Νέα

To i-phone είναι για κλωτσές .μιλάμε για πολλές κλωτσές…

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα il_capitano
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 513
  • Εμφανίσεις 36K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

greece

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαρ 2006
Μηνύματα
55
Like
1
Πόντοι
0
σαφώς. αναλογικά ακούει το αυτί σου αναλογικά ηχογραφείται στο βιλύλιο αναλογικά αναπαράγεται από αναλογικές λυχνίες και πικ απ.
για όποιον δεν καταλαβαίνει ότι η ψηφιοποίηση ΟΣΟ καλη και να είναι είναι πεπερασμένων δυνατοτήτων αφου πρακτικά είναι αδύνατο να έχεις άπειρες στάθμες ψηφιοποίησης και αποστάσεις δείγματος που να τείνουν στο μηδέν μια χαρά είναι τα εμπιθρι.
ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟ ΑΚΑΠΩΤΟ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΟΣΟ ΛΕΠΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΠΟΤΑ.
τελεία και παύλα.

Γι' αυτό είσαι αρχηγός! Ακόμα και στις παρομοιώσεις είσαι εντός (bourdelo) θέματος
 

Pradadevil

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2008
Μηνύματα
1.395
Κριτικές
3
Like
866
Πόντοι
96
Για μενα υπαρχουν τα κινητα και το iphone.
Μπαινεις απο το κρεβατι σου κοιτας με τις ωρες τις απειρες εφαρμογες στο apple store και της κατεβαζεις τζαμπε (αν εχεις jailbroken) μεσω instalous κατευθιαν στο κινητο σου.Ουτε συνδεση με pc ουτε μλκς.
Σας λεω μονο οτι ειχα κατεβασει ετσι για πλακα 4-5 διαφορετικα GPS και 10 διαφορετικα προγραμματα επεξεργασιας φωτογραφιων.
Τωρα για κλωτσιες κλπ θα διαφωνησω
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
σήμερα από περιέργεια δοκίμασα το GALAXY

όπως το φανταζόμουν,καλό μεν αλλά καμία σχέση με το iphone

είχα δίκιο και για την απόκριση στο άγγιγμα,μία ώρα κάνει να ξεκινήσει!!!

όσο για τα άλλα display,εικονίδια,applications γενικά σαν στυλ,σαν αέρας πάλι καμία σχέση
:jerking: :jerking:
τους "αερες",το στυλ και τις λοιπες παπαριες δε θα τις σχολιασω γιατι ειναι καθαρα υποκειμενικα θεματα..
οσο αφορα την ταχυτητα και την αποκριση ομως το γκαλαξι ειναι πολυ μπροστα...εχει πανω του τον Α8 cortex 1 GHz...
αλλο τα γουστα σου και αλλο η αληθεια... ;)
 

palermo

Μέγας
Εγγρ.
18 Φεβ 2006
Μηνύματα
11.883
Κριτικές
140
Like
426
Πόντοι
3.595
χέστηκα ρε φελέ για 2 κολοτηλέφωνα.....που κάνεις και χειρονομίες

το ένα το ξέρει όλη η Υφήλιος,το άλλο εσύ και οι στενοί συγγενείς
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
οτι να ναι..
απλα,χωρις εμοτικον..
 

sexy_captain

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
704
Like
503
Πόντοι
26
Για μενα υπαρχουν τα κινητα και το iphone.

αυτό...Τέλος .
(απ τους πρώτους ημουν που τα κοροϊδευα..μέρχι που το πήρα,όπως και οι πιό πολλοί εδω μέσα,ξέρω ότι δεν θα μπορώ να πάρω ποτέ και να ''δουλέψω'' έτσι άλλο τηλέφωνο.. :rockon:
 

mr Perfect

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2009
Μηνύματα
72
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
0
Να συμφωνισω οτι παπαρολογείται όλοι εδώ αλλα έχει πλάκα στην τελική .... Εγω πήρα πάντως το htc desire με τα μισά λεφτά από το i-phone ξεφορτώθηκα και μια σαβούρα κινητό που είχα και είμαι σχεδόν στο τσάμπα . Κάνει ότι και το i-phone απλά και καλύτερα και αμα θέλω να βγαλω την μπαταρια την βγαζω χωρις να χρησιμοποιεισω κολητιρια και καλαι και αλλα εργαλεια .....
Αλλα στην τελική είναι θέμα οπτικης γωνιας .
Πριν απο κανα μήνα πήγενα στην cosmote σαν ταχυδρόμος που είμαι και μου ζαλιζε τα παπαρια ο δ/ντης εκεί με το Ι-φονε του κανει εκεινο κανει το αλλο και την πλήρωναν οι γενητικοι μου αδένες .... ώσπου μια μέρα παω και είχε πάρει το htc to desire και έλεγε τι καλό που είναι ..

Αυτά και άλλα πολλά σε επόμενα επισόδεια ...
 

tomcat00

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.976
Κριτικές
1
Like
27
Πόντοι
16
τι δεν κατάλαβες;

αγορασα τα acoustimass το καλοκαιρι του 94 γουαιλ ιν δε στειτς

νοτ μπαντ και η γνωστη πατεντα treble/sub split πρωτοτυπη

δεν πιστευω παντως οτι υπαρχουν...χειροποιητα και σιγουρα δεν ειναι reference material (οπως πχ σειρες της B&W)
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
αγορασα τα acoustimass το καλοκαιρι του 94 γουαιλ ιν δε στειτς

νοτ μπαντ και η γνωστη πατεντα treble/sub split πρωτοτυπη

δεν πιστευω παντως οτι υπαρχουν...χειροποιητα και σιγουρα δεν ειναι reference material (οπως πχ σειρες της B&W)


 χυνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

 οταν μου μιλας ετσι χυνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

 η μαργαριτα βρωμαει
 

frifrikos

Μέλος
Εγγρ.
9 Σεπ 2008
Μηνύματα
253
Like
0
Πόντοι
1
σαφώς. αναλογικά ακούει το αυτί σου αναλογικά ηχογραφείται στο βιλύλιο αναλογικά αναπαράγεται από αναλογικές λυχνίες και πικ απ.
για όποιον δεν καταλαβαίνει ότι η ψηφιοποίηση ΟΣΟ καλη και να είναι είναι πεπερασμένων δυνατοτήτων αφου πρακτικά είναι αδύνατο να έχεις άπειρες στάθμες ψηφιοποίησης και αποστάσεις δείγματος που να τείνουν στο μηδέν μια χαρά είναι τα εμπιθρι.
ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟ ΑΚΑΠΩΤΟ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΟΣΟ ΛΕΠΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΠΟΤΑ.
τελεία και παύλα.
Θεικός, Ολύμπιος. Είχ' ακούσει μια πολύ πιο ρομαντική εκδοχή προ ετών, αλλά αυτό ήταν άπαιχτο mate.   :2funny:
ΥΓ.1 Οι νέες παραγωγές, είτε σε limited edition είτε complimentary, εξακολουθούν να βγαίνουν ΚΑΙ σε βινύλιο, με αυξανόμενους ρυθμούς μάλιστα (ο γράφων τυγχάνει κανονικότατος mp3χρήστης).
ΥΓ.2 Spammin' and proud of it.
 

TERMINATOR_1983

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.372
Like
151
Πόντοι
16
πηγα ειδα το desire στο γερμανο δεν μου εκανε τρομερι εντυπωσει
το γκαλαξυ μου αρεσε η οθονη μονο.
το iphone  οταν το ειδα ερωτας μου εκανε κλικ γι'αυτο και το αγορασα
αυτο το πραγμα που νιωθεις με αυτο το τηλ ειναι απιστευτο.
λες πως ζουσα με αυτο τοσα χρονια.
ειναι και η μεταβαση απο το νοκια ν82.
 

alieniGeneris

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2010
Μηνύματα
174
Like
0
Πόντοι
1
To "colpo grosso" της Apple με τις τιμές


Την επόμενη φορά που θα κάθεστε σε ένα μπαρ σε ένα αεροδρόμιο και θα ακούσετε δύο επιχειρηματίες να συζητούν για το αν η Apple είναι μια εταιρεία τεχνολογίας ή design, να επέμβετε: «Όχι. Αυτό που πουλάει ο Steve Jobs είναι η τιμολόγηση».



Τιμολόγηση; Και όμως. Ο Jobs είναι δάσκαλος στο να χρησιμοποιεί διάφορα κόλπα για να σας κάνει να πιστέψετε πως τα γυαλιστερά αλουμινένια παιχνίδια του είναι ένα καλό deal.

H ανακοίνωση των νέων προϊόντων της εταιρείας στις 1 Σεπτεμβρίου ήταν ένα κλασικό παράδειγμα. Το δημοφιλές iPod Touch media player έχει ανανεωθεί πλήρως και προσφέρεται σε τρεις τιμές, $ 229, $ 299, και $ 399-όλα κοστίζουν περισσότερο από το iPhone, το οποίο κάνει ό,τι και το Touch και επιπλέον μπορεί να κάνει και τηλεφωνικές κλήσεις. Τι σημαίνει αυτό; Παρακολουθήστε την Apple, και μπορείτε να μάθετε τα τεχνάσματα στην τιμολόγηση ώστε να τα χρησιμοποιήσετε και για τη δική σας επιχείρηση.



Πρώτον, καταλάβετε ότι τα παιχνίδια τιμών είναι ζωτικής σημασίας για την Apple, γιατί ο ανταγωνισμός είναι έντονος στον κόσμο της τεχνολογίας και τα προϊόντα-επιτυχίες δεν έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής. Το πιο φθηνό iPad που κυκλοφορεί κοστίζει $ 499 έναντι του Archos 7 Home Tablet ($ 189) ή του Dell Streak ($ 299 με μια διετή σύμβαση  με το AT & T). Και οι ανταγωνιστές σπεύδουν να προσφέρουν περισσότερες λειτουργίες για εκατοντάδες δολάρια λιγότερα-το Streak tablet έχει videocam και τηλέφωνο, το οποίο τα iPads δεν διαθέτουν ακόμα. Το buzz touchscreen παράθυρο της Apple κλείνει γρήγορα, και παρά το γεγονός ότι αναπόφευκτα θα προσθέσουν χαρακτηριστικά-μπορώ να προβλέψω πως το iPad θα έχει μια φωτογραφική μηχανή, videocam, και τηλέφωνο μέσα σε δύο χρόνια-τα σημερινά τεχνολογικά θαύματα, όπως και το πολυαντεγραμμένο  iPhone, γίνονται τα βασικά προϊόντα του αύριο.



Ας απαριθμήσω τους τρόπους με τους οποίους η Apple αμύνεται με τις τιμές:



1. Τιμές ‘κράχτες’. Η Economic Daily News της Ταϊβάν ανέφερε τον Αύγουστο ότι η Apple έχει αρχίσει να κατασκευάζει μικρότερες εκδόσεις iPad των 7 ιντσών οι οποίες προγραμματίζεται να διατεθούν στα ράφια των ΗΠΑ πριν από τα Χριστούγεννα. Αν αναρωτιέστε γιατί η Apple θα προσθέσει ένα ακόμη προϊόν στα iPod, iPod Touches, iPads, φορητούς υπολογιστές και υπολογιστές, συνειδητοποιείστε ότι αυτό το gadget είναι πιθανώς ένα δόλωμα. Αυτό στο μάρκετινγκ σημαίνει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, ή τα σημεία των τιμών που μια επιχείρηση δεν επιθυμεί πραγματικά να αποκτήσετε , αλλά μάλλον τα χρησιμοποιεί ως δόλωμα για να κάνει ένα άλλο προϊόν να φαίνεται καλύτερο. Ο  οικονομολόγος Dan Ariely, συγγραφέας του Predictably Irrational, δίνει το κλασικό παράδειγμα ενός μεσίτη που σας παρουσιάζει ένα σπίτι που χρειάζεται μια νέα στέγη πριν σας πάει σε ένα σπίτι με υψηλότερη τιμή που θέλει πραγματικά να πωλήσει. Είναι δύσκολο να πει εάν ένα αποικιακό σπίτι $ 400.000 είναι μια καλή ευκαιρία, αλλά σε σύγκριση με ένα σπίτι $ 380.000 που χρειάζεται δουλειά, φαίνεται κάτι πάρα πολύ καλό. $ 499 για ένα iPad; Λοιπόν, σε σύγκριση με ένα μικρότερο με λιγότερες δυνατότητες, φαίνεται ξαφνικά μια χαρά.



Αυτή η τακτική εξηγεί γιατί η Apple πωλεί συχνά κάθε gadget σε μια σειρά τιμών, όπως το νέο iPod Touch που πωλείται για $ 229, $ 299 και $ 399 ανάλογα με τις διάφορες δυνατότητες αποθήκευσης. Μπορείτε να ξοδέψετε ευχαρίστως $ 229 για να πάρετε ένα ‘καυτό’ media player, πιστεύοντας πως είναι μια καλή τιμή σε σχέση με την πιο ακριβή έκδοση ... και να μην σκεφτείτε ότι θα μπορούσατε να αγοράσετε αντ ΄αυτού ένα iPhone 4 στη χαμηλότερη τιμή των $ 199 με περισσότερες δυνατότητες. Το δόλωμα των $ 399 θόλωσε την κρίση σας. Η Apple κερδίζει και από τα δυο-από τη ζήτηση για τα προϊόντα που μοιάζουν με ευκαιρίες και από όλα τα δολώματα που πωλούν σε πολύ υψηλότερες τιμές. Ναι, κάποιοι άνθρωποι θα δαπανήσουν $ 399 για μια συσκευή αναπαραγωγής μουσικής με ελαφρώς καλύτερη τεχνολογία-και η Apple έχει έτσι ακόμα πιο παχιά περιθώρια κέρδους.



2. Δημιουργείται μια υψηλή τιμή αναφοράς. Ο  οικονομολόγος Richard Thaler έχει διαπιστώσει ότι οι καταναλωτές είναι πολύ κακοί στη λήψη αποφάσεων σχετικά με την τιμή, οπότε πρέπει συνεχώς να υπάρχουν «τιμές αναφοράς» για τη σύγκριση. Ένα φόρεμα κοστίζει $ 80. Είναι πάρα πολύ; Όχι αν αναγράφεται πως έχει 50 τοις εκατό έκπτωση, από $ 160. Το κόλπο είναι ότι η τεχνητή τιμή αναφοράς των $ 160 δολαρίων μπορεί να μην υπάρχει πραγματικά. Η Apple έχει παίξει αυτό το παιχνίδι με τον εαυτό της με την προώθηση προϊόντων όπως είναι το iPhone σε τεχνητά υψηλές τιμές αναφοράς-το iPhone κόστιζε $ 599 δολάρια, όταν πρωτοκυκλοφόρησε-και στη συνέχεια με τη γρήγορη μείωση της τιμής. Σήμερα, ένα iPhone για $ 199 φαίνεται μεγάλη ευκαιρία. Η Apple στην ουσία χρησιμοποιεί την αρχική τιμή ως αναφορά ώστε τα υπάρχοντα προϊόντα να φαίνονται προσιτά. Μπορεί να μην είστε σίγουροι αν θέλετε να δώσετε $ 499 για ένα iPad, αλλά αν πέσει στα $ 399 μέχρι τα Χριστούγεννα, δεν θα αισθάνεστε καλύτερα;



3. Επισκίαση της τιμής αναφοράς. Αυτό είναι ένα ακόμα πιο έξυπνο τέχνασμα μάρκετινγκ της Apple-αντί να παρέχει στον καταναλωτή μια τιμή αναφοράς, κρύβει τις τιμές συνολικά. Η επιχείρηση λιανικής μέσω ταχυδρομείου Omaha Stakes το κάνει αυτό με την πώληση διάφορων κρεάτων μαζί για περίπου $ 100. Η ποικιλία των ειδών επισκιάζει κάθε σύγκριση με τις τιμές στο παντοπωλείο της γειτονιάς σας. Τα ζαχαρωτά στους κινηματογράφους είναι άλλο ένα κλασικό παράδειγμα της αδιαφάνειας των τιμών, διότι προσφέρονται σε ασυνήθιστα, μεγάλα κουτιά που δεν μοιάζουν με τα κουτιά που βλέπετε σε άλλα καταστήματα. Έτσι, $ 5 για καραμέλες μοιάζουν κουλ. Η Apple επίσης επισκιάζει τις τιμές αναφοράς κάνοντας τα προϊόντα της να μοιάζουν με τίποτα άλλο, από το πρώτο iPod που είχε ένα μοναδικό scroll wheel εως τα υπάρχοντα προϊόντα που είναι τυλιγμένα σε αστραφτερό αλουμίνιο. Η Apple φαίνεται μοναδική, μέχρι να καταλάβετε πως το αλουμίνιο είναι το ίδιο υλικό με το οποίο τυλίγετε τα ψάρια που έχουν απομείνει από το δείπνο... και τότε το συνειδητοποιείτε: η Apple μεταμφιέζει τα προϊόντα οπότε δεν μπορείτε να συγκρίνετε τις τιμές. Τα 99 δολάρια για το νέο Apple TV box είναι μια καλή τιμή; Ποιος ξέρει; Δε μοιάζει με τίποτε άλλο στον πλανήτη.



4. ‘Μπλέκει’ τις συνιστώσες της τιμής για να κρύψει ό, τι μπορεί. Αγοράσετε ένα προϊόν της Apple, και θα ξοδέψετε περισσότερα και για άλλες υπηρεσίες. Για κάθε iPad ή iPhone που πωλείται, η Apple πιθανότατα υπολογίζει στις μελλοντικές σας αγορές τραγουδιών, ενοικιάσεις , και σύντομα στα iAd κλικ στις διαφημίσεις app. To σέξι νέο TV Apple δεν αποθηκεύει τίποτα, έτσι θα πληρώσετε. Η Apple δεν κάνει κάτι ασυνήθιστο εδώ. Σχεδόν κάθε κινητό τηλέφωνο, για παράδειγμα, έχει ένα μέρος του κόστους θαμμένο στα μελλοντικά μηνιαία πάγια τέλη των δεδομένων κατά τη διάρκεια μιας διετούς σύμβασης. Όλη αυτή η «ομαδοποίηση» σημαίνει πως το κόστος με την πάροδο του χρόνου είναι πολύ μεγαλύτερο από ό, τι νομίζετε όταν αγοράζετε το gadget της Apple.



Η στρατηγική τιμολόγησης είναι λαμπρή. Με τη δημιουργία μιας σειράς τεχνολογικών καινοτομιών και στη συνέχεια προσθέτοντας δολώματα για τις τιμές, τιμές αναφοράς, ασάφεια, και ομαδοποίηση, η Apple μας κάνει πρόθυμους να πληρώσουμε περισσότερο για να κάνουμε τα ίδια πράγματα που κάναμε πριν από 30 χρόνια: να διαβάσουμε περιοδικά, να γράψουμε μηνύματα, να παρακολουθήσουμε σειρές, να κάνουμε τηλέφωνα. Τα επιτεύγματα στην επικοινωνία είναι ως επί το πλείστον μια ψευδαίσθηση, αλλά με το γυαλιστερό αλουμίνιο στα χέρια μας, ποιος νοιάζεται για το κόστος;
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
ποσο παει το μαλλι?
 

palermo

Μέγας
Εγγρ.
18 Φεβ 2006
Μηνύματα
11.883
Κριτικές
140
Like
426
Πόντοι
3.595
χθες παρουσιάστηκε στο Λονδίνο,δεν έχει καθορισθεί

περίπου 650 δολάρια διάβασα

ΥΓ στην Αγγλία με συμβόλαιο 35-40 λίρες το μήνα παίρνεις κινητό τέτοιο τζάμπα(δηλ. των 600 ευρώ)

εδώ και με πάγιο 100 ευρώ,ζητάνε και 400 ευρώ!!!
 

leon23

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2006
Μηνύματα
2.055
Like
1.864
Πόντοι
216
ρε μαγκες ξερετε πως μπενει στο ι φονε 3gs αναφορα μυνηματων ? οχι τιποτα αλλο αλλα στελνω απο χτες σε μια ρωσσιδα γκομενα και δεν ξερω αν τα εχει παρει η πουτανα ?
 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.816
Κριτικές
5
Like
44
Πόντοι
366
ρε μαγκες ξερετε πως μπενει στο ι φονε 3gs αναφορα μυνηματων ? οχι τιποτα αλλο αλλα στελνω απο χτες σε μια ρωσσιδα γκομενα και δεν ξερω αν τα εχει παρει η πουτανα ?
δεν μπαίνει,τουλάχιστον σε μη σπασμένο
 

palermo

Μέγας
Εγγρ.
18 Φεβ 2006
Μηνύματα
11.883
Κριτικές
140
Like
426
Πόντοι
3.595
ρε μαγκες ξερετε πως μπενει στο ι φονε 3gs αναφορα μυνηματων ? οχι τιποτα αλλο αλλα στελνω απο χτες σε μια ρωσσιδα γκομενα και δεν ξερω αν τα εχει παρει η πουτανα ?

αφού τα έστειλες,τα πήρε!....πού λες να πήγαν?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom