Κώστας Λαδάκης
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 24.114
- Κριτικές
- 7
- Like
- 10.110
- Πόντοι
- 1.686
Η σημερινή ΝΔ , ΔΕΝ έχει σχέση με τη ΝΔ του ιδρυτή της Καραμανλή
Οι ολιγάρχες που είναι τα αφεντικά της σήμερα, είναι ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟΙ
ολιγάρχες, δεν είναι οι παραγωγικοί πλούσιοι,
αλλά τα ΠΑΡΑΣΙΤΑ με τη νοοτροπία " πάρε τα λεφτά και τρέχα ' !
Τα Τέμπη αποκάλυψαν με τραγικό, δυστυχώς, τρόπο, όλα αυτά που, η κυβέρνηση που εκπροσωπεί και υποστηρίζει την παρασιτική ολιγαρχία του πλούτου, προσπάθησε να κρύψει τόσον καιρό.
Ό,τι έκρυψαν επιμελώς στην πανδημία πίσω από την προπαγάνδα και τις λίστες Πέτσα, την πολιτική της απαξίωσης δηλαδή της δημόσιας υγείας με σκοπό την ιδιωτικοποίησή της, αποκαλύφθηκε τώρα, σε όλο της το μεγαλείο, στα Τέμπη.
Η ίδια πολιτική που στην πανδημία υποστήριζε ότι ο πρωθυπουργός δεν γνώριζε, δήθεν, την επιστημονική αλήθεια για τον σωτήριο ρόλο των ΜΕΘ, η επένδυση στις οποίες χαρακτηρίζονταν από υπουργούς σαν πεταμένα λεφτά, αποκαλύφθηκε με τραγικό τρόπο στο σιδηροδρομικό δυστύχημα.
Και επιπλέον, ό,τι απέκρυψαν επιμελώς πίσω από την επικοινωνιακή καταιγίδα των πληρωμένων με δημόσιο χρήμα ΜΜΕ για την ακρίβεια και την ενεργειακή κρίση, βγήκε στην επιφάνεια με ένα τραγικό πολύνεκρο δυστύχημα.
Η ίδια ευνοιοκρατική υπέρ μιας επιχειρηματικής ελίτ πολιτική, που με πρόσχημα την «αυτορρύθμιση των ενεργειακών αγορών» και με επικοινωνιακό εφεύρημα την «εισαγόμενη κρίση», μετέφερε πλούτο σε μια μικρή ολιγαρχία ενεργειακών επιχειρήσεων που κερδοσκοπεί σε βάρος των πολιτών, αποκομίζοντας υπερκέρδη δισεκατομμυρίων ευρώ, αποκαλύφθηκε στα Τέμπη.
Όπως απαξίωσαν τη δημόσια υγεία για να την ιδιωτικοποιήσουν και όπως κατήργησαν τους δημόσιους ελέγχους στην ενεργειακή αγορά και ιδιωτικοποίησαν τη ΔΕΗ για να χαρίσουν δισεκατομμύρια σε ιδιώτες, έτσι ακριβώς απαξίωσαν τις δημόσιες σιδηροδρομικές υποδομές και τους εξοπλισμούς ασφαλείας και αποδυνάμωσαν τους δημόσιους οργανισμούς από το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό με σκοπό, όπως κατ’ επανάληψη δήλωσαν, την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρομικών υποδομών και υπηρεσιών.
Γι΄αυτό χάρισαν 600 εκατομμύρια ευρώ στους ιδιώτες της Hellenic Train, έναντι της απαλλαγής του δημοσίου από την υποχρέωσή του να παραδώσει ένα σύστημα ασφαλείας που παρέλαβε ολοκληρωμένο από την προηγούμενη κυβέρνηση κατά 72,4%. Και το οποίο, αν λειτουργούσε, θα απέτρεπε το τραγικό δυστύχημα.
Και το χειρότερο όλων είναι ότι, όσο καθυστερούσαν τη λειτουργία του ETCS, του ευρωπαϊκού συστήματος ασφάλειας, δεν αποκαθιστούσαν, έναντι του ελάχιστου ποσού των 10.000 ευρώ, ούτε το σύστημα τηλεδιοίκησης που λειτουργούσε μέχρι το 2019 στη Λάρισα.
Με αποτέλεσμα να γελοιοποιηθούν μπροστά στα μάτια του κόσμου, βαφτίζοντας το τοπικό χειριστήριο που παρακολουθεί τα τρένα 7 χιλιόμετρα πριν και μετά το σταθμό, σε σύστημα τηλεδιοίκησης. Που αν λειτουργούσε, θα παρακολουθούσε τα τρένα σε απόσταση 170 χιλιομέτρων και γι’ αυτό και θα απέτρεπε το δυστύχημα.
Όσο απίστευτη ακούγεται, στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, μετωπική σύγκρουση σε διπλή σιδηροδρομική γραμμή, επειδή δεν είχαν αποκαταστήσει ούτε το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης των τρένων, ούτε όμως είχαν εφαρμόσει και το καινούργιο, άλλο τόσο απίστευτο είναι η Ελλάδα να κατατάσσεται πρώτη σε θανάτους ανά πληθυσμό από την πανδημία στην Ευρώπη, επειδή δεν επένδυσε σε επιπλέον ΜΕΘ που θα έσωζαν ζωές.
Και όσο απίστευτο ακούγεται να ρίχνουν την ευθύνη σε έναν άπειρο, ανεκπαίδευτο και ακατάλληλο σταθμάρχη που οι ίδιοι τοποθέτησαν κατά παράβαση των κανονισμών περί ορίου ηλικίας, τους οποίους άλλαξαν ειδικά δι’ αυτόν, άλλο τόσο απίστευτο ακούγεται η Ελλάδα να είναι η φτωχότερη και ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη, επειδή δεν προσπάθησε να ελέγξει την αισχροκέρδεια στις αγορές και να περιορίσει την ακρίβεια.
Οι ολιγάρχες που είναι τα αφεντικά της σήμερα, είναι ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟΙ
ολιγάρχες, δεν είναι οι παραγωγικοί πλούσιοι,
αλλά τα ΠΑΡΑΣΙΤΑ με τη νοοτροπία " πάρε τα λεφτά και τρέχα ' !
Η παρασιτική ολιγαρχία, τα παλιά πολιτικά τζάκια και ο αγώνας της Ελλάδας για ζωή
Τα Τέμπη αποκάλυψαν με τραγικό, δυστυχώς, τρόπο, όλα αυτά που, η κυβέρνηση που εκπροσωπεί και υποστηρίζει την παρασιτική ολιγαρχία του πλούτου, προσπάθησε να κρύψει τόσον καιρό.Ό,τι έκρυψαν επιμελώς ...
tvxs.gr
Τα Τέμπη αποκάλυψαν με τραγικό, δυστυχώς, τρόπο, όλα αυτά που, η κυβέρνηση που εκπροσωπεί και υποστηρίζει την παρασιτική ολιγαρχία του πλούτου, προσπάθησε να κρύψει τόσον καιρό.
Ό,τι έκρυψαν επιμελώς στην πανδημία πίσω από την προπαγάνδα και τις λίστες Πέτσα, την πολιτική της απαξίωσης δηλαδή της δημόσιας υγείας με σκοπό την ιδιωτικοποίησή της, αποκαλύφθηκε τώρα, σε όλο της το μεγαλείο, στα Τέμπη.
Η ίδια πολιτική που στην πανδημία υποστήριζε ότι ο πρωθυπουργός δεν γνώριζε, δήθεν, την επιστημονική αλήθεια για τον σωτήριο ρόλο των ΜΕΘ, η επένδυση στις οποίες χαρακτηρίζονταν από υπουργούς σαν πεταμένα λεφτά, αποκαλύφθηκε με τραγικό τρόπο στο σιδηροδρομικό δυστύχημα.
Και επιπλέον, ό,τι απέκρυψαν επιμελώς πίσω από την επικοινωνιακή καταιγίδα των πληρωμένων με δημόσιο χρήμα ΜΜΕ για την ακρίβεια και την ενεργειακή κρίση, βγήκε στην επιφάνεια με ένα τραγικό πολύνεκρο δυστύχημα.
Η ίδια ευνοιοκρατική υπέρ μιας επιχειρηματικής ελίτ πολιτική, που με πρόσχημα την «αυτορρύθμιση των ενεργειακών αγορών» και με επικοινωνιακό εφεύρημα την «εισαγόμενη κρίση», μετέφερε πλούτο σε μια μικρή ολιγαρχία ενεργειακών επιχειρήσεων που κερδοσκοπεί σε βάρος των πολιτών, αποκομίζοντας υπερκέρδη δισεκατομμυρίων ευρώ, αποκαλύφθηκε στα Τέμπη.
Όπως απαξίωσαν τη δημόσια υγεία για να την ιδιωτικοποιήσουν και όπως κατήργησαν τους δημόσιους ελέγχους στην ενεργειακή αγορά και ιδιωτικοποίησαν τη ΔΕΗ για να χαρίσουν δισεκατομμύρια σε ιδιώτες, έτσι ακριβώς απαξίωσαν τις δημόσιες σιδηροδρομικές υποδομές και τους εξοπλισμούς ασφαλείας και αποδυνάμωσαν τους δημόσιους οργανισμούς από το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό με σκοπό, όπως κατ’ επανάληψη δήλωσαν, την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρομικών υποδομών και υπηρεσιών.
Γι΄αυτό χάρισαν 600 εκατομμύρια ευρώ στους ιδιώτες της Hellenic Train, έναντι της απαλλαγής του δημοσίου από την υποχρέωσή του να παραδώσει ένα σύστημα ασφαλείας που παρέλαβε ολοκληρωμένο από την προηγούμενη κυβέρνηση κατά 72,4%. Και το οποίο, αν λειτουργούσε, θα απέτρεπε το τραγικό δυστύχημα.
Και το χειρότερο όλων είναι ότι, όσο καθυστερούσαν τη λειτουργία του ETCS, του ευρωπαϊκού συστήματος ασφάλειας, δεν αποκαθιστούσαν, έναντι του ελάχιστου ποσού των 10.000 ευρώ, ούτε το σύστημα τηλεδιοίκησης που λειτουργούσε μέχρι το 2019 στη Λάρισα.
Με αποτέλεσμα να γελοιοποιηθούν μπροστά στα μάτια του κόσμου, βαφτίζοντας το τοπικό χειριστήριο που παρακολουθεί τα τρένα 7 χιλιόμετρα πριν και μετά το σταθμό, σε σύστημα τηλεδιοίκησης. Που αν λειτουργούσε, θα παρακολουθούσε τα τρένα σε απόσταση 170 χιλιομέτρων και γι’ αυτό και θα απέτρεπε το δυστύχημα.
Όσο απίστευτη ακούγεται, στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, μετωπική σύγκρουση σε διπλή σιδηροδρομική γραμμή, επειδή δεν είχαν αποκαταστήσει ούτε το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης των τρένων, ούτε όμως είχαν εφαρμόσει και το καινούργιο, άλλο τόσο απίστευτο είναι η Ελλάδα να κατατάσσεται πρώτη σε θανάτους ανά πληθυσμό από την πανδημία στην Ευρώπη, επειδή δεν επένδυσε σε επιπλέον ΜΕΘ που θα έσωζαν ζωές.
Και όσο απίστευτο ακούγεται να ρίχνουν την ευθύνη σε έναν άπειρο, ανεκπαίδευτο και ακατάλληλο σταθμάρχη που οι ίδιοι τοποθέτησαν κατά παράβαση των κανονισμών περί ορίου ηλικίας, τους οποίους άλλαξαν ειδικά δι’ αυτόν, άλλο τόσο απίστευτο ακούγεται η Ελλάδα να είναι η φτωχότερη και ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη, επειδή δεν προσπάθησε να ελέγξει την αισχροκέρδεια στις αγορές και να περιορίσει την ακρίβεια.