνει
 

Limperatore XXI

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2020
Μηνύματα
55
Κριτικές
7
Like
650
Πόντοι
280



Πήγα το Σάββατο στο Τριανόν για «όσο αντέξω» στο «Satantango» του Μπέλα Ταρ κι έφυγα εφτάμισι ώρες μετά. Μαζί με άλλους 220 σιωπηλούς θεατές-συνοδοιπόρους ζήσαμε μια καθηλωτική κινηματογραφική μυσταγωγία που μακάρι να επαναληφθεί στην Αθήνα. Το ασπρόμαυρο έπος μιλά για μια χούφτα έκπτωτους τύπους σ' ένα εγκαταλελειμμένο κολχόζ της μεγάλης ουγγρικής πεδιάδας, οι οποίοι παραμυθιάζονται από έναν «μεσσία» που έρχεται να τους λυτρώσει. Όπως πολύ σωστά γράφει η Αθηνά-Ραχήλ Τσαγγάρη στη μονογραφία που επιμελήθηκε για τον Ταρ (εκδ. Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης), στη διάρκεια του «Satantango» συντελείται «η γέννηση ενός δαιμονικού αφηγηματικού συστήματος και η εφεύρεση ενός νέου τρόπου δόμησης του χρόνου». Όσο περνούσαν οι ώρες, θέλαμε κι άλλο. Η μέθεξη είχε να κάνει μ' ένα αφηγηματικό σύστημα που τηρούσε τους κανόνες της μυθιστοριογραφίας. Παρακολουθούσαμε λεπτό προς λεπτό το κέντημα του ιστού μιας αράχνης, όπως έλεγε και η φίλη Πόλα. Και τι αράχνη! Ο Ταρ μας επιφύλαξε μια πολυπρισματική αφήγηση με τέτοιες τομές, που η έννοια του «παράλληλου χρόνου» απλά δεν μπορεί να περιγράψει. Το γεγονός πως 221 Αθηναίοι (ανάμεσά τους νέοι σκηνοθέτες αλλά και ο Μιχαήλ Μαρμαρινός και η Αντουανέτα Αγγελίδη) ήταν πρόθυμοι να δουν μια ταινία 435΄, ενώ συνολικά 1.290 παρακολούθησαν το αφιέρωμα στον Ούγγρο σκηνοθέτη τις πρώτες τέσσερις μέρες, επιβεβαιώνει την επιτακτική ανάγκη για ένα art cinema. Μήπως τώρα είμαστε έτοιμοι και για το «Ηeimat» του Έντγκαρ Ράιτς, διάρκειας 21 ωρών;





 

tzotzos456

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2016
Μηνύματα
404
Like
577
Πόντοι
81
Δεν ξέρω αν το έχει ξαναγράψει/προτείνει κάποιος πριν :
https://en.wikipedia.org/wiki/Freedom_Writers

FWPoster.jpg


Πραγματικό γεγονός και για τους μερακλήδες υπάρχει και το αντίστοιχο βιβλίο :
https://www.public.gr/product/books...irit/the-freedom-writers-diary/prod1724456pp/

Απίστευτη ταινία.
 

alan664

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2021
Μηνύματα
1.208
Like
3.052
Πόντοι
456
Μεταξύ ταινίας και γκόμενας, προτιμώ σαφέστα την ταινία... Εκτός αυτού θέλω τις ταινίες να τις απολαμβάνω μόνος μου, και να μην έχω την άλλη να μου κάνει συνέχεια ερωτήσεις του τύπου, "που έπαιζε αυτός/αυτή", "τι θα γίνει μετά" κτλ κτλ... Με ξενερώνουν άγρια...
Ποσες ωραιες ταινιες τις εχουν σκοτωσει οι λαθος γκομενες. Τη φλυαρια στην ταινια ουτε εγω την μπορω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom