voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
Εδώ φαί δεν έχουμε ασχολούμαστε με το ποδόσφαιρο. Στόχο έχει την αποχαύνωση των εργατών και του προλεταριάτου στο να μην ασχολείται με τα ταξικά του προβλήματα και να αναλώνεται στη μπάλα των ιδιωτικών επιχειρήσεων και όχι ομάδων
για αυτό το ποδόσφαιρο αποτελεί το όπιο του λαού
καλύτερα χίλιες φορές ερασιτεχνικό πρωτάθλημα
Παίχτη πρέπει να είσαι μεγάλος στόκος.
Στο άλλο topic έγραψες να κλείσει το MEGA. Οι ιδιοκτήτες στα αρχίδια τους, οι μεγαλοδημοσιογράφοι έκαναν την μπάζα τους. Έχεις αναλογιστεί πόσοι χαμηλόμισθοι με οικογένειες δουλεύουν εκεί?
Το ίδιο και στο ποδόσφαιρο. Από γυμναστές, φροντιστές, οδηγούς που απασχολούν οι ομάδες, μέχρι εφημερίδες που θα μείνουν χωρίς αντικείμενο αν δεν υπάρχει επαγγελματικό ποδόσφαιρο, οι ομάδες μετακινούνται χρησιμοποιούν ξενοδοχεία, κ.λπ.
Ο τζίρος που δημιουργεί το ποδόσφαιρο είναι πολύ μεγάλος και θα ρίξει κι άλλο το ΑΕΠ.
Να τα κλείσουμε όλα λοιπόν και να περιμένουμε σειρά για διορισμό στο δημόσιο και μέχρι τότε στην ουρά συσσιτίων?
Πόσα παράσιτα να αντέξει η χώρα?
Το 2004 έγινε η πλήρης άρση του καμποτάζ στην ακτοπλοΐα.
Ακριβώς αυτό είναι ο κομμουνισμός....
Να τα κλείσουμε όλα λοιπόν και να περιμένουμε σειρά για διορισμό στο δημόσιο και μέχρι τότε στην ουρά συσσιτίων?
...
δηλαδή με ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο δεν μπορείς να έχεις γυμναστές φροντιστές και οδηγούς?
Δεν το λες και στον Βεντουρη;
δηλαδή με ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο δεν μπορείς να έχεις γυμναστές φροντιστές και οδηγούς?
Ανίατη περίπτωση!!
Σου ξαναλεω οτι ισχυε στην γραμμη Πατρα - Ιταλια και πριν την αρση για τα κρουαζιεροπλοια ισχυει και τωρα...δεν ξέρω τι λες μαστεράκο εσύ πάντως στις γραμμές Πάτρα - Ιταλία είναι δρομολογημένα ένα κάρο ποστάλια με ξένες σημαίες ...
και φυσικά λειτουργούν με το καθεστώς της χώρας στην οποία είναι νηολογημένα...
και περνούν από τους νηογνώμονες των χωρών αυτών...
τι δεν καταλαβαίνεις από όλα αυτά...
καμποτάζ τέλος... προστατευτισμός τέλος... όπως σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο...
τράβα να δεις και τι γίνεται σε χώρες εκτός ευρώ... στην Μάγχη και στις γραμμές Αγγλία - Ιρλανδία ένας σκασμός ποστάλια με άλλες σημαίες ...
και δεν ανοίγει μύτη δεν μιλάει κανένας...
Σου ξαναλεω οτι ισχυε στην γραμμη Πατρα - Ιταλια και πριν την αρση για τα κρουαζιεροπλοια ισχυει και τωρα...
Στα πλοια οπως αναφερε ο σαυρας πριν που συνδεουν τα Ελληνικα νησια δεν ισχυει,μπορουν να εχουν κοινωτικη σημαια αλλα λειτουργουν με την Ελληνικη νομοθεσια.
Ναι βρε ζωον και Ελληνικα πληρωματα εχουν και την Ελληνικη ΣΣΕ υπογραφουν και ολα.Αν ηταν Ελευθερα ολα τα πλοια ετσι θα ηταν μαλακα με φιλιπινια μεσα των 300 ευρω τον μηνα.σε τι ρε μαλάκα λειτουργούν με την ελληνική νομοθεσία ?? έχουν ελληνικά πληρώματα στην σύνθεση τους ??? έχουν το ελληνικό μισθολόγιο ??
σε τι ???
πιστοποιητικά νηογνομώνων έχουν από όπου τους καυλώσει, έτσι και αλλιώς τα κατά τόπους λιμεναρχεία διεθνώς είναι υπεύθυνα για το πλοίο όσο αυτό είναι στο λιμάνι..
Ναι βρε ζωον και Ελληνικα πληρωματα εχουν και την Ελληνικη ΣΣΕ υπογραφουν και ολα.Αν ηταν Ελευθερα ολα τα πλοια ετσι θα ηταν μαλακα με φιλιπινια μεσα την 300 ευρω τον μηνα.
Δεν ταξιδευω τωρα μαν ενα 4μηνο παω μονο το καλοκαιρι.Συνηθως ηρακλειο - κυκλαδες.Εσυ τυπε σε ποια γραμμη εισαι? Τι ισχυει εκει? Εχει φιλιππινια?
Δεν ταξιδευω τωρα μαν ενα 4μηνο παω μονο το καλοκαιρι.Συνηθως ηρακλειο - κυκλαδες.
E εκει μονο ελληνες εχει στο προσωπικο. Η τεσπα με ελληνικη συμβαση εργασιας δεν ειναι?
Αυτο λεμε οσα κανουν γραμμες μονο εντος Ελλαδος εχουν την Ελληνικη ΣΣΕ με Ελληνικο πληρωμαE εκει μονο ελληνες εχει στο προσωπικο. Η τεσπα με ελληνικη συμβαση εργασιας δεν ειναι?