Μην αρχισουμε για επαγγελματισμους γιατι ολοι ξερουμε πως παιρνουν τα διπλωματα.
Ας ξεκινησουμε απο κει καλυτερα.Το κατα ποσο καποιος ειναι ικανος να οδηγει.
Εννοειται οτι ο οδηγος μηχανης πρεπει να προσεχει περισσοτερο γιατι στα νοσοκομεια ειναι η πλειοψηφια.
Οσο για τα περι σωματειου και εκπροσωπους επειδη δεν ξερεις σε πληροφορω,οτι το 20% των ιδιοκτητων ασχολειται με αυτα μονο,
δεν υπαρχει ασυρματος ειναι σιμπι ραδιοταξι
και τελος για να γινουν ολοι οπως λες πρεπει πρωτα να σταματησει το λαδωμα στα διπλωματα,να μην οδηγας με τερμα τις μουσικες,με κινητο στο χερι,με κωλοφτιαγμενα πουντο κτλ.
Επισης η υποτιθεμενη νομοθεσια γυρω απο αυτο τον κλαδο ειναι για το πουτσο.Στα πειθαρχικα σπανιως φτανουν καταγγελιες.Το μαυρο χρημα δινει και παιρνει και γενικως επικρατει ενα μπαχαλο.
Οντως ειναι πολλοι ταριφες για πολλα μπουνιδια κατι 50αρηδες που κανουν οτι γουσταρουν,αυτα ομως περνανε μεχρι και σημερα γιατι ο πελατης δεν ξερει οτι εχει δικαιωματα σε ενα ταξι τα οποια επρεπε να ειναι αναρτημενα και αυτα.Τεσπα δε βρισκεις ακρη.
Επιμενω ομως οτι υπαρχουν αλλοι κλαδοι που σε γαμανε περισσοτερο,στα περνουν πιο χοντρα και ειναι και πιο σοβαροι για το κοινο.
Παντως ενα ειναι σιγουρο,σημερα αν παρεις αμαξι κεντρο δε παρκαρεις πουθενα(ποσο μαλλον φυλης),αν παρεις μηχανη κινδυνευεις να σε χτυπησει αμαξι στανταρ(ειναι πολλα τα γαμημενα) οποτε μετρο και εισαι ασφαλης!
Δεν επιθυμώ να κατανοήσω κανένα κλάδο, δεν είμαι επαρχιώτης υποψήφιος βουλευτής.
Δηλαδη?