ρε γαμώτο σκέφτομαι ότι η ΔΕΗ απασχολεί και πληρώνει άτομα σαν τον λέφτη για να καταχωρούν τις αιτήσεις των πολιτών στο σύστημα τους… αντί να φτιάξουν μια ιντερνετική εφαρμογή να τις καταχωρούνε οι πολίτες μόνοι τους, να γίνεται αυτόματος έλεγχος των στοιχείων και να προχωράει η αίτηση χωρίς πολλά πολλά….
ταχύτητα εξυπηρέτησης για τον πολίτη, μικρότερο κόστος για την επιχείρηση, φτηνότερο ρεύμα για όλους μας…
για να κάνω μεταφορά της παροχής ηλεκτρισμού στο σπίτι που νοίκιασα στο όνομα μου (στοιχεία καταναλωτή, πάγια εντολή, επιθυμητό τιμολόγιο κλπ), απαιτήθηκε ο συνολικός χρόνος των 3.5 λεπτών (τόσο μου πήρε να συμπληρώσω την φόρμα στο διαδίκτυο μέχρις ότου πάρω την απάντηση ότι η αλλαγή έγινε)…. επίσης χρειάστηκα περίπου 20 λεπτά για να διαβάσω τους όρους της σύμβασης που θα “υπέγραφα” και να πάρω την ένδειξη του μετρητή για να την καταχωρήσω στην αίτηση….
και στην Ελλάδα για την αντίστοιχη δουλειά θες μια-δυό μέρες και φυσικά την απασχόληση 5-6 λέφτηδων…
δεν συζητάμε βέβαια τα εργαλεία που έχουν που σε βοηθούνε να επιλέξεις το τιμολόγιο στο οποίο θα ζητήσεις να ενταχθείς (για παράδειγμα μπορείς να προαγοράσεις κιλοβατώρες σε μία δεδομένη τιμή και να έχεις έκπτωση) όπως υπολογιστές κατανάλωσης κλπ κλπ κλπ τα οποία για να σου τα εξηγήσουν οι νυσταλέοι υπάλληλοι της ΔΕΗ θα χρειαστείς να στέκεσαι στο γκισέ μια βδομάδα και φυσικά θα σου τα πούνε λάθος και μετά δεν θα το παραδέχονται…
να μην πω για την διαδικασία αλλαγής παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας στην οποία απλά και μόνο καταχωρείς μία αίτηση στον πάροχο που θέλεις και από κεί και πέρα αναλαμβάνουνε την διαδικασία από μόνοι τους, δίνοντας μόνο τα στοιχεία σου (διεύθυνση, όνομα) και την τελευταία κατανάλωση…