Νέαρχε ειλικρινά δεν μπορείς να ανοίξεις μπουρδέλο εσύ προσωπικά στο όνομά σου εκτός και αν είσαι απο 'πίσω'.
Οι οίκοι ανοχής ανοίγονται σε όνομα γυναίκας (δηλωμένης ιερόδουλης) απο την νομοθεσία της χώρας οπότε πρέπει να βρεις μια που να βάλει το όνομά της μπροστά και να της σκάς μια 1000άρα Ευρώ το μήνα βρέξει χιονίσει.
Η Αθήνα είναι φούλ απο ρδέλα και τάνες κυρίως στον Δήμο Αθηνών που επιτρέπει απο ανέκαθεν να υπάρχουν οίκοι ανοχής στην περιφέρεια του Κέντρου.Οι μισές γυναίκες που εργάζονται σε οίκους ανοχής είναι δηλωμένες με αριθμό πρωτοκόλλου στην Ασφάλεια,Νομαρχία και περνάνε γιατρούς.
Γυναίκες για να δουλέψουν στο ρδέλο σήμερα είναι εύκολο να βρεις.Κυρίως απο κράτη του πρώην Ανατολικού μπλόκ που ονειρεύονται και έχουν ψύχωση με τον Δυτικό τρόπο ζωής και κάνουν τα πάντα για το χρήμα απο το τυχοδιωκτικό σύνδρομο που πάσχουν.Θα βρεις γυναίκες απο internet, η θα σου σκάνε οι αγαπητικοί τους παρακαλώντας και θα σου λένε έχω μια γυναίκα που θέλει να δουλέψει οπότε είσαι και κει καλυμμένος απο άποψη προσωπικού.Της βγάζεις τα χαρτιά της (με τον δικηγόρο πάντα εσύ δεν φαίνεσαι πουθενά) και την δηλώνουν στις υπηρεσίες του Κράτους.Οι πιο εύκολες εθνικότητες γυναικών που θα βρεις (εάν βρεις λέμε τώρα
) είναι κυρίως απο Αλβανία,Ρουμανία,Βουλγαρία,Ρωσία και κάτι υπολείμματα της πρώην Ανατολικής Γερμανίας.
Χρειάζεσαι και ένα budget περίπου 50.000 Ευρώ για να το στήσεις (μερεμέτια,βαψίματα,νοίκια για δήλωση οίκου ανοχής,τηλεοράσεις,κρεβάτια,σεντόνια,πόρτες,ντεκόρ κλπ.)
Απο τους 200 όμως και βάλε οίκους ανοχής που έχει η Αθήνα με άδειες νόμιμες απο τον Δήμο ζήτημα να έχουν ούτε τα δέκα ρδέλα.Χώρια ότι στην Αθήνα τουλάχιστον είναι υπερβολικά πολλά τα μπουρδέλα,τα στούντιο (σε σχέση με το παρελθόν πάντα) οπότε η κίνηση είναι καταδικασμένη απο οικονομικής πλευράς.
Δεν συμπεριλαμβάνω τα μασατζίδικα,τα γραφεία call girls,ανεξάρτητες call girls απο νετ,στρίπ με βίζιτες,κρυφά στούντιο-σπίτια,καλντερίμια (πεζοδρόμιο),κωλόμπαρα κ.ο.κ. που ο κόσμος (η πελατεία δηλαδή) μοιράζεται σε όλα αυτά που υπάρχουν σε αφθονία σε σχέση με το παρελθόν.
Τώρα λες να ανοίξεις συγκεκριμένα στην Επαρχία και κάτι γράφτηκε περί Κρήτης.Στην επαρχία δεν δίνουν άδειες και ότι υπάρχει στην επαρχία είναι απο ντόπιους που είναι μέσα στα κόλπα (ξέρεις μπάτσοι,εισαγγελείς κλπ).Στην επαρχεία τα μπουρδέλα ποτέ δεν πιάσανε και ήτανε σχεδόν στην αφάνεια.Αυτά που πιάνανε πάντα στην Επαρχία είναι τα κωλόμπαρα με βιζιτούδες αλλά όπως σου είπα και πιο πάνω είναι πριβέ αυτά απο ντόπιους.Πάμε τώρα στην Κρήτη.
Η Κρήτη είναι πατριαρχική κοινωνία καταρχήν και λειτουργούνε τα πάντα με οικογενοιοκρατία.Όταν λέμα τα πάντα τα πάντα.Να μην φέρουμε παράδειγμα Αθηναίου που πήγε να ανοίξει κωλόμπαρο-στρίπ με γυναίκες και πέρα απο τους μπάτσους είχε να αντιμετωπίσει σε καθημερινή βάση,καψίματα,ξυλοδαρμούς και γενικότερα σαμποτάζ στην 'επιχείρησή' του απο τοπικούς παράγοντες.Εννοείται ότι σε καμία περίπτωση δεν θέλω να θίξω η να προσβάλλω του Κρητικούς που είναι υπέροχοι άνθρωποι και φιλόξενοι.Αλλά σε αυτούς τους χώρους όπως για παράδειγμα το ρδέλο που θές να ανοίξεις δεν θα έρθεις σε επαφή με τέτοιους Κρητικούς.
Είδαμε ότι στα Ζωνιανά στα δελτία και στις εφημερίδες ότι λειτουργούσανε σε στύλ Καμόρα.Δηλαδή ο Μπαμπάς είχε τις 'φυτείες',η Μαμά έπαιρνε τα λιπάσματα,ο Παππούς και η Γιαγιά ήταν σε καθημερινή βάση στα χωράφια,τα παιδιά ήταν τσιλιαδόροι,το αντρόγυνο έκανε δουλειές 'μεταφορών', ο Μπαντζανάκης ήταν αξιωματικός μπάτσος της περιοχής που ειδοποιούσε για ελέγχους,ο Θείος ήταν Δημοτικός σύμβουλος και κάλυπτε υποθέσεις,ο ξάδερφος ήταν Δικηγόρος που είχε κονέ σε μπατσάδικα,Δικαστήρια και γαμιολίκια και όλη η οικογένεια είχε και στενά απο 3 πολιτικούς εν ενεργεία όπου τους σπονσόραρε.Οπότε πάμε σε επίπεδα μαφίας στο συγκεκριμένο νησί.Αλήθεια σκέφτομαι εγώ θα αφήνανε έναν εντελώς
ξένο να κάνει ένα μπουρδέλο στο νησί τους και να κονομάει έτσι απλά και ανενόχλητα?