Νέα

Στέφανος Κασσελάκης - ΣΥΡΙΖΑ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Οξαποδω
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 10K
  • Εμφανίσεις 283K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ντουνταράς

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
2.571
Κριτικές
11
Like
5.175
Πόντοι
746
Σε ρώτησα τι κάνει η Διάνα..
Ως επιστήμων ρομποτικής φτιάχνει ΑΙ μαραφέτι ώστε να διαβάζει τις σκέψεις του Αλ6 και να τις μεταφράζει στα Αγγλικά για να μην μας ξεφτιλίσει διεθνώς αν επιστρέψει στην πολιτική :confused:
Όμως με απογοητεύεις διότι κάθεσαι κι ασχολείσαι με την ποντικομούρα του 1.50 αντί να σχολιάσεις την υπεύθυνη εστιατορίου της Καλαμπάκας με τα ζγια και τα μπούτια, σε τσοντόφορουμ είμαστε, το ξεχνάς κι αυτό; :think: :confused:
 

Παραλιώτης

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Φεβ 2013
Μηνύματα
4.181
Κριτικές
10
Like
5.606
Πόντοι
2.816
Ως επιστήμων ρομποτικής φτιάχνει ΑΙ μαραφέτι ώστε να διαβάζει τις σκέψεις του Αλ6 και να τις μεταφράζει στα Αγγλικά για να μην μας ξεφτιλίσει διεθνώς αν επιστρέψει στην πολιτική :confused:
Όμως με απογοητεύεις διότι κάθεσαι κι ασχολείσαι με την ποντικομούρα του 1.50 αντί να σχολιάσεις την υπεύθυνη εστιατορίου της Καλαμπάκας με τα ζγια και τα μπούτια, σε τσοντόφορουμ είμαστε, το ξεχνάς κι αυτό; :think: :confused:
Νομίζω είναι ψηλό παιδί η Διάνα αλλά αυτό το ξέρουν καλύτερα οι τύποι αλληλέγγυοι του σάη..

Ντούντι κάτσε σε μια καρέκλα.. έχω να σου ανακοινώσω κάτι σημαντικό.. ο αλ6 δεν είναι πλέον προεδρας στον τΣΥΡΙΖΑ.

τύπε η καλαμπακιανη για λεσβία μου κάνει.. δεν είδες πως γυαλισε το μάτι της όταν είδε τα πισωγλεντακια; Είδε όραμα ότι τα κάνει σουβλάκι με λαστυχοπάπαρο ...
 

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.452
Κριτικές
3
Like
12.339
Πόντοι
3.506
Ανακοινώθηκαν τα ονόματα (με σύντομα βιογραφικά) της δεξαμενής σκέψης (think tank) του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στον τομέα Έρευνα και Τεχνολογία

- Ελένη Χατζηχρήστου:
Αστροφυσικός, κάτοχος μάστερ του Αστεροσκοπείου του Παρισιού και διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Leiden. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών στα: Πανεπιστήμιο Yale, Ινστιτούτο Διαστημικού Τηλεσκοπίου Hubble, NASA Goddard Space Flight Center κ.α. Από το 2019 εργάζεται στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Έρευνας στις Βρυξέλλες.

- Χάρης Αναστόπουλος:
Αναπληρωτής καθηγητής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Η διδακτορική του διατριβή υποστηρίχθηκε στο Imperial College. Ήταν επιστημονικός σύμβουλος στο βραβευμένο πρόγραμμα Deep Space Quantum Link της NASA.

- Γιώργος Πλουμπίδης:
Καθηγητής Υγείας του Πληθυσμού και Στατιστικής στο UCL. Ήταν ο πρώτος διευθυντής έρευνας του CLS, εργάστηκε στο London School of Hygiene and Tropical Medicine και στο Πανεπιστήμιο του Cambridge.

- Μανόλης Μικράκης:
Eπίκουρος Kαθηγητής στη σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών στο ΕΜΠ. Σπούδασε αρχαιολογία και ιστορία της τέχνης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έλαβε διδακτορικό δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Χαϊδελβέργης της Γερμανίας. Έχει λάβει υποτροφίες και ερευνητικές χορηγίες από το Γερμανικό Κράτος και το Ινστιτούτο Αιγαιακής Προϊστορίας της Φιλαδέλφειας των Η.Π.Α.

- Δημήτρης Πινότσης:
Θεωρητικός νευροεπιστήμονας με διδακτορικό στα Μαθηματικά και MSc στη Θεωρητική Φυσική από το Πανεπιστήμιο του Cambridge. Εργάστηκε στο UCL και το MIT. Είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο City-University of London και Ερευνητικός Συνεργάτης στο Τμήμα Εγκεφάλου και Γνωστικών Επιστημών του MIT.

- Νικόλαος Μαρκάτος:
Πρώην πρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, πρώην Κοσμήτορας Σχολής Χημικών Μηχανικών και νυν ομότιμος καθηγητής της Σχολής Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ και Επισκέπτης Καθηγητής του Πανεπιστημίου Τέξας. Υπήρξε Επισκέπτης και Bye-Fellow στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Θεωρητικής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο του Cambridge και Επισκέπτης Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Surrey.

- Αλέξανδρος Τσομπανίδης:
Έχει διδακτορικό στην Ψυχιατρική, από το Κολέγιο Peterhouse, Πανεπιστήμιο του Cambridge. Είναι Μεταδιδακτορικός Ερευνητικός Συνεργάτης στο Cambridge. Κατέχει το Διεθνές βραβείο καλύτερης διδακτορικής διατριβής στο θέμα του αυτισμού, INSAR, καθώς και το Βραβείο Charles Slater από το Πανεπιστήμιο Cambridge

- Γεώργιος Χαλκιαδάκης:
Διδακτορικό στην Επιστήμη Υπολογιστών από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο. Είναι αναπληρωτής Καθηγητής στο Πολυτεχνείο της Κρήτης. Με διακρίσεις και βραβεία σε σειρά από διεθνή συνέδρια και διαγωνισμούς.

Αναλυτικότερα και φωτογραφίες από εδώ:
Τον Μουτζούρη πρώην πρύτανη ΕΜΠ και τώρα περιφερειάρχη Β.Αιγαιου, έπρεπε να βάλει στο think tank!
 

msakis

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.820
Κριτικές
20
Like
12.679
Πόντοι
4.546

Παραλιώτης

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Φεβ 2013
Μηνύματα
4.181
Κριτικές
10
Like
5.606
Πόντοι
2.816
- Νικόλαος Μαρκάτος:
Πρώην πρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, πρώην Κοσμήτορας Σχολής Χημικών Μηχανικών και νυν ομότιμος καθηγητής της Σχολής Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ και Επισκέπτης Καθηγητής του Πανεπιστημίου Τέξας. Υπήρξε Επισκέπτης και Bye-Fellow στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Θεωρητικής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο του Cambridge και Επισκέπτης Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Surrey.

Και μιλάμε για αυτό το Μαρκάτο
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
941
Like
848
Πόντοι
86

Και μιλάμε για αυτό το Μαρκάτο
Πάσσαλος πασσάλω εκκρούεται. (Ελπίζω να καταλαβαίνεις το αρχαίο απόφθεγμα και πώς ταιριάζει εδώ. Δηλαδή, μιλάει με ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΙΟ. Ομολογώ, πάντως, ότι ΔΕΝ τον φτάνει).
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.125
Κριτικές
10
Like
1.570
Πόντοι
506
Ανακοινώθηκαν τα ονόματα (με σύντομα βιογραφικά) της δεξαμενής σκέψης (think tank) του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στον τομέα Έρευνα και Τεχνολογία

- Ελένη Χατζηχρήστου:
Αστροφυσικός, κάτοχος μάστερ του Αστεροσκοπείου του Παρισιού και διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Leiden. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών στα: Πανεπιστήμιο Yale, Ινστιτούτο Διαστημικού Τηλεσκοπίου Hubble, NASA Goddard Space Flight Center κ.α. Από το 2019 εργάζεται στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Έρευνας στις Βρυξέλλες.

- Χάρης Αναστόπουλος:
Αναπληρωτής καθηγητής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Η διδακτορική του διατριβή υποστηρίχθηκε στο Imperial College. Ήταν επιστημονικός σύμβουλος στο βραβευμένο πρόγραμμα Deep Space Quantum Link της NASA.

- Γιώργος Πλουμπίδης:
Καθηγητής Υγείας του Πληθυσμού και Στατιστικής στο UCL. Ήταν ο πρώτος διευθυντής έρευνας του CLS, εργάστηκε στο London School of Hygiene and Tropical Medicine και στο Πανεπιστήμιο του Cambridge.

- Μανόλης Μικράκης:
Eπίκουρος Kαθηγητής στη σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών στο ΕΜΠ. Σπούδασε αρχαιολογία και ιστορία της τέχνης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έλαβε διδακτορικό δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Χαϊδελβέργης της Γερμανίας. Έχει λάβει υποτροφίες και ερευνητικές χορηγίες από το Γερμανικό Κράτος και το Ινστιτούτο Αιγαιακής Προϊστορίας της Φιλαδέλφειας των Η.Π.Α.

- Δημήτρης Πινότσης:
Θεωρητικός νευροεπιστήμονας με διδακτορικό στα Μαθηματικά και MSc στη Θεωρητική Φυσική από το Πανεπιστήμιο του Cambridge. Εργάστηκε στο UCL και το MIT. Είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο City-University of London και Ερευνητικός Συνεργάτης στο Τμήμα Εγκεφάλου και Γνωστικών Επιστημών του MIT.

- Νικόλαος Μαρκάτος:
Πρώην πρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, πρώην Κοσμήτορας Σχολής Χημικών Μηχανικών και νυν ομότιμος καθηγητής της Σχολής Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ και Επισκέπτης Καθηγητής του Πανεπιστημίου Τέξας. Υπήρξε Επισκέπτης και Bye-Fellow στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Θεωρητικής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο του Cambridge και Επισκέπτης Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Surrey.

- Αλέξανδρος Τσομπανίδης:
Έχει διδακτορικό στην Ψυχιατρική, από το Κολέγιο Peterhouse, Πανεπιστήμιο του Cambridge. Είναι Μεταδιδακτορικός Ερευνητικός Συνεργάτης στο Cambridge. Κατέχει το Διεθνές βραβείο καλύτερης διδακτορικής διατριβής στο θέμα του αυτισμού, INSAR, καθώς και το Βραβείο Charles Slater από το Πανεπιστήμιο Cambridge

- Γεώργιος Χαλκιαδάκης:
Διδακτορικό στην Επιστήμη Υπολογιστών από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο. Είναι αναπληρωτής Καθηγητής στο Πολυτεχνείο της Κρήτης. Με διακρίσεις και βραβεία σε σειρά από διεθνή συνέδρια και διαγωνισμούς.

Αναλυτικότερα και φωτογραφίες από εδώ:
λιστα υπερλαμπρη, σαν κατι ταφους. Για να γινω σαφης θα αναφερω παραδειγματα.
Στη Γερμνια που βρισκομαι εχω παρατηρησει τα εξης: οι καθηγητες πανεπιστημιου ειναι ΜΟΝΟ για το πανεπιστημιο να διδαξουν, ΠΟΥΘΕΝΑ αλλου.
Οι κατοχοι διαδακτορικου, σε θεσεις αμεσα συνδεδεμνη με το αντικειμενο του διδακτορικου τους. Μαλιστα αρκετοι δισκολευονται να βρουν εργασια.

Γενικα διαβαζοντας τη λιστα οι περισσοτεροι εργαζονται στο δημοσιο. Τεχνολογια ομως δημιουργιται κ αναπτυσσεται στον ιδιωτικο τομεα,
Στην αναπτυξη τεχνολογια σημαντικοτατο ρολο παιζουν και οι τεχνιτες.
Ο παραπανω καταλογος ειναι παιδικη χαρα και μονο ασχετους εντυπωσιαζει
 

Παραλιώτης

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Φεβ 2013
Μηνύματα
4.181
Κριτικές
10
Like
5.606
Πόντοι
2.816
Πάσσαλος πασσάλω εκκρούεται. (Ελπίζω να καταλαβαίνεις το αρχαίο απόφθεγμα και πώς ταιριάζει εδώ. Δηλαδή, μιλάει με ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΙΟ. Ομολογώ, πάντως, ότι ΔΕΝ τον φτάνει).
Τύπε δεν ξέρω αν μιλάει αυτός με το Χίο
Αλλά δεν είναι και κανένα ανώτερο ον να λέει στην εκπομπή του άλλου κλειστον
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
941
Like
848
Πόντοι
86
λιστα υπερλαμπρη, σαν κατι ταφους. Για να γινω σαφης θα αναφερω παραδειγματα.
Στη Γερμνια που βρισκομαι εχω παρατηρησει τα εξης: οι καθηγητες πανεπιστημιου ειναι ΜΟΝΟ για το πανεπιστημιο να διδαξουν, ΠΟΥΘΕΝΑ αλλου.
Οι κατοχοι διαδακτορικου, σε θεσεις αμεσα συνδεδεμνη με το αντικειμενο του διδακτορικου τους. Μαλιστα αρκετοι δισκολευονται να βρουν εργασια.

Γενικα διαβαζοντας τη λιστα οι περισσοτεροι εργαζονται στο δημοσιο. Τεχνολογια ομως δημιουργιται κ αναπτυσσεται στον ιδιωτικο τομεα,
Στην αναπτυξη τεχνολογια σημαντικοτατο ρολο παιζουν και οι τεχνιτες.
Ο παραπανω καταλογος ειναι παιδικη χαρα και μονο ασχετους εντυπωσιαζει
Το παράδειγμα της Γερμανίας και η έμφαση (δια κεφαλαίων) του "ΜΟΝΟ" και "ΠΟΥΘΕΝΑ", αν καταλαβαίνω σωστά, υπονοεί ότι κανείς και πουθενά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιεί, έστω και ως συμβούλους (;), καθηγητές πανεπιστημίου. Και τα αυτά, αναλόγως, διά κατόχους διδακτορικού.
Προφανώς, τα ανωτέρω είναι προοίμιο για το καταληκτικό σου συμπέρασμα, ότι ο κατάλογος είναι παιδική χαρά και εντυπωσιάζει άσχετους (μέθοδος απαξίωσης).
Δεν θέλω να ασχοληθώ με την Γερμανία, όπου βρίσκεσαι, πρώτον διότι δεν είμαι σε θέση να κρίνω αν μεταφέρεις αυτό που πραγματικά συμβαίνει εκεί και όχι αυτό που εσύ αντιλαμβάνεσαι ως πραγματικότητα (και ακόμα περισσότερο ότι διαστρεβλώνεις μια κατάσταση για να στηρίξεις ένα απαξιωτικό συμπέρασμα) και δεύτερον - και κυριότερο - επειδή, ακόμα και να είναι αντικειμενικώς σωστό αυτό που λες (για το οποίο, επαναλαμβάνω, αμφιβάλλω), δεν προκύπτει εξ αυτού ότι ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ έτσι είναι και έτσι κάνει κάθε χώρα.

Λες: "Τεχνολογία όμως δημιουργιται [sic] και αναπτύσσεται στον ιδιωτικό τομεα".
Απορία: κάνει έρευνες ο ιδιωτικός τομέας ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της πανεπιστημιακής θεωρητικής έρευνας και της εξ αυτής παραγόμενης γνώσης, που καταλήγει σε εφαρμοσμένη τεχνολογία;
Και εκ του προηγουμένου, επίσης: χρησιμοποιεί ο ιδιωτικός τομέας ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ιδιωτικές έρευνες για να δημιουργήσει και να προαγάγει (κερδοφόρο) τεχνολογία; Ή, μήπως, ο (οξυδερκής και ανήσυχος) ιδιώτης παίρνει ΟΛΕΣ τις έρευνες, δημόσιων (κυρίως, κυριότατα) ή ιδιωτικών ιδρυμάτων, υπ' όψιν, άρα και των σχετικών με την έρευνα καθηγητών;
Εδώ μια παρατήρηση: Φυσικά, οι τεχνίτες είναι σημαντικοί, αλλά κατά την φάση ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ τεχνολογίας ώριμης. Έτσι, είναι δυνατόν να συντελέσουν στην βελτίωσή της, με παρατηρήσεις τους που προκύπτουν ακριβώς κατά την εφαρμογή και έμμεσα να δώσουν στους θεωρητικούς, από όπου όλα ξεκινούν, εναύσματα για βελτίωση της θεωρίας κλπ., κλείνοντας έτσι ένα κύκλο και ξεκινώντας έναν άλλον, ίσως.
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
941
Like
848
Πόντοι
86
Τύπε δεν ξέρω αν μιλάει αυτός με το Χίο
Αλλά δεν είναι και κανένα ανώτερο ον να λέει στην εκπομπή του άλλου κλειστον
Δεν είναι θέμα "ανωτερότητας", εξ όσων αντιλαμβάνομαι, αλλά ΠΡΑΚΤΙΚΟ. Εγκαλεί τον ΧΙΟ, αν άκουσα σωστά, ότι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΙ να μιλήσουν (προφανώς υπάρχουν και άλλοι, αγνοώ λεπτομέρειες).
Εν ολίγοις και ο διάλογος έχει κανόνες. Αν κάποιος από τους (συν)ομιλητές έχει πάει με πρόθεση όχι να συνζητήσει, αλλά να... @μήσει τον διάλογο (εν προκειμένω ο Χίος), τότε... πάσσαλος πασσάλω.
Τώρα, αν μου πεις, ότι αυτή είναι η άποψη του Μαρκάτου και ότι ο Χίος είχε πάει με τις καλύτερες και αγνότερες των προθέσεων να συζητήσει και τα πήρε στο κρανίο επειδή ο Μαρκάτος, ως γνωστός δικτατορικός τύπος, δεν του επέτρεψε να μιλήσει, τότε, ομολογώ, έχουμε τεράστια διαφορά αντίληψης και αξιών και δεν χρειάζεται να το σκαλίζουμε περαιτέρω.
Ας μείνουμε με ό,τι καταλαβαίνει ο καθένας.
 

Παραλιώτης

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Φεβ 2013
Μηνύματα
4.181
Κριτικές
10
Like
5.606
Πόντοι
2.816
Δεν είναι θέμα "ανωτερότητας", εξ όσων αντιλαμβάνομαι, αλλά ΠΡΑΚΤΙΚΟ. Εγκαλεί τον ΧΙΟ, αν άκουσα σωστά, ότι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΙ να μιλήσουν (προφανώς υπάρχουν και άλλοι, αγνοώ λεπτομέρειες).
Εν ολίγοις και ο διάλογος έχει κανόνες. Αν κάποιος από τους (συν)ομιλητές έχει πάει με πρόθεση όχι να συνζητήσει, αλλά να... @μήσει τον διάλογο (εν προκειμένω ο Χίος), τότε... πάσσαλος πασσάλω.
Τώρα, αν μου πεις, ότι αυτή είναι η άποψη του Μαρκάτου και ότι ο Χίος είχε πάει με τις καλύτερες και αγνότερες των προθέσεων να συζητήσει και τα πήρε στο κρανίο επειδή ο Μαρκάτος, ως γνωστός δικτατορικός τύπος, δεν του επέτρεψε να μιλήσει, τότε, ομολογώ, έχουμε τεράστια διαφορά αντίληψης και αξιών και δεν χρειάζεται να το σκαλίζουμε περαιτέρω.
Ας μείνουμε με ό,τι καταλαβαίνει ο καθένας.
Το τι καταλαβαίνει ο καθένας είναι σχετικό
Ο Μαρκάτος είναι βσε εκπομπή καλεσμένος.
Στο Χίο δίνουν βήμα να μιλήσει, γιατί άραγε; Αφού ξέρουν ποιός είναι ο Χίος όπως λες..
Αφού δεν του αρέσει του Μαρκάτου ας αποχωρήσει
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.125
Κριτικές
10
Like
1.570
Πόντοι
506
Λες: "Τεχνολογία όμως δημιουργιται [sic] και αναπτύσσεται στον ιδιωτικό τομεα".
Απορία: κάνει έρευνες ο ιδιωτικός τομέας ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της πανεπιστημιακής θεωρητικής έρευνας και της εξ αυτής παραγόμενης γνώσης, που καταλήγει σε εφαρμοσμένη τεχνολογία;
Και εκ του προηγουμένου, επίσης: χρησιμοποιεί ο ιδιωτικός τομέας ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ιδιωτικές έρευνες για να δημιουργήσει και να προαγάγει (κερδοφόρο) τεχνολογία; Ή, μήπως, ο (οξυδερκής και ανήσυχος) ιδιώτης παίρνει ΟΛΕΣ τις έρευνες, δημόσιων (κυρίως, κυριότατα) ή ιδιωτικών ιδρυμάτων, υπ' όψιν, άρα και των σχετικών με την έρευνα καθηγητών;
Εδώ μια παρατήρηση: Φυσικά, οι τεχνίτες είναι σημαντικοί, αλλά κατά την φάση ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ τεχνολογίας ώριμης. Έτσι, είναι δυνατόν να συντελέσουν στην βελτίωσή της, με παρατηρήσεις τους που προκύπτουν ακριβώς κατά την εφαρμογή και έμμεσα να δώσουν στους θεωρητικούς, από όπου όλα ξεκινούν, εναύσματα για βελτίωση της θεωρίας κλπ., κλείνοντας έτσι ένα κύκλο και ξεκινώντας έναν άλλον, ίσως.
Εχεις ποτε σου αναρωτηθει γιατι χωρα, οπως η Ελλαδα με πολυτεχνια περισσοτερα σε αριθμο απο τη Γερμανια δεν εχει καμια προοδο στο τομεα των επιστημων και της τεχνολογιας; νταξυ καλλητερα τα παμε απο την Αλβανια. οχι, ε;
Εχεις αναρωτηθει γιατι μια χωρα με τοσους πολλους επιστημονες και μηχανικους με διδακτορικα δεν μπορει να κατασκευασει βιδες; φυσικα και δεν..

Ακομη και οταν ο ιδιωτικος τομεας παιρνει την ερευνα των οποιων δημοσιων πανεπιστημιων, ακομη και τοτε η κινητιριος δυναμη ειναι ο ιδιωτικος τομεας. Πραγματα ομως πενιχρα η καλλητερα συμπληρωματικα. Τα πανεπιστημια ειναι πηγη φθινης ερευνας.
Οι τυπαδες που μαζευτικαν ειναι απλα γυαλιστερα βιογραφικα, δεν μπορουν να προτεινουν παραγωγη επειδη απλα δεν δουλεψαν ποτε για να βγαλουν ενα τελικο προιον. Ηταν ενα μικρο απομονωμενο γραναζακι.
Αληθεια τι μπορει να προτεινει ο αστροφυσικος, ο αρχιτεκτονας, ο νευροεπιστημονας, ο μαρκατος που εβριζε τη ανωτερη τεχνικη εκπαιδευση, τα ΤΕΙ, καραγκιοζιλικια...
Σκεφτεσαι να στηλεις κατασκευασεις κανα δορυφορο; α μηπως να ανακαληψεις νεους πλανητας; οσο για την υπαρχουσα αρχιτεκτονικη στην Ελλαδα, ειναι υποδειγμα. Μετα ο νευροεπιστημον...μαλιστα, θα ξερει αρκετα για θεματα ΤΕχν. νοημοσυνης, ωστε να συμβαλει στην εκδοση εκθεσης ιδεων της τσιριζοτεχνολογιας.

Οι παραπανω συνεβαλαν αρκετα στις χωρες που τους φιλοξενισαν ωστε να ερθει χρημα και να δουλεψει η υπαρχουσα παραγωγικη δομη της χωρας. Στην Ελλαδα λειπει η παραγωγικη δομη, ετσι πες τους.
Μου κανει εντυπωση, πραγματικα, η εμμονη σε παλιες συνταγες, τυπου καθηγητων μπαρουφακη τσακαλωτου κ.α φωστηρων
 

Easy Rider

Μέγας
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
9.333
Κριτικές
18
Like
20.285
Πόντοι
4.546
Ακόμη υπάρχουν στο κόμμα αυτό; Δεν έβαλαν την πρωκτικη σφήνα με κομματική πειθαρχία;
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.125
Κριτικές
10
Like
1.570
Πόντοι
506
Ακόμη υπάρχουν στο κόμμα αυτό; Δεν έβαλαν την πρωκτικη σφήνα με κομματική πειθαρχία;
υπαρχει η ιστορικη ευκαιρια να γυρισουν σε ποσοστα προ/μνημονιων.
Γιατι ομως ιστορικη ευκαιρια; επειδη θα δοθει η ευκαιρια σε πολιτικες δυναμεις που δεν δοκιμαστικαν στη βουλη να δοκιμαστουν στην πραξη.
Αυτοι οχι μονο εχουν καει αλλα εκαψαν εμας και βρωμισαν την ιδεολογια που δηθεν εκπροσωπουσαν
Θελω να ελπιζω οι νεοτερες πολικες δυναμεις θα πανε τη σκιταλι παραπερα.
 

papaphilips

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
23.104
Κριτικές
123
Like
51.076
Πόντοι
27.261
:springsmile:
αυτο ομως το "with colours" δεν το βρηκες παιχτη μου...
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.478
Κριτικές
1
Like
6.163
Πόντοι
2.356
Ρε τη Στεφανία, όλο ιδέες είναι! :2funny:

 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
941
Like
848
Πόντοι
86
Εχεις ποτε σου αναρωτηθει γιατι χωρα, οπως η Ελλαδα με πολυτεχνια περισσοτερα σε αριθμο απο τη Γερμανια δεν εχει καμια προοδο στο τομεα των επιστημων και της τεχνολογιας; νταξυ καλλητερα τα παμε απο την Αλβανια. οχι, ε;
Εχεις αναρωτηθει γιατι μια χωρα με τοσους πολλους επιστημονες και μηχανικους με διδακτορικα δεν μπορει να κατασκευασει βιδες; φυσικα και δεν..

Ακομη και οταν ο ιδιωτικος τομεας παιρνει την ερευνα των οποιων δημοσιων πανεπιστημιων, ακομη και τοτε η κινητιριος δυναμη ειναι ο ιδιωτικος τομεας. Πραγματα ομως πενιχρα η καλλητερα συμπληρωματικα. Τα πανεπιστημια ειναι πηγη φθινης ερευνας.
Οι τυπαδες που μαζευτικαν ειναι απλα γυαλιστερα βιογραφικα, δεν μπορουν να προτεινουν παραγωγη επειδη απλα δεν δουλεψαν ποτε για να βγαλουν ενα τελικο προιον. Ηταν ενα μικρο απομονωμενο γραναζακι.
Αληθεια τι μπορει να προτεινει ο αστροφυσικος, ο αρχιτεκτονας, ο νευροεπιστημονας, ο μαρκατος που εβριζε τη ανωτερη τεχνικη εκπαιδευση, τα ΤΕΙ, καραγκιοζιλικια...
Σκεφτεσαι να στηλεις κατασκευασεις κανα δορυφορο; α μηπως να ανακαληψεις νεους πλανητας; οσο για την υπαρχουσα αρχιτεκτονικη στην Ελλαδα, ειναι υποδειγμα. Μετα ο νευροεπιστημον...μαλιστα, θα ξερει αρκετα για θεματα ΤΕχν. νοημοσυνης, ωστε να συμβαλει στην εκδοση εκθεσης ιδεων της τσιριζοτεχνολογιας.

Οι παραπανω συνεβαλαν αρκετα στις χωρες που τους φιλοξενισαν ωστε να ερθει χρημα και να δουλεψει η υπαρχουσα παραγωγικη δομη της χωρας. Στην Ελλαδα λειπει η παραγωγικη δομη, ετσι πες τους.
Μου κανει εντυπωση, πραγματικα, η εμμονη σε παλιες συνταγες, τυπου καθηγητων μπαρουφακη τσακαλωτου κ.α φωστηρων
- Η πρώην ΕΣΣΔ έχοντας κρατικοποιήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ανέπτυξε επιστήμες, γνώση, τεχνολογία. Προσοχή ΔΕΝ είμαι υμνητής, πολλώ δε μάλλον νοσταλγός! Άπαγε! Απλώς, το αναφέρω ως επιχείρημα/σκέψη για το αν η γνώση και η εξ αυτής τεχνολογική πρόοδος εξαρτάται αποκλειστικώς από τον ιδιωτικό τομέα ή/και την εμπλοκή του.
Εδώ, θέλω να σε προλάβω. Διευκρινίζω, για να μη παρεξηγηθούμε: τα τεχνολογικά προϊόντα που παρήγαγε το σοβιετικό ΚΡΑΤΟΣ για τον απλό καταναλωτή ήσαν στο επίπεδο του ανεκτώς (πολύ ανεκτώς...) χρηστικού και συγκρινόμενα με τα αντίστοιχα του δυτικού κόσμου κατά πολύ κατώτερα σε ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Τούτο, όμως, ΔΕΝ έχει να κάνει με την ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και την ΕΡΕΥΝΑ καθ' εαυτά, αλλά με τον προσανατολισμό του ίδιου του κράτους. Ως καθεστώς ανελεύθερο, διοικούμενο από δικτατορική νομενκλατούρα, ήσαν τόσο ΦΟΒΙΚΟΙ για εσωτερικούς και εξωτερικούς εχθρούς, που κατάντησαν εμμονικοί με την ασφάλειά τους και έδωσαν έμφαση στην παραγωγή γνώσης και τεχνολογίας για ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ σκοπούς, υποβαθμίζοντας την καθημερινότητα των πολιτών. Αποτέλεσμα: πυρηνική τεχνολογία, διαστημική τεχνολογία, στρατιωτική τεχνολογία εφάμιλλη των δυτικών.

- Εξ όσων γνωρίζω ο Βαρουφάκης, ο Τσακαλώτος, ο ίδιος ο Κασσελάκης (για να περιοριστώ σε αυτούς), ΟΛΟΙ με εμπειρία και γνώση ξένων – ΔΗΜΟΣΙΩΝ - πανεπιστημιακών ιδρυμάτων ΔΕΝ είναι κομμουνιστές (= κατάργηση του ιδιωτικού τομέα και κρατικοποίηση των πάντων). Είναι οπαδοί μικτής οικονομίας και εκείνο που τους καθιστά αριστερούς (ή “αριστερούς” για να καλύψω, τυχόν, αμφισβητήσεις) είναι μια άλλη αντίληψη για το τί ορίζεται ως ΔΗΜΟΣΙΟ και τί ως ΙΔΙΩΤΙΚΟ συμφέρον. Δίνουν έμφαση στον κρατικό παρεμβατικό χαρακτήρα υπέρ του δημοσίου συμφέροντος ΧΩΡΙΣ, όμως, κατάργηση του ιδιωτικού. Οι παραπάνω, παρά τις σημαντικές επιμέρους διαφορές μεταξύ τους, και επειδή, ακριβώς, έχουν εμπειρία των ξένων ιδρυμάτων, συμφωνούν ότι πρέπει να υπάρχουν ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ των δημόσιων πανεπιστημίων με άλλους κρατικούς ή ιδιωτικούς φορείς για την προαγωγή της γνώσης και, συνεπώς, και της τεχνολογίας. Αυτά για να μη τρίζουν και τα κόκκαλα του Κουτσούμπα.

- Τώρα, τίθεται το ερώτημα: ο Μητσοτάκης, ο Ανδρουλάκης, ο Κασσελάκης, ο Βαρουφάκης και όποιος άλλος, τέλος πάντων, πρέπει να προσλαμβάνει συμβούλους για θέματα γνώσης και τεχνολογίας; Νομίζω ότι εδώ συμφωνούμε, πως πρέπει.
Η δική σου διαφωνία είναι ότι οι σύμβουλοι (think tank), που προσέλαβε ειδικώς ο Κασσελάκης, δεν είναι οι κατάλληλοι, είναι “παιδική χαρά” διότι είναι καθηγητές μόνο και μάλιστα σε δημόσιο, δεν έχουν εργαστεί ποτέ σε ιδιωτικό τομέα εφαρμοσμένης τεχνολογίας κλπ.
Η άποψή σου, για να στηριχτεί, προϋποθέτει – σιωπηρώς - ότι οι συγκεκριμένοι σύμβουλοι του Κασσελάκη είναι ένα είδος θεωρητικών, κλεισμένων μέσα στην καθηγητική τους γυάλα και χωρίς καμία επαφή με τη γνώση και την τεχνολογία που εξελίσσεται γύρω τους. Απορώ, αλήθεια, σε ποιο χρονικό σημείο γνώσης και τεχνολογίας υπολογίζεις, με βάση την συλλογιστική σου, να έχουν απολιθωθεί και πώς διάολο τους αφήνουν και διδάσκουν με τέτοια κατάντια;
Αλλά, δεν θέλω να σταθώ σε αυτό.
Θα ήθελα με την ίδια αυστηρότητα να κρίνεις/συγκρίνεις τους αντίστοιχους συμβούλους του νυν πρωθυπουργού και των υπολοίπων αρχηγών, δηλ. την προέλευση και επάρκειά τους.
Με ενδιαφέρον θα άκουγα, επίσης, την δική σου πρόταση για το ποιους συμβούλους χρειάζεται και πού ένας αρχηγός ελληνικού πολιτικού κόμματος, για να επιτύχει την πρωτογενή παραγωγή με αιχμή την τεχνολογία και γιατί αυτό ΔΕΝ συμβαίνει στην χώρα, ανέκαθεν.

- Καταλήγοντας:
Έχεις αναρωτηθεί γιατί χώρα, όπως η Ελλάδα, υπερήφανη και για το ένδοξο αρχαίο παρελθόν όπως και για το ορθόδοξο παρελθόν και παρόν της (μπλα μπλα μπλα...), ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΑΓΕΙ κανένα ΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟ έργο στους αντίστοιχους τομείς των ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ επιστημών (π.χ. φιλολογία, ιστορία, φιλοσοφία); Ούτε καν ένα λεξικό δεν κατόρθωσε να εκδώσει πλήρες η εδώ Ακαδημία μας (είχε σταματήσει στον τόμο... Γ2, αν θυμάμαι καλά, μισό αιώνα και βάλε πίσω). Σύγκρινε την παραγωγή των αντίστοιχων – ΚΡΑΤΙΚΩΝ – Ακαδημιών, όχι μόνο της χώρας, όπου βιοπορίζεσαι, αλλά και άλλων. Θα μελαγχολήσης εξίσου...
Και σε μάραναν οι ΘΕΤΙΚΕΣ επιστήμες και η εξ αυτών ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;

Αναρωτήσου, λοιπόν, με τη σειρά σου και εσύ: ΤΙ και ΤΙΣ πταίει;
Αν η απάντησή σου είναι το ότι δεν υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια ή οι κατάλληλοι σύμβουλοι (από τον ιδιωτικό τομέα), τότε ΟΚ.
Μακάρι να ήταν τόσο απλό...
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
941
Like
848
Πόντοι
86
- Η πρώην ΕΣΣΔ έχοντας κρατικοποιήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ανέπτυξε επιστήμες, γνώση, τεχνολογία. Προσοχή ΔΕΝ είμαι υμνητής, πολλώ δε μάλλον νοσταλγός! Άπαγε! Απλώς, το αναφέρω ως επιχείρημα/σκέψη για το αν η γνώση και η εξ αυτής τεχνολογική πρόοδος εξαρτάται αποκλειστικώς από τον ιδιωτικό τομέα ή/και την εμπλοκή του.
Εδώ, θέλω να σε προλάβω. Διευκρινίζω, για να μη παρεξηγηθούμε: τα τεχνολογικά προϊόντα που παρήγαγε το σοβιετικό ΚΡΑΤΟΣ για τον απλό καταναλωτή ήσαν στο επίπεδο του ανεκτώς (πολύ ανεκτώς...) χρηστικού και συγκρινόμενα με τα αντίστοιχα του δυτικού κόσμου κατά πολύ κατώτερα σε ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Τούτο, όμως, ΔΕΝ έχει να κάνει με την ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και την ΕΡΕΥΝΑ καθ' εαυτά, αλλά με τον προσανατολισμό του ίδιου του κράτους. Ως καθεστώς ανελεύθερο, διοικούμενο από δικτατορική νομενκλατούρα, ήσαν τόσο ΦΟΒΙΚΟΙ για εσωτερικούς και εξωτερικούς εχθρούς, που κατάντησαν εμμονικοί με την ασφάλειά τους και έδωσαν έμφαση στην παραγωγή γνώσης και τεχνολογίας για ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ σκοπούς, υποβαθμίζοντας την καθημερινότητα των πολιτών. Αποτέλεσμα: πυρηνική τεχνολογία, διαστημική τεχνολογία, στρατιωτική τεχνολογία εφάμιλλη των δυτικών.

- Εξ όσων γνωρίζω ο Βαρουφάκης, ο Τσακαλώτος, ο ίδιος ο Κασσελάκης (για να περιοριστώ σε αυτούς), ΟΛΟΙ με εμπειρία και γνώση ξένων – ΔΗΜΟΣΙΩΝ - πανεπιστημιακών ιδρυμάτων ΔΕΝ είναι κομμουνιστές (= κατάργηση του ιδιωτικού τομέα και κρατικοποίηση των πάντων). Είναι οπαδοί μικτής οικονομίας και εκείνο που τους καθιστά αριστερούς (ή “αριστερούς” για να καλύψω, τυχόν, αμφισβητήσεις) είναι μια άλλη αντίληψη για το τί ορίζεται ως ΔΗΜΟΣΙΟ και τί ως ΙΔΙΩΤΙΚΟ συμφέρον. Δίνουν έμφαση στον κρατικό παρεμβατικό χαρακτήρα υπέρ του δημοσίου συμφέροντος ΧΩΡΙΣ, όμως, κατάργηση του ιδιωτικού. Οι παραπάνω, παρά τις σημαντικές επιμέρους διαφορές μεταξύ τους, και επειδή, ακριβώς, έχουν εμπειρία των ξένων ιδρυμάτων, συμφωνούν ότι πρέπει να υπάρχουν ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ των δημόσιων πανεπιστημίων με άλλους κρατικούς ή ιδιωτικούς φορείς για την προαγωγή της γνώσης και, συνεπώς, και της τεχνολογίας. Αυτά για να μη τρίζουν και τα κόκκαλα του Κουτσούμπα.

- Τώρα, τίθεται το ερώτημα: ο Μητσοτάκης, ο Ανδρουλάκης, ο Κασσελάκης, ο Βαρουφάκης και όποιος άλλος, τέλος πάντων, πρέπει να προσλαμβάνει συμβούλους για θέματα γνώσης και τεχνολογίας; Νομίζω ότι εδώ συμφωνούμε, πως πρέπει.
Η δική σου διαφωνία είναι ότι οι σύμβουλοι (think tank), που προσέλαβε ειδικώς ο Κασσελάκης, δεν είναι οι κατάλληλοι, είναι “παιδική χαρά” διότι είναι καθηγητές μόνο και μάλιστα σε δημόσιο, δεν έχουν εργαστεί ποτέ σε ιδιωτικό τομέα εφαρμοσμένης τεχνολογίας κλπ.
Η άποψή σου, για να στηριχτεί, προϋποθέτει – σιωπηρώς - ότι οι συγκεκριμένοι σύμβουλοι του Κασσελάκη είναι ένα είδος θεωρητικών, κλεισμένων μέσα στην καθηγητική τους γυάλα και χωρίς καμία επαφή με τη γνώση και την τεχνολογία που εξελίσσεται γύρω τους. Απορώ, αλήθεια, σε ποιο χρονικό σημείο γνώσης και τεχνολογίας υπολογίζεις, με βάση την συλλογιστική σου, να έχουν απολιθωθεί και πώς διάολο τους αφήνουν και διδάσκουν με τέτοια κατάντια;
Αλλά, δεν θέλω να σταθώ σε αυτό.
Θα ήθελα με την ίδια αυστηρότητα να κρίνεις/συγκρίνεις τους αντίστοιχους συμβούλους του νυν πρωθυπουργού και των υπολοίπων αρχηγών, δηλ. την προέλευση και επάρκειά τους.
Με ενδιαφέρον θα άκουγα, επίσης, την δική σου πρόταση για το ποιους συμβούλους χρειάζεται και πού ένας αρχηγός ελληνικού πολιτικού κόμματος, για να επιτύχει την πρωτογενή παραγωγή με αιχμή την τεχνολογία και γιατί αυτό ΔΕΝ συμβαίνει στην χώρα, ανέκαθεν.

- Καταλήγοντας:
Έχεις αναρωτηθεί γιατί χώρα, όπως η Ελλάδα, υπερήφανη και για το ένδοξο αρχαίο παρελθόν όπως και για το ορθόδοξο παρελθόν και παρόν της (μπλα μπλα μπλα...), ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΑΓΕΙ κανένα ΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟ έργο στους αντίστοιχους τομείς των ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ επιστημών (π.χ. φιλολογία, ιστορία, φιλοσοφία); Ούτε καν ένα λεξικό δεν κατόρθωσε να εκδώσει πλήρες η εδώ Ακαδημία μας (είχε σταματήσει στον τόμο... Γ2, αν θυμάμαι καλά, μισό αιώνα και βάλε πίσω). Σύγκρινε την παραγωγή των αντίστοιχων – ΚΡΑΤΙΚΩΝ – Ακαδημιών, όχι μόνο της χώρας, όπου βιοπορίζεσαι, αλλά και άλλων. Θα μελαγχολήσης εξίσου...
Και σε μάραναν οι ΘΕΤΙΚΕΣ επιστήμες και η εξ αυτών ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;

Αναρωτήσου, λοιπόν, με τη σειρά σου και εσύ: ΤΙ και ΤΙΣ πταίει;
Αν η απάντησή σου είναι το ότι δεν υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια ή οι κατάλληλοι σύμβουλοι (από τον ιδιωτικό τομέα), τότε ΟΚ.
Μακάρι να ήταν τόσο απλό...
Έγραψα "Αυτά για να μη τρίζουν και τα κόκκαλα του Κουτσούμπα." Ο άνθρωπος δεν μας άφησε χρόνους, ζει και εύχομαι να είναι μια χαρά στην υγεία του.
Η φράση να διορθωθεί σε: "Αυτά για να μη παρεξηγηθεί και ο κ. Κουτσούμπας".
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom