Νέα

Τουρκικη Υπηκοότητα παίρνουν οι Κρήτες Μητροπολίτες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 52
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

asigratitos

Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2009
Μηνύματα
977
Like
0
Πόντοι
6
α+β είσαι εκτός θέματος απλούστατα..

για το grimaldi, ρώτα το μεμακο και τους γιάπηδες
εγώ δεν είμαι τουρίστας, είμαι περιηγητής...
άμα έχεις καμιά καλή ρακή μπορεί να σ' επισκεφτώ άμα ξαναπεράσω...

αλλά μιλάς πολύ και χωρίς λόγο ρε κουμπάρε...


μιλώ πολύ? τί να κάνω καημένε? άπό το δέος που μιλώ μαζί σου.τιμή μου.

ρακή έχω.

 

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
10
Πόντοι
16
βρε πουτανα παπια γαμω την ρατσα σου πουστη.
τι εισαι ρε μαλακα καριολη?
τουρκος-αφγανος-πακης και δεν ξερω εγω τι αλλο σκατα μπορει να εισαι.
το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν εισαι ελληνας και μισεις την ελλαδα ρε καριολη.κρεμασμα θες ρε πουστη.
ρε μαλακα ειναι δυνατον να κανεις τετοια προπαγανδα? χειροτερος και ιεχωβας εισαι ρε πουσταριο.
αντε γαμησου παρε τους γαμιαδες σου,και αλλαξε χωρα ρε μαλακα αν δεν σου αρεσει στην ελλαδα.
warnwarn.gif
 [/color[/URL]]
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
βρε πουτανα παπια γαμω την ρατσα σου πουστη.
τι εισαι ρε μαλακα καριολη?
τουρκος-αφγανος-πακης και δεν ξερω εγω τι αλλο σκατα μπορει να εισαι.
το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν εισαι ελληνας και μισεις την ελλαδα ρε καριολη.κρεμασμα θες ρε πουστη.
ρε μαλακα ειναι δυνατον να κανεις τετοια προπαγανδα? χειροτερος και ιεχωβας εισαι ρε πουσταριο.
αντε γαμησου παρε τους γαμιαδες σου,και αλλαξε χωρα ρε μαλακα αν δεν σου αρεσει στην ελλαδα.
γιατι ρε πατριώτη;  :2funny:
 

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
10
Πόντοι
16
ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ ΠΑΠΙΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΣΟΥ.
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866

Συνημμένα

  • flag-gallup.jpg
    flag-gallup.jpg
    86,8 KB · Εμφανίσεις: 13
  • flag-gallup1.jpg
    flag-gallup1.jpg
    129,2 KB · Εμφανίσεις: 11

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
10
Πόντοι
16
τυπε μπερδευτηκες
αυτοι ειναι οι γαμιαδες της παπιας :2funny:
τυπε αυτους που εβαλα εγω τον γαμανε ψυχολογικα.
αυτους που εβαλες εσυ το γαμανε καθε μερα σωματικα,και τον παρτουζωνουν.
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
τυπε αυτους που εβαλα εγω τον γαμανε ψυχολογικα.
αυτους που εβαλες εσυ το γαμανε καθε μερα σωματικα,και τον παρτουζωνουν.

χα χα χα

χορεύετε στο ρυθμό που θέλω χαζοπούλια...  :uglystupid:
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Πρόκειται για ακόμα ένα βήμα σύσφιξης των σχέσεων μεταξύ των δυο λαών άραγες;
Ποια η γνώμη σας;

 Περι διλημματος προκειτε...

[i[size=14pt]]Τούρκοι υπήκοοι οι Κρητικοί Ιεράρχες. Νίκη ή ήττα;[/size]

 Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Πατριαρχείο στην Πόλη είναι γνωστό: Δεν αναγνωρίζεται από το Τουρκικό κράτος η οικουμενικότητά του, θεωρείται ένα ίδρυμα που απευθύνεται σε ορθόδοξους Τούρκους, και ως εκ τούτου οι ιεράρχες του πρέπει να είναι Τούρκοι υπήκοοι. Η θέση αυτή της Τουρκίας παραβιάζει τη συνθήκη της Λωζάννης και στερεί από την οικουμενική ορθοδοξία τη δυνατότητα να διαχειριστεί τα του οίκου της όπως θα έπρεπε. Γιατί, σε συνδυασμό με την εξάλειψη της Πολίτικης Ρωμιοσύνης, που συστηματικά επεδίωξε η Τουρκία, δεν υπάρχει παραγωγή νέων ντόπιων στελεχών για το Πατριαρχείο, και είναι ορατός ο δι’ ασφυξίας θάνατός του.

 Αυτά έχουν γίνει πια τετελεσμένα, ενώ δεν έπρεπε. Η ανοχή της Ελλαδικής πολιτείας σε κάθε Τούρκικη πρόκληση μας έχει φέρει εδώ, και η απουσία στήριξης του χειμαζομένου Πατριαρχείου το έχει φέρει σε δεινή θέση Ο Πατριάρχης είναι με την πλάτη στον τοίχο κυριολεκτικά. Ακόμα χειρότερα, η Τουρκία έχει πια εντάξει το Πατριαρχείο στις επιδιώξεις της εξωτερικής της πολιτικής, ως μέσο πίεσης προς την Ελλάδα και τους απανταχού συναισθηματικά δεμένους μ’ αυτό ορθοδόξους. Χρησιμοποιώντας την απόλυτη εξουσία που ασκεί απέναντι σ’ αυτό, θέλει να το χρησιμοποιεί ως όργανο της προς επιδίωξη των γεωπολιτικών της φιλοδοξιών.

  Η είδηση ότι η Τουρκία δέχεται να πολιτογραφήσει τους Ιεράρχες των Εκκλησιών που υπάγονται απευθείας στο Πατριαρχείο έγινε δεκτή ποικιλοτρόπως. Το σίγουρο είναι ότι πάτησε πάνω στην αποδοχή  από όλους μας της θέσης της ότι το Πατριαρχείο είναι Τούρκικος θεσμός κι όχι οικουμενικός, κι ότι απευθύνεται σε Τούρκους υπηκόους. Εδώ λοιπόν μετράμε μια πρώτη ήττα. Γιατί το Πατριαρχείο είναι Οικουμενικό, και για να ασκήσει τη δραστηριότητα του δεν πρέπει να περιορίζεται σε Τούρκους μόνο υπηκόους, και η Τουρκία έχει την υποχρέωση να αφήσει ακώλυτη τη δραστηριότητά του.

  Αποδεχόμενοι λοιπόν την πρώτη ήττα, υπάρχουν τα εξής δεδομένα: Αφήνουμε το Πατριαρχείο να σβήσει ή το στηρίζουμε; Βέβαια, το δίλημμα δεν περιορίζεται εκεί. Έχει προταθεί να μετεγκατασταθεί στο Άγιον Όρος κηρυσσόμενο σε διωγμό, να ασκηθούν πιέσεις για την αποκατάσταση της Οικουμενικότητάς του κ.λ.π. Επιπλέον, η φυσική απάντηση ΄΄Το στηρίζουμε΄΄, πρέπει να εξελιχθεί παραπέρα και να δούμε τις προοπτικές της. Κι αυτές είναι ανάλογες με το συσχετισμό δυνάμεων και τη βούληση για αντίσταση στις Τουρκικές ορέξεις.

  Έτσι, αν η πολιτική μας είναι πολιτική υποταγής και αποδοχής των τετελεσμένων της Τουρκίας, η στήριξη στο Πατριαρχείο θα είναι στήριξη σε ένα θεσμό που η Τουρκία θέλει να χρησιμοποιήσει για την εμπέδωση της κυριαρχίας της επί της Ελλάδας, την είσοδο της στην Ευρώπη κ.λ.π.

  Αν η πολιτική μας είναι πολιτική αντίστασης και ανατροπής των δεδομένων που δημιουργεί η Τουρκία, τότε η στήριξη στο Πατριαρχείο θα σημαίνει ακύρωση των επιδιώξεων να μεταβληθεί αυτό σε μαριονέτα των Τούρκων. Μ’ αυτή τη σκοπιμότητα το είχε αφήσει κι ο Βενιζέλος στη Πόλη κατά τη συνθήκη της Λωζάννης, αλλά οι εξελίξεις γύρισαν μπούμερανγκ τη θέση αυτή.

  Σήμερα, στα δεδομένα που ήδη παρουσιάσαμε, προστίθεται και η δημιουργία από τους Τούρκους και τα ντόπια γιουσουφάκια τους ενός κλίματος κοινού ελληνοτουρκικού παρελθόντος της Κρήτης. Η απόπειρα δημιουργίας μιας κοινής ΄΄Κρητικής΄΄ ταυτότητας κοινής για Έλληνες και Τουρκοκρητικούς,  που στοχεύει ευθέως στην απόσπαση της Κρήτης από τον εθνικό κορμό. Αυτό γίνεται από πλευράς Τουρκίας μέσα σε ένα κλίμα νοσταλγικό και συναισθηματικό, με βιντεάκια στο διαδίκτυο, ενώ οι ντόπιοι συνοδοιπόροι τους ψελλίζουν το σύνθημα της αυτονομίας, μιλούν για δημοψηφίσματα το 2012 και καλλιεργούν το σχετικό κλίμα.

 Σ΄ αυτό το πλαίσιο, οι Κρητικοί ιεράρχες πολιτογραφούνται Τούρκοι πολίτες και έπονται και οι Δωδεκανήσιοι. Είναι πέρα από κάθε αμφιβολία ότι η ενέργεια αυτή γίνεται από τους Ιεράρχες με καλές προθέσεις και με συγκεκριμένο στόχο, αυτόν της διάσωσης και της διαιώνισης του Πατριαρχείου. Είναι το ίδιο πέρα από κάθε αμφιβολία ότι τους Τούρκους δεν τους έπιασε ξαφνικά άγχος για το ίδιο θέμα.

 Είναι χρέος λοιπόν των Ιεραρχών να μην επιτρέψουν να τους εντάξουν οι Τούρκοι στις ευρύτερες επιδιώξεις τους στην περιοχή.

 Αλλά αυτό δε μπορούμε να το απαιτούμε από αυτούς μόνο. Πρέπει να έχουν όλους μας από πίσω, τόσο το λαό μας όσο και την επίσημη πολιτεία. Αλλιώς, οι καλές προθέσεις θα αποδειχθούν κερκόπορτα δίχως καλά καλά να το καταλάβουμε.



[/i]

 

 Τι λετε;
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
[size=15pt]Τούρκεψαν την Κρήτη - Ακολουθεί η Δωδεκάνησος

[/size]
Κυριακή, 13 Ιούνιος 2010
Συντάχθηκε απο τον/την Δημήτρη Αλεξόπουλο – ΑΞΙΑ 14:25

Αν ανατρέξει κανείς στις επίσημες δηλώσεις που έγιναν κατά την επίσημη επίσκεψη του Κώστα Καραμανλή και της Ντόρα Μπακογιάννη στη Τουρκία τον Ιανουάριο του 2008, θα συμπεράνει ότι η Ελληνική πλευρά κινήθηκε κατά τη διάρκεια των συζητήσεων στη γνωστή γραμμή: Η ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε. περνάει μέσα από την επίλυση του Κυπριακού, την επαναλειτουργία της Σχολής της Χάλκης και την επίλυση των διακρατικών προβλημάτων.

Είναι ο όμως έτσι; Από ό,τι φαίνεται, όχι. Στις παρασκηνιακές συζητήσεις Καραμανλή – Ερντογάν υπήρξε και ένα ακόμη θέμα, το οποίο αποκαλύφθηκε μόλις προ ελάχιστων ημερών.

Συμφωνήθηκε για πρώτη φορά να δίνεται το δικαίωμα από το Τουρκικό κράτος σε ιεράρχες Ελληνικής καταγωγής η υπηκοότητας να λάβουν και την υπηκοότητα της γείτονος χώρας, αποκτώντας έτσι τη δυνατότητα να διεκδικήσουν ακόμη και την εκλογή τους στον Οικουμενικό Πατριαρχικό Θρόνο.

Έτσι, σε επισφράγιση των όσων συμφωνήθηκαν, 12 Μητροπολίτες του Οικουμενικού Θρόνου από Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική και Ασία βρέθηκαν στη Κωνσταντινούπολη και αιτήθηκαν της τουρκικής υπηκοότητας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για τους Μητροπολίτες της Αρχιεπισκοπής Κρήτης, Ιεραπύτνης και Σητείας Ευγένιο, Πέτρας και Χερονήσου Νεκτάριο, Κισάμου και Σελίνου Αμφιλόχιο, και Αρκαλοχωρίου και Βιάννου Ανδρέα, για τους Μητροπολίτες της Δωδεκανήσου, Καρπάθου Αμβρόσιο, Σύμης Χρυσόστομο, για τους Μητροπολίτες Ιταλίας Γεννάδιο και Αυστρίας Μιχαήλ, από την Αμερική ο Μπουένος Αϊρες Ταράσιος, ο Δαρδανελίων Νικήτας και οι Πισιδίας Σωτήριος και Νέας Ζηλανδίας Αμφιλόχιος.

Επίσης, τις προσεχείς ημέρες και ανάλογα με τον χρόνο απόφασης της τουρκικής υπηκοότητας αναμένεται να ακολουθήσει και δεύτερο κύμα ιεραρχών.

Για τις θυγατέρες Εκκλησίες του Οικουμενικού Πατριαρχείου και των άλλων παλαίφατων Πατριαρχείων δεν πρόκειται για κάτι πρωτόγνωρο. Η επιβίωσή τους περνάει και μέσα από την τήρηση του Συντάγματος και των νόμων που χωροταξίκα τα φιλοξενούν.

Για παράδειγμα στην Τουρκία, η απόκτηση τουρκικής υπηκοότητας τίθεται ως προϋπόθεση για τη διεκδίκηση του αξιώματος του Πατριάρχη η του Συνοδικού Μητροπολίτη, αφού για τη νομική τάξη της γείτονος χώρας, ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι ένας υπάλληλος μεταξύ των πολλών της Νομαρχίας Κωνσταντινούπολης!

Επίσης και ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας λόγω των νόμων της Αιγύπτου είναι υποχρεωμένος να έχει και την Αιγυπτιακή υπηκοότητα.

Περισσότερα τα προβλήματα

Έγκυροι, θεολογικοί, διπλωματικοί και νομικοί κύκλοι επισημαίνουν όμως ότι η απόκτηση τουρκικής υπηκοότητας από τους νυν Ιεράρχες ενδεχομένως να δημιουργήσει πολλά περισσότερα προβλήματα παρά οφέλη.

1) Εν πρώτοις, οι θεολόγοι διερωτώνται τι θα συμβεί με τους μητροπολίτες των Νέων Χωρών, που ναι μεν διοικητικά ανήκουν στην Εκκλησία της Ελλάδος, πνευματικά όμως υπάγονται στο Πατριαρχείο.

Γι΄ αυτούς  τι ισχύει; Μπορούν και αυτοί να αιτηθούν τουρκικής υπηκοότητας; Και πόσο σύμφωνο με το εθνικό συμφέρον είναι ο Μητροπολίτης μια παραμεθόριας περιοχής να είναι και Τούρκος υπήκοος;

Ποιες θα είναι επίσης οι υποχρεώσεις και οι δεσμεύσεις που αυτονόητα και εύλογα γεννώνται του υποτιθέστω παραμεθορίου Μητροπολίτη με τη διπλή υπηκοότητα εάν αντιμετωπίσει μειονοτικό πρόβλημα στην περιφέρεια που ποιμένει;

Μέχρι σήμερα ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος δεν έχει καλέσει από τους Μητροπολίτες των Νέων Χωρών όσους ενδιαφέρονται να έχουν διπλή υπηκοότητα να αιτηθούν. Εάν όμως το πράξει στο μέλλον, τι θα συμβεί;

Ποια θα είναι η στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος; Θα υπάρχουν ιεράρχες της Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και με τουρκική υπηκοότητα;

2) Κατά δεύτερον, διπλωματικοί κύκλοι επισημαίνουν πως αυτή η κίνηση των ιεραρχών του Οικουμενικού Θρόνου ακυρώνει σε μεγάλο βαθμό τη μεγάλη προσπάθεια για την επαναλειτουργία της Σχολής της Χάλκης.

Η επαναλειτουργία της οποίας αντιμετωπιζόταν θετικά και από τον ίδιο τον Αμερικανό πρόεδρο Μπάρακ Ομπάμα, προκειμένου να αποτελέσει φυτώριο ιερωμένων που θα στελεχώσουν στο μέλλον τις μητροπόλεις του Πατριαρχείου.

Μάλιστα κάποια υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Εξωτερικών τόνιζαν προς την «Α» ότι ακόμη και αν η εύλογη πίεση του χρόνου (θα περάσουν πολλά χρόνια για να φθάσουν απόφοιτοι της Σχολής στα επισκοπικά αξιώματα, εάν και όποτε λειτουργήσει η Χάλκη) οδήγησε τον κ. Βαρθολομαίο και την τότε Ελληνική Κυβέρνηση σε αυτή τη «λύση», ας επιλέγονταν δύο τρείς ιεράρχες που θα αιτούνταν της Τουρκικής υπηκοότητας, χωρίς  να παρατηρηθεί αυτός ο ιδιότυπος συνωστισμός ρασοφόρων προ της Νομαρχίας Κωνσταντινούπολης.

3) Τρίτον, έγκριτοι νομικοί με θεολογικές γνώσεις διατηρούν σοβαρές επιφυλάξεις για τις υποχρεώσεις και τα καθήκοντα που αναλαμβάνουν έναντι της Τουρκίας όσοι αρχιερείς του Οικουμενικού Θρόνου, και κυρίως εκείνοι των Αυτοκεφάλων Εκκλησιών της Κρήτης και της Δωδεκανήσου, πολύ δε περισσότερο των Νέων Χωρών, αποκτήσουν στο μέλλον διπλή υπηκοότητα.

Οι εν λόγω αυτοκέφαλες Εκκλησίες (Κρήτης και Δωδεκανήσου) λειτουργούν επί Ελληνικού εδάφους, οι ιεράρχες είναι και αυτοί πρώτα Έλληνες πολίτες και μετά οτιδήποτε άλλο, π.χ. ιερωμένοι.

4) Τέταρτον, δεν λείπουν και εκείνοι οι αναλυτές που με πραγματική αγάπη και πίστη για την ορθοδοξία και την πολύπαθη και αιματοβαμμένη ιστορία των Εκκλησιών της Ελλάδος και της Κρήτης, διερωτώνται για τον βαθμό ενημέρωσης των Μητροπολιτών που αιτήθηκαν της Τουρκικής υπηκοότητας, καθώς εγείρονται λεπτά ζητήματα εξωτερικής πολιτικής της χώρας.

Ένα εξ΄αυτών των θεμάτων είναι και η περίπτωση των Τουρκοκρητών, οι οικογένειες των οποίων ενδέχεται να αξιοποιήσουν ως «προηγούμενο» την απόκτηση τουρκικής υπηκοότητας από Έλληνες ιεράρχες και να κινηθούν αντίστοιχα. Σε τέτοια περίπτωση δημιουργούνται ακόμη και εμπλοκές στα ζητήματα περιουσίας των Τουρκοκρητών στην Κρήτη.

Με αυτό το σκεπτικό δε, «εγκαλούν» τον κ. Βαρθολομαίο για ανεξήγητη βιασύνη, η οποία δημιουργεί νομικό, διπλωματικό και εκκλησιαστικό προηγούμενο που θα εμπλέξει τη χώρα και την Ορθοδοξία, παρά θα ενισχύσει τον ρόλο του σεβαστού σε άλλους Οικουμενικού Πατριαρχείου.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom