Επεσε το μάτι μου σε τηλεοπτικό σποτ για το νερό ...ότι δεν παίζουμε με το νερό και τέτοια...το άκουσα πρόσφατα και στο ραδιόφωνο και αναρωτήθηκα σε ποιους απευθύνεται το μήνυμα μιας υπηρεσίας όπως η ΕΥΔΑΠ που έχει το μονοπώλιο του προϊόντος?
Το ίδιο είχε γίνει και με την ΔΕΗ θυμάμαι όταν είχε ανοίξει ο διάλογος για την πώληση μεριδίου της εταιρίας...
Αλήθεια πως δικαιολογείται στον προϋπολογισμό μιας Δημόσιας υπηρεσίας δαπάνη που αφορά διαφημιστικό μήνυμα που αντιτίθεται στις αποφάσεις του πολιτικού προϊστάμενου της?