Νέα

ΣΚΗΝΕΣ ΣΟΚ βίας απο Αφρικανούς στην οδο Ερμού..!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CIVIL111
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 48K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

έτσι ε;
ποστάρω με είδηση απ το μέλλον....
Μπακ του δε φιούτουρ λέμεεεεεεεεεεεεε

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

κατά πάσα πιθανότητα όλα αυτά βρίσκονται στον εγκέφαλο του Πετσάλνικου... τα πράγματα είναι πολύ ξεκάθαρα

Άρθρo 61
1. O βoυλευτής δεν καταδιώκεται oύτε εξετάζε-
ται με oπoιoνδήπoτε τρόπo για γνώμη ή ψήφo πoυ
έδωσε κατά την άσκηση των βoυλευτικών καθηκό-
ντων.
2. O βoυλευτής διώκεται μόνo για συκoφαντική
δυσφήμηση, κατά τo νόμo, ύστερα από άδεια της
Boυλής. Aρμόδιo για την εκδίκαση είναι τo Eφε-
τείo. H άδεια θεωρείται ότι oριστικά δεν δόθηκε,
αν η Boυλή δεν απoφανθεί μέσα σε σαράντα πέντε
ημέρες αφότoυ η έγκληση περιήλθε στoν Πρόεδρo
της Boυλής. Aν η Boυλή αρνηθεί να δώσει την
άδεια ή αν περάσει άπρακτη η πρoθεσμία, η πράξη
θεωρείται ανέγκλητη.
H παράγραφoς αυτή έχει εφαρμoγή από την
πρoσεχή βoυλευτική περίoδo.
3. O βoυλευτής δεν έχει υπoχρέωση μαρτυρίας
για πληρoφoρίες πoυ περιήλθαν σ’ αυτόν ή δόθη-
καν από αυτόν κατά την άσκηση των καθηκόντων
τoυ, oύτε για τα πρόσωπα πoυ τoυ εμπιστεύθηκαν
τις πληρoφoρίες ή στα oπoία αυτός τις έδωσε.
Άρθρo 62
1. Όσo διαρκεί η βoυλευτική περίoδoς o βoυλευ-
τής δεν διώκεται oύτε συλλαμβάνεται oύτε φυλακί-
ζεται oύτε με άλλo τρόπo περιoρίζεται χωρίς άδεια
τoυ Σώματoς. Eπίσης δεν διώκεται για πoλιτικά
εγκλήματα βoυλευτής της Boυλής πoυ διαλύθηκε,
από τη διάλυσή της και έως την ανακήρυξη των βoυ-
λευτών της νέας Boυλής.
H άδεια θεωρείται ότι δεν δόθηκε, αν η Boυλή
δεν απoφανθεί μέσα σε τρεις μήνες αφότoυ η αίτη-
ση τoυ εισαγγελέα για δίωξη διαβιβάστηκε στoν
Πρόεδρo της Boυλής.
H τρίμηνη πρoθεσμία αναστέλλεται κατά τη
διάρκεια των διακoπών της Boυλής.
Δεν απαιτείται άδεια για τα αυτόφωρα κακoυργή-
ματα.

 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
τι σύνταγμα είναι νομικο πλαίσιο το οποίο ξεχειλώνεται από τους εκάστοτε πουσταράδες προς εφαρμογή των κατάπτυστων σχεδίων τους.
μέχρι να ξυπνήσεις εγώ θα σου θυμίζω..
ΠΙΠΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΙΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΜΙΚΡΟΠΩΛΗΤΕΣ.

προσκυνώ σε παντογνωστα, κριτή των πάντων, αδέκαστε, φωτοδότα....
:jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
κλείνοντας με τις ΠΙΠΕΣ σας  :2on1: :2on1: :2on1:
και δεδομένου ότι καιρό ΤΩΡΑ μιλάω για τη [size=18pt]ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣ ΣΟΔΟΜΗΣΕΙ στη ΓΑΜΩΧΩΡΑ ΜΟΥ[/size]

πάρε μπας και σταματήσεις να μας πρήζεις τα παπάρια με τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΑΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ και το ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ.


Κυριακή, Φεβρουάριος 14, 2010
Η βουλευτική ασυλία ως περιορισμός ανθρώπινου δικαιώματος

Ο θεσμός του ανεύθυνου και ακαταδίωκτου των βουλευτών που προβλέπεται στο Σύνταγμα (άρθρα 61 και 62) συνιστά στην ουσία έναν περιορισμό του ατομικού δικαιώματος για παροχή δικαστικής προστασίας (άρθρο 20 παρ. 1 Σ.). Διότι ο πολίτης όταν έχει θιγεί από κάποιον που απέκτησε τη βουλευτική ιδιότητα, δεν μπορεί να έχει δικαστική προστασία αν προηγούμενως η Βουλή δεν δώσει την σχετική άδεια. Αυτός ο κανόνας όμως δεν μπορεί να είναι ανεξαίρετος, δεδομένου ότι πρόκειται για περιορισμό ατομικού δικαιώματος.


Σύμφωνα με το άρθρο 25 παρ. 1 Συντάγματος οι περιορισμοί των ατομικών δικαιωμάτων πρέπει να  προβλέπονται από το Σύνταγμα (ή το νόμο) και “να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας”. Επομένως ακόμα και οι συνταγματικά προβλεπόμενοι περιορισμοί ατομικών δικαιωμάτων, όπως εν προκειμένω η βουλευτική ασυλία, πρέπει να εξετάζονται κατά περίπτωση, ως προς τη συμβατότητά τους  προς την αρχή της αναλογικότητας.


Διότι η ορθή εφαρμογή του Συντάγματος επιβάλλει, όταν οι διατάξεις του – που έχουν όλες τις ίδια τυπική ισχύ, άρα δεν επιτρέπεται ο πλήρης εξοβελισμός της μίας υπέρ της άλλης – έρχονται σε “σύγκρουση”, να επιδιώκει ο ερμηνευτής τη διάσωση του περιεχομένου, με σκοπό την ισόρροπη συνεφαρμογή τους.


Η αρχή της αναλογικότητας θέτει ως κριτήριο απόφασης τον σκοπό της θέσπισης μιας διάταξης, σε σχέση με τη συγκεκριμένη εφαρμογή της. Ο θεσμός της βουλευτικής ασυλίας αφορά την προστασία του κύρους του πολιτεύματος -στην Κοινοβουλευτική του διάσταση- από καταχρηστικές μηνύσεις ή ακόμα και “προσβλητικές” δικαστικές αποφάσεις (!) που θα οδηγούσαν στην φυλακή τους βουλευτές. Γι' αυτό τίθεται ως “φίλτρο” η απόφαση του Σώματος των βουλευτών.


Ωστόσο, για τις πράξεις που τέλεσε κάποιος πριν λάβει τη βουλευτική ιδιότητα, αμφισβητείται σοβαρά κατά πόσον ο σκοπός προστασίας του κύρους του πολιτεύματος υπηρετείται από την βουλευτική ασυλία. Η Ελλάδα έχει καταδικαστεί μάλιστα δύο φορές από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, επειδή η άκαμπτη εφαρμογή του θεσμού της βουλευτικής ασυλίας οδήγησε σε παραβίαση του δικαιώματος πρόσβασης σε δικαστήριο, όπως το ανθρώπινο αυτό δικαίωμα κατοχυρώνεται από το άρθρο 6 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Πρόκειται για την αντανάκλαση του άρθρου 20 του δικού μας Συντάγματος, στην ορολογία του ευρωπαϊκού δικαίου για τα ανθρώπινα δικαιώματα.


Συγκεκριμένα, στην υπόθεση “Τσαλκιτζής κατά Ελλάδας”, το ΕΔΔΑ ανέφερε στην απόφασή του:


«48. Εν προκειμένω, το Δικαστήριο επισημαίνει ότι  η αίτηση προκειμένου  να ασκηθεί ποινική  δίωξη σε βάρος  του Κ.Τ., υπεβλήθη για τα αδικήματα  της εκβιάσεως, της  παραβάσεως καθήκοντος και της δωροδοκίας. Τα αδικήματα αυτά διαπράχθηκαν, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του προσφεύγοντος, το 1997, δηλαδή πριν από την εκλογή, το 2000, του Κ.Τ. ως βουλευτή. Έτσι, οι αποδιδόμενες στον Κ.Τ. πράξεις τελέσθηκαν περίπου τρία χρόνια πριν από την εκλογή του ως βουλευτή. Ως εκ τούτου, οι επίμαχες πράξεις δεν ηδύναντο να σχετίζονται με την άσκηση, από τον Κ.Τ., κοινοβουλευτικών καθηκόντων. Τέλος, το Δικαστήριο επισημαίνει ότι η αποδιδόμενη στον Κ.Τ. συμπεριφορά μάλλον εμπίπτει στο πεδίο του ποινικού σκέλους διαφοράς μεταξύ ιδιωτών, σχετικά με την τέλεση αδικημάτων με ιδιαιτέρως άνομο περιεχόμενο. Ως εκ τούτου, η συμπεριφορά του Κ.Τ. προδήλως δεν ενέπιπτε στο πεδίο των βουλευτικών καθηκόντων του. Ωστόσο, σε παρόμοια περίπτωση, δεν θα ήταν δυνατό να δικαιολογηθεί άρνηση προσβάσεως στη δικαιοσύνη ακόμα και στην υποθετική περίπτωση που η διαφορά μεταξύ του προσφεύγοντος και του Κ.Τ. θα εντασσόταν σε πολιτικό πλαίσιο (βλ., προς την κατεύθυνση αυτή, Cordova κατά της Ιταλίας (no 1), προαναφερθείσα, § 62).



Κατά  το Δικαστήριο, η  απουσία προφανούς σχέσεως με βουλευτική δραστηριότητα απαιτεί μία κατά γράμμα ερμηνεία της έννοιας της αναλογικότητας ανάμεσα στον επιδιωκόμενο σκοπό και στα χρησιμοποιούμενα μέσα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στην περίπτωση κατά την οποία οι περιορισμοί στο δικαίωμα προσβάσεως απορρέουν από μία απόφαση πολιτικού οργάνου. Ένα διαφορετικό συμπέρασμα θα ισοδυναμούσε με περιορισμό, κατά τρόπο ασυμβίβαστο με το άρθρο 6 § 1 της Συμβάσεως, του δικαιώματος προσβάσεως των ιδιωτών σε δικαστήριο κάθε φορά που οι καταγγελλόμενες ενώπιον της δικαιοσύνης πράξεις έχουν τελεσθεί από βουλευτή (mutatis mutandis, Cordova κατά της Ιταλίας (no 1), προαναφερθείσα, § 63).



50. Τέλος, το Δικαστήριο  επισημαίνει ότι  η Κυβέρνηση δεν  αναπτύσσει επαρκώς  το επιχείρημά  της, σύμφωνα με το οποίο ο προσωρινός χαρακτήρας της βουλευτικής ασυλίας δεν θα εμπόδιζε τον προσφεύγοντα να ανανεώσει το αίτημά του, προκειμένου να ασκηθεί ποινική δίωξη, μετά τη λήξη της θητείας του Κ.Τ. Πράγματι, το επιχείρημα αυτό ερείδεται επί της υποθέσεως ότι ο Κ.Τ. θα έπαυε πλέον να είναι βουλευτής. Ωστόσο, η Κυβέρνηση δεν παρέχει κάποιο στοιχείο ως προς την ισχύουσα κατάσταση του Κ.Τ. Σε κάθε περίπτωση, το ελληνικό Σύνταγμα δεν προβλέπει περιορισμό ως προς την ανανέωση της κοινοβουλευτικής θητείας. Ως εκ τούτου, μπορούσε ο Κ.Τ. να εκλέγεται συνεχώς βουλευτής στο μέλλον, αποστερώντας έτσι οριστικώς τον προσφεύγοντα από το δικαίωμά του να αιτηθεί την άσκηση ποινικής διώξεως. Τέλος, το Δικαστήριο φρονεί ότι η αναστολή πάσης ποινικής διώξεως σε βάρος βουλευτού κατά την κοινοβουλευτική θητεία του, θα είχε ως συνέπεια την παρέλευση σημαντικού χρονικού διαστήματος ανάμεσα στην τέλεση των επίμαχων πράξεων και στην έναρξη της ποινικής διώξεως, καθιστώντας την ποινική δίωξη αβέβαιη, ειδικότερα όσον αφορά την απόδειξη. Όπως έχει ήδη διαπιστώσει το Δικαστήριο σε άλλη περίπτωση, ο χρόνος ο οποίος απαιτείται για την εξέταση προσφυγής, μπορούσε να διακυβεύσει την αποτελεσματικότητά της (βλ., mutatis mutandis, Ganci κατά της Ιταλίας, no 41576/98, § 30, CEDH 2003-XI).



51. Εν όψει των  όσων εκτίθενται  ανωτέρω, το Δικαστήριο  άγεται στο συμπέρασμα  ότι η άρνηση  του Προέδρου της  Βουλής να άρει  τη βουλευτική  ασυλία του Κ.Τ.  παραβίασε το δικαίωμα  προσβάσεως του  προσφεύγοντος σε  δικαστήριο. Υπήρξε, επομένως, παραβίαση του άρθρου 6 § 1 της Συμβάσεως.»

Επιπλέον, στην πρόσφατη απόφαση Συγγελίδης κατά Ελλάδος, το ΕΔΔΑ έκρινε ότι η ασυλία πρέπει να αφορά πράξεις που συνδέονται με την άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων. Αναφέρει λοιπόν:


«46. Σε σχέση με αυτό, το Δικαστήριο σημειώνει πως, αν ερμηνευθεί σωστά στα πλαίσια του Άρθρου 6.1, το Άρθρο 62 του Συντάγματος της Ελλάδας επιτρέπει στη Βουλή των Ελλήνων να αρνείται τη χορήγηση άδειας για ποινική δίωξη μόνο όταν οι ενέργειες στις οποίες βασίζεται η δίωξη έχουν εμφανή σχέση με τα βουλευτικά καθήκοντα.»


Καθίσταται έτσι σαφές ότι η ορθή εφαρμογή του Συντάγματος επιβάλλει αυτό τον έλεγχο αναλογικότητας έτσι ώστε να διασφαλίζεται τόσο το κύρος του πολιτεύματος, όσο και η ενάσκηση του ανθρώπινου δικαιώματος πρόσβασης σε δικαστήριο. H βουλευτική ασυλία δεν είναι λοιπόν ανεξαίρετος κανόνας, πράγμα που ο εφαρμοστής του δικαίου στην ολότητά του (Σύνταγμα + ΕΣΔΑ) δεν μπορεί πλέον να εξακολουθεί να παραβλέπτει χωρίς να οδηγείται σε αντιεπιστημονικά συμπεράσματα που θίγουν τα ανθρώπινα δικαιώματα.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
προσκυνώ σε παντογνωστα, κριτή των πάντων, αδέκαστε, φωτοδότα....
:jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
όταν σφίγγουν τα κωλαμέρια αρχίζουν τα εμότικονς
αααααααχαααχαχαχαχαχααααααααααααααααααααααααααα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
κλείνοντας με τις ΠΙΠΕΣ σας  :2on1: :2on1: :2on1:
και δεδομένου ότι καιρό ΤΩΡΑ μιλάω για τη [size=18pt]ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣ ΣΟΔΟΜΗΣΕΙ στη ΓΑΜΩΧΩΡΑ ΜΟΥ[/size]

πάρε μπας και σταματήσεις να μας πρήζεις τα παπάρια με τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΑΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ και το ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ.


Κυριακή, Φεβρουάριος 14, 2010
Η βουλευτική ασυλία ως περιορισμός ανθρώπινου δικαιώματος

Ο θεσμός του ανεύθυνου και ακαταδίωκτου των βουλευτών που προβλέπεται στο Σύνταγμα (άρθρα 61 και 62) συνιστά στην ουσία έναν περιορισμό του ατομικού δικαιώματος για παροχή δικαστικής προστασίας (άρθρο 20 παρ. 1 Σ.). Διότι ο πολίτης όταν έχει θιγεί από κάποιον που απέκτησε τη βουλευτική ιδιότητα, δεν μπορεί να έχει δικαστική προστασία αν προηγούμενως η Βουλή δεν δώσει την σχετική άδεια. Αυτός ο κανόνας όμως δεν μπορεί να είναι ανεξαίρετος, δεδομένου ότι πρόκειται για περιορισμό ατομικού δικαιώματος.


Σύμφωνα με το άρθρο 25 παρ. 1 Συντάγματος οι περιορισμοί των ατομικών δικαιωμάτων πρέπει να  προβλέπονται από το Σύνταγμα (ή το νόμο) και “να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας”. Επομένως ακόμα και οι συνταγματικά προβλεπόμενοι περιορισμοί ατομικών δικαιωμάτων, όπως εν προκειμένω η βουλευτική ασυλία, πρέπει να εξετάζονται κατά περίπτωση, ως προς τη συμβατότητά τους  προς την αρχή της αναλογικότητας.


Διότι η ορθή εφαρμογή του Συντάγματος επιβάλλει, όταν οι διατάξεις του – που έχουν όλες τις ίδια τυπική ισχύ, άρα δεν επιτρέπεται ο πλήρης εξοβελισμός της μίας υπέρ της άλλης – έρχονται σε “σύγκρουση”, να επιδιώκει ο ερμηνευτής τη διάσωση του περιεχομένου, με σκοπό την ισόρροπη συνεφαρμογή τους.


Η αρχή της αναλογικότητας θέτει ως κριτήριο απόφασης τον σκοπό της θέσπισης μιας διάταξης, σε σχέση με τη συγκεκριμένη εφαρμογή της. Ο θεσμός της βουλευτικής ασυλίας αφορά την προστασία του κύρους του πολιτεύματος -στην Κοινοβουλευτική του διάσταση- από καταχρηστικές μηνύσεις ή ακόμα και “προσβλητικές” δικαστικές αποφάσεις (!) που θα οδηγούσαν στην φυλακή τους βουλευτές. Γι' αυτό τίθεται ως “φίλτρο” η απόφαση του Σώματος των βουλευτών.


Ωστόσο, για τις πράξεις που τέλεσε κάποιος πριν λάβει τη βουλευτική ιδιότητα, αμφισβητείται σοβαρά κατά πόσον ο σκοπός προστασίας του κύρους του πολιτεύματος υπηρετείται από την βουλευτική ασυλία. Η Ελλάδα έχει καταδικαστεί μάλιστα δύο φορές από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, επειδή η άκαμπτη εφαρμογή του θεσμού της βουλευτικής ασυλίας οδήγησε σε παραβίαση του δικαιώματος πρόσβασης σε δικαστήριο, όπως το ανθρώπινο αυτό δικαίωμα κατοχυρώνεται από το άρθρο 6 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Πρόκειται για την αντανάκλαση του άρθρου 20 του δικού μας Συντάγματος, στην ορολογία του ευρωπαϊκού δικαίου για τα ανθρώπινα δικαιώματα.


Συγκεκριμένα, στην υπόθεση “Τσαλκιτζής κατά Ελλάδας”, το ΕΔΔΑ ανέφερε στην απόφασή του:


«48. Εν προκειμένω, το Δικαστήριο επισημαίνει ότι  η αίτηση προκειμένου  να ασκηθεί ποινική  δίωξη σε βάρος  του Κ.Τ., υπεβλήθη για τα αδικήματα  της εκβιάσεως, της  παραβάσεως καθήκοντος και της δωροδοκίας. Τα αδικήματα αυτά διαπράχθηκαν, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του προσφεύγοντος, το 1997, δηλαδή πριν από την εκλογή, το 2000, του Κ.Τ. ως βουλευτή. Έτσι, οι αποδιδόμενες στον Κ.Τ. πράξεις τελέσθηκαν περίπου τρία χρόνια πριν από την εκλογή του ως βουλευτή. Ως εκ τούτου, οι επίμαχες πράξεις δεν ηδύναντο να σχετίζονται με την άσκηση, από τον Κ.Τ., κοινοβουλευτικών καθηκόντων. Τέλος, το Δικαστήριο επισημαίνει ότι η αποδιδόμενη στον Κ.Τ. συμπεριφορά μάλλον εμπίπτει στο πεδίο του ποινικού σκέλους διαφοράς μεταξύ ιδιωτών, σχετικά με την τέλεση αδικημάτων με ιδιαιτέρως άνομο περιεχόμενο. Ως εκ τούτου, η συμπεριφορά του Κ.Τ. προδήλως δεν ενέπιπτε στο πεδίο των βουλευτικών καθηκόντων του. Ωστόσο, σε παρόμοια περίπτωση, δεν θα ήταν δυνατό να δικαιολογηθεί άρνηση προσβάσεως στη δικαιοσύνη ακόμα και στην υποθετική περίπτωση που η διαφορά μεταξύ του προσφεύγοντος και του Κ.Τ. θα εντασσόταν σε πολιτικό πλαίσιο (βλ., προς την κατεύθυνση αυτή, Cordova κατά της Ιταλίας (no 1), προαναφερθείσα, § 62).



Κατά  το Δικαστήριο, η  απουσία προφανούς σχέσεως με βουλευτική δραστηριότητα απαιτεί μία κατά γράμμα ερμηνεία της έννοιας της αναλογικότητας ανάμεσα στον επιδιωκόμενο σκοπό και στα χρησιμοποιούμενα μέσα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στην περίπτωση κατά την οποία οι περιορισμοί στο δικαίωμα προσβάσεως απορρέουν από μία απόφαση πολιτικού οργάνου. Ένα διαφορετικό συμπέρασμα θα ισοδυναμούσε με περιορισμό, κατά τρόπο ασυμβίβαστο με το άρθρο 6 § 1 της Συμβάσεως, του δικαιώματος προσβάσεως των ιδιωτών σε δικαστήριο κάθε φορά που οι καταγγελλόμενες ενώπιον της δικαιοσύνης πράξεις έχουν τελεσθεί από βουλευτή (mutatis mutandis, Cordova κατά της Ιταλίας (no 1), προαναφερθείσα, § 63).



50. Τέλος, το Δικαστήριο  επισημαίνει ότι  η Κυβέρνηση δεν  αναπτύσσει επαρκώς  το επιχείρημά  της, σύμφωνα με το οποίο ο προσωρινός χαρακτήρας της βουλευτικής ασυλίας δεν θα εμπόδιζε τον προσφεύγοντα να ανανεώσει το αίτημά του, προκειμένου να ασκηθεί ποινική δίωξη, μετά τη λήξη της θητείας του Κ.Τ. Πράγματι, το επιχείρημα αυτό ερείδεται επί της υποθέσεως ότι ο Κ.Τ. θα έπαυε πλέον να είναι βουλευτής. Ωστόσο, η Κυβέρνηση δεν παρέχει κάποιο στοιχείο ως προς την ισχύουσα κατάσταση του Κ.Τ. Σε κάθε περίπτωση, το ελληνικό Σύνταγμα δεν προβλέπει περιορισμό ως προς την ανανέωση της κοινοβουλευτικής θητείας. Ως εκ τούτου, μπορούσε ο Κ.Τ. να εκλέγεται συνεχώς βουλευτής στο μέλλον, αποστερώντας έτσι οριστικώς τον προσφεύγοντα από το δικαίωμά του να αιτηθεί την άσκηση ποινικής διώξεως. Τέλος, το Δικαστήριο φρονεί ότι η αναστολή πάσης ποινικής διώξεως σε βάρος βουλευτού κατά την κοινοβουλευτική θητεία του, θα είχε ως συνέπεια την παρέλευση σημαντικού χρονικού διαστήματος ανάμεσα στην τέλεση των επίμαχων πράξεων και στην έναρξη της ποινικής διώξεως, καθιστώντας την ποινική δίωξη αβέβαιη, ειδικότερα όσον αφορά την απόδειξη. Όπως έχει ήδη διαπιστώσει το Δικαστήριο σε άλλη περίπτωση, ο χρόνος ο οποίος απαιτείται για την εξέταση προσφυγής, μπορούσε να διακυβεύσει την αποτελεσματικότητά της (βλ., mutatis mutandis, Ganci κατά της Ιταλίας, no 41576/98, § 30, CEDH 2003-XI).



51. Εν όψει των  όσων εκτίθενται  ανωτέρω, το Δικαστήριο  άγεται στο συμπέρασμα  ότι η άρνηση  του Προέδρου της  Βουλής να άρει  τη βουλευτική  ασυλία του Κ.Τ.  παραβίασε το δικαίωμα  προσβάσεως του  προσφεύγοντος σε  δικαστήριο. Υπήρξε, επομένως, παραβίαση του άρθρου 6 § 1 της Συμβάσεως.»

Επιπλέον, στην πρόσφατη απόφαση Συγγελίδης κατά Ελλάδος, το ΕΔΔΑ έκρινε ότι η ασυλία πρέπει να αφορά πράξεις που συνδέονται με την άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων. Αναφέρει λοιπόν:


«46. Σε σχέση με αυτό, το Δικαστήριο σημειώνει πως, αν ερμηνευθεί σωστά στα πλαίσια του Άρθρου 6.1, το Άρθρο 62 του Συντάγματος της Ελλάδας επιτρέπει στη Βουλή των Ελλήνων να αρνείται τη χορήγηση άδειας για ποινική δίωξη μόνο όταν οι ενέργειες στις οποίες βασίζεται η δίωξη έχουν εμφανή σχέση με τα βουλευτικά καθήκοντα.»


Καθίσταται έτσι σαφές ότι η ορθή εφαρμογή του Συντάγματος επιβάλλει αυτό τον έλεγχο αναλογικότητας έτσι ώστε να διασφαλίζεται τόσο το κύρος του πολιτεύματος, όσο και η ενάσκηση του ανθρώπινου δικαιώματος πρόσβασης σε δικαστήριο. H βουλευτική ασυλία δεν είναι λοιπόν ανεξαίρετος κανόνας, πράγμα που ο εφαρμοστής του δικαίου στην ολότητά του (Σύνταγμα + ΕΣΔΑ) δεν μπορεί πλέον να εξακολουθεί να παραβλέπτει χωρίς να οδηγείται σε αντιεπιστημονικά συμπεράσματα που θίγουν τα ανθρώπινα δικαιώματα.

αντιρήσεις, αντιρήσεις, αντιρήσεις.... η ουσία είναι μία... και αυτή μπορεί να αλλάξει μόνο με αναθεώρηση του συντάγματος... τραγούδα όσο θέλεις... αλλά ο αγαπημένος σου ΓΑΠ αποχώρησε των εγρασιών της αναθεωρητικής βουλής χωρίς να υποβάλλει καμμία πρόταση με αποτέλεσμα η επόμενη συνταγματική τροποποίηση να πάει μετά από μία δεκαετία.. και μέχρι τότε να μπορούν να φωνάζουν για τυχόν λάθη ή αντικρουόμενες καταστάσεις άνθρωποι σαν και του λόγου σου...

και ναι.. η παραμικρή απόκλιση από τους ισχύοντες νόμους και διατάξεις αποτελεί κατά την γνώμη μου παραβίαση του συντάγματος... όσο και να σκούζεις ότι παπαριά και να πετάξεις είναι η αλήθεια...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
αι ναι.. η παραμικρή απόκλιση από τους ισχύοντες νόμους και διατάξεις αποτελεί κατά την γνώμη μου παραβίαση του συντάγματος... όσο και να σκούζεις ότι παπαριά και να πετάξεις είναι η αλήθεια...

ααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαααααα
για πες μας τι ισχύει για τους νόμους που κρίνονται από το ΣτΕ αντισυνταγματικοί....
φαρισαίε δεν έχεις ενδιαφέρον σ έχω για πλάκα..........
 

Επισκέπτης
1personanongrata εσυ εισαι αλλη κατηγορια. δεν εισαι υπαλληλος σα πορνοπαπος και τον αλλον απλα εισαι λογικος. προφανως και φταινε οι βουλευταις και των 2 κοματων αλλα εκει δε μπορεις να επεμβεις. αντιθετα στο δρομο μπορεις. εξου και η προσπαθεια να τους διωξουνε (ακομα εκει ειναι ομως)

To θέμα είναι όμως ότι δεν μπορείς να παίρνεις τον νόμο στα χέρια σου και να επιβάλλεις ποινές,τόσο απλό είναι.

Καταγγελίες ναι.
 

Επισκέπτης
σαφώς.. ο φασισμός και ο ναζισμός είναι ιδεολογίες οι οποίες έχουν διεθνώς αποκηρυχθεί και σε ορισμένες χώρες είναι και παράνομες...
αυτό όμως δεν ισχύει για τον όρο Εθνικισμός... αλλά ισχύει τα μάλα για τον όρο αναρχισμός...

και τα δύο στοχεύουν στην κατάλυση του πολιτεύματος και του συντάγματος και θα πρέεπι να είναι ανάμεσα στους στόχους κάθε πολίτη.... 

Η "αποκήρυξη" μιάς ιδεολογίας σέ επίπεδο θεσμών, επιφέρει ακριβώς τά αντίθετα αποτελέσματα από τήν επιθυμία τού απαγορεύοντα.
Σού υπενθυμίζω ότι τό 1974 πού ο Καραμανλής νομιμοποίησε τό "Κ"ΚΕ, άρχισε η απομυθοποίηση τού παραπάνω κόμματος.
Ο κάθε άνθρωπος μπορεί νά έχει όποια ιδέα θέλει.
Οι κώδικες συμπεριφοράς (ατόμων,ομάδων,κοινωνιών κλπ.) συνδέονται μέ δράσεις.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
ααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαααααα
για πες μας τι ισχύει για τους νόμους που κρίνονται από το ΣτΕ αντισυνταγματικοί....
φαρισαίε δεν έχεις ενδιαφέρον σ έχω για πλάκα..........

λοιπόν Σαούλ... αν πρόσεξες αναφέρθηκα "στους ισχύοντες νόμους" ... ένας νόμος ισχύει από της δημοσιεύσεως του στην εφημερίδα της κυβερνήσεως και μέχρι της τροποποιήσεως του από άλλον νόμο που θα ψηφιστεί από την Βουλή.. η ισχύς του νόμου δεν παύει με την κήρυξη του ώς αντισυνταγματικού αλλά αναστέλλεται μέχρι την διόρθωση του (και μέχρι τότε ισχύει ο προηγούμενος νόμος)... επίσης στο διάστημα αυτό αίρονται όλες οι συνέπειες που προκύπτουν από την αντισυνταγματικότητα και οι αποφάσεις του ΣτΕ ορίζουν επακριβώς τον τρόπο με τον οποίο θα αποζημιωθούν οι πολίτες που προσέφυγαν σε αυτό..

τρανταχτά παραδείγματα είναι το περίφημο ΛΑΦΚΑ (το οποίο σύμφωνα με τον νόμο με τον οποίο επεβλήθει σταματούσε η είσπραξη του το 1995 αλλά ο Σημίτης παρανόμως επέκτεινε την ισχύ του με απλή Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου μέχρι το 2003).. το δικαστήριο δικαίωσε αυτούς που προσέφυγαν και υποχρέωσε το δημόσιο να επιστρέψει εντόκως τα καταβληθέντα (αυτό έγινε το 2005 αν δεν κάνω λάθος και το συνολικό ποσό ήταν κάπου 7.5 δισ ευρώ για να λέμε και που πήγαν τα λεφτά).... αλλο παράδειγμα είναι το περίφημο επίδομα παραγωγικότητας το οποίο δόθηκε σε υπαλλήλους ενός υπουργείου το 1997 και το ΣτΕ έκρινε το 2006 ότι θα έπρεπε να δοθεί σε όλους.. υποχρέωσε δε το δημόσιο να καταβάλει αποδοχές πενταετίας σε ΟΛΟΥΣ τους δημοσίου υπαλλήλους (κάπου 17.5 δισ ευρώ για να λέμε και που πήγαν τα λεφτά)...

επιπλέον κάθε νόμος πρίν πάει στην βουλή για να ψηφιστεί περνά από είδικό τμήμα του ΣτΕ το οποίο αποφαίνεται επί της συνταγματικότητας του...

μην κάνεις μόνο copy/paste.. βάλε αυτό που έχεις στο κεφάλι να σκεφτεί λίγο ....
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
λοιπόν Σαούλ... αν πρόσεξες αναφέρθηκα "στους ισχύοντες νόμους" ... ένας νόμος ισχύει από της δημοσιεύσεως του στην εφημερίδα της κυβερνήσεως και μέχρι της τροποποιήσεως του από άλλον νόμο που θα ψηφιστεί από την Βουλή.. η ισχύς του νόμου δεν παύει με την κήρυξη του ώς αντισυνταγματικού αλλά αναστέλλεται μέχρι την διόρθωση του (και μέχρι τότε ισχύει ο προηγούμενος νόμος)... επίσης στο διάστημα αυτό αίρονται όλες οι συνέπειες που προκύπτουν από την αντισυνταγματικότητα και οι αποφάσεις του ΣτΕ ορίζουν επακριβώς τον τρόπο με τον οποίο θα αποζημιωθούν οι πολίτες που προσέφυγαν σε αυτό..

τρανταχτά παραδείγματα είναι το περίφημο ΛΑΦΚΑ (το οποίο σύμφωνα με τον νόμο με τον οποίο επεβλήθει σταματούσε η είσπραξη του το 1995 αλλά ο Σημίτης παρανόμως επέκτεινε την ισχύ του με απλή Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου μέχρι το 2003).. το δικαστήριο δικαίωσε αυτούς που προσέφυγαν και υποχρέωσε το δημόσιο να επιστρέψει εντόκως τα καταβληθέντα (αυτό έγινε το 2005 αν δεν κάνω λάθος και το συνολικό ποσό ήταν κάπου 7.5 δισ ευρώ για να λέμε και που πήγαν τα λεφτά).... αλλο παράδειγμα είναι το περίφημο επίδομα παραγωγικότητας το οποίο δόθηκε σε υπαλλήλους ενός υπουργείου το 1997 και το ΣτΕ έκρινε το 2006 ότι θα έπρεπε να δοθεί σε όλους.. υποχρέωσε δε το δημόσιο να καταβάλει αποδοχές πενταετίας σε ΟΛΟΥΣ τους δημοσίου υπαλλήλους (κάπου 17.5 δισ ευρώ για να λέμε και που πήγαν τα λεφτά)...

επιπλέον κάθε νόμος πρίν πάει στην βουλή για να ψηφιστεί περνά από είδικό τμήμα του ΣτΕ το οποίο αποφαίνεται επί της συνταγματικότητας του...

μην κάνεις μόνο copy/paste.. βάλε αυτό που έχεις στο κεφάλι να σκεφτεί λίγο ....

αααχχχχχχχχχχχχαχαχχααχαχχααχχααχαχαχααααα πες μας για το Λάφκα αυτοι που το δικαιούντο από το 1996 και δεν το πήραν γιατί πέθαναν (θυμάσαι σε πόσες δόσεις το έδωκε ο Κωστάκης) εάν καταλύθηκε το Σύνταγμα...
σου είπα άστο δεν έχεις ενδιαφέρον σε έχω για πλάκα.....
η ισχύς του Συντάγματος είναι άμεση.
η κατ επίφαση και κατά συμφέρον εφαρμογή του από τυπάκια σαν τους βουλευτές και σαν και σένα είναι το πρόβλημα.
ΚΑΙ ΟΥΧΙ οι μαύροι με τα σι ντι για να επανέλθομεν εις το θέμα μας....
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
αααχχχχχχχχχχχχαχαχχααχαχχααχχααχαχαχααααα πες μας για το Λάφκα αυτοι που το δικαιούντο από το 1996 και δεν το πήραν γιατί πέθαναν (θυμάσαι σε πόσες δόσεις το έδωκε ο Κωστάκης) εάν καταλύθηκε το Σύνταγμα...
σου είπα άστο δεν έχεις ενδιαφέρον σε έχω για πλάκα.....
η ισχύς του Συντάγματος είναι άμεση.
η κατ επίφαση και κατά συμφέρον εφαρμογή του από τυπάκια σαν τους βουλευτές και σαν και σένα είναι το πρόβλημα.
ΚΑΙ ΟΥΧΙ οι μαύροι με τα σι ντι για να επανέλθομεν εις το θέμα μας....

Σαούλ το ΛΑΦΚΑ το πήραν όλοι ανεξαιρέτως ... γνωρίζεις ότι οι αξιωσεις δεν παύουν με τον θάνατο αλλά μεταβιβάζονται στους κληρονόμους τους.. το βασικ΄ολάθος του Κωστάκη όταν το δικαστήριο επεδίκασε την επιστροφή ήταν που δεν δήμευσε προς όφελος του δημοσίου και μέχρι του ποσού της απόφασης την περιουσία όλων των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ της δεκαετίας 1996-2003, διότι με τις αποφάσεις τους ζημίωσαν το δημόσιο και όχι το ότι επέστρεψε με δόσεις τα επιδικασθέντα...

το σύνταγμα δεν εφαρμόζεται κατ επίφασιν αλλά κατά γράμμα... η αναλογικότης δεν ισχύει επί εγκλημάτων παρά μόνο εις την προσμέτρσιν της ποινής... και για να στο κάνω λιανά να το καταλάβεις το ίδιο ένοχος είναι αυτός που θα κλέψει 100 ευρώ με αυτόν που θα κλέψει 100.000.000 ευρώ.. κλέφτες είναι και οι δύο ... ο νόμος όμως (σοφά) προβλέπει ποινές από-εως έτσι ώστε ο δικαστής να επιβάλλει την ποινή λαμβάνοντας υπόψιν το μέγεθος της ζημιας που προκάλεσε η εγκληματική πράξις... αλλά εν κατακλείδι και οι δύο κλέφτες είναι....
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Σαούλ το ΛΑΦΚΑ το πήραν όλοι ανεξαιρέτως ... γνωρίζεις ότι οι αξιωσεις δεν παύουν με τον θάνατο αλλά μεταβιβάζονται στους κληρονόμους τους.. το βασικ΄ολάθος του Κωστάκη όταν το δικαστήριο επεδίκασε την επιστροφή ήταν που δεν δήμευσε προς όφελος του δημοσίου και μέχρι του ποσού της απόφασης την περιουσία όλων των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ της δεκαετίας 1996-2003, διότι με τις αποφάσεις τους ζημίωσαν το δημόσιο και όχι το ότι επέστρεψε με δόσεις τα επιδικασθέντα...

το σύνταγμα δεν εφαρμόζεται κατ επίφασιν αλλά κατά γράμμα... η αναλογικότης δεν ισχύει επί εγκλημάτων παρά μόνο εις την προσμέτρσιν της ποινής... και για να στο κάνω λιανά να το καταλάβεις το ίδιο ένοχος είναι αυτός που θα κλέψει 100 ευρώ με αυτόν που θα κλέψει 100.000.000 ευρώ.. κλέφτες είναι και οι δύο ... ο νόμος όμως (σοφά) προβλέπει ποινές από-εως έτσι ώστε ο δικαστής να επιβάλλει την ποινή λαμβάνοντας υπόψιν το μέγεθος της ζημιας που προκάλεσε η εγκληματική πράξις... αλλά εν κατακλείδι και οι δύο κλέφτες είναι....

τι δουλειά έχει ρε φαρισαίε να λάβει ο κληρονόμος αυτά που διακιούται ο συχωρεμένος;
ρε τι διαβάζω δω μέσααααααααααααααααααααααααααααααααα...
αλλος γαμιέται άλλος χαίρεται.. ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΟΥ.

Υ.Γ.
από την αρχή μιλώ για την αρχή της αναλογικότητας.
και μιας και κατέληξες στα λόγια μου ρε ΠΑΠΑΡΑ πάμε άλλη μια φορά.
Σαφώς και ο μαύρος παρανομεί, σαφώς και ο βουλευρής παρανομεί.
Η αρχή της αναλογικότητας ΠΑΠΑΡΑ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ να ξεκινήσεις από το λαμόγιο βουλευτή και όχι από τον φουκαρά.....
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΑΡΙΣΑΙΕ ΥΠΟΚΡΙΤΗ;
 

rafman

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.642
Like
4
Πόντοι
66
αααχχχχχχχχχχχχαχαχχααχαχχααχχααχαχαχααααα πες μας για το Λάφκα αυτοι που το δικαιούντο από το 1996 και δεν το πήραν γιατί πέθαναν (θυμάσαι σε πόσες δόσεις το έδωκε ο Κωστάκης) εάν καταλύθηκε το Σύνταγμα...
σου είπα άστο δεν έχεις ενδιαφέρον σε έχω για πλάκα.....
η ισχύς του Συντάγματος είναι άμεση.
η κατ επίφαση και κατά συμφέρον εφαρμογή του από τυπάκια σαν τους βουλευτές και σαν και σένα είναι το πρόβλημα.
ΚΑΙ ΟΥΧΙ οι μαύροι με τα σι ντι για να επανέλθομεν εις το θέμα μας....

Εμείς όμως δεν γουστάρουμε τα ΑΡΑΠΑΚΙΑ λέμε  :grin:

κλέβουμε που κλέβουμε εμείς ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΑΠΑΚΙΑ - ΠΑΚΙΑ... είπαμε τώρα..

για αυτά ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ και ΑΠΕΛΑΣΗ στην ΑΡΑΠΙΑ

και άμα δεν με πιστεύεις ρώτα και το ΣΑΡΚΟΖΙ  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

εναλλακτικά μπορείς να ρωτήσεις και το σεξουαλικό ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ  :uglystupid:


ψψψψτ  δεν είμαι ρατσιστής.. :grin:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
τι δουλειά έχει ρε φαρισαίε να λάβει ο κληρονόμος αυτά που διακιούται ο συχωρεμένος;
ρε τι διαβάζω δω μέσααααααααααααααααααααααααααααααααα...
αλλος γαμιέται άλλος χαίρεται.. ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΟΥ.

Υ.Γ.
από την αρχή μιλώ για την αρχή της αναλογικότητας.
και μιας και κατέληξες στα λόγια μου ρε ΠΑΠΑΡΑ πάμε άλλη μια φορά.
Σαφώς και ο μαύρος παρανομεί, σαφώς και ο βουλευρής παρανομεί.
Η αρχή της αναλογικότητας ΠΑΠΑΡΑ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ να ξεκινήσεις από το λαμόγιο βουλευτή και όχι από τον φουκαρά.....
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΑΡΙΣΑΙΕ ΥΠΟΚΡΙΤΗ;

Φαύλε Σαούλ δεν μίλησα για καμμία αρχή αναλογικότητας, η οποία δεν ισχύει στο ρωμαικό δίκαιο (στο οποίο στηρίζεται το δίκαιο μας) ... και στην δικαιοσύνη δεν χωρούν ΔΙΑΤΑΓΕΣ... το από που θα ξεκινήσεις δεν είναι το πρόβλημα.. το πρόβλημα είναι να μην σταματήσεις Φαύλε όπως εσύ και οι όμοιοι σου θέλουν...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Και δυστυχώς σε αυτή την χώρα λόγω των Φαύλων δεν ξεκινάμε από πουθενά...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Φαύλε Σαούλ δεν μίλησα για καμμία αρχή αναλογικότητας, η οποία δεν ισχύει στο ρωμαικό δίκαιο (στο οποίο στηρίζεται το δίκαιο μας) ... και στην δικαιοσύνη δεν χωρούν ΔΙΑΤΑΓΕΣ... το από που θα ξεκινήσεις δεν είναι το πρόβλημα.. το πρόβλημα είναι να μην σταματήσεις Φαύλε όπως εσύ και οι όμοιοι σου θέλουν...

εγώ σταμάτησα να ασχολούμαι μαζί σας από τότε που ασχολείστε κατά προτεραιότητα  με τους μαύρους και τους πάκηδες και όχι με τους πραγματικούς δυνάστες.
Από την άλλη κατέληξα. Ο Ομοιος τω ομοίω.
Ιδια σκατά είσαι και συ και οι συν αυτώ γι αυτό οι επαίσχυντοι σου είναι αόρατοι......
ΤΣΟ και ΛΟ όπως έχομεν πει πολλάκις.
Τιποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom