Επισκέπτης
εισαι λιγο αδικος
ριξε μια ματια
εισαι λιγο αδικος
εισαι λιγο αδικος
ριξε μια ματια
μακαρι αλλα δυσκολο :Sαπό: fallokratis
Σωστός!! Μακάρι να μην θάψουν την προσπάθεια και αυτήν την φορά.
;)
1ον μην βριζειςΡε μαλακες, ΝΑΙ, σαφως και ΔΕΝ μπορει η Ελλαδα να αναπτυξει βιομηχανια αυτοκινητων.
Πρωτον, γιατι εχει μια εσωτερικη αγορα 10 εκατομμυριων, και δευτερον γιατι δεν εχει τα 5-6 δισ που απαιτουνται για σχεδιασμο - παραγωγη - εμπορία αυτοκινητων καθημερινης χρησης. Τριτον, γιατι δεν εχει παραδοση και τεχνογνωσια.
Απ' την αλλη, μπορεις καλλιστα να παραγαγεις μερικες δεκαδες supertcars, εφοσον εχεις κανει τη μελετη και εχεις αγορασει κινητηρες κλπ απο μεγαλυτερους κατασκευαστες (σημαντικος περιορισμος του κοστους).
Εξαλλου, υπαρχουν εξαιρετικα supercars δανεζικα, σουδεζικα, κογκολεζικα, ινδικα... Ο,τι βαλει ο νους σου.
Δεν απαιτουν γραμμη παραγωγης σαν τη Μερσεντες, ουτε εχουν φτιαξει κινητηρες απο το μηδεν!
Οποτε, μην γινεστε προπετες και μην τρωγεστε. Ισως και να πετυχει, αν βρει χρηματοδοτηση
αυτοι που δινουν εναμισυ μυριο για να παρουν παγκανι αντι για φερραρι....Ποιος θα δωσει 250 χιλιαρικα για να παρει αμαξι του κορρε αντι για φεραρι
σα καραγκιοζ μπερντε ειναι...καλα λεει ο Ολλανδος..κατι μεταξυ ειτιλας κιτσαριας wannabe αμαξαρα αμερικανια και σου δινει αισθηση νικελωτης φτηνο-κινεζικης απατης...και το γραφει και η καθημερινη του μερεντα-παπαχελα οποτε κατουρα τα....οχι πως θα δυσκολευομασταν να το οδηγησουμε κιολας...αλλα η καχυποψια υπαρχει....οπως και για πρωτο εγχειρημα ηθελε και καλη πρωτη οπτικη να σε κερδισει...αυτο ειναι σα playmobil με αγρια ενστικτα...εκει που θα το λαβεις σοβαρα θα περασει κατι πιο ταπεινο απο διπλα και θα το ριξεις στην κομπλα.....ακου κορρες...ποιος κορρες αυτος με τα χαμομηλια και τα φαρμακευτικα για τα λουμπαγκα ?...χεχεχεχεχε !
Ναι μια χαρά,ευτυχώς δεν του βρήκες και κανένα μειονέκτημα.
Άσχημο είναι....και πολύ ακριβό....και πόσο αξιόπιστο μπορεί να είναι ένα ελληνικό αυτοκίνητο?
Κατά τα άλλα καλό ακούγεται.....
Η Ελλάδα σαφώς και μπορεί και ΠΡΕΠΕΙ να αναπτύξει αυτοκινητοβιομηχανία. Το μοντέλο οικονομίας που στηριζόταν μόνο στην παροχή υπηρεσιών πρέπει να τελειώσει. Εφόσον προχωρήσουν οι διαρθρωτικές αλλαγές του μνημονίου μπορούμε να γίνουμε πιο ελκυστικοί και καταρχήν να καλέσουμε ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν στην Ελλάδα, όπως είχε γίνει παλιότερα με τη Νισσάν στο Βόλο. Σε δεύτερο χρόνο, με ένα γενικότερο πολιτικό σχεδιασμό και με σύνδεση της έρευνας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την παραγωγή μπορεί να αναπτυχθεί και εξ ολοκλήρου ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία είτε από ιδιώτη είτε ως ΣΔΙΤ. Αφού μπορούν οι Τσέχοι, μπορούμε κι εμείς. Για να μην πω για τους Ιταλούς που είμαστε una faccia una razza και στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι 100 χρόνια μπροστά.Ρε μαλακες, ΝΑΙ, σαφως και ΔΕΝ μπορει η Ελλαδα να αναπτυξει βιομηχανια αυτοκινητων.
Πρωτον, γιατι εχει μια εσωτερικη αγορα 10 εκατομμυριων, και δευτερον γιατι δεν εχει τα 5-6 δισ που απαιτουνται για σχεδιασμο - παραγωγη - εμπορία αυτοκινητων καθημερινης χρησης. Τριτον, γιατι δεν εχει παραδοση και τεχνογνωσια.
και σοβαρό λαό.
Πράγμα απιθανο τουλάχιστον γιατις επόμενες 1-2 γεννιές!!!! για παντα
[size=20pt]Ελληνική πατέντα κινεί τη Φεράρρι[/size]
Πηγη
Αυτη την περιπτωση τσιριγκακη τη θυμαμαι κι εγω τοτε
ειχα διαβασει ενα περιοδικο αυτοκινητου που εξεδιδε ο καγκας (καπου τον εχει παρει το ματι μου)
το οποιο περιοδικο δεν υπάρχει πια, Ayto λεγοτανε αν θυμαμαι
και ανεφερε την περιπτωση
Ανεξάρτητα απο την μανια εβραιο-καταδιώξης,
ειμαστε ανικανοι να αξιοποιήσουμε την οποιαδηποτε καινοτομια δυστυχως...
παλι καλά που βρηκε εφαρμογη η ιδεα μετα απο τοσα χρονια