jhonny64
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 31 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 67.511
- Like
- 2.738
- Πόντοι
- 1.306
Σε ξαναρωταω σε προεκλογικη περιοδο η χωρα και το κρατος δεν λειτουργει?
ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
αλλα μετα της εκλογες επαψε να λειτουργει
ενταξ αποκαμμενε;
Σε ξαναρωταω σε προεκλογικη περιοδο η χωρα και το κρατος δεν λειτουργει?
Μαλλον ο Τσιπρας του 2015 ανακαλυψε οτι ειναι καλο.
Ο Μπενυ, ο εγκληματιας ολων των συνταγματικων εκτροπων την τελευταια δεκαετια, κανει μαθηματα συνταγματικοτητας και κανονισμων στη ζωη
Τυπε μην ερεθιζεις τον φιλο τραμου! Ετσι και αρχισει να ποσταρει θα αδειασει το θρεντ!
Τι εγινε βρε παιδες, τι λεει ο Αλεξης για τις διαπραγματευσεις? Τους επιβαλαμε το προγραμμα της Θασσαλονικης η οχι ακομα?
δε νομιζω να κλεισει ματι αποξε ο τσιπρακος απο την αγωνια και το φοβο αυτου που ερχεται
ναι ... και του πουλιού το γάλα θα τρώει τώρα ο leftins...
Στο Taxisnet τα ειδοποιητήρια για το ΕΕΤΑ του 2013
τρεξτε να πληρωσετε
ναι ντε το χαρατσι που λεγαν οι επαναστατες
απο την μυγα ξυγκι θελουν να βγαλουν τα τομαρια
πρωτη φορα αριστερα
Ας μην ξεχνιόμαστε, το "χαράτσι" ήταν το μόνο μέτρο που σκέφτηκε
ο κ. Βενιζέλος για να μαζέψει χρήματα.
Όταν έβρεχε μεταρυθμίσεις, αυτοί κράταγαν ομπρέλα.
40 Χρόνια ΝΔ-ΠΑΣΟΚ αυτοί ξέρουν.
χασοδικη την γαμας την ροουζ τελικα η μονο σαιμπερ;
Επιβεβαιώνεται και επισήμως η πρόθεση του υπουργείου Υποδομών να «σαλαμοποιήσει» τον οδικό άξονα Πάτρας - Πύργου. Σύμφωνα με έγγραφο που κατατέθηκε στη Βουλή, ύστερα από επερώτηση βουλευτή, το υπουργείο εξετάζει τη δυνατότητα να δημοπρατηθεί το έργο ανά τμήματα προς αύξηση του ανταγωνισμού και της απασχόλησης. Το ζητούμενο βέβαια είναι πόση καθυστέρηση θα επιφέρει αυτό στο έργο, αν θα γίνει δεκτό από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και, τελικά, αν θα είναι προς το συμφέρον του Δημοσίου.
Η πρώτη επίσημη τοποθέτηση του υπουργείου για το ενδεχόμενο «σαλαμοποίησης» του έργου έρχεται ως απάντηση στην επερώτηση του βουλευτή Ν. Νικολόπουλου για το έργο. «Σας πληροφορούμε ότι από την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών εξετάζεται η περίπτωση, με σκοπό την αύξηση του ανταγωνισμού μεταξύ των εργοληπτικών εταιρειών και της απασχόλησης, να δημοπρατηθεί ανά τμήματα προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους επιμέρους διαγωνισμούς να συμμετέχουν και εργοληπτικές επιχειρήσεις μικρότερης (6ης) τάξης και τελικά η ανάθεσή τους να γίνει σε περισσότερους αναδόχους», αναφέρεται.
Οπως διευκρινίζεται, η «σαλαμοποίηση» θα γίνει «με βάση σχετική μελέτη δημοπράτησης η οποία θα καθορίσει την πλέον κατάλληλη διακριτοποίηση του φυσικού και τεχνικού αντικειμένου από τεχνική θεώρηση αλλά και διαχειριστικώς συμβασιοποιήσιμη δυνατότητα». Το οδικό τμήμα Πάτρας- Πύργου έχει μήκος 75 χλμ., είναι κατασκευασμένο κατά 20% (στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού) και ο προϋπολογισμός του είχε προ μηνών αναθεωρηθεί, ανεβαίνοντας στα 443 εκατ. ευρώ. Το έργο είναι υπό ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ.
τα λαμόγια δεν χάνουνε λεπτό… σαλαμοποιούνε το έργο έτσι ώστε να βολέψουνε δικά τους παιδιά (να πάρουν όλοι) και φυσικά να μεγιστοποιηθεί η μίζα…. στα παπάρια τους αν έτσι το έργο θα κοστίσει τα διπλά, θα κάνει τριπλό χρόνο να κατασκευαστεί και αν το τελικό αποτέλεσμα είναι σκουπίδια…
την κονόμα μας να κάνουμε και δεν πάει στο διάολο το κράτος…
ελπίζω μόνον να μην το αποδεχτεί η ΕΕ και αν επιμείνουν να το αποεντάξει από το ΕΣΠΑ έτσι ώστε να μην γίνει ο δρόμος τελικά… γιατί φυσικά εθνικοί πόροι δεν υπάρχουν...
Εκπληκτικος ο σκιτσος!
τα τσεπώσαμε και σήμερα