Νέα

Πολιτικές Εξελίξεις

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 308K
  • Εμφανίσεις 6M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (0 μέλη και 31 επισκέπτες)

Ποιό κόμμα θα ψηφίζατε αν προκηρύσσονταν ΣΗΜΕΡΑ εκλογές (Οκτώβριος 2020)?

  • ΣΥΡΙΖΑ

    Ψήφοι: 244 14,0%
  • ΝΔ

    Ψήφοι: 464 26,5%
  • ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

    Ψήφοι: 269 15,4%
  • ΠΟΤΑΜΙ

    Ψήφοι: 15 0,9%
  • ΚΚΕ

    Ψήφοι: 68 3,9%
  • ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ

    Ψήφοι: 44 2,5%
  • ΑΝΕΛ

    Ψήφοι: 6 0,3%
  • ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ

    Ψήφοι: 52 3,0%
  • ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

    Ψήφοι: 14 0,8%
  • ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    Ψήφοι: 29 1,7%
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ

    Ψήφοι: 82 4,7%
  • ΚΚΕ (μλ) - ΜΛ ΚΚΕ

    Ψήφοι: 16 0,9%
  • Αυτό το νέο της ΖΩΗΣ

    Ψήφοι: 35 2,0%
  • ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ που δεν υπάρχει εδώ

    Ψήφοι: 159 9,1%
  • Είμαι ακόμα ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ

    Ψήφοι: 130 7,4%
  • ΛΕΥΚΟ-ΑΚΥΡΟ

    Ψήφοι: 122 7,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.749

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.447
Κριτικές
16
Like
15.845
Πόντοι
6.515
οι τσιπρο-λαφαζανηδες κοροϊδεύουν κατάμουτρα έναν αμορφωτο λαο λεγοντας του για κοκκινες γραμμες που δεν θα επιτρεψουν μειωση συνταξεων.

Αμα αυξηθεί η ΔΕΗ, το ΦΠΑ τροφιμων, ο ενφια, τα τελη στα "καθαρα" ΙΧ, τα εστιατόρια, ξενοδοχεια και ότι άλλο κουτοπονηρα σκαρφιστουν,

ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ? :uglystupid:
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
44
Πόντοι
1.220
τραμουντανα ζητανε φιλε να πέσουν οι μισθοι και αλλο εμενα λυσε μου μια απορια γιατι παλια δινανε δανεια? και δεν εκαναν τοτε ελεγχο να σου πουνε γιατι θες αυτο το δανειο? θεωρω οτι ειναι μαλακισμενος λογος αρα δεν σου το δινω παρα δεν το εκαναν και τα εβρισκαν αλλιως ποσα δεν ξερουμε  :S
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Να σου θυμισω οτι ο Τσιπρας ουρλιαζε για εκλογες μολις εξι μηνες απο τοτε που ανελαβε ο Σαμαρας???
Αφου δηλωσε απο το πρωτο βραδυ των εκλογων υποταγη στην Μερκελ...!
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
ειναι ενα βαρομετρο για να πιεσεις για εκλογες οπως εκανε ο τσιπρας απο τοτε. ενω τωρα σε ολες τις δημοσκοπησεις ο τσιπρας ειναι ακομα πρωτος

εεε ας περιμένουμε λοιπόν το εξάμηνο...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
πιστευεις οτι θα ειναι δευτερος καλα περιμενε μονο αν υποκυψει στους εκβιασμους και στα τελεσιγραφα θα ναι δευτερος μη σου πω οτι θα εξαφανιστει

έχει ήδη πεί ναι σε όλα... και το 67 χρονών σύνταξη έρχεται τον Οκτώβρη... αύξηση ΦΠΑ, διατήρηση ΕΝΦΙΑ, διατήρηση φορολογικών κλιμάκων, διατήρηση τέλους επιτηδεύματος, όχι αφορολόγητο σε τι είπε όχι... άντε την ρήτρα μηδενικού ελλείματος που πιθανόν να αναβληθεί μέχρι το τέλος 2016...

τίποτε δεν άλλαξε... οι καθαρίστριες και η ΕΡΤ κονομήσανε... και κάτι παπαριές στην παιδεία που  τα έκανε μουνί (σαν και αυτά που γράφει ο Κουραδάκης στα ποιήματα του)...
 

Επισκέπτης
τα καλα της νδ του πρωθυπουργου με το playstation

Οι «μυθικοί εισπράκτορες» της Εθνικής Οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης

Τελικά η ιστορία είναι προφητική ή κάπως έτσι. Ταξιδεύοντας στην Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, δεν μπορείς να μην νοσταλγήσεις στους άθλους του Θησέα, ο οποίος κατά τη μυθολογία εξουδετέρωσε όλους τους εν θέματι «εισπράκτορες διοδίων» της αρχαιότητας.

Βέβαια η πραγματικότητα πάντα ξεπερνά και την πιο τρελή φαντασία, πόσο μάλλον και τους μύθους της αρχαιότητας. Στην περίπτωσή μας, ένα διήμερο ταξίδι από πρωτεύουσα στη συμπρωτεύουσα και πίσω, μας θύμισε τους μυθικούς «εισπράκτορες», μέσω των 12 - ναι δώδεκα, σωστά διαβάσατε - μετωπικών σταθμών διοδίων μέσα σε περίπου 510 χιλιόμετρα διαδρομής.





Μιας διαδρομής που έγινε στο τιμόνι ενός VW Golf 1.6 diesel, με απόδοση 105 ίππων, που χωρίς ιδιαιτέρες εκπτώσεις στην ταχύτητα, κατανάλωσε (πήγαινε έλα) 56 λίτρα πετρελαίου, ή για να το κάνουμε πιο κατανοητό, περίπου 70 ευρώ. Πραγματικά μια πολύ μικρή τιμή για μια άνετη, ασφαλή και σβέλτη μετακίνηση, που δείχνει πόσο έχουν προοδεύσει οι κινητήρες εσωτερικής καύσεως προς όφελος του καταναλωτή.

Οι εταιρίες βέβαια ενδιαφέρονται για το όφελος του καταναλωτή (με το αζημίωτο βέβαια), όμως το κράτος που ζούμε δείχνει να ενδιαφέρεται περισσότερο για το όφελος επιχειρηματικών και πολιτικών συμφερόντων.





Ένδειξη του παραπάνω ισχυρισμού, οι 12 μετωπικοί σταθμοί διοδίων, που στο αλέ ρετούρ γίνονται 24 και εκταμιεύουν από την τσέπη του χρήστη 61,40 ευρώ!

Τα χρήματα αυτά εισπράττονται από τους παραχωρησιούχους, δηλαδή τις εταιρίες που έχουν αναλάβει τη διαχείριση των αυτοκινητοδρόμων, μέσω ενός άρθρου που ψηφίστηκε από την Ελληνική Βουλή το 2007, από τα δυο μεγάλα κόμματα της εποχής εκείνης, επί υπουργίας του κ. Γ. Σουφλιά.





Κάνοντας μια απλή μαθηματική πράξη διαπιστώνεις πως η χρήση του δρόμου (που κατά το Σύνταγμα θεωρείται κοινωνικό αγαθό), κοστίζει στη συγκεκριμένη περίπτωση 0,06 ευρώ/χιλιόμετρο, ποσό απίστευτα μεγάλο αν το συγκρίνουμε με το 0,068 που ήταν στην περίπτωσή μας το κόστος καυσίμου/χιλιόμετρο.

Αν κάποιος δει αυτή τη χρέωση θα πιστέψει πως ο ασφαλτοτάπητας είναι κατασκευασμένος από πολύτιμα υλικά, ότι σε κάθε σημείο πάρκινγκ υπάρχουν τουαλέτες, σάουνες, υδρομασάζ και πρότυπες μονάδες ανάνηψης, ενώ φυσικά η κατάσταση της σήμανσης, του δρόμου και η εν γένει όψη του, είναι υπεράνω κριτικής.




Δυστυχώς σχεδόν ελάχιστα από τα παραπάνω διαπιστώσαμε και αυτά για μεμονωμένα τμήματα της διαδρομής.

- Τα περισσότερα πάρκινγκ δεν έχουν τουαλέτες και τηλέφωνα ανάγκης, ούτε καν σκουπιδοτενεκέδες.

- Σε πολλά σημεία γίνονται έργα που αφήνουν ελεύθερη μόνο μια λωρίδα κυκλοφορίας.

- Τα έργα στα «φονικά» Τέμπη συνεχίζονται χωρίς κανείς να ξέρει πότε ακριβώς τελειώνουν, ενώ την ίδια στιγμή το θράσος ξεπερνά τα όρια ανοχής με δυο σταθμούς διοδίων στα όρια του σύγχρονου γεφυριού της Άρτας.

- Τα χόρτα ξεχειλίζουν το διαχωριστικό διάζωμα και καλύπτουν σε πολλά σημεία τις προστατευτικές μπαριέρες και τα ανακλαστικά που οριοθετούν το δρόμο ειδικά σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας.

- Το συρματόπλεγμα που επιβεβαιώνει τον όρο κλειστός αυτοκινητόδρομος, σε μερικά σημεία έχει κοπεί, είτε από φθορά, είτε για να εξυπηρετηθούν… στάσεις λεωφορείων μέσα στον αυτοκινητόδρομο.

- Σε πολλά σημεία υπάρχουν διαφορικές καθιζήσεις (ζυμώματα της ασφάλτου) και κακότεχνες καλύψεις των αρμών διαστολής γεφυρών.





Θα μπορούσε κανείς να επισημάνει πολλά ακόμα, που στο σύνολό τους δεν συνάδουν με έτοιμο αυτοκινητόδρομο και τα ανταποδοτικά τέλη που πρέπει να πληρώνει ο χρήστης για τη συντήρησή του. Κι όμως. Εμείς εδώ στο Ελλαδιστάν, πληρώνουμε και μάλιστα ακριβά, για δρόμους εργοτάξια, όπως είναι η Κορίνθου – Πατρών, όπως ήταν μέχρι πρότινος η Κιάτου – Τριπόλεως και πολλά άλλα σημεία των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων.

Επίσημη δικαιολογία; Πληρώνουμε για να κατασκευαστούν οι δρόμοι και αφού κατασκευαστούν, θα πληρώνουμε για τη συντήρησή τους και για να πάρουν πίσω οι παραχωρησιούχοι τα χρήματα που επένδυσαν για την κατασκευή των δρόμων αυτών.





Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτή η λογική μου θυμίζει κάποιον που πληρώνει ένα εργολάβο για να του κτίσει το σπίτι και αφού ο εργολάβος το κτίσει, ζητάει από αυτόν που πλήρωσε το κόστος κατασκευής, ενοίκιο…

Βέβαια σε αναλύσεις τηλεπαραθύρων οι ισχυρισμοί κάποιων πολιτικών και συγκοινωνιολόγων, ισχυρίζεται ότι η κατασκευή γίνεται με χρήματα από διόδια, με ίδια κεφάλαια των παραχωρησιούχων και με δάνεια που παίρνουν οι τελευταίοι (εδώ ξεχνούν να μας πουν, με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου…).



Σε κάθε περίπτωση το κόστος διοδίων είναι αβάσταχτο, ιδιαίτερα στη σημερινή οικονομική συγκυρία, ενώ και η επιλογή του ανοικτού συστήματος διοδίων (μετωπικά τοποθετημένα), αντί του κλειστού (διόδια στις εισόδους & εξόδους των αυτοκινητοδρόμων), μεγαλώνει το χρόνο κάλυψης της διαδρομής, ταλαιπωρεί οδηγούς και αυτοκίνητα και ρυπαίνει άσκοπα το περιβάλλον.



Πλέον αυτού, αναγκάζει πολλούς οδηγούς φορτηγών (εκεί να δείτε κόστος διοδίων), να χρησιμοποιούν τους παράδρομους, που δεν είναι δρόμοι ικανοί να αντέξουν βαριά κυκλοφορία, διαλύοντάς τους και θέτοντας σε κίνδυνο τους τοπικούς που συνήθως εξυπηρετούνται από το παράπλευρο δίκτυο.

Με λίγα λόγια, οι σύγχρονοι… Πιτυοκάμπτες, έχουν ονόματα σταθμών διοδίων, όπως Τραγάνα, Αγία Τριάδα, Μαυρομαντήλα, Μάλγαρα και βέβαια Μοσχοχώρι (ο Προκρούστης του 21ου αιώνα με αντίτιμο 4 ευρώ ανά διέλευση!), ενώ ο μυθικός Θησέας, έχει αντικατασταθεί από πολιτικούς ηγέτες, ικανούς για μόνο άθλους υπέρ συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων.

πηγη
 

Επισκέπτης
έχει ήδη πεί ναι σε όλα... και το 67 χρονών σύνταξη έρχεται τον Οκτώβρη... αύξηση ΦΠΑ, διατήρηση ΕΝΦΙΑ, διατήρηση φορολογικών κλιμάκων, διατήρηση τέλους επιτηδεύματος, όχι αφορολόγητο σε τι είπε όχι... άντε την ρήτρα μηδενικού ελλείματος που πιθανόν να αναβληθεί μέχρι το τέλος 2016...

τίποτε δεν άλλαξε... οι καθαρίστριες και η ΕΡΤ κονομήσανε... και κάτι παπαριές στην παιδεία που  τα έκανε μουνί (σαν και αυτά που γράφει ο Κουραδάκης στα ποιήματα του)...

κατσε περιμενε ειναι νωρις ακομα δεν εχεις δει τη συμφωνια
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
τα καλα της νδ του πρωθυπουργου με το playstation

Οι «μυθικοί εισπράκτορες» της Εθνικής Οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης

Τελικά η ιστορία είναι προφητική ή κάπως έτσι. Ταξιδεύοντας στην Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, δεν μπορείς να μην νοσταλγήσεις στους άθλους του Θησέα, ο οποίος κατά τη μυθολογία εξουδετέρωσε όλους τους εν θέματι «εισπράκτορες διοδίων» της αρχαιότητας.

Βέβαια η πραγματικότητα πάντα ξεπερνά και την πιο τρελή φαντασία, πόσο μάλλον και τους μύθους της αρχαιότητας. Στην περίπτωσή μας, ένα διήμερο ταξίδι από πρωτεύουσα στη συμπρωτεύουσα και πίσω, μας θύμισε τους μυθικούς «εισπράκτορες», μέσω των 12 - ναι δώδεκα, σωστά διαβάσατε - μετωπικών σταθμών διοδίων μέσα σε περίπου 510 χιλιόμετρα διαδρομής.





Μιας διαδρομής που έγινε στο τιμόνι ενός VW Golf 1.6 diesel, με απόδοση 105 ίππων, που χωρίς ιδιαιτέρες εκπτώσεις στην ταχύτητα, κατανάλωσε (πήγαινε έλα) 56 λίτρα πετρελαίου, ή για να το κάνουμε πιο κατανοητό, περίπου 70 ευρώ. Πραγματικά μια πολύ μικρή τιμή για μια άνετη, ασφαλή και σβέλτη μετακίνηση, που δείχνει πόσο έχουν προοδεύσει οι κινητήρες εσωτερικής καύσεως προς όφελος του καταναλωτή.

Οι εταιρίες βέβαια ενδιαφέρονται για το όφελος του καταναλωτή (με το αζημίωτο βέβαια), όμως το κράτος που ζούμε δείχνει να ενδιαφέρεται περισσότερο για το όφελος επιχειρηματικών και πολιτικών συμφερόντων.





Ένδειξη του παραπάνω ισχυρισμού, οι 12 μετωπικοί σταθμοί διοδίων, που στο αλέ ρετούρ γίνονται 24 και εκταμιεύουν από την τσέπη του χρήστη 61,40 ευρώ!

Τα χρήματα αυτά εισπράττονται από τους παραχωρησιούχους, δηλαδή τις εταιρίες που έχουν αναλάβει τη διαχείριση των αυτοκινητοδρόμων, μέσω ενός άρθρου που ψηφίστηκε από την Ελληνική Βουλή το 2007, από τα δυο μεγάλα κόμματα της εποχής εκείνης, επί υπουργίας του κ. Γ. Σουφλιά.





Κάνοντας μια απλή μαθηματική πράξη διαπιστώνεις πως η χρήση του δρόμου (που κατά το Σύνταγμα θεωρείται κοινωνικό αγαθό), κοστίζει στη συγκεκριμένη περίπτωση 0,06 ευρώ/χιλιόμετρο, ποσό απίστευτα μεγάλο αν το συγκρίνουμε με το 0,068 που ήταν στην περίπτωσή μας το κόστος καυσίμου/χιλιόμετρο.

Αν κάποιος δει αυτή τη χρέωση θα πιστέψει πως ο ασφαλτοτάπητας είναι κατασκευασμένος από πολύτιμα υλικά, ότι σε κάθε σημείο πάρκινγκ υπάρχουν τουαλέτες, σάουνες, υδρομασάζ και πρότυπες μονάδες ανάνηψης, ενώ φυσικά η κατάσταση της σήμανσης, του δρόμου και η εν γένει όψη του, είναι υπεράνω κριτικής.




Δυστυχώς σχεδόν ελάχιστα από τα παραπάνω διαπιστώσαμε και αυτά για μεμονωμένα τμήματα της διαδρομής.

- Τα περισσότερα πάρκινγκ δεν έχουν τουαλέτες και τηλέφωνα ανάγκης, ούτε καν σκουπιδοτενεκέδες.

- Σε πολλά σημεία γίνονται έργα που αφήνουν ελεύθερη μόνο μια λωρίδα κυκλοφορίας.

- Τα έργα στα «φονικά» Τέμπη συνεχίζονται χωρίς κανείς να ξέρει πότε ακριβώς τελειώνουν, ενώ την ίδια στιγμή το θράσος ξεπερνά τα όρια ανοχής με δυο σταθμούς διοδίων στα όρια του σύγχρονου γεφυριού της Άρτας.

- Τα χόρτα ξεχειλίζουν το διαχωριστικό διάζωμα και καλύπτουν σε πολλά σημεία τις προστατευτικές μπαριέρες και τα ανακλαστικά που οριοθετούν το δρόμο ειδικά σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας.

- Το συρματόπλεγμα που επιβεβαιώνει τον όρο κλειστός αυτοκινητόδρομος, σε μερικά σημεία έχει κοπεί, είτε από φθορά, είτε για να εξυπηρετηθούν… στάσεις λεωφορείων μέσα στον αυτοκινητόδρομο.

- Σε πολλά σημεία υπάρχουν διαφορικές καθιζήσεις (ζυμώματα της ασφάλτου) και κακότεχνες καλύψεις των αρμών διαστολής γεφυρών.





Θα μπορούσε κανείς να επισημάνει πολλά ακόμα, που στο σύνολό τους δεν συνάδουν με έτοιμο αυτοκινητόδρομο και τα ανταποδοτικά τέλη που πρέπει να πληρώνει ο χρήστης για τη συντήρησή του. Κι όμως. Εμείς εδώ στο Ελλαδιστάν, πληρώνουμε και μάλιστα ακριβά, για δρόμους εργοτάξια, όπως είναι η Κορίνθου – Πατρών, όπως ήταν μέχρι πρότινος η Κιάτου – Τριπόλεως και πολλά άλλα σημεία των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων.

Επίσημη δικαιολογία; Πληρώνουμε για να κατασκευαστούν οι δρόμοι και αφού κατασκευαστούν, θα πληρώνουμε για τη συντήρησή τους και για να πάρουν πίσω οι παραχωρησιούχοι τα χρήματα που επένδυσαν για την κατασκευή των δρόμων αυτών.





Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτή η λογική μου θυμίζει κάποιον που πληρώνει ένα εργολάβο για να του κτίσει το σπίτι και αφού ο εργολάβος το κτίσει, ζητάει από αυτόν που πλήρωσε το κόστος κατασκευής, ενοίκιο…

Βέβαια σε αναλύσεις τηλεπαραθύρων οι ισχυρισμοί κάποιων πολιτικών και συγκοινωνιολόγων, ισχυρίζεται ότι η κατασκευή γίνεται με χρήματα από διόδια, με ίδια κεφάλαια των παραχωρησιούχων και με δάνεια που παίρνουν οι τελευταίοι (εδώ ξεχνούν να μας πουν, με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου…).



Σε κάθε περίπτωση το κόστος διοδίων είναι αβάσταχτο, ιδιαίτερα στη σημερινή οικονομική συγκυρία, ενώ και η επιλογή του ανοικτού συστήματος διοδίων (μετωπικά τοποθετημένα), αντί του κλειστού (διόδια στις εισόδους & εξόδους των αυτοκινητοδρόμων), μεγαλώνει το χρόνο κάλυψης της διαδρομής, ταλαιπωρεί οδηγούς και αυτοκίνητα και ρυπαίνει άσκοπα το περιβάλλον.



Πλέον αυτού, αναγκάζει πολλούς οδηγούς φορτηγών (εκεί να δείτε κόστος διοδίων), να χρησιμοποιούν τους παράδρομους, που δεν είναι δρόμοι ικανοί να αντέξουν βαριά κυκλοφορία, διαλύοντάς τους και θέτοντας σε κίνδυνο τους τοπικούς που συνήθως εξυπηρετούνται από το παράπλευρο δίκτυο.

Με λίγα λόγια, οι σύγχρονοι… Πιτυοκάμπτες, έχουν ονόματα σταθμών διοδίων, όπως Τραγάνα, Αγία Τριάδα, Μαυρομαντήλα, Μάλγαρα και βέβαια Μοσχοχώρι (ο Προκρούστης του 21ου αιώνα με αντίτιμο 4 ευρώ ανά διέλευση!), ενώ ο μυθικός Θησέας, έχει αντικατασταθεί από πολιτικούς ηγέτες, ικανούς για μόνο άθλους υπέρ συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων.

πηγη

παίκτη μου για όποιον δεν γουστάρει διόδια υπάρχει και η παλιά εθνική οδός που είναι στο τζάμπα...

και αν του φαίνονται πολλά υπάρχει το τραίνο, το ΚΤΕΛ και το αεροπλάνο...

και σε όποιον γουστάρει...

αιντε γιατί πολύ ασχοληθήκαμε με τον κάθε κλαψομουνιαστή...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
κατσε περιμενε ειναι νωρις ακομα δεν εχεις δει τη συμφωνια

ποια συμφωνία ... όροι υπάρχουν που ήδη έχει αποδεχθεί ... δεν υπάρχει κανενός είδους συμφωνία... οριστική παράδοσις εγένετο..
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Εγω πιστευω πρέπει να δώσουν το δάνειο το τριτο πακετο διάσωσης αλλα θα πρέπει να χαλαρώσουν λιγο τους ορους να τους αφησουν ως έχουν ως τώρα. Να μην πέσει αλλο τσεκούρι και απλα να επιμυκηνθει ο χρονος αποπληρωμης των δανειων αργά και σταθερά και αλλη φορά εκεινοι που δινουν δάνεια να προσέχουν σε ποιους τα δινουν. Τωρα επιβάλλεται ελεγχος αλλα οταν ΠΑΛΙΑ περναμε δάνεια για να αυξησουμε το κράτος κανεις δεν εκανε ελεγχους απεξω τοτε γιατι δεν εκαναν? να πουνε εμεις θα σας δωσουμε αυτα τα χρηματα αλλα για αυτο το λογο αλλιως δεν τα δινουμε. Για αυτο σου λεω οτι ειναι θεμα διαπραγματευσης και οχι απλα παμε και υπογράφουμε οτι μας λένε αυτο δεν ειναι διαπραγματευση.

Βασικα δεν εκαναν γιατι και αυτοι τα βρισκανε καπως τοτε μεταξυ τους παρε κατι εσυ να παρω κατι αλλο εγω και να ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι για αυτο σου λεω μην βιάζεσαι να πορωθεις εναντιον του τσιπρα
Εφοσον ειναι πορωμενος με τον Σαμαρα ειναι φυσιολογικο να ειναι αντιστοιχα πορωμενος εναντιον του Τσιπρα. Δεν ειναι θεμα ιδεολογιας αλλα θεμα κομματικο.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Εννοουσε την κυβερνηση που τον καλουσαν να λαβει μέρος και ο ιδιος?

4 μηνες ειναι παρα πολλοι, το δειγμα γραφης δοθηκε.
Και μην τολμησει να πει κανενας οτι ειναι λιγος ο χρονος γιατι και στον Σαμαρα τοσο δωσατε, σανοφάγοι.
To 2.5 χρονια εγινε τωρα 4μηνο???????????????
 

zinentin

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουν 2011
Μηνύματα
525
Κριτικές
2
Like
51
Πόντοι
6
Μεγαλη η κοντρα της ΝΔ για της λεπτομεριες στα μετρα οπως πχ για τον φπα η τον ενφια η το ασφαλιστικο κτλ κτλ,

Επικαλουνται μαλιστα οτι το mail χαρδουβελη ηταν τιποτα εμπρος στα μετρα που ερχονται ...... :hi:

Τελικα αυτη η παρεα του Σαμαρα,νομιζω οτι δινει μεγαλη μαχη να ξεπεραση την παλια εκεινη παρεα του Σημιτη!!!!
Σε επιπεδο καταστροφης παντα....ενοειται .......βεβαιως βεβαιως..... :grin:

 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Μεγαλη η κοντρα της ΝΔ για της λεπτομεριες στα μετρα οπως πχ για τον φπα η τον ενφια η το ασφαλιστικο κτλ κτλ,

Επικαλουνται μαλιστα οτι το mail χαρδουβελη ηταν τιποτα εμπρος στα μετρα που ερχονται ...... :hi:

Τελικα αυτη η παρεα του Σαμαρα,νομιζω οτι δινει μεγαλη μαχη να ξεπεραση την παλια εκεινη παρεα του Σημιτη!!!!
Σε επιπεδο καταστροφης παντα....ενοειται .......βεβαιως βεβαιως..... :grin:
Eικασιες και θεωριες. Η Βουλτεψη ελεγε δεν θα εχουμε κωλοχαρτο. Ο Αδωνις θα παρει καταθεσεις και θα φυγει απο την χωρα. Χθες η Ντορα (Υποψηφια Προεδος ΝΔ) λεει πως απο Δευτερα δεν θα εχουν ανοιχτα τα ΑΤΜ. Τα 2 δεν εγιναν....εαν δεν γινει και το 3ο μετα με τι μουτρα θα μιλαει??????? Η Απαντηση γνωστη. ΜΕ την ιδια σκατοφατσα που μιλανε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ αφου κατεστρεψαν την χωρα
 

rouKoun13

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2010
Μηνύματα
3.558
Κριτικές
2
Like
62
Πόντοι
16
CGCCiogWAAAzKyt.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom