Νέα

Πολιτικές Εξελίξεις

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 308K
  • Εμφανίσεις 6M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιό κόμμα θα ψηφίζατε αν προκηρύσσονταν ΣΗΜΕΡΑ εκλογές (Οκτώβριος 2020)?

  • ΣΥΡΙΖΑ

    Ψήφοι: 244 14,0%
  • ΝΔ

    Ψήφοι: 464 26,6%
  • ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

    Ψήφοι: 269 15,4%
  • ΠΟΤΑΜΙ

    Ψήφοι: 15 0,9%
  • ΚΚΕ

    Ψήφοι: 67 3,8%
  • ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ

    Ψήφοι: 42 2,4%
  • ΑΝΕΛ

    Ψήφοι: 6 0,3%
  • ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ

    Ψήφοι: 52 3,0%
  • ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

    Ψήφοι: 14 0,8%
  • ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    Ψήφοι: 29 1,7%
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ

    Ψήφοι: 82 4,7%
  • ΚΚΕ (μλ) - ΜΛ ΚΚΕ

    Ψήφοι: 16 0,9%
  • Αυτό το νέο της ΖΩΗΣ

    Ψήφοι: 35 2,0%
  • ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ που δεν υπάρχει εδώ

    Ψήφοι: 159 9,1%
  • Είμαι ακόμα ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ

    Ψήφοι: 130 7,4%
  • ΛΕΥΚΟ-ΑΚΥΡΟ

    Ψήφοι: 122 7,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.746

fylobios30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2012
Μηνύματα
11.051
Κριτικές
2
Like
2.207
Πόντοι
606
Ρε και το πιο μάχιμο κομμάντο να ήταν, τάμα το έχω κάνει επιτέλους να ΜΗΝ έχει άποψη για κάτι και να μην τη θεωρεί και απόλυτα σωστή, αδιαπραγμάτευτα.


Λυπάμαι τις παρέες του, τι τραβάνε. (Αν έχει)
Ρε ζώον .... με έχεις δει ποτέ να γράφω για αθλητικά ;;;
Για μπάσκετ ;;;;
Για μοτοσυκλέτες ;;;;
Για ... εικαστικές τέχνες ;;;;;;
Για σκάφη ;;;;;;;;;
Για σκι ;;;;;;;
Για ... μαγειρική ;;;;;
Δεν ξέρω τίποτε από τα παραπάνω !


Από σκοποβολή με κυνηγετικά σε πήλινο ξέρω ....

Στο νομό χανίων, υπάρχει ένας άνθρωπος , που έχει ασχοληθεί για πλάκα 25 χρόνια , με όλα τα είδη σκοποβολής ,
έχει πάρει πιθανόν 3ψηφιο αριθμό μεταλίων και έχει ξοδέψει σίγουρα άπειρα λεφτά , θεωρώ σε σημερινές αξίες πάνω από 1-1.5 μύριο .... και έχει σχέση με επιχείρηση στην οποία αναφέρθηκες .....


αλλά δεν έχεις ιδέα. Δεν ξέρεις ποιός είναι. Μυρωδιάς είσαι . Σώγαμπρος. Σε χαλάνε όσοι ξέρουν κάποια πράγματα. Επειδή είσαι κομπλεξάρας.
Το ότι είσαι βλάξ , φαίνεται από το αυτοκίνητο για το οποίο πούλαγες μούρη , το χόντα του κώλου ...
μια μαλακία και μισή ..........
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
3 μηνες φυλακα είναι πολύ ρε καπιταλα,τι εγινε τοσο αμπαλος ησουν.
εγω 9 μηνες θητεια στα τεθωρακισμένα και ουτε 1 μερα φυλακα δεν εφαγα.
στη βολη ημουν ο τριτος καλυτερου της υλης μου(λοχου) θα μπορουσα να σε πυροβολησω στην κωλοτρυπιδα από τα 300 μετρα.
Από το ένα τέρμα του γηπέδου στο άλλο είναι 100 μέτρα. Μπαίνει γκολ και περιμένεις να το δεις το βράδυ στο ριπλέι για να έχεις ξεκάθαρη εικόνα. Στα 300 μέτρα ούτε κωλοτρυπίδα ελέφαντα δεν ξεχωρίζεις.
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.834
Like
1.514
Πόντοι
266
δεν ειχε κοσμο το φετινο καρναβαλι,η διασπορα εγινε από τους ταξιδιώτες από το ισραηλ,ηδη εχουν κολλησει αλλους 10 συγγενείς τους και θα φανει σε καμια βδομαδα αν η διασπορα εγινε στην κοινωνια.
σημερα βρεθηκαν θυματα που δεν ειχαν κολλησει από γνωστους αρρωστους
πως ξερεις ότι αναμεσα σε αυτους που καρναβαλιζοσαστε δεν υπηρχαν ασυμπτωματικοι αρρωστοι που κολλησαν και αλλους λογω της μεγαλειωδης αντίστασης σας στο αυτονοητο
μην το κανετε γιατι μπορει αθελα σας να διασπειρετε την αρρωστια
στην αχαια όλα τα σχολεια εκλεισαν που οι πιτσιρικάδες δυσκολα κολλανε αλλα στο καρναβαλι εσυ και καποιοι αλλοι θελατε να αντισταθείτε και δεν κανετε το αυτονοητο
δεν εισαι ο μονος
και ο δήμαρχος πυργου κατηγγειλε αρωστους που αψηφουν την απαγορευση να βγουν από το σπιτι τους
και στην βορεια ιταλια όταν υπηρχε φημη ότι θα επιβληθει καραντινα απειροι μεταξυ των οποιων πολλοι αρρωστοι, πηραν το τρενο προς το νοτο
αληθεια αν χτυπα ξυλο εσυ αρρωστήσεις θα θελεις βεβαια το εσυ να σε περιθαλψει ετσι;
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Από το ένα τέρμα του γηπέδου στο άλλο είναι 100 μέτρα. Μπαίνει γκολ και περιμένεις να το δεις το βράδυ στο ριπλέι για να έχεις ξεκάθαρη εικόνα. Στα 300 μέτρα ούτε κωλοτρυπίδα ελέφαντα δεν ξεχωρίζεις.
Ότι υπερβάλει ΟΚ.
Αλλά μάλλον δεν έχεις κάνει βολές.
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Ότι υπερβάλει ΟΚ.
Αλλά μάλλον δεν έχεις κάνει βολές.
Ακριβώς επειδή έχω κάνει δε μπορώ να ακούω κουταμάρες.
Κι επειδή ασχολούμαι με πρακτική σκοποβολή, κωλοτρυπίδα στα 300 μέτρα δε σημαδεύουμε. Εκτος αν στα ΤΘ τα G3 που χρησιμοποιούν στη βασική εκπαίδευση έχουν διόπτρες και spotter.
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Ακριβώς επειδή έχω κάνει δε μπορώ να ακούω κουταμάρες.
Κι επειδή ασχολούμαι με πρακτική σκοποβολή, κωλοτρυπίδα στα 300 μέτρα δε σημαδεύουμε. Εκτος αν στα ΤΘ τα G3 που χρησιμοποιούν στη βασική εκπαίδευση έχουν διόπτρες και spotter.
Τι να σου πω, στη βασική οι βολές ήταν 100, 200 και  400 μέτρα και όντως φαινόταν πολύ δύσκολο με την πρώτη ματιά να διακρίνεις το στόχο αλλά με αρκετή συγκέντρωση κατάφερνες να τον πετύχεις ικονοποιητικά.
 

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
823
Πόντοι
146
Ακριβώς επειδή έχω κάνει δε μπορώ να ακούω κουταμάρες.
Κι επειδή ασχολούμαι με πρακτική σκοποβολή, κωλοτρυπίδα στα 300 μέτρα δε σημαδεύουμε. Εκτος αν στα ΤΘ τα G3 που χρησιμοποιούν στη βασική εκπαίδευση έχουν διόπτρες και spotter.

Εαν εχεις την εκπαιδευση, την εμπειρια και το εργαλειο στο παρακατω βιντεο, πετυχαινεις το στοχο απο τα 300+ μετρα.

 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Χωρίς το παραπάνω ένας πετύχενε καλή επίδοση στα 400 και τον προτείνανε για ελεύθερο σκοπευτή.
Κάποιοι έχουν το χάρισμα να έχουν οπτική οξυτητα πάνω από 10/10
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Τι να σου πω, στη βασική οι βολές ήταν 100, 200 και  400 μέτρα και όντως φαινόταν πολύ δύσκολο με την πρώτη ματιά να διακρίνεις το στόχο αλλά με αρκετή συγκέντρωση κατάφερνες να τον πετύχεις ικονοποιητικά.
Το να πετύχεις ένα στοχο προσομοίωση ανθρώπου, με τις ανάλογες διαστάσεις, να δεχτώ ότι πιθανώς να το καταφέρεις. Αλλά δε μιλάμε γιαυτό.

Εαν εχεις την εκπαιδευση, την εμπειρια και το εργαλειο στο παρακατω βιντεο, πετυχαινεις το στοχο απο τα 300+ μετρα.

Τι όπλο να έχει ένας οπλίτης ΤΘ στη βασική;
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Το να πετύχεις ένα στοχο προσομοίωση ανθρώπου, με τις ανάλογες διαστάσεις, να δεχτώ ότι πιθανώς να το καταφέρεις. Αλλά δε μιλάμε γιαυτό.
Παραδέχτηκα ότι ο άλλος υπερβάλλει.
Απ'την άλλη δεν μιλάμε απλά να πετύχεις το στόχο γενικά, αλλά στους εσωτερικούς του κύκλους.
Μη ξεχνάμε ότι η σκόπευση γίνεται ξάπλα με το όπλο να στηρίζεται στον δίποδα.
Προφανώς στην πρακτική σκοποβολή δεν έχουν νόημα τέτοιες αποστάσεις και φαντάζομαι το όπλο το κρατάς μονο με τα χέρια σου που δυσκολεύει αφάνταστα σε σχέση με την "προβλεπόμενη" στάση.
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Παραδέχτηκα ότι ο άλλος υπερβάλλει.
Απ'την άλλη δεν μιλάμε απλά να πετύχεις το στόχο γενικά, αλλά στους εσωτερικούς του κύκλους.
Μη ξεχνάμε ότι η σκόπευση γίνεται ξάπλα με το όπλο να στηρίζεται στον δίποδα.
Προφανώς στην πρακτική σκοποβολή δεν έχουν νόημα τέτοιες αποστάσεις και φαντάζομαι το όπλο το κρατάς μονο με τα χέρια σου που δυσκολεύει αφάνταστα σε σχέση με την "προβλεπόμενη" στάση.
Στην πρακτική τρέχεις σε στίβο και ρίχνεις. Με ότι όπλο συμμετέχεις. Μετράει και χρόνος οπότε είναι τελείως άλλο πράγμα.
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Tσέκαρε IPSC videos στο Youtube. Έχει πολλούς καμμένους που ασχολούνται με το σπορ. Αλλά κλάιν.... αν σου αρέσει τους μαλάκες τους παραβλέπεις.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.773
Like
23.970
Πόντοι
5.506
Επειδή είσαι κομπλεξάρας.

το χόντα του κώλου ...
μια μαλακία και μισή ..........

https://[URL unfurl="true"]www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2016/01/Alepou-kai-stafylia_mesa.gif[/img[/URL]]


:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Για να μην ασχολούμαστε με τα κακάκια του κάθε άγνωστου πατριώτη, αντιγράφω ένα άρθρο από την επίσημη ιστοσελίδα της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων που αφορά και προαναγγέλλει πολιτικές εξελίξεις.

5 λεπτάκια θα σας πάρει, κάντε ένα διάλειμμα απ' τη σκοποβολή και το χέσιμο και ρίξτε μια ανάγνωση.

~ ~

[tt]Ασφυκτικοί περιορισμοί και για το δικαίωμα της συνάθροισης.[/tt]

Μία πρώτη προσέγγιση του υπό διαβούλευση Σχεδίου Νόμου.

Χριστόφορου Σεβαστίδη, ΔΝ- Εφέτη,
Προέδρου της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων

Ιωάννας Ξυλιά, Προέδρου Πρωτοδικών

Η συνταγή είναι παλιά. Όταν το Κράτος θέλει να ενταφιάσει ένα συνταγματικό δικαίωμα δεν το κάνει ευθέως αφενός διότι εμποδίζεται από την δυσκίνητη διαδικασία της συνταγματικής αναθεώρησης, αφετέρου διότι προκαλεί ανεξέλεγκτες κοινωνικές αντιδράσεις. Έχει όμως άλλα όπλα περισσότερο αποτελεσματικά. Εκδίδει εκτελεστικούς νόμους του Συντάγματος, οι οποίοι περιορίζουν τόσο ασφυκτικά μια συνταγματική διάταξη ώστε απομένει το κουφάρι της αποστεωμένο και κενό από κάθε ουσία. Κατά μία περίεργη σύμπτωση τα συνταγματικά δικαιώματα, που μπαίνουν στην μέγγενη των εκτελεστικών νόμων είναι τα δικαιώματα συλλογικής δράσης. Είναι πλέον γνωστό ότι οι νόμοι που ρυθμίζουν την άσκηση του συνταγματικού δικαιώματος στην απεργία (άρθρο 23 παρ. 2 Σ) οδήγησαν στην σταδιακή απονέκρωσή του αφού το 90% των απεργιών κρίνονται παράνομες ή καταχρηστικές (βλ. Χρ. Σεβαστίδη, το δικαίωμα απεργίας και ο δικαστικός έλεγχος της άσκησής του, έκδ. 2015, σελ. 9 επ). Χαριστική βολή το άρθρο 211 του ν. 4512/2018, τις αρνητικές συνέπειες του οποίου έγκαιρα επισημάναμε.

Στις 25 Φεβρουαρίου 2020 τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για τις «δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις». Κατά την αιτιολογική έκθεση έρχεται να καλύψει «ένα αναμφίβολα υπαρκτό κενό στην προστασία των δικαιωμάτων του ανθρώπου». Προφανώς όχι των ανθρώπων που συμμετέχουν στις συναθροίσεις. Πριν την κατάθεση του σχεδίου νόμου είχε δημιουργηθεί το κατάλληλο έδαφος για την στήριξή του από την κοινή γνώμη, που «αγανακτεί» όταν λίγες δεκάδες άτομα αποκλείουν το κέντρο μεγάλων πόλεων και εμποδίζουν την κοινωνικοοικονομική ζωή. Όμοια αγανάκτηση και όταν οι απεργοί δυσκολεύουν την καθημερινότητα των συμπολιτών τους. Ο κοινωνικός αυτοματισμός στο απόγειό του! Πέρα από το γεγονός ότι αποδέκτης του δικαιώματος είναι η κρατική εξουσία, γίνεται αυτονόητα δεκτό ότι [tt]οι τρίτοι υποχρεούνται να ανεχθούν την παροδική κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκαλείται. Στην πραγματικότητα η ενόχληση, σε ορισμένο μέτρο, του γενικού πληθυσμού εντάσσεται στην ίδια τη ratio της συνάθροισης, προκειμένου να γίνει αισθητή η ύπαρξη ενός κοινωνικού, πολιτικού θέματος που απασχολεί τους συναθροισμένους[/tt] (Κ. Χρυσόγονος, Ατομικά και Κοινωνικά Δικαιώματα, γ’ έκδ. σελ. 485 επ). Θα ήταν περιττό ωστόσο να υπενθυμίσουμε και άλλη μία αδυναμία του επιχειρήματος των «αγανακτισμένων» αφού η παράγραφος 2 του ΠΔ 120/2013 (Διάταγμα Δένδια) έχει ρητή πρόβλεψη για τέτοιες περιπτώσεις «Οι συναθροίσεις διεξάγονται κατά τρόπο που δεν διαταράσσεται παρά στο μέτρο του απολύτως αναγκαίου η οδική κυκλοφορία και η κοινωνικοοικονομική ζωή της πόλης. Σε πόλεις με πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων δεν επιτρέπεται η κατάληψη ολόκληρου του οδοστρώματος και η πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων από ιδιαίτερα μικρές, σε σχέση με τη σημασία της συγκεκριμένης οδού για την εξυπηρέτηση της οδικής κυκλοφορίας και της κοινωνικοοικονομικής ζωής της πόλης, συναθροίσεις…». Τότε λοιπόν ποια είναι η πραγματική αιτία κατάθεσης του σχεδίου νόμου;

Το άρθρο 11 του Συντάγματος προβλέπει [tt]το αρχαιότερο δικαίωμα συλλογικής δράσης στο ελληνικό συνταγματικό δίκαιο, το δικαίωμα της συνάθροισης, του οποίου η άσκηση ορθά μεταφράζεται σε δημόσια συμμετοχή στις διαδικασίες σχηματισμού πολιτικής βούλησης της εξουσίας [/tt](Κ. Χρυσόγονος, ανωτ, σελ. 480). Από την εποχή της δικτατορίας ισχύει το ν.δ. 794/1971 ενώ καμία κυβέρνηση της μεταπολίτευσης δεν έφερε προς ψήφιση εκτελεστικό νόμο, αφήνοντας διευρυμένα τα όρια του δικαιώματος. [tt]Το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου αποπειράται μετά από 45 χρόνια δημοκρατίας να προβεί σε ρυθμίσεις- περιορισμούς, εισάγοντας αμφίβολης συνταγματικότητας νεωτερισμούς.[/tt]

Το Σύνταγμα προβλέπει την απαγόρευση των υπαίθριων συναθροίσεων με αιτιολογημένη απόφαση της αστυνομικής αρχής, σε δύο περιπτώσεις (άρθρο 11 παρ. 2β’): σε γενικό επίπεδο αν εξαιτίας τους επίκειται σοβαρός κίνδυνος για την δημόσια ασφάλεια και σε ορισμένη περιοχή αν απειλείται σοβαρή διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής. Στο ν.δ. 794/1971 προβλέπονταν η θέση του «διοργανωτή» της συνάθροισης ο οποίος είχε την υποχρέωση γνωστοποίησής της στην αστυνομική αρχή 48 ώρες πριν την πραγματοποίησή της. Η γνωστοποίηση περιελάμβανε τα ατομικά στοιχεία του διοργανωτή, την ημερομηνία και ώρα της συνάθροισης, τον ακριβή τόπο, το τέρμα και την διαδρομή καθώς και τον ειδικό σκοπό της. Το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου επαναφέρει το θεσμό του «οργανωτή» και την γνωστοποίηση της συνάθροισης, η οποία περιλαμβάνει τα ίδια στοιχεία που απαιτούσε και το νδ 794/1971 (άρθρο 3 παρ. 2 του ΣχΝ).

Η παράλειψη γνωστοποίησης κατά την κυρίαρχη άποψη δεν καθιστά την συνάθροιση παράνομη (Βαλάκου – Θεοδωρούδη, Το δικαίωμα της συναθροίσεως στη νομολογία, ΕΔΔΔΔ 1982, 50), η δε γνωστοποίηση στις αρχές εναπόκειται στην ευχέρεια του διοργανωτή (Μπακόπουλος, το δικαίωμα του συνέρχεσθαι στο ελληνικό, γαλλικό και αγγλικό δημόσιο δίκαιο, 1995, αντίθετα Κ. Χρυσόγονος, ανωτ, σελ. 491, που τη θεωρεί θεμιτή προληπτική διατύπωση). Το Σχέδιο Νόμου (άρθρο 9 περ. ε’) δίνει στις αστυνομικές αρχές το δικαίωμα διάλυσης της υπαίθριας συνάθροισης, που βρίσκεται σε εξέλιξη, εάν πραγματοποιείται χωρίς να έχει γίνει γνωστοποίηση. Πρόκειται ξεκάθαρα για διάταξη αντισυνταγματική, αφού ορθά επισημαίνεται ότι «το δικαίωμα στη συνάθροιση δεν υπόκειται σε καθεστώς άδειας, αναγγελίας ή προληπτικού ελέγχου από τις αστυνομικές αρχές όπως γινόταν σε ανώμαλες περιόδους παλαιότερα (Σπυρόπουλος/ Κοντιάδης/ Ανθόπουλος/Γεραπετρίτης, (Τσιφτσόγλου), ΕρμΣυντ (2017) άρθ. 11 αρ. 12). Θυμίζουμε ότι όμοια πρόβλεψη υπήρχε και στο ν.δ. 794/1971 (άρθρο 7 παρ. 1β’), περίπτωση που θεωρήθηκε καταργημένη σύμφωνα με το άρθρο 111 παρ. 1 του Συντάγματος (έτσι Κ. Χρυσόγονος, ανωτ, σελ. 492).

Ο «οργανωτής» πέρα από τα καθήκοντα γνωστοποίησης της συνάθροισης στις αρμόδιες αρχές (άρθρο 3 παρ. 1 ΣχΝ) αναλαμβάνει πλέον επιπρόσθετους ρόλους: Επιφορτίζεται με το καθήκον ενημέρωσης των συμμετεχόντων για την υποχρέωσή τους να μην φέρουν και να μην χρησιμοποιούν αντικείμενα πρόσφορα για άσκηση βίας, ζητεί την παρέμβαση της αρμόδιας αρχής για την απομάκρυνση τέτοιων ατόμων και ορίζει ομάδα περιφρούρησης της συνάθροισης (άρθρο 4 ΣχΝ). Ανατίθενται πλέον στον «οργανωτή» καθήκοντα αστυνομικής φύσης, ορίζεται συνεργάτης της αρμόδιας αστυνομικής ή λιμενικής αρχής με υποχρέωση συμμόρφωσης με τις υποδείξεις τους. [tt]Οι συναθροίσεις φέρουν πλέον εκ των προτέρων το στίγμα της εν δυνάμει παράνομης κινητοποίησης, την υποψία της διάπραξης αξιόποινων πράξεων.[/tt] Ο «οργανωτής» και κατ’ επέκταση η συνάθροιση μπαίνει στο ασφυκτικό κλοιό του προληπτικού αστυνομικού ελέγχου και το πλάνο της συνάθροισης ουσιαστικά υποδεικνύεται από τις αστυνομικές αρχές. Την ίδια στιγμή οι κυρώσεις που απειλούνται για τον «αμελή» οργανωτή είναι εξοντωτικές: Ευθύνεται για την αποζημίωση όσων υπέστησαν βλάβη της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας και της ιδιοκτησίας από τους συμμετέχοντες στην συνάθροιση. Απαλλάσσεται μόνο αν είχε γνωστοποιήσει εγκαίρως για την συνάθροιση και εφόσον αποδείξει ότι είχε λάβει όλα τα πρόσφορα και αναγκαία μέτρα για την πρόληψη και αποτροπή της ζημίας (άρθρο 14 παρ. 4 ΣχΝ). Η αόριστη νομική έννοια του «επαρκούς αριθμού ατόμων που παρέχουν συνδρομή στην περιφρούρηση», η αντικειμενική δυσκολία ενημέρωσης και ελέγχου όλων των συμμετεχόντων στην συνάθροιση και η παρείσφρηση προβοκατόρικων στοιχείων, που είναι αδύνατο να ελεγχθούν, μπορούν να οδηγήσουν στην επιβολή αστικών κυρώσεων οικονομικής εξόντωσης των φορέων που διοργανώνουν την συνάθροιση. Ανυπέρβλητα προβλήματα δημιουργούνται από την άκαμπτη και ισοπεδωτική απαίτηση του νομοθέτη για ορισμό «οργανωτή» και ομάδων περιφρούρησης σε συναθροίσεις ευαίσθητων κατηγοριών πολιτών όπως συνταξιούχων, ανηλίκων, ΑΜΕΑ.

[tt]«Οργανωτή» απαιτεί το σχέδιο νόμου και για τις αυθόρμητες δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις στην περίπτωση που διαφαίνονται οι κίνδυνοι που αναφέρει το Σύνταγμα (άρθρο 3 παρ. 3 ΣχΝ). Απειλεί μάλιστα στην περίπτωση μη συμμόρφωσης με περιορισμούς που θέτει η αστυνομική αρχή και του μη ορισμού οργανωτή, την διάλυση της συνάθροισης[/tt]. Το χουντικό νδ 794/1971 αφορούσε μόνο τις οργανωμένες εκ των προτέρων δημόσιες συναθροίσεις και απαγόρευε τις αυθόρμητες, που προκύπτουν ως άμεση απάντηση σε κάποιο επίκαιρο γεγονός. Η θεωρία του συνταγματικού δικαίου θεωρούσε μέχρι σήμερα ότι οι αυθόρμητες συναθροίσεις απολαμβάνουν της ίδιας συνταγματικής προστασίας με τις διοργανωμένες και ότι η απαγόρευσή τους δεν είναι συνταγματικά επιτρεπτή παρά μόνο εάν ανακύπτουν οι κίνδυνοι του άρθρου 11 παρ 2 Σ. (έτσι Κ. Χρυσόγονος, ανωτ, σελ. 491 επ, Σπυρόπουλος/ Κοντιάδης/ Ανθόπουλος/Γεραπετρίτης (Τσιφτσόγλου), ΕρμΣυντ (2017) άρθ. 11 αρ. 3). Στο άρθρο 3 παρ. 3 του σχεδίου νόμου παρατηρούμε την διατύπωση «Αυθόρμητη δημόσια υπαίθρια συνάθροιση που δεν έχει γνωστοποιηθεί…δύναται να επιτραπεί εφόσον δεν διαφαίνονται κίνδυνοι…». Συνεπώς το σχέδιο νόμου ξεκινάει από μια αρνητική αφετηρία: την διεξαγωγή της συνάθροισης κατά την διακριτική ευχέρεια της αστυνομικής αρχής, ακόμα και αν δεν διαφαίνονται οι κίνδυνοι του άρθρου 11 παρ. 2β’ Σ. Ήδη επισημαίνεται μια αδικαιολόγητη αρνητική αντιμετώπιση των αυθόρμητων συναθροίσεων σε σχέση με τις οργανωμένες. Πρόκειται για κραυγαλέα περίπτωση επιβολής υπέρμετρων περιορισμών καθ’ υπέρβαση των συνταγματικών ορίων.

Στο άρθρο 7 ΣχΝ ορίζονται οι περιπτώσεις που μπορεί να απαγορευτεί μία δημόσια συνάθροιση. Κι’ αν οι περιπτώσεις α’ και β’ ταυτίζονται με τις δύο περιπτώσεις απαγόρευσης που προβλέπει το άρθρο 11 παρ. 2 Σ, ερωτηματικό αποτελεί η περίπτωση γ’ που αναφέρεται σε συνάθροιση ο σκοπός της οποίας αντιτίθεται προς το σκοπό ήδη προγραμματισμένης γνωστοποιηθείσας που πραγματοποιείται ή βρίσκεται σε εξέλιξη. Μπορεί δηλαδή η μεταβολή του σκοπού της συνάθροισης, ακόμα κι’ αν δεν επίκειται σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια ή σοβαρή διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, να οδηγήσει τις αστυνομικές αρχές σε απαγόρευση της συνάθροισης; Αποτελεί προφανώς μια ανεπίτρεπτη διεύρυνση των περιοριστικά αναφερόμενων απαγορεύσεων που θέτει το ίδιο το Σύνταγμα. Οι επιφυλάξεις αυτές για την συνταγματικότητα της ρύθμισης πολλαπλασιάζονται, αν θυμηθούμε τις εργασίες της Ολομέλειας της Ε’ Αναθεωρητικής Βουλής (1975), όταν είχαν προβληθεί έντονες αντιρρήσεις σχετικά με τη χρήση και τυχόν κατάχρηση ακόμα και των δύο απαγορεύσεων που επιβλήθηκαν περιοριστικά στο άρθρο 11 παρ. 2 του Συντάγματος.

Εξόχως προβληματική φαίνεται και η ρύθμιση του άρθρου 7 παρ. 4 ΣχΝ σύμφωνα με την οποία «για τη λήψη απόφασης περί απαγόρευσης όπως και για την επιβολή περιορισμών…λαμβάνονται υπόψη ιδίως: α) ο εκτιμώμενος αριθμός συμμετεχόντων, β) η περιοχή πραγματοποίησής της, γ) ο βαθμός επικινδυνότητας αυτής ως προς την πιθανότητα διάπραξης σοβαρών εγκλημάτων και διατάραξης της κοινωνικοοικονομικής ζωής». Η ενδεικτική απαρίθμηση των λόγων που μπορούν να οδηγήσουν σε απαγόρευση ή επιβολή περιορισμών αφήνει ευρύτατο περιθώριο διακριτικής ευχέρειας στις αστυνομικές αρχές χωρίς μάλιστα να είναι εκ των προτέρων γνωστά τα κριτήρια που θα οδηγήσουν σε απαγόρευση ή περιορισμούς. Το πρώτο μάλιστα ενδεικτικά αναφερόμενο κριτήριο (ο εκτιμώμενος αριθμός των συμμετεχόντων) είναι εξόχως προβληματικό. Δίνει τη δυνατότητα στις αστυνομικές αρχές να απαγορεύσουν συναθροίσεις πολυπληθείς και ογκώδεις, οι οποίες δεν δημιουργούν κίνδυνο ούτε για την δημόσια ασφάλεια ούτε για την κοινωνικοοικονομική ζωή. Ενώ δηλαδή υποτιθέμενη αφορμή για την ψήφιση του νομοσχεδίου αποτέλεσαν οι ολιγομελείς πορείες στα κέντρα μεγάλων πόλεων που δημιουργούν προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών, καταλήγει – πέρα από οποιαδήποτε συνταγματική επιταγή- σε μέσο απαγόρευσης των συναθροίσεων που λόγω του μεγάλου μεγέθους τους δεν μπορούν να ελεγχθούν επαρκώς από τις αστυνομικές αρχές.

[tt]Το άρθρο 14 ΣχΝ προβλέπει ιδιώνυμο ποινικό αδίκημα τη συμμετοχή σε δημόσια υπαίθρια συνάθροιση, η οποία έχει απαγορευτεί από τις αρμόδιες αρχές. Το άρθρο 9 του ν.δ. 794/1971 προέβλεπε ποινική ευθύνη μόνο όμως για τον οργανωτή και τους ομιλητές της συνάθροισης. Παρατηρούμε επομένως με το υπό διαβούλευση ΣχΝ μια σημαντική αυστηροποίηση του νομοθετικού πλαισίου και μία διεύρυνση των ποινικά υπεύθυνων προσώπων, στα οποία εντάσσονται πλέον όλοι οι συμμετέχοντες στην συνάθροιση.
[/tt]
Η αιτιολογική έκθεση του σχεδίου νόμου, επί της αρχής, φέρεται να επιδιώκει την διασφάλιση του δικαιώματος του συνέρχεσθαι «εντός ενός θεσμικού πλαισίου λογικής». Παραβλέπεται προφανώς ότι η εξισορροπητική λογική και στάθμιση των αντικρουόμενων κοινωνικών συμφερόντων ανήκει προνομιακά στον συνταγματικό νομοθέτη και αποτυπώνει τους πολιτικούς και κοινωνικούς συσχετισμούς μιας ορισμένης περιόδου. Ο επαναπροσδιορισμός του πλαισίου της λογικής από τον ύστερο κοινό νομοθέτη μόνο ως θεσμική αναίδεια μπορεί να εκληφθεί.

Αθήνα, 5 Μαρτίου 2020.

~ ~
Πηγή
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.814
Κριτικές
1
Like
36.399
Πόντοι
6.256
Σιγά μη διαβάζουμε τα σεντόνια,

Μιλάει ο. Μητροπολιλτης πειραιώς τώρα,
Ξεφτιλίζονται κι αυτοί όπως ο σύριζα το κκε κλπ
Επιμένει ο καθυστερημένος ακόμα,
Στον κόσμο του, 
Θα χαθεί χρήμα τώρα το πασχα που δε θα πατήσει κανεις´ στις εκκλησίες,
Λες και πάει κανεις´ τις υπόλοιπες μέρες,
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.834
Like
1.514
Πόντοι
266
καππα φι
αφηνεις να εννοηθεί ότι αυτή είναι ανακοινωση της ενωσης δικαστων και εισαγγελεων
απλως είναι ένα ΑΡΘΡΟ που αναφερει την γνωμη των 2 δικαστικων που υπογραφουν ο ενας των οποιων είναι ο προεδρος
κάθε δικαστικος μπορει να διατυπωνει την  προσωπικη γνωμη του και να δημοσιευεται στην επισημη ιστοσελιδα

Τέλος η κ. Στενιώτη ζήτησε να μπορούν όλα τα μέλη του Δ.Σ. να αποστέλλουν έγγραφα στους συναδέλφους με newsletter και ο Πρόεδρος απάντησε ότι κάθε μέλος του Δ.Σ. ήδη από τον Μάϊο του 2016 ελεύθερα μπορεί να αποστέλλει τα κείμενά του και να αναρτώνται στην ηλεκτρονική σελίδα της Ένωσης.

και για εξηγησε πως προδιαγραφει πολιτικες εξελιξεις η προσωπικη γνωμη 2 δικαστων
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
daima

[tt]εξήγησέ μου[/tt] πώς "άφησα να εννοηθεί" ότι πρόκειται για ανακοίνωση της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων.

Ίσα-ίσα που κάτω από τον τίτλο του άρθρου προσέθεσα τα ονόματα και τις ιδιότητες των συντακτών του.

Το έχουν συγγράψει και το υπογράφουν οι:

- Προέδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων
- Πρόεδρος Πρωτοδικών.

~ ~

[tt]Το έχω ξαναπεί: πάψτε να με απασχολείτε με τη βλακεία σας. [/tt]
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom