Εγώ βλέπω τί έγραψα...Εσύ μάλλον δεν κατάλαβες τίποτα-και δε νομίζω ότι γράφω τόσο πολύπλοκα.
Τις αντιφάσεις που τις βλέπεις;
Μήπως σου φαίνεται ότι κρίνω με άλλα ηθικά κριτήρια τη συμπεριφορά ενός άνδρα από αυτήν μιας γυναίκας;
Η ηθική δεν έχει φύλο- υπάρχουν γκόμενες με "ανδρίκια" και άνδρες που συμπεριφέρονται σαν "γκόμενες" (για να σε διευκολύνω οι λέξεις ανδρίκια και γκόμενες έχουν μεταφορικό χαρακτήρα και αναφέρονται σε κάποια στερεότυπα συμπεριφοράς που ίσως έχουν ξεπεραστεί αλλά τα χρησιμοποιούμε για να δίνουμε έμφαση στα λεγόμενά μας- πιο απλά δεν μπορώ να το πώ- ελπίζω να κατάλαβες κάτι αυτήν τη φορά).
Και για την "καρπαζιά" (γνωστή και ως χαστούκι) είπα ότι είναι η χειρότερη περίπτωση που γνωρίζω και άρα δεν εγκρίνω ούτε την καρπαζιά- αλλά ο κώδικας ηθικής μου τη θεωρεί λιγοτερο ηθικά επιλήψιμη από τη συκοφαντική δυσφήμηση στο internet.
Τώρα αν στο δικό σου κώδικα ηθικής η αντίδραση που αρμόζει σε έναν άνδρα είναι μια κατινιά του αισχίστου είδους (όπως του τύπου από Σαλόνικα) πάω πάσο.
Δεν μου απάντησες όμως στο ερώτημα που έθεσα!
Αυτά τα στερεότυπα στα οποία αναφέρεσαι εξακολουθούν προφανώς να ισχύουν. Και κρίνεις τον τύπο αυτό για το όποιο αδίκημά του χωρίς να σκεφτείς τι μπορεί να προηγήθηκε, ακριβώς βασισμένος σε στερεότυπα για την ανυπεράσπιστη κοπελίτσα που η τιμή της αποτελεί ύψιστη αξία. Είναι σαν να κρίνεις έναν δολοφόνο από την επαχθή πράξη του χωρίς όμως να ενδιαφέρεσαι για το τι προηγήθηκε και έφτασε σε αυτό το σημείο.
Γιατί είναι προτιμότερο να πούμε ότι ο (φερόμενος ως) δράστης ήταν από αυτούς που δεν καταλάβαιναν από "όχι" (πράγμα πιθανό) από το να πούμε ότι μπορεί να προηγήθηκαν άλλα που τον εξώθησαν σε αυτήν την αξιόποινη πράξη;
Το να "ρίξει μιά καρπαζιά" ίσως να αποτελεί ακόμα σοβαρότερη πράξη, καθώς στρέφεται κατά της σωματικής της ακεραιότητας, όμως ο δικός σου κώδικας ηθικής λέει ότι αυτό είναι στα όρια του επιτρεπτού.
Κι όσον αφορά το ερώτημα που έθεσες, πιστεύω ότι όποιος έχει δεσμευτεί σε μία αμοιβαία σχέση πρέπει να είναι ειλικρινής σε αυτή του τη δέσμευση. Το ότι οι αμοιβαίες σχέσεις είναι πρακτικά ανύπαρκτες πλέον είναι ένα άλλο θέμα