TRIENA
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 7.093
- Like
- 6
- Πόντοι
- 66
ΑΥΤΆ ΛΈΩ ΚΑΙ ΕΓΏ ΣΥΜΦΩΝΏ ΑΠΟΛΥΤΟΣΠριν χρόνια 2 ιδιώτες είχαν φέρει από το εξωτερικό ένα κιτ αεροπλάνου. (τύπου Van's RV-6) Το συναρμολόγησαν και θέλησαν να πετάξουν. Ε το τι πόλεμο τους έκανε η Υ.Π.Α (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας) δεν περιγράφεται. Μόνο για να πάει ένας αεροναυπηγός από το Ελληνικό (έδρα της ΥΠΑ) στο Τατόι για να εξετάσει και να εγκρίνει το αεροπλάνο τους τον περίμεναν 9 μήνες. Μετά τους έβαλαν γελοίους όρους για να τους εμποδίζουν να πετάξουν. Π.χ απαγορεύονταν να βάλουν να πετάξει με αυτό κάποιος αν ήταν πάνω από 90 κιλά, (δεν υπήρχε πρόβλημα και ας ήταν 150 κιλά...) πλήρωναν σπατόσημο ακόμη και αν σηκώνονταν να κάνουν μία τοπική πτήση, κ.α. Είχε πέσει γραμμή να τους εμποδίσουν ώστε να αποτραπούν όποιοι άλλοι να φτιάξουν αεροπλάνα από κιτ ή δικά τους. Το 1997 που γνώρισα τον ένα ιδιοκτήτη του αεροπλάνου μου είχε πει μέσα σε όλα πως εκείνη την εποχή ήταν να γίνει μία δίκη στον Άρειο Πάγο. Μέχρι εκεί είχαν φτάσει γιατί δεν τους άφηναν να πετάξουν. Μιλάμε για ένα αεροπλάνο που στο εξωτερικό υπάρχουν εκατοντάδες τέτοια και έχουν πετάξει ως έτοιμα από το εργοστάσιο ή από κατασκευή από κιτ. (αρκετά πιο φτηνό από το έτοιμο αλλά θέλει αρκετή προσωπική εργασία για να μονταριστεί.)
Αυτοί με τα Van, ο Robinson που έφτιαξε το πρώτο ελικόπτερο στο σαλόνι του σπιτιού του, κ.α βοηθήθηκαν από το κράτος τους και σήμερα έχουν φτιάξει εργοστάσια, δίνουν δουλειά σε κόσμο, φέρνουν έσοδα στις χώρες τους. Εδώ έφτιαξε ένας ένα μικρό αεροπλάνο και δεν καταδέχονται καν να του δώσουν ελληνικό νηολόγιο.
Αν θέλει να προκόψει κανείς πρέπει να την κάνει για έξω. Η Ελλάδα προσπαθεί να φάει τα παιδιά της. Αυτή η χώρα είναι μόνο για τουρισμό.
και δεν καταδέχονται καν να του δώσουν ελληνικό νηολόγιο.