Δεν ξέρω αν πρόκειται για αφασία των κατοίκων, έλλειψη παιδείας, ή η έλλειψη αστυνόμευσης τους οδήγησε εκεί.
Τέτοιο κυκλοφοριακό μπουρδέλο δεν έχω ξανασυναντήσει σε άλλη πόλη όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και του κόσμου.
(Θυμάμαι μάλιστα φοιτητής τότε στο Αριστοτέλειο, επί πρωθυπουργίας Κωνσταντίνου Καραμανλή είχε αποφασιστεί η κατασκευή του περιφερειακού.
Γενικός ξεσηκωμός τότε, αντιδράσεις κλείσιμο δρόμων, διαδηλωσεις…θα κοπεί το Σέιχ Σου και τρίχες κατσαρές.
Ένας ηγέτης όμως βλέπει μπροστά και ο Καραμανλής δεν έκανε πίσω, ο περιφερειακός έγινε, κι έτσι και δεν είχε γίνει τώρα θα τους έκλαιγαν οι ρέγγες τους θεσσαλονικείς.)
Επί του θέματος τώρα, ήμουν για 3 μέρες στην συμπρωτεύουσα και ο κυκλοφοριακός στραρχιδισμός ζει και βασιλεύει.
Οδηγώντας αφήνω την Λεωφόρο Κ. Καραμανλή και μπαίνω στην Παπαναστασίου.
2 λωρίδες πάνε 2 έρχονται. Αμ δε; Η δεξιά και στις 2 κατευθύνσεις είναι πιασμένη από παρκαρισμένα αυτοκίνητα καίτοι απαγορεύεται. Το αστικό μπροστά δίνει τον ρυθμό, μποτιλιάρισμα πλήρες αφού όλοι είμαστε σε μια λωρίδα. Ξέχασα να γράψω ότι τις δύο κατευθύνσεις χωρίζει και μια νησίδα. Και αυτή έχει καταντήσει πλήρες παρκινγκ σε όλο το μήκους του δρόμου.
Ούτε ένα χιλιόμετρο δρόμος μέχρι να βγούμε στην Λεωφόρο Στρατού κάναμε 20 λεπτά!! Ήμαρτον!!
Εκεί ξεμπλοκάραμε, μια χαρά ανοιχτός δρόμος (ούτε ένα παρανόμως παρκαρισμένο μάλλον επειδή δεν υπάρχουν καταστήματα) μέχρι Τσιμισκή.
4 λωρίδες κυκλοφορίας εκεί… αλλά στα πρώτα μέτρα. Μετά από λίγο γίνονται 2.
Η αριστερή και η δεξιά έχουν συνεχώς παρκαρισμένα αυτοκίνητα παρότι απογοητεύεται. Οι ταμπέλες είναι για το θεαθήναι: Ειδικά στην αριστερή και διπλοπαρκαρισμένα. Πλήρης αφασία.
Δρόμος κεντρικός αντίστοιχος της Σταδίου και πηγαίνεις σημειωτόν επειδή στ΄ αρχίδια τους όλοι.
Στην αρχή της Τσιμισκή εν τω μεταξύ έχει τεράστιο parking.
Άλλη μισή ώρα έκανα για να πάω μέχρι την Ίωνος Δραγούμη.
Ώρα αιχμής το καταλαβαίνω, αλλά να μειώνεις τις λωρίδες κυκλοφορίας με το έτσι θέλω δεν το καταλαβαίνω.
Υ.Γ. Σήμερα, "Λεωφόρος" Βασιλίσσης Όλγας, Ο απόλυτος παραλογισμός:
Διπλοπαρκάρουν μπροστά από κενή θέση για να μην τους "κλείσει" ο επόμενος διπλοπαρκαρισμένος...
Τέτοιο κυκλοφοριακό μπουρδέλο δεν έχω ξανασυναντήσει σε άλλη πόλη όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και του κόσμου.
(Θυμάμαι μάλιστα φοιτητής τότε στο Αριστοτέλειο, επί πρωθυπουργίας Κωνσταντίνου Καραμανλή είχε αποφασιστεί η κατασκευή του περιφερειακού.
Γενικός ξεσηκωμός τότε, αντιδράσεις κλείσιμο δρόμων, διαδηλωσεις…θα κοπεί το Σέιχ Σου και τρίχες κατσαρές.
Ένας ηγέτης όμως βλέπει μπροστά και ο Καραμανλής δεν έκανε πίσω, ο περιφερειακός έγινε, κι έτσι και δεν είχε γίνει τώρα θα τους έκλαιγαν οι ρέγγες τους θεσσαλονικείς.)
Επί του θέματος τώρα, ήμουν για 3 μέρες στην συμπρωτεύουσα και ο κυκλοφοριακός στραρχιδισμός ζει και βασιλεύει.
Οδηγώντας αφήνω την Λεωφόρο Κ. Καραμανλή και μπαίνω στην Παπαναστασίου.
2 λωρίδες πάνε 2 έρχονται. Αμ δε; Η δεξιά και στις 2 κατευθύνσεις είναι πιασμένη από παρκαρισμένα αυτοκίνητα καίτοι απαγορεύεται. Το αστικό μπροστά δίνει τον ρυθμό, μποτιλιάρισμα πλήρες αφού όλοι είμαστε σε μια λωρίδα. Ξέχασα να γράψω ότι τις δύο κατευθύνσεις χωρίζει και μια νησίδα. Και αυτή έχει καταντήσει πλήρες παρκινγκ σε όλο το μήκους του δρόμου.
Ούτε ένα χιλιόμετρο δρόμος μέχρι να βγούμε στην Λεωφόρο Στρατού κάναμε 20 λεπτά!! Ήμαρτον!!
Εκεί ξεμπλοκάραμε, μια χαρά ανοιχτός δρόμος (ούτε ένα παρανόμως παρκαρισμένο μάλλον επειδή δεν υπάρχουν καταστήματα) μέχρι Τσιμισκή.
4 λωρίδες κυκλοφορίας εκεί… αλλά στα πρώτα μέτρα. Μετά από λίγο γίνονται 2.
Η αριστερή και η δεξιά έχουν συνεχώς παρκαρισμένα αυτοκίνητα παρότι απογοητεύεται. Οι ταμπέλες είναι για το θεαθήναι: Ειδικά στην αριστερή και διπλοπαρκαρισμένα. Πλήρης αφασία.
Δρόμος κεντρικός αντίστοιχος της Σταδίου και πηγαίνεις σημειωτόν επειδή στ΄ αρχίδια τους όλοι.
Στην αρχή της Τσιμισκή εν τω μεταξύ έχει τεράστιο parking.
Άλλη μισή ώρα έκανα για να πάω μέχρι την Ίωνος Δραγούμη.
Ώρα αιχμής το καταλαβαίνω, αλλά να μειώνεις τις λωρίδες κυκλοφορίας με το έτσι θέλω δεν το καταλαβαίνω.
Υ.Γ. Σήμερα, "Λεωφόρος" Βασιλίσσης Όλγας, Ο απόλυτος παραλογισμός:
Διπλοπαρκάρουν μπροστά από κενή θέση για να μην τους "κλείσει" ο επόμενος διπλοπαρκαρισμένος...