Περιμένω με ανυπομονησία δυο αλλαγές στον ΚΟΚ:
1. Όποιος μοτοσικλετιστής τραυματίζεται στο κεφάλι χωρίς να φορά κράνος ανεξαρτήτως αν έφταιγε ή όχι για το ατύχημα εξαιρείτε από το σύνολο των δημόσιων ιατροφαρμακευτικών (έξοδα νοσηλείας, θεραπείας, φαρμάκων κτλ) και συνταξιοδοτικών καλύψεων (αναπηρική σύνταξη).
2. Ομοίως με το #1 για τον οδηγό ή επιβάτη οχήματος που κινείται χωρίς ζώνη ασφαλείας οπουδήποτε και εάν αυτό τραυματιστεί (πόδια, θώρακα, κεφάλι κτλ).
Τέλος, ανεξαρτήτως της απόλυτης τιμής του ορίου ταχύτητας τα πρόστιμα που απορρέουν από την παραβίαση τους πρέπει να εξαρτώνται από 2 μεταβλητούς συντελεστές - με τα αυτοκίνητα να κατηγοριοποιούνται βάσει αυτών σε πχ 5 διαφορετικές κατηγορίες:
1. Την μέγιστη ονομαστική ταχύτητα του οχήματος όπως δίνεται από τον κατασκευαστή - όσο μεγαλύτερη τόσο λιγότερα πληρώνεις σε περίπτωση υπέρβασης ορίου ταχύτητας αφού το όχημα είναι φτιαγμένο για να πηγαίνει γρήγορα και με ασφάλεια.
2. Του εργοστασιακού βάρους του οχήματος + του βάρους των επιβαινόντων - όσο βαρύτερο τόσο περισσότερο πληρώνεις σε περίπτωση υπέρβασης ορίου ταχύτητας αφού όσο μεγαλύτερο το βάρος τόσο μεγαλύτερη η ζημιά που δυνητικά θα προκαλέσεις σε περίπτωση στούκας.