Νέα

Ύποπτος 27χρονος ηδονοβλεψίας και ψυχάκιας για τον θάνατο Αμερικάνας βιολόγου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Sapakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 398
  • Εμφανίσεις 18K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.285
Πόντοι
8.006
Τι να σχολιασω δηλαδη;Σε ενα νημα που ενας ψυχασθενικο ανθρωπομορφο κτηνος βιασε,βασανισε και τελικα δολοφονησε μια ατυχη γυναικα εχει μετατραπει η συζητηση στο ποιος ειναι ΠΑΣΟΚ και ποιος ΝΔ και φυσικα αφου το κτηνος ηταν Κρητικος αρα αυτοματα ολοι οι Κρητικοι ειναι δολοφονοι και ψυχακηδες...

Θελεις τωρα σοβαρα να σχολιασω;
E μην σχολιασεις τότε
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
[size=9pt]Η δολοφονία της Suzanne Eaton: Η δική μας «αγία» | in.gr

Γιώργης Γιατρομανωλάκης
24 Ιουλίου 2019, 11:21


Επιτάφιος θρήνος, λοιπόν, το παρόν κείμενο. Οδύνη και οδυρμός για μια ευγενική, μορφωμένη και καλλιεργημένη Κυρία που ήρθε από τον τόπο της να μιλήσει σε ένα επιστημονικό συνέδριο στην Κρήτη, έναν τόπο, υποτίθεται, φιλόξενο, ειρηνικό με ευγενικούς ανθρώπους



Δεν γνωρίζω αν κάποιος από τους πολλούς πολιτισμικούς, τοπικούς και λοιπούς «φορείς» που ευδοκιμούν στην Κρήτη (όπως άλλωστε και σε όλη την Ελλάδα) και έχει ως σκοπό τη διατήρηση και προβολή της κρητικής φιλοξενίας, λεβεντοσύνης (οτιδήποτε σημαίνει αυτό), ευγένειας κ.λπ., πήρε την απόφαση να καταδικάσει δημόσια και απερίφραστα το ειδεχθές έγκλημα που διεπράχθη στις αρχές Ιουλίου στο Νησί. Γιατί θα έπρεπε να το κάνουν αυτό οι διάφοροι «φορείς»; Διότι αυτό το ανθρωποειδές ον (με οικογένεια, γυναίκα και μικρά παιδιά), πέρα από το ειδεχθές, άνανδρο έγκλημά του, για το οποίο καμιά τιμωρία δεν μπορεί να το καθάρει και να το σβήσει, διέπραξε ένα άλλο, μείζον, θα έλεγα, έγκλημα: απομυθοποίησε κάθε μορφή κρητικής ευγένειας και φιλοξενίας και προέβαλε σε παγκόσμια κλίμακα το Νησί ως τόπο δολοφόνων και βιαστών. Ο δολοφόνος δεν βίασε και δεν σκότωσε μόνο μια ξένη γυναίκα, φιλοξενούμενή μας. Ατίμασε ένα ολόκληρο νησί.

Το παρόν κείμενο δεν γράφεται από κάποιον εισαγγελέα. Και, προφανώς, ο συντάκτης του ούτε καν διανοήθηκε να προσβάλει έναν λαό και μια κοινωνία μέσα στην οποία γεννήθηκε και ο ίδιος και πήρε (όπως και τόσοι άλλοι) τα πρώτα μαθήματα, όχι μόνο από το ταπεινό Δημοτικό του χωριού του (τα χρόνια εκείνα το σχολείο ήταν τόπος μάθησης και διαπαιδαγώγησης), αλλά και από μια κοινωνία που την χαρακτήριζε τόσο ο λεγόμενος «πολιτισμός της εντροπής», όσο και ο «πολιτισμός της ενοχής» – οτιδήποτε μπορεί να σημαίνουν πια αυτοί οι κοινωνιολογικοί χαρακτηρισμοί.

Το παρόν κείμενο, λοιπόν, γράφεται για να υποστηρίξει την τιμή ενός λαού, του λαού μας, που όχι μόνο σέβεται τους ξένους, αλλά τους προσκαλεί με ευγένεια και τους ανοίγει χωρίς υστεροβουλία την πόρτα του. Πάντοτε; Σχεδόν πάντοτε. Ομως, ακόμη και αν δεν προσκαλεί τους ξένους, δεν τραυματίζει σκόπιμα μια ξένη γυναίκα με το αυτοκίνητό του, δεν τη βιάζει στη συνέχεια, δεν τη σκοτώνει για να την πετάξει ύστερα κουρέλι μέσα σε ένα σπήλαιο. Ας μην το προσπεράσουμε έτσι ελαφρά αυτό το ανίερο, αποτρόπαιο και ακατανόητο έγκλημα, ευγενείς συμπατριώτες. Είναι έγκλημα της κοινωνίας μας, δικό μας και κανείς, μα κανείς, δεν μπορεί να ξεπλύνει πλέον το αίμα από τα χέρια μας.

Επιτάφιος θρήνος, λοιπόν, το παρόν κείμενο. Οδύνη και οδυρμός για μια ευγενική, μορφωμένη και καλλιεργημένη Κυρία που ήρθε από τον τόπο της να μιλήσει σε ένα επιστημονικό συνέδριο στην Κρήτη, έναν τόπο, υποτίθεται, φιλόξενο, ειρηνικό με ευγενικούς ανθρώπους. Ετσι μας ήρθε η αγαπημένη μου Suzanne, και την αποκαλώ ενσυνειδήτως αγαπημένη, μολονότι ουδέποτε τη συνάντησα και ούτε καν γνώριζα την ύπαρξή της. Μάθαμε πως υπήρχε όταν τη χτύπησαν, τη βίασαν, τη σκότωσαν και την πέταξαν απόβλητη, λερωμένη σε ένα σπήλαιο, εκεί κοντά στο Μάλεμε, όπου χρόνια πριν εκατοντάδες άνθρωποι έδωσαν τη ζωή τους για να αποκρούσουν βαρβαρικούς εισβολείς προκειμένου να χαίρονται οι επίγονοι τη γη τους, τις παραδόσεις τους, τις αξίες τους. Εκεί, σε αυτή τη γη, βρέθηκε αυτός ο μιαρός να διαπράξει ένα φρικτό έγκλημα, όχι μόνο εναντίον μιας ευγενικής Κυρίας αλλά και εναντίον ενός ευγενικού και φιλόξενου λαού.

Ποιος, ω πατριώτες, εσείς που τώρα γλεντοκοπάτε αμέριμνοι σε γάμους και πανηγύρια, αμέτοχοι, δήθεν, ποιος θα φέρει πίσω τη Suzanne μας να την ακούσουμε να κάνει διάλεξη για τη μοριακή βιολογία, το DNA, τις νέες οδούς της επιστήμης που οδηγούν στη γνώση, στη βελτίωση της ίδιας της ζωής και στην ευτυχία των ανθρώπων; Ποιος θα κλάψει τη Suzanne μας; Ποιος θα τη μοιρολογήσει; Τα ανθρωποφαγικά κανάλια που αφού μας μεταδώσουν, τάχατες, «αποκλειστικές» ειδήσεις, το γυρνάνε στις κουβεντούλες, στις διαφημίσεις και στα χάχανα; Θα θρηνήσει η εκκλησία; Α! Α μπα! Δεν το πιστεύω. Η Suzanne μάλλον δεν ήταν χριστιανή ορθόδοξη βαπτισμένη, όπως ο μιαρός δολοφόνος, τον οποίο οι δικηγόροι του, για λόγους τάξεως και πολιτισμού, θα προσπαθήσουν να τον σώσουν. Και για ποιον, άραγε, λόγο; Για να φροντίσει την οικογένειά του; Τα παιδιά του; Την κοινωνία του Μάλεμε;

Eνα τόσο φρικτό και αποτρόπαιο έγκλημα δεν μπορεί στον αιώνα τον άπαντα να καθαρθεί. Με οποιαδήποτε τιμωρία. Τι μας απομένει, τι απομένει σε μας τους περιλειπομένους; Μόνο η μνήμη της Suzanne. Η τίμια μορφή της, καθώς θα έλεγε και ο ποιητής. Μόνο αυτά τα λίγα θα μείνουν. Oμως φτάνουν επειδή ο μόνος τρόπος με τον οποίο η αγαπημένη μας Suzanne μπορεί έτσι, λιγάκι, να τιμηθεί στην Κρήτη είναι να τη διατηρήσουμε στη μνήμη μας και να γίνει σύμβολό μας, όλων των Κρητικών, ανδρών και γυναικών, ειδικά των γυναικών. Oλων των Ελλήνων. Αυτή πρέπει να είναι η νέα αγία μας, η νεομάρτυς μας, η Suzanne Eaton, που έκανε αθώα και αμέριμνη τζόκινγκ σε έναν δρόμο της Κρήτης και αίφνης ανελήφθη στα ουράνια και λάμπει έκτοτε εκεί. Εορτάζει κάθε χρόνο στις 2 Ιουλίου. Την ίδια ημέρα κατά την οποία εορτάζεται η Κατάθεσις της τιμίας εσθήτος της υπεραγίας Θεοτόκου.



Ο κ. Γιώργης Γιατρομανωλάκης είναι ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
[/size]
 

Marina_cd

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2019
Μηνύματα
483
Like
155
Πόντοι
1
[size=9pt]Η δολοφονία της Suzanne Eaton: Η δική μας «αγία» | in.gr

Γιώργης Γιατρομανωλάκης
24 Ιουλίου 2019, 11:21


Επιτάφιος θρήνος, λοιπόν, το παρόν κείμενο. Οδύνη και οδυρμός για μια ευγενική, μορφωμένη και καλλιεργημένη Κυρία που ήρθε από τον τόπο της να μιλήσει σε ένα επιστημονικό συνέδριο στην Κρήτη, έναν τόπο, υποτίθεται, φιλόξενο, ειρηνικό με ευγενικούς ανθρώπους



Δεν γνωρίζω αν κάποιος από τους πολλούς πολιτισμικούς, τοπικούς και λοιπούς «φορείς» που ευδοκιμούν στην Κρήτη (όπως άλλωστε και σε όλη την Ελλάδα) και έχει ως σκοπό τη διατήρηση και προβολή της κρητικής φιλοξενίας, λεβεντοσύνης (οτιδήποτε σημαίνει αυτό), ευγένειας κ.λπ., πήρε την απόφαση να καταδικάσει δημόσια και απερίφραστα το ειδεχθές έγκλημα που διεπράχθη στις αρχές Ιουλίου στο Νησί. Γιατί θα έπρεπε να το κάνουν αυτό οι διάφοροι «φορείς»; Διότι αυτό το ανθρωποειδές ον (με οικογένεια, γυναίκα και μικρά παιδιά), πέρα από το ειδεχθές, άνανδρο έγκλημά του, για το οποίο καμιά τιμωρία δεν μπορεί να το καθάρει και να το σβήσει, διέπραξε ένα άλλο, μείζον, θα έλεγα, έγκλημα: απομυθοποίησε κάθε μορφή κρητικής ευγένειας και φιλοξενίας και προέβαλε σε παγκόσμια κλίμακα το Νησί ως τόπο δολοφόνων και βιαστών. Ο δολοφόνος δεν βίασε και δεν σκότωσε μόνο μια ξένη γυναίκα, φιλοξενούμενή μας. Ατίμασε ένα ολόκληρο νησί.

Το παρόν κείμενο δεν γράφεται από κάποιον εισαγγελέα. Και, προφανώς, ο συντάκτης του ούτε καν διανοήθηκε να προσβάλει έναν λαό και μια κοινωνία μέσα στην οποία γεννήθηκε και ο ίδιος και πήρε (όπως και τόσοι άλλοι) τα πρώτα μαθήματα, όχι μόνο από το ταπεινό Δημοτικό του χωριού του (τα χρόνια εκείνα το σχολείο ήταν τόπος μάθησης και διαπαιδαγώγησης), αλλά και από μια κοινωνία που την χαρακτήριζε τόσο ο λεγόμενος «πολιτισμός της εντροπής», όσο και ο «πολιτισμός της ενοχής» – οτιδήποτε μπορεί να σημαίνουν πια αυτοί οι κοινωνιολογικοί χαρακτηρισμοί.

Το παρόν κείμενο, λοιπόν, γράφεται για να υποστηρίξει την τιμή ενός λαού, του λαού μας, που όχι μόνο σέβεται τους ξένους, αλλά τους προσκαλεί με ευγένεια και τους ανοίγει χωρίς υστεροβουλία την πόρτα του. Πάντοτε; Σχεδόν πάντοτε. Ομως, ακόμη και αν δεν προσκαλεί τους ξένους, δεν τραυματίζει σκόπιμα μια ξένη γυναίκα με το αυτοκίνητό του, δεν τη βιάζει στη συνέχεια, δεν τη σκοτώνει για να την πετάξει ύστερα κουρέλι μέσα σε ένα σπήλαιο. Ας μην το προσπεράσουμε έτσι ελαφρά αυτό το ανίερο, αποτρόπαιο και ακατανόητο έγκλημα, ευγενείς συμπατριώτες. Είναι έγκλημα της κοινωνίας μας, δικό μας και κανείς, μα κανείς, δεν μπορεί να ξεπλύνει πλέον το αίμα από τα χέρια μας.

Επιτάφιος θρήνος, λοιπόν, το παρόν κείμενο. Οδύνη και οδυρμός για μια ευγενική, μορφωμένη και καλλιεργημένη Κυρία που ήρθε από τον τόπο της να μιλήσει σε ένα επιστημονικό συνέδριο στην Κρήτη, έναν τόπο, υποτίθεται, φιλόξενο, ειρηνικό με ευγενικούς ανθρώπους. Ετσι μας ήρθε η αγαπημένη μου Suzanne, και την αποκαλώ ενσυνειδήτως αγαπημένη, μολονότι ουδέποτε τη συνάντησα και ούτε καν γνώριζα την ύπαρξή της. Μάθαμε πως υπήρχε όταν τη χτύπησαν, τη βίασαν, τη σκότωσαν και την πέταξαν απόβλητη, λερωμένη σε ένα σπήλαιο, εκεί κοντά στο Μάλεμε, όπου χρόνια πριν εκατοντάδες άνθρωποι έδωσαν τη ζωή τους για να αποκρούσουν βαρβαρικούς εισβολείς προκειμένου να χαίρονται οι επίγονοι τη γη τους, τις παραδόσεις τους, τις αξίες τους. Εκεί, σε αυτή τη γη, βρέθηκε αυτός ο μιαρός να διαπράξει ένα φρικτό έγκλημα, όχι μόνο εναντίον μιας ευγενικής Κυρίας αλλά και εναντίον ενός ευγενικού και φιλόξενου λαού.

Ποιος, ω πατριώτες, εσείς που τώρα γλεντοκοπάτε αμέριμνοι σε γάμους και πανηγύρια, αμέτοχοι, δήθεν, ποιος θα φέρει πίσω τη Suzanne μας να την ακούσουμε να κάνει διάλεξη για τη μοριακή βιολογία, το DNA, τις νέες οδούς της επιστήμης που οδηγούν στη γνώση, στη βελτίωση της ίδιας της ζωής και στην ευτυχία των ανθρώπων; Ποιος θα κλάψει τη Suzanne μας; Ποιος θα τη μοιρολογήσει; Τα ανθρωποφαγικά κανάλια που αφού μας μεταδώσουν, τάχατες, «αποκλειστικές» ειδήσεις, το γυρνάνε στις κουβεντούλες, στις διαφημίσεις και στα χάχανα; Θα θρηνήσει η εκκλησία; Α! Α μπα! Δεν το πιστεύω. Η Suzanne μάλλον δεν ήταν χριστιανή ορθόδοξη βαπτισμένη, όπως ο μιαρός δολοφόνος, τον οποίο οι δικηγόροι του, για λόγους τάξεως και πολιτισμού, θα προσπαθήσουν να τον σώσουν. Και για ποιον, άραγε, λόγο; Για να φροντίσει την οικογένειά του; Τα παιδιά του; Την κοινωνία του Μάλεμε;

Eνα τόσο φρικτό και αποτρόπαιο έγκλημα δεν μπορεί στον αιώνα τον άπαντα να καθαρθεί. Με οποιαδήποτε τιμωρία. Τι μας απομένει, τι απομένει σε μας τους περιλειπομένους; Μόνο η μνήμη της Suzanne. Η τίμια μορφή της, καθώς θα έλεγε και ο ποιητής. Μόνο αυτά τα λίγα θα μείνουν. Oμως φτάνουν επειδή ο μόνος τρόπος με τον οποίο η αγαπημένη μας Suzanne μπορεί έτσι, λιγάκι, να τιμηθεί στην Κρήτη είναι να τη διατηρήσουμε στη μνήμη μας και να γίνει σύμβολό μας, όλων των Κρητικών, ανδρών και γυναικών, ειδικά των γυναικών. Oλων των Ελλήνων. Αυτή πρέπει να είναι η νέα αγία μας, η νεομάρτυς μας, η Suzanne Eaton, που έκανε αθώα και αμέριμνη τζόκινγκ σε έναν δρόμο της Κρήτης και αίφνης ανελήφθη στα ουράνια και λάμπει έκτοτε εκεί. Εορτάζει κάθε χρόνο στις 2 Ιουλίου. Την ίδια ημέρα κατά την οποία εορτάζεται η Κατάθεσις της τιμίας εσθήτος της υπεραγίας Θεοτόκου.



Ο κ. Γιώργης Γιατρομανωλάκης είναι ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
[/size]
συγκλονιστικό netsome...
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Όσοι έχουμε γνώση του τόπου ξέρουμε ότι τέτοια εγκλήματα έχουν βαθύτερες ρίζες και προεκτάσεις από το επιφανειακό "φονιάδες και βιαστές υπάρχουν παντού".

Το πανεπιστήμιο κρήτης έχει τμήμα βιολογίας - ας μην ξεχνάμε και το ΙΜΒΒ του ΙΤΕ - που μπορεί να κάνει κάτι για την υστεροφημία της θανούσης σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές.
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.188
Κριτικές
10
Like
1.639
Πόντοι
506
[size=9pt]Η δολοφονία της Suzanne Eaton: Η δική μας «αγία» | in.gr

Γιώργης Γιατρομανωλάκης
24 Ιουλίου 2019, 11:21


Επιτάφιος θρήνος, λοιπόν, το παρόν κείμενο. Οδύνη και οδυρμός για μια ευγενική, μορφωμένη και καλλιεργημένη Κυρία που ήρθε από τον τόπο της να μιλήσει σε ένα επιστημονικό συνέδριο στην Κρήτη, έναν τόπο, υποτίθεται, φιλόξενο, ειρηνικό με ευγενικούς ανθρώπους



Δεν γνωρίζω αν κάποιος από τους πολλούς πολιτισμικούς, τοπικούς και λοιπούς «φορείς» που ευδοκιμούν στην Κρήτη (όπως άλλωστε και σε όλη την Ελλάδα) και έχει ως σκοπό τη διατήρηση και προβολή της κρητικής φιλοξενίας, λεβεντοσύνης (οτιδήποτε σημαίνει αυτό), ευγένειας κ.λπ., πήρε την απόφαση να καταδικάσει δημόσια και απερίφραστα το ειδεχθές έγκλημα που διεπράχθη στις αρχές Ιουλίου στο Νησί. Γιατί θα έπρεπε να το κάνουν αυτό οι διάφοροι «φορείς»; Διότι αυτό το ανθρωποειδές ον (με οικογένεια, γυναίκα και μικρά παιδιά), πέρα από το ειδεχθές, άνανδρο έγκλημά του, για το οποίο καμιά τιμωρία δεν μπορεί να το καθάρει και να το σβήσει, διέπραξε ένα άλλο, μείζον, θα έλεγα, έγκλημα: απομυθοποίησε κάθε μορφή κρητικής ευγένειας και φιλοξενίας και προέβαλε σε παγκόσμια κλίμακα το Νησί ως τόπο δολοφόνων και βιαστών. Ο δολοφόνος δεν βίασε και δεν σκότωσε μόνο μια ξένη γυναίκα, φιλοξενούμενή μας. Ατίμασε ένα ολόκληρο νησί.

Το παρόν κείμενο δεν γράφεται από κάποιον εισαγγελέα. Και, προφανώς, ο συντάκτης του ούτε καν διανοήθηκε να προσβάλει έναν λαό και μια κοινωνία μέσα στην οποία γεννήθηκε και ο ίδιος και πήρε (όπως και τόσοι άλλοι) τα πρώτα μαθήματα, όχι μόνο από το ταπεινό Δημοτικό του χωριού του (τα χρόνια εκείνα το σχολείο ήταν τόπος μάθησης και διαπαιδαγώγησης), αλλά και από μια κοινωνία που την χαρακτήριζε τόσο ο λεγόμενος «πολιτισμός της εντροπής», όσο και ο «πολιτισμός της ενοχής» – οτιδήποτε μπορεί να σημαίνουν πια αυτοί οι κοινωνιολογικοί χαρακτηρισμοί.

Το παρόν κείμενο, λοιπόν, γράφεται για να υποστηρίξει την τιμή ενός λαού, του λαού μας, που όχι μόνο σέβεται τους ξένους, αλλά τους προσκαλεί με ευγένεια και τους ανοίγει χωρίς υστεροβουλία την πόρτα του. Πάντοτε; Σχεδόν πάντοτε. Ομως, ακόμη και αν δεν προσκαλεί τους ξένους, δεν τραυματίζει σκόπιμα μια ξένη γυναίκα με το αυτοκίνητό του, δεν τη βιάζει στη συνέχεια, δεν τη σκοτώνει για να την πετάξει ύστερα κουρέλι μέσα σε ένα σπήλαιο. Ας μην το προσπεράσουμε έτσι ελαφρά αυτό το ανίερο, αποτρόπαιο και ακατανόητο έγκλημα, ευγενείς συμπατριώτες. Είναι έγκλημα της κοινωνίας μας, δικό μας και κανείς, μα κανείς, δεν μπορεί να ξεπλύνει πλέον το αίμα από τα χέρια μας.

Επιτάφιος θρήνος, λοιπόν, το παρόν κείμενο. Οδύνη και οδυρμός για μια ευγενική, μορφωμένη και καλλιεργημένη Κυρία που ήρθε από τον τόπο της να μιλήσει σε ένα επιστημονικό συνέδριο στην Κρήτη, έναν τόπο, υποτίθεται, φιλόξενο, ειρηνικό με ευγενικούς ανθρώπους. Ετσι μας ήρθε η αγαπημένη μου Suzanne, και την αποκαλώ ενσυνειδήτως αγαπημένη, μολονότι ουδέποτε τη συνάντησα και ούτε καν γνώριζα την ύπαρξή της. Μάθαμε πως υπήρχε όταν τη χτύπησαν, τη βίασαν, τη σκότωσαν και την πέταξαν απόβλητη, λερωμένη σε ένα σπήλαιο, εκεί κοντά στο Μάλεμε, όπου χρόνια πριν εκατοντάδες άνθρωποι έδωσαν τη ζωή τους για να αποκρούσουν βαρβαρικούς εισβολείς προκειμένου να χαίρονται οι επίγονοι τη γη τους, τις παραδόσεις τους, τις αξίες τους. Εκεί, σε αυτή τη γη, βρέθηκε αυτός ο μιαρός να διαπράξει ένα φρικτό έγκλημα, όχι μόνο εναντίον μιας ευγενικής Κυρίας αλλά και εναντίον ενός ευγενικού και φιλόξενου λαού.

Ποιος, ω πατριώτες, εσείς που τώρα γλεντοκοπάτε αμέριμνοι σε γάμους και πανηγύρια, αμέτοχοι, δήθεν, ποιος θα φέρει πίσω τη Suzanne μας να την ακούσουμε να κάνει διάλεξη για τη μοριακή βιολογία, το DNA, τις νέες οδούς της επιστήμης που οδηγούν στη γνώση, στη βελτίωση της ίδιας της ζωής και στην ευτυχία των ανθρώπων; Ποιος θα κλάψει τη Suzanne μας; Ποιος θα τη μοιρολογήσει; Τα ανθρωποφαγικά κανάλια που αφού μας μεταδώσουν, τάχατες, «αποκλειστικές» ειδήσεις, το γυρνάνε στις κουβεντούλες, στις διαφημίσεις και στα χάχανα; Θα θρηνήσει η εκκλησία; Α! Α μπα! Δεν το πιστεύω. Η Suzanne μάλλον δεν ήταν χριστιανή ορθόδοξη βαπτισμένη, όπως ο μιαρός δολοφόνος, τον οποίο οι δικηγόροι του, για λόγους τάξεως και πολιτισμού, θα προσπαθήσουν να τον σώσουν. Και για ποιον, άραγε, λόγο; Για να φροντίσει την οικογένειά του; Τα παιδιά του; Την κοινωνία του Μάλεμε;

Eνα τόσο φρικτό και αποτρόπαιο έγκλημα δεν μπορεί στον αιώνα τον άπαντα να καθαρθεί. Με οποιαδήποτε τιμωρία. Τι μας απομένει, τι απομένει σε μας τους περιλειπομένους; Μόνο η μνήμη της Suzanne. Η τίμια μορφή της, καθώς θα έλεγε και ο ποιητής. Μόνο αυτά τα λίγα θα μείνουν. Oμως φτάνουν επειδή ο μόνος τρόπος με τον οποίο η αγαπημένη μας Suzanne μπορεί έτσι, λιγάκι, να τιμηθεί στην Κρήτη είναι να τη διατηρήσουμε στη μνήμη μας και να γίνει σύμβολό μας, όλων των Κρητικών, ανδρών και γυναικών, ειδικά των γυναικών. Oλων των Ελλήνων. Αυτή πρέπει να είναι η νέα αγία μας, η νεομάρτυς μας, η Suzanne Eaton, που έκανε αθώα και αμέριμνη τζόκινγκ σε έναν δρόμο της Κρήτης και αίφνης ανελήφθη στα ουράνια και λάμπει έκτοτε εκεί. Εορτάζει κάθε χρόνο στις 2 Ιουλίου. Την ίδια ημέρα κατά την οποία εορτάζεται η Κατάθεσις της τιμίας εσθήτος της υπεραγίας Θεοτόκου.



Ο κ. Γιώργης Γιατρομανωλάκης είναι ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
[/size]

θα περιμενα απο ενα πνευματικο και εξυπνο ανθρωπο οπως ο καθηγητης να κανει ενα βημα παραπανω. Αυτο θα ηταν π.χ πως θα αποφυγουμε το επομενο θυμα. Εχουμε λοιπον την δολοφονια τησ Εατον και της κοπελας στη Ροδο. Εγκληματα που οι θυτες ηταν γνωστο οτι ειχαν προβλημα. Προβλημα που πολλοι ειχαν αντιληφθει αλλα δεν μπορουσαν να φανταστουν που θα κατεληγε.
Ερωτημα που θα επρεπε να σκεφτουμε ειναι πως θα θεραπευτει και σε ποιο χωρο θα εντοπισουμε τον αρρωστο

κοιταμε μπροστα και τουλαχιστον να διδασκομαστε απο τα λαθη μας
 

Souker

Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2018
Μηνύματα
2.932
Like
103
Πόντοι
16
θα περιμενα απο ενα πνευματικο και εξυπνο ανθρωπο οπως ο καθηγητης να κανει ενα βημα παραπανω. Αυτο θα ηταν π.χ πως θα αποφυγουμε το επομενο θυμα. Εχουμε λοιπον την δολοφονια τησ Εατον και της κοπελας στη Ροδο. Εγκληματα που οι θυτες ηταν γνωστο οτι ειχαν προβλημα. Προβλημα που πολλοι ειχαν αντιληφθει αλλα δεν μπορουσαν να φανταστουν που θα κατεληγε.
Ερωτημα που θα επρεπε να σκεφτουμε ειναι πως θα θεραπευτει και σε ποιο χωρο θα εντοπισουμε τον αρρωστο

κοιταμε μπροστα και τουλαχιστον να διδασκομαστε απο τα λαθη μας
δεν τους ενδιαφερει  αυτο που λες ..
τσιτατα  σαν το παραπανω τετοιων  κρητικων  εχουν σκοπο  τη δημιουργια εντυπωσεων  οπου προσφευγουν καθαρα σε  τοπικιστικους υπερασπιστικους ρολους ..
ουσια  μηδεν και νοημα κανενα ..
θυμηζει εκεινο το  βιντεο κλιπ με τους νεατερνταλ κρητικους να τραγουδανε ........... "αιντε να σταθω στα ποδια  μου " ..  (sic) την ωρα που  μπεκροπινουν ρακιες αμεριμνοι στα καφενεια  τους ...
 

imbosch4

Μέλος
Εγγρ.
2 Απρ 2010
Μηνύματα
1.144
Like
2
Πόντοι
16
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση...
Η κατάσταση δεν είναι τόσο απλή...
Ένα βιβλίο που περιγράφει την κατάσταση που κυριαρχεί στην Κρήτη, όχι βεβαίως τώρα, αλλά εδώ και πολλά χρόνια είναι του Παπακωνσταντή Γιώργου.

 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.363
Κριτικές
14
Like
4.992
Πόντοι
3.715
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση...
Η κατάσταση δεν είναι τόσο απλή...
Ένα βιβλίο που περιγράφει την κατάσταση που κυριαρχεί στην Κρήτη, όχι βεβαίως τώρα, αλλά εδώ και πολλά χρόνια είναι του Παπακωνσταντή Γιώργου.


good catch, ευχαριστώ.
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.363
Κριτικές
14
Like
4.992
Πόντοι
3.715
Μεγάλες ομοιότητες με τους ηλίθιους σε Μενίδι, Ζεφύρι που πυροβολούν σε ΄γλέντια' και τραυματίζουν κόσμο.
---------------

Ανησυχία προκλήθηκε τα ξημερώματα στους φιλοξενούμενους πολυτελούς ξενοδοχείου στην περιοχή του Αποκόρωνα.

Οι αδέσποτες σφαίρες που κατέληξαν σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews.gr στην τζαμαρία του καταλύματος, προέρχονταν κατά πάσα πιθανότητα, από άγνωστους προς το παρόν, ασυνείδητους κουμπουροφόρους, που υποτίθεται με τον τρόπο αυτό συμμετείχαν στα πανηγύρια για την γιορτή της Αγίας Παρασκευής.

Όπως ήταν αναμενόμενο για το περιστατικό ενημερώθηκαν οι αστυνομικές αρχές της περιοχής που έσπευσαν άμεσα στο σημείο, ενώ οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου προσπαθούσαν να καθησυχάσουν τους ενοίκους του ξενοδοχείου.

Η προανάκριση συνεχίζεται.

 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
27.150
Like
25.384
Πόντοι
6.256
Μεγάλες ομοιότητες με τους ηλίθιους σε Μενίδι, Ζεφύρι που πυροβολούν σε ΄γλέντια' και τραυματίζουν κόσμο.
---------------

Ανησυχία προκλήθηκε τα ξημερώματα στους φιλοξενούμενους πολυτελούς ξενοδοχείου στην περιοχή του Αποκόρωνα.

Οι αδέσποτες σφαίρες που κατέληξαν σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews.gr στην τζαμαρία του καταλύματος, προέρχονταν κατά πάσα πιθανότητα, από άγνωστους προς το παρόν, ασυνείδητους κουμπουροφόρους, που υποτίθεται με τον τρόπο αυτό συμμετείχαν στα πανηγύρια για την γιορτή της Αγίας Παρασκευής.

Όπως ήταν αναμενόμενο για το περιστατικό ενημερώθηκαν οι αστυνομικές αρχές της περιοχής που έσπευσαν άμεσα στο σημείο, ενώ οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου προσπαθούσαν να καθησυχάσουν τους ενοίκους του ξενοδοχείου.

Η προανάκριση συνεχίζεται.


Τυπε και στο Περιστερι ολοι ψυχακηδες ειναι...δυο δολοφονιες μεσα σε λιγες μερες. :S :S :S

Καθολου παραξενο αφου οπως ολοι ξερουμε χρονια τωρα στο Περιστερι ειναι ολοι ΠΑΣΟΚτζηδες.... :S :S :S
 

Souker

Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2018
Μηνύματα
2.932
Like
103
Πόντοι
16
Τυπε και στο Περιστερι ολοι ψυχακηδες ειναι...δυο δολοφονιες μεσα σε λιγες μερες. :S :S :S
οταν παραδιδεις καφεδες να προσεχεις γιατι χτυπανε ντελιβεραδες πολυ .. ειδικα οσους βλεπαν maste chef ..
 

Katz

Σπουδαίος
Εγγρ.
30 Οκτ 2017
Μηνύματα
506
Κριτικές
33
Like
3.504
Πόντοι
2.596
Ένας ακόμα λόγος που η πορνεία πρέπει να είναι νόμιμη, γιατί οι πόρνες παράγουν κοινωνικό έργο. Αν ο ψυχάκιας μπορούσε τακτικά να πηγαίνει σε οίκους ανοχής να ξεκαβλώνει ενδεχομένως να είχε αποφευκτεί αυτό. Χημικός ευνουχισμός στους βιαστές.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Η Νάταλι Μπίρλι, επαγγελματίας ποδηλάτισσα ηλικίας 27 ετών, είχε παρασυρθεί από ένα αυτοκίνητο, ενώ προπονούνταν την Τρίτη στην εξοχή στα περίχωρα του Γκραζ (νοτιοανατολικά).

Αν και έσπασε το χέρι της κατά την πτώση της, ο δράστης επιπλέον την χτύπησε με ένα ξύλο προτού τη μεταφέρει στο σπίτι του, χωρίς τις αισθήσεις της, σε μια απομακρυσμένη περιοχή.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.285
Πόντοι
8.006
Ένας ακόμα λόγος που η πορνεία πρέπει να είναι νόμιμη, γιατί οι πόρνες παράγουν κοινωνικό έργο. Αν ο ψυχάκιας μπορούσε τακτικά να πηγαίνει σε οίκους ανοχής να ξεκαβλώνει ενδεχομένως να είχε αποφευκτεί αυτό. Χημικός ευνουχισμός στους βιαστές.
Δεν ειναι απολυτο. Προφανως ο συγκεκριμενος γούσταρε να επιτιθεται σε αγνωστες γυναικες και να απολαμβανει την εκπληξη και τον πανικο τους. Προφανως δεν τον ενδιεφερε απλως να γαμησει, αλλιως θα μπορούσε να γαμησει οντως είτε τη γυναικα του ειτε μια πουτανα.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Η Νάταλι Μπίρλι, επαγγελματίας ποδηλάτισσα ηλικίας 27 ετών, είχε παρασυρθεί από ένα αυτοκίνητο, ενώ προπονούνταν την Τρίτη στην εξοχή στα περίχωρα του Γκραζ (νοτιοανατολικά).

Αν και έσπασε το χέρι της κατά την πτώση της, ο δράστης επιπλέον την χτύπησε με ένα ξύλο προτού τη μεταφέρει στο σπίτι του, χωρίς τις αισθήσεις της, σε μια απομακρυσμένη περιοχή.

[size=13pt]οσοι ξεσπαθωσαν για τους Κρητικους,
παρακαλουνται να προσελθουν στα γραφεια του μπου.κομ και να αρχισουν απο αυριο να γραφουν (τις ιδιες μαλακιες που εγραψαν) ΚΑΙ για τους αυστριακους της περιοχής Γκρατζ (και μόνον... για να υπαρχει ενα συγκεκριμενο μισος προς την εντοπιοτητα)
Δεν θελω να ακουσω αοριστολογιες για ολους τους αυστριακους.

Τελος οι παραπανω χρηστες καλουνται να αυτομουτζωθουν σε καθρεφτη της επιλογης τους.
[/size]
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
[size=13pt]οσοι ξεσπαθωσαν για τους Κρητικους,
παρακαλουνται να προσελθουν στα γραφεια του μπου.κομ και να αρχισουν απο αυριο να γραφουν (τις ιδιες μαλακιες που εγραψαν) ΚΑΙ για τους αυστριακους της περιοχής Γκρατζ (και μόνον... για να υπαρχει ενα συγκεκριμενο μισος προς την εντοπιοτητα)
Δεν θελω να ακουσω αοριστολογιες για ολους τους αυστριακους.

Τελος οι παραπανω χρηστες καλουνται να αυτομουτζωθουν σε καθρεφτη της επιλογης τους.
[/size]
Λεπτομέρεια ίσως αλλά τουλάχιστον η κοπέλα είναι ζωντανή .
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.285
Πόντοι
8.006
[size=13pt]οσοι ξεσπαθωσαν για τους Κρητικους,
παρακαλουνται να προσελθουν στα γραφεια του μπου.κομ και να αρχισουν απο αυριο να γραφουν (τις ιδιες μαλακιες που εγραψαν) ΚΑΙ για τους αυστριακους της περιοχής Γκρατζ (και μόνον... για να υπαρχει ενα συγκεκριμενο μισος προς την εντοπιοτητα)
Δεν θελω να ακουσω αοριστολογιες για ολους τους αυστριακους.

Τελος οι παραπανω χρηστες καλουνται να αυτομουτζωθουν σε καθρεφτη της επιλογης τους.
[/size]
H επιλογη times new roman για ποιον λογο εγινε?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom