Νέα

TSI και μπουρδελότσαρκα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bazas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 29
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

pisoxostis

Μέγας
Εγγρ.
8 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.163
Κριτικές
12
Like
87
Πόντοι
4.545
Αγαπητοί συναγωνιστές,
αναφέρομαι κυρίως στους συναδέλφους που έχουν TSI κινητήρες στο αυτοκίνητό τους. Ώς γνωστόν, αυτοί οι κινητήρες πρέπει, να περιμένεις 1 λεπτό όταν ανάβεις τη μηχανή, πρίν ξεκινήσεις, και άλλο 1 λεπτό, όταν σταματάς το αυτοκίνητο, πρίν το σβήσεις.
Όταν κινήσε στην περιοχή π.χ. του Μεταξουργείου και μετακινήσε από Κεραμεικού στην Αχιλλέως και από Αχιλλέως στην Κων/πολεως, και από Κων/πολεως στην Λιοσίων κ.ο.κ. είναι πολύ εκνευριστικό να περιμένεις 2 λεπτά για 4-5 λεπτά μετακίνησης.
Εκτός από τη λύση της μηχανής (δεν τις εμπιστεύομαι) και της αλλαγής αυτοκινήτου (τώρα το πήρα το κακόμοιρο), ξέρει κάποιος συναγωνιστής΄την λύση στο πρόβλημά μου;

Παιρνεις καινουριο αμαξι και πας σε αυτες τις περιοχες?
ΚΑι δεν στο εχουν κλεψει ακομα?
Παιξε κανενα Τζοκερ. Σε βλεπω εκατμυριουχο με την κωλοφαρδια που εχεις.
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
30
Πόντοι
16
Στο ξεκίνημα εξάλλου θα πρέπει να παρατηρείς την μηχανή να δουλεύει λίγο ψηλά στις στροφές. Μετά απο 1-2 λεπτά οι στροφές πέφτουν οπότε μπορείς να ξεκινήσεις.
Όταν σταματάς και έχεις σκίσει το αμάξι, περιμένεις άλλα 2-3 λεπτά και μετά σβήνεις την μηχανή.
Αυτά ισχύουν για όλα τα turbo και όχι μόνο για τον TSI.

Αν δεν γουστάρεις να περιμένεις πάρε ένα Turbo Timer. Μόνο του έχει απο 70-150€.
Η καλύτερη επιλογή είναι να το συνδιάσεις με συναγερμό οπότε πάς στα 300-400€.

Και στα μπουρδέλα να πηγαίνεις με το μετρό. Ειδικά στο μετάξι που η στάση είναι δίπλα. Είναι μαλακία να παίρνεις αυτοκίνητο...
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66
Η τουρμπινα φιλε οταν πατας το γκαζι πιανει τρελες στροφες!!!!
Μιλαμε για 60-80 μεχρι και 100.000 rpm!Οταν λοιπον εσυ σταματησεις καπου και σβησεις τη μηχανη η τουρμπινα συνεχιζει να γυρναει για κανα δυο λεπτα!!! Στο διαστημα αυτο ομως δεν λιπαινεται γιατι η τρομπα λαδιου εχει σταματησει να στελνει λαδι στην τουρμπινα!!!Οποτε γι'αυτο πρεπει να περιμενης λιγο στο ρελαντι για να πεσουν οι στροφες της τουρμπινας και μετα να σβησεις τη μηχανη!

Ακριβώς έτσι.
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
Γουστάρω να διαβάζω αυτοκινητιστικές απορίες με μπουρδελίστικο πνεύμα.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
ρε παιδες ετσι κι αλλιως οποιο αμαξι το σκιζεις (ακομα κ ατμοσφαιρικο)
ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ αυτοματα τη μηχανη! περιμενεις 1-2 λεπτα σε κατασταση ηρεμιας κ μετα σβηνεις.
σε σαξο η πεζω ραλλυε πχ, το ιδιο. γιατι κι εκει καλο ειναι να ηρεμησει λιγο ο κινητηρας να δουλεψει εστω 1 λεπτο ηρεμα πριν κλεισεις το διακοπτη, ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟς ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ, γιατι ΟΛΟΙ οι κινητηρες ανεξαιρετως αντιμετωπιζουν το προβλημα της θερμοκρασιακης ανισοκατανομης οταν σκιστουν στα 2 σαν γατι απο τον χρηστη!

Επειδη δε, βλεπω οτι ορισμενοι ειναι χαιβανια απο μηχανολογικα, δωστε μου την ευκαιρια να σας το θεσω διαφορετικα, με τροπο που συναδει με τις αρχες κ την θεματολογια αυτου του σαιτ, κ που θα σας δωσει την δυνατοτητα να το χωνεψετε σαν πρακτικη:
Οταν πας ρε φιλε με μια γκομενα κ την κσεκωλιαζεις κ την γυρνας απο δω, και απο κει, την ανεβοκατεβαζεις πανω σου, την τιναζεις, την στριφογυρνας, την αλλαξοπιστεις κ μετα απο πολλα τελειωνεις, τι κανεις μετα? ΠΕΤΑΓΕΣΑΙ ΣΑΝ ΕΛΑΤΗΡΙΟ κ φορας το παντελονι σου κ φευγεις???? ΟΟΟΧΙΙ βεβαια!
Αντιθετως ξαπλωνεις λιγο διπλα της να ηρεμησεις κ της δινεις την ευκαιρια να αγκαλιαστειτε, να μιλησετε για το μελλον της σχεσης σας κ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ την αγαπας, ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ την εκτιμας κ την σεβεσαι, κ μονο μετα απ'αυτο,
ΠΕΤΑΓΕΣΑΙ ΣΑΝ ΕΛΑΤΗΡΙΟ κ φορας το παντελονι σου κ φευγεις!
Ετσι αυξανεις τη διαρκεια ζωης της σχεσης κ δεν κινδυνευεις το γκομενακι να καψει φλαντζα κ να μεινεις ρεστος κ να κινεισαι με τα ...ποδια!

εξ αλλου και
ο πεθερος του αντρα της ξαδερφης της συνυφαδας της πρωην-συζυγου του αδερφου του πατερα μου,
που εχει ΤΣΙ 140αρι κανει ακριβως αυτο!
1)Μιζα
2) 1 λεπτο ρελαντι
3)εως 3000ρπμ μεχρι να ξεκολησει ο δεικτης κ να κοντευει η θερμ. στο 90
4) σκισιμο (γιατι η ψυχη του ΤΣΙ το ζηταει)
5) ρελαντι 1-2 λεπτα ή χαλαρη οδηγηση για τα 5 τελευταια λεπτα
6) σβησιμο, και
7) φωτογραφιζει τους αλλους που ερχονταν πισω του να καταφθανουν (ξαναμμενοι!).

ΟΠΟΤΕ,
το θεμα ελειξε μετα την δικη μου παρεμβαση.
παρακαλω να κλειδωθει το θρεντ κ το συνδυασμο της κλειδαριας να τον γραψει ο αδμιν σε ενα κομματι ανακυκλωσιμο χαρτι κ να το καταπιει. πάραυτα!
αυτά!

 
OP
OP
B

bazas

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Σεπ 2006
Μηνύματα
373
Κριτικές
61
Like
3
Πόντοι
2.062
Σύτροφε έχει δίκιο.
Αλλά η ερώτηση δεν είναι τι κάνω το πρωί και όταν σκίζω το αμάξι, αυτό το ξέρω.
Όταν μετακινούμε από μπουρδέλο σε μπουρδέλο, που οι αποστάσεις είναι 2-3 λεπτά. Και το αμάξι είναι ζεστό (έχω κάνει 10 χιλιόμετρα για να φτάσω στην περιοχή). Και δεν το σκίζω (μέχρι 3.000rpm).
Περιμένω πάλι 1 λεπτό έκκίνηση και σβήσιμο;
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
658
Πόντοι
146
Σύτροφε έχει δίκιο.
Αλλά η ερώτηση δεν είναι τι κάνω το πρωί και όταν σκίζω το αμάξι, αυτό το ξέρω.
Όταν μετακινούμε από μπουρδέλο σε μπουρδέλο, που οι αποστάσεις είναι 2-3 λεπτά. Και το αμάξι είναι ζεστό (έχω κάνει 10 χιλιόμετρα για να φτάσω στην περιοχή). Και δεν το σκίζω (μέχρι 3.000rpm).
Περιμένω πάλι 1 λεπτό έκκίνηση και σβήσιμο;

Ότι επιβάλλεται να κανείς και να μην κάνεις περιλαμβάνεται στο owner’s manual της Volkswagen, οπότε μην ακούς κανένα μηχανικό του κώλου και μην αναπαράγεις παπαρολογίες που ακούς εδώ και εκεί.

Όποιος dealer δεν σου καλύψει μηχανικό πρόβλημα σε μοτέρ και turbo/compressor διαρκούσης της εγγύησης πρέπει να μπορεί να αποδείξει ότι η βλάβη οφείλεται σε δικό σου χειρισμό ΕΚΤΟΣ προδιαγραφών κατασκευαστή (πχ κατέβασμα από 5η σε 2α και κάρφωμα βαλβίδας λόγω υπερ-στροφαρίσματος).

Τα ένα λεπτό αναμονή πριν και μετά έχει νόημα αν ξεκινάς από τους 0 Κελσίου και σταματάς μετά από τρελό σκίσιμο και κόφτες. Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις απλά μην το πιέζεις όσο είναι κρύο.

Μην μασάς, και καλοτάξιδο.
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
30
Πόντοι
16
Φίλε όταν σβήνεις την μηχανή για σύντομο διάστημα δεν νομίζω να χρειάζεται να περιμένεις να ξαναζεσταθεί. Εγώ τουλάχιστον στο δικό μου δεν το κάνω.

Centrino όταν θα εμφανιστούν προβλήματα απο την κακή χρήση του turbo δυστυχώς θα έχει λήξει η εγγύηση. Οπότε αυτό που λές δεν έχει νόημα.
 

samsung

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.080
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
Οταν πας ρε φιλε με μια γκομενα κ την κσεκωλιαζεις κ την γυρνας απο δω, και απο κει, την ανεβοκατεβαζεις πανω σου, την τιναζεις, την στριφογυρνας, την αλλαξοπιστεις κ μετα απο πολλα τελειωνεις, τι κανεις μετα? ΠΕΤΑΓΕΣΑΙ ΣΑΝ ΕΛΑΤΗΡΙΟ κ φορας το παντελονι σου κ φευγεις???? ΟΟΟΧΙΙ βεβαια!

ΟΟΟΟχι βέβαια!

Αντίθετα, το παίζεις "αγαπούλης"!
 
OP
OP
B

bazas

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Σεπ 2006
Μηνύματα
373
Κριτικές
61
Like
3
Πόντοι
2.062
Ότι επιβάλλεται να κανείς και να μην κάνεις περιλαμβάνεται στο owner’s manual της Volkswagen, οπότε μην ακούς κανένα μηχανικό του κώλου και μην αναπαράγεις παπαρολογίες που ακούς εδώ και εκεί.
Σε πληροφορώ φίλε ότι το manual του αυτοκινήτου δεν γράφει πουθενά να περιμένεις 1 λεπτό οταν ξεκινάς και πριν το σβήσεις. Το αντίθετο μάλιστα. Αναγράφει οτι στην εκκίνηση μην περιμένεται να ζεσταθεί η μηχανή και να πέσουν οι στροφές, αλλά ξεκινήστε κατευθείαν γιατί μολύνεται το περιβάλλον.
Η εταιρία μίσθωσεις του αυτοκινήτου μου είπε για το 1 λέπτό.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom