Μεταναστευτικό: Ραγιαδοσύνη και προβοκάτορες
Συνέντευξη του Δημήτρη Καζάκη, προέδρου του ΕΠΑΜ στην Τζούλια Λιακοπούλου
Δημήτρης Καζάκης : «Η γενοκτονία του Ελληνικού λαού, είναι γεγονός, μέχρις ότου, αυτός ο λαός να είναι ικανός να αντιδράσει…
Συνεργασία με όσους τάσσονται υπέρ των ανοιχτών συνόρων και του καθεστώτος κατοχής της πατρίδας μας είναι αδύνατη!
Πράξη Νομοθετικού περιεχομένου: Επίδειξη πυγμής, όπως συνηθίζουν δυνάστες και τύραννοι, ποντάροντας στο ραγιαδισμό των πολιτών και των τοπικών αρχόντων…
Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου συνιστά ένα ακόμη πραξικόπημα από εκείνα που μας έχουν συνηθίσει οι κυβερνήσεις της μνημονιακής κατοχής! Θα ήθελα να ήξερα, πώς θα εφαρμόσει αυτές τις κατασχέσεις και επιτάξεις που αποφάσισε η κυβέρνηση πραξικοπηματικά...»
Ερώτηση: Κύριε Καζάκη, τα νησιά του Αιγαίου βουλιάζουν κυριολεκτικά από τους παράνομους μετανάστες και τους πρόσφυγες. Για πόσους μιλάμε;
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ ο συνολικός αριθμός των εγκλωβισμένων στην Ελλάδα μεταναστών-προσφύγων ανερχόταν τον Δεκέμβριο του 2019 σε 112.300 άτομα. Από αυτούς 71.200 χιλ. βρίσκονται στην ενδοχώρα και 41.100 χιλ. στα νησιά. Κυρίως σε Λέσβο, Σάμο, Χίο. Οι συνολικές αφίξεις το 2018 ανήλθαν σε 50.500 χιλ. εκ των οποίων, οι 32.500 χιλ. από την θάλασσα, ενώ το 2019 οι συνολικές αφίξεις ανήλθαν σε 74.600 χιλ. εκ των οποίων, οι 59.700 χιλ. από τη θάλασσα. Σύμφωνα με την υπηρεσία Ασύλου, το 2019 οι νέες αιτήσεις ασύλου ξεπέρασαν τις 77.000 χιλ., έναντι των 67.000 χιλ. που ανήλθαν το 2018!
Από τους αιτούντες άσυλο το 2019, οι 22.252 χιλ. βρίσκονται στη Λέσβο, οι 8.043 χιλ. στη Σάμο, ενώ οι 5.374 χιλ. βρίσκονται στη Χίο. Οφείλουμε βέβαια να σημειώσουμε ότι τα στοιχεία είναι τα επίσημα. Η ίδια η Ύπατη Αρμοστεία σημειώνει ότι πρόκειται περί «εκτιμήσεων», μιας και οι ελληνικές αρχές δεν έχουν θέσει υπό τον άμεσο έλεγχό τους όλους τους φορείς που εμπλέκονται με την διαχείριση των ροών στο έδαφός της. Κι επομένως δεν υπάρχει κεντρική καταγραφή όσων εισέρχονται παράνομα ή «άτυπα» στην Εθνική Επικράτεια. Ή τουλάχιστον δεν υπάρχει δημόσια κεντρική καταγραφή.
Για να πάρουμε μια ιδέα του τι συμβαίνει, η ίδια η Ύπατη Αρμοστεία, ενώ εκτιμά το σύνολο των εγκλωβισμένων μεταναστών και προσφύγων στα τέλη του 2019 σε 112.300 χιλ., την ίδια στιγμή αναφέρει ως «επίτευγμα» το γεγονός ότι 90.500 χιλ. επιλέξιμοι αιτούντες άσυλο και πρόσφυγες τον Δεκέμβριο του 2019 και 159.200χιλ. από τον Απρίλιο του 2017 έλαβαν οικονομική βοήθεια μέσω προπληρωμένων καρτών. Οι αριθμοί αυτοί ανεβάζουν τους εγκλωβισμένους στην Ελλάδα αιτούντες άσυλο, μετανάστες και πρόσφυγες σε 249.700 χιλ. Τελικά, τι ισχύει; Μάλλον δεν θέλουν να ξέρουμε το αληθινό μέγεθος του προβλήματος.
Ερώτηση: Η κυβέρνηση ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες, την έκδοση Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, που εξουσιοδοτεί το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, να επιτάξει ακίνητα και εκτάσεις σε 5 νησιά (Λέσβο, Χίο, Σάμο, Λέρο και Κω) για να εγκαταστήσει τους παράνομους μετανάστες. Διαχειρίζεται έτσι η κρίση του Μεταναστευτικού; Πόσο νόμιμη είναι αυτή η ενέργεια εκ μέρους της κυβέρνησης;
Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου συνιστά ένα ακόμη πραξικόπημα από εκείνα που μας έχουν συνηθίσει οι κυβερνήσεις της μνημονιακής κατοχής. Και μάλιστα, η απόφαση αυτή συνιστά ουσιαστικά κήρυξη πολέμου εναντίον όποιου αντιστέκεται στην αυθαιρεσία εγκατάστασης στρατοπέδων συγκέντρωσης στην Ελλάδα. Θα ήθελα να ήξερα πώς θα εφαρμόσει αυτές τις κατασχέσεις και επιτάξεις που αποφάσισε η κυβέρνηση πραξικοπηματικά. Τι θα κάνει με τις λαϊκές αντιδράσεις; Θα τις πνίξει στο αίμα, όπως τόσο ευθαρσώς απαιτούσε ο πατήρ του σημερινού πρωθυπουργού το 2011 όταν εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες διαδήλωναν επί μέρες στις πλατείες για να μην προχωρήσει το μνημονιακό καθεστώς; Κι αν ναι, τότε πώς προτίθεται να το κάνει; Με δικές της δυνάμεις καταστολής και με την εντολή να χύσουν αίμα, αν χρειαστεί; Έχει τον ιδανικό υπουργό Δημόσιας Τάξης γι’ αυτή την δουλειά, τον Χρυσοχοΐδη της Μαρφίν, ας μην το ξεχνάμε. Μήπως θα το κάνει με συνδρομή από το εξωτερικό, ώστε να διευκολυνθεί ακόμη και η αιματηρή καταστολή πρώτα και κύρια του λαού των ακριτικών μας νησιών; Ή μήπως για την κυβέρνηση αρκεί η επίδειξη πυγμής, όπως συνηθίζουν δυνάστες και τύραννοι, ποντάροντας στο ραγιαδισμό των πολιτών και των τοπικών αρχόντων; Διότι ένα είναι σαφές, η κυβέρνηση τελεί υπό τις εντολές άλλων, ξένων κέντρων, πρωτίστως του Βερολίνου και των Βρυξελλών, προκειμένου να μετατρέψουν την Ελλάδα σ’ ένα απέραντο στρατόπεδο συγκέντρωσης και εγκλωβισμού μεταναστών και προσφύγων, απ’ όπου επιλεκτικά πρώτα και κύρια η Γερμανία θα αντλεί φτηνή και πειθήνια εργατική δύναμη. Ενώ ο «κατιμάς» των τελείως ανειδίκευτων, των κατά συρροή παραβατικών και όσων κρίνονται «ασύμβατοι» με την κουλτούρα της δήθεν πολιτισμένης Δύσης, θα παραμένουν εγκλωβισμένοι στην Ελλάδα.
Ερώτηση: Πόσους μετανάστες μπορεί να αντέξει η Ελληνική οικονομία και κοινωνία;
Συγνώμη, αλλά υπάρχουν θέσεις απασχόλησης που δημιουργούνται στην Ελλάδα και περισσεύουν, ώστε να διατεθούν στους μετανάστες; Μόνο οι οικονομίες που παρουσιάζουν έλλειμμα εργατικού δυναμικού, ή απασχόλησης μπορούν να συζητούν για την μαζική εισδοχή και ένταξη μεταναστών στην οικονομική και κοινωνική ζωή της χώρας τους. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι μετανάστες συμβάλουν στην εκτίναξη της ανεργίας, ιδίως της μακροχρόνιας, στην υποβάθμιση των εργασιακών εισοδημάτων, όπως και στην «ελαστικοποίηση» των εργασιακών σχέσεων. Οι θεωρίες που λένε ότι οι μετανάστες συμβάλουν στην οικονομική άνοδο μιας χώρας κι άλλες τέτοιες ανοησίες, παίρνουν υπόψη τους μόνο, ή σχεδόν αποκλειστικά, τις απαιτήσεις κερδοφορίας, αλλά και τις ευκαιρίες κερδοσκοπίας των βαρόνων της αγοράς, σε βάρος μιας κοινωνικά, παραγωγικά και εισοδηματικά διαρκώς υποτιμούμενης εργασίας. Κι αυτό το έζησε η Ελληνική Κοινωνία από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, όταν η κατάρρευση των γειτονικών Βαλκανικών χωρών,εξανάγκασε τεράστιους αριθμούς μεταναστών να αναζητήσουν μεροκάματο στην Ελλάδα. Αυτός είναι άλλωστε κι ο λόγος που υπάρχει η μετανάστευση διεθνώς, με απαρχή τη βίαιη μεταφορά δούλων από τους δυτικούς (κυρίως Ολλανδούς και Βρετανούς) προκειμένου να στηριχθεί το δικό τους μονοπωλιακό εμπόριο παγκόσμια, αλλά και η δική τους βιομηχανική ανάπτυξη. Η διαφορά σήμερα είναι το γεγονός ότι η ενίσχυση της μετανάστευσης δεν γίνεται μόνο για να τσακιστεί η εργασία σε μια χώρα, αλλά και για ευρύτερους γεωπολιτικούς λόγους. Οι μετανάστες και πρόσφυγες χρησιμοποιούνται από εκείνους που καταστρέφουν συστηματικά τις χώρες απ’ όπου προέρχονται, ως όμηροι, ως πολιορκητικός κριός, προκειμένου να πετύχουν το άνοιγμα των συνόρων, αλλά και την διάλυση της εσωτερικής κοινωνικής συνοχής με σκοπό την υποταγή στις υπερεθνικές οικονομικές, στρατιωτικές και πολιτικές δομές της παγκόσμιας διακυβέρνησης, δηλαδή της σύγχρονης μορφής των παλιών αυτοκρατοριών. Κι αυτό ακριβώς υπηρετεί – πέραν όλων των άλλων – η όξυνση του προβλήματος των εγκλωβισμένων μεταναστών και προσφύγων στην Ελλάδα. Την ίδια ώρα που εκτινάσσεται η ανεργία και η μετανάστευση εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων λόγω μνημονιακής κατοχής.
Ερώτηση: Θα ήθελα να μου πείτε, ποια είναι η θέση της Ευρώπης και ιδιαίτερα της Γερμανίας, απέναντι στο μέγιστο αυτό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα; Τι συμφωνίες έχουν γίνει με τις μνημονιακές κυβερνήσεις και τους Ευρωπαίους Εταίρους;
Η μετατροπή της Ελλάδας και κυρίως των νησιών της σε χώρους εγκλωβισμού μεταναστών και προσφύγων είναι καθαρά επιλογή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και κυρίως της Γερμανίας. Ο εγκλωβισμός άρχισε μετά την επίσημη συμφωνία ΕΕ-Τουρκίας το 2016! Με την συμφωνία αυτή εγκαταστάθηκε η Frontex στα ελληνικά νησιά, όπου προβλέφθηκε η δημιουργία «δομών», τα λεγόμενα Hot Spot, εγκλωβισμού. Με τον τρόπο αυτό, η Τουρκία απέκτησε το δικαίωμα να διαχειρίζεται τις μάζες προσφύγων και μεταναστών που συγκεντρώνει κατά το δοκούν και να τις αξιοποιεί ως μέσο πολιτικής πίεσης, αλλά και δημιουργίας γεωπολιτικών τετελεσμένων. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ΕΕ έκλεισε ανάλογες συμφωνίες τόσο με τη Λιβύη, όσο και με το Μαρόκο. Μόνο που με τις συμφωνίες αυτές, οι αρχές και το λιμενικό της Λιβύης και του Μαρόκου έχουν αναλάβει την αποτροπή των ροών μεταναστών και προσφύγων προς τις χώρες της ΕΕ, κυρίως την Ισπανία και την Ιταλία. Η ΕΕ μάλιστα έχει αναλάβει να χρηματοδοτεί ακόμη και τους μισθούς του λιμενικού αυτών των χωρών, προκειμένου να ασκούν αποτροπή. Γιατί άραγε η ΕΕ δεν προχώρησε σε μια ανάλογη συμφωνία με την Τουρκία; Γιατί μαζί με την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση προς την Τουρκία, η οποία ανέρχεται στα 7,5 δις ευρώ, δεν απαίτησε η ΕΕ να δρα το λιμενικό της γείτονος με συνδρομή της Frontex ως δύναμη αποτροπής; Γιατί δεν εγκατέστησε η ΕΕ στα πλαίσια μιας τέτοιας συμφωνίας γραφεία της δικής της υπηρεσίας ασύλου, η οποία σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ να εξετάζει στο τούρκικο έδαφος τις αιτήσεις ασύλου; Ειδικά όσων θέλουν να μετακινηθούν προς ΕΕ. Κι έτσι οι άνθρωποι αυτοί να εισέρχονται στην ΕΕ νόμιμα, χωρίς να θαλασσοπνίγονται και να γίνονται υποχείρια των δουλεμπόρων. Ο λόγος είναι απλός. Η συμφωνία ΕΕ-Τουρκίας ήταν ένα ακόμη ανατολίτικό παζάρι ανάμεσα στην Μέρκελ και τον Ερντογάν. Ο Ερντογάν υποσχέθηκε να συγκρατήσει τις ροές μεταναστών και προσφύγων που θέλουν να πάνε κατά Γερμανία μεριά και η Μέρκελ του παρέδωσε τα Ελληνικά νησιά. Φυσικά, με το αζημίωτο για τους κυβερνώντες της Ελλάδας. Και τους πρώην και τους νυν. Είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Ερώτηση: Γιατί παραμένουμε δεμένοι στο Δουβλίνο 3; Πόσο δεσμευτική είναι η ρήτρα της «χώρας πρώτης εισόδου»;
Τo Δουβλίνο 3 ουσιαστικά είναι ανενεργό. Διότι οι περισσότερες χώρες και κυρίως οι ανατολικές, οι χώρες του Βίζεγκραντ, αρνούνται να την εφαρμόσουν. Τι προβλέπει το Δουβλίνο 3; Την επιστροφή αδήλωτων μεταναστών και προσφύγων στην πρώτη χώρα εισόδου τους στην ΕΕ. Οι χώρες Βίζεγκραντ, που αρχικά είχε συγκροτηθεί από τις Ουγγαρία, Πολωνία, Σλοβακία και Τσεχία, αρνήθηκαν το Δουβλίνο. Τελευταία μαζί τους συνεργάζεται στενά η Αυστρία, η Βουλγαρία και η Ρουμανία. Πέντε χώρες της ζώνης Σένγκεν (Αυστρία, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Νορβηγία και Σουηδία) έχουν ενεργοποιήσει τους ελέγχους των εσωτερικών τους συνόρων από το 2015. Και συνεχίζουν έως σήμερα, παρόλο που το όριο είναι δύο χρόνια! Ενώ οι χώρες Βίζεγκραντ, μαζί με τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, δεν αποδέχονται κανενός είδους συμφωνία για την προώθηση ή επαναπροώθηση αδήλωτων μεταναστών και προσφύγων στις χώρες τους. Κι ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, η κυβέρνηση Τσίπρα τον Ιούνιο του 2018, ανακοίνωσε συμφωνία για την επιστροφή προσφύγων και μεταναστών από τη Γερμανία στην Ελλάδα!!! Κι αυτό, παρά το γεγονός ότι η ΕΕ είχε εξαιρέσει την Ελλάδα από το Δουβλίνο, λόγω της οξύτητας του προβλήματος. Η Γερμανία από το 2016 πιέζει να επανεκκινήσουν οι διαδικασίες του Δουβλίνου για την Ελλάδα ώστε να επιστραφούν χιλιάδες ανεπιθύμητοι αλλοδαποί. Κι ότι δεν πέτυχε η Γερμανία διαμέσου των οργάνων της ΕΕ, λόγω της αντίστασης που βρήκε από πολλές άλλες χώρες, το πέτυχε με διμερή συμφωνία με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Τσίπρας, για να χρυσώσει το χάπι, δήλωσε ότι βασικός στόχος της παραμέτρου που αφορά τις επιστροφές, είναι η ελαχιστοποίηση των παράνομων δευτερογενών ροών, έναντι της επιτάχυνσης επανενώσεων χωρισμένων προσφυγικών οικογενειών. Τώρα, γιατί η επανένωση χωρισμένων οικογενειών θα πρέπει να γίνει στην Ελλάδα κι όχι στη Γερμανία, αυτό μόνο τα κομματικά ταμεία του ΣΥΡΙΖΑ μπορούν να εξηγήσουν... Όπως επίσης και το γεγονός ότι η κυβέρνηση Τσίπρα δεν έκανε απολύτως τίποτε για να τηρήσει η Γερμανία τις υποχρεώσεις της έναντι της Ελλάδας και να παραλάβει τον αριθμό μεταναστών και προσφύγων για τον οποίο είχε δεσμευτεί. Αυτά είδε η κυβέρνηση Μητσοτάκη και ζήλεψε… Κι έτσι συνεχίζει στα ίδια και χειρότερα. Πάντα με το αζημίωτο!!!
Ερώτηση: Όσο αυξάνονται τα μέτρα για την αντιμετώπιση των μεταναστευτικών ροών στα νησιά του Αιγαίου, τόσο πολλαπλασιάζονται οι αφίξεις από τον Έβρο! Υπάρχει μεγάλη ανησυχία από την πληροφόρηση… ότι μέσα στους μετανάστες που περνούν τον Έβρο, έρχονται Τούρκοι, οι οποίοι εμφανίζονται ως “αντικαθεστωτικοί”… Τα θαλάσσια σύνορα μας δεν μπορούμε να τα κλείσουμε. Με τα χερσαία τι γίνεται;
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, δεν έχουμε αύξηση στις ροές των μεταναστών και προσφύγων από τον Έβρο. Οι αυξήσεις παρατηρούνται στα νησιά. Παρ’ όλα αυτά σημαντικός αριθμός, τόσο των νεοεισερχομένων, όσο και εγκλωβισμένων, που έχουν μεταφερθεί από τα νησιά στην ηπειρωτική Ελλάδα, αρχίζουν να συνωστίζονται στην Ανατολική Μακεδονία και κυρίως στη Θράκη. Το κάνουν μόνοι τους; Έχουν καθοδήγηση; Όπως και να έχει ο κ. Χρυσοχοΐδης απέκλεισε μόνο τον Έβρο από τη δημιουργία νέων κέντρων κράτησης και εγκλωβισμού. Οι υπόλοιποι νομοί της Θράκης είναι πλέον και επίσημα υποψήφιοι για την εγκατάσταση ή μετεγκατάσταση μεταναστών. Κυρίως μουσουλμάνων! Τι θα σημάνει κάτι τέτοιο σε μια τόσο ευαίσθητη περιοχή, όπου ήδη η Τουρκία αλωνίζει τόσο μέσω του Προξενείου Κομοτηνής, όσο και μέσω των Τουρκικών σωματείων της Θράκης, τα οποία ήδη έχουν απευθυνθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση προκειμένου να προχωρήσουν ως «εθνική μειονότητα» στη δημιουργία ενός «προσωρινού κοινοβουλίου Δυτικής Θράκης». Το μόνο που χρειάζεται για να προχωρήσει ταχύτατα η Κοσοβοποίηση της Θράκης, είναι η δημιουργία κλειστών κέντρων κράτησης μεταναστών και προσφύγων ή η μαζική εγκατάσταση αλλοδαπών με επιδότηση από τα προγράμματα των ΜΚΟ, της ΕΕ και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ!
Ερώτηση: Υπάρχει “άλλος δρόμος” για την αντιμετώπιση του μείζονος αυτού προβλήματος;
Και βέβαια υπάρχει.
Πρώτον : Να καταγγελθεί εκ μέρους της Ελλάδας η συμφωνία Ευρωπαϊκής Ένωσης και Τουρκίας, ώστε να πάψει η χώρα μας να είναι χώρος εγκλωβισμού μεταναστών και προσφύγων από την Τουρκία. Αν θέλει η Ευρωπαϊκή Ένωση να κλείσει συμφωνία με την Τουρκία, ας το κάνει όπως το έχει κάνει με το Μαρόκο και την Λιβύη. Ας εγκατασταθεί η Frontex στα παράλια της Τουρκίας για αποτροπή των τρισάθλιων σκαφών, με τα οποία οι δουλέμποροι μεταφέρουν μετανάστες και πρόσφυγες.
Δεύτερο: Η Ελλάδα οφείλει να απεγκλωβιστεί από τα προγράμματα επιδότησης εγκλωβισμένων μεταναστών και προσφύγων, όπως το ESTIA και των προπληρωμένων τραπεζικών καρτών! Άλλωστε η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που έχει αποδεχθεί τη συμμετοχή της σ’ αυτά τα προγράμματα, προκειμένου να διευκολυνθεί η μεταφορά των αλλοδαπών στο έδαφός της.
Τρίτο: Αυστηρή εφαρμογή του Ναυτικού Δικαίου με διαρκείς εξονυχιστικούς ελέγχους του λιμενικού και του πολεμικού ναυτικού σε κάθε σκάφος που φέρει τουρκική σημαία, προέρχεται από την Τουρκία ή κατευθύνεται σ’ αυτήν! Ταυτόχρονα προσφυγή στον Διεθνή Οργανισμό Ναυσιπλοΐας με σκοπό, να καταγγελθεί η Τουρκία για την παραβίαση των Διεθνών Κανόνων Ασφαλείας στη Θάλασσα!Σκοπός της προσφυγής είναι να κηρυχθούν οι ακτές και οι λιμένες της Τουρκίας ως ανασφαλείς κι επομένως να επιβαρυνθεί η ναυτιλιακή κίνηση με πολλαπλάσια κόστη ναύλων, επίναυλων και ασφαλίστρων! Ανάλογα μέτρα πρέπει να υιοθετηθούν και στον Έβρο για όλα τα εμπορικά φορτία που έρχονται από την Τουρκία, αυξάνοντας στην πράξη τα κόστη μεταφοράς για τη γείτονα. Τα μέτρα αυτά έχει αποδειχθεί στην πράξη ότι είναι τα πλέον αποτελεσματικά για τη δραστική μείωση των μεταναστευτικών ροών από την Τουρκία. Και χωρίς δραστική μείωση των ροών δεν μπορεί να εφαρμοστεί κανένα μέτρο αποσυμφόρησης των νησιών του Αιγαίου!
Τέταρτο: Η Ελλάδα οφείλει να ακολουθήσει πιστά τις υποχρεώσεις της που προκύπτουν από τις Διεθνείς Συμβάσεις, τόσο για τους πρόσφυγες, όσο και για την λαθραία μετανάστευση. Αυτό σημαίνει πώς, εντός ολίγων ημερών, θα πρέπει να κρίνεται η αίτηση ασύλου, αλλά και το νομικό καθεστώς που οφείλει να έχει κάθε ξεχωριστός αλλοδαπός που βρίσκεται ήδη στο έδαφος της χώρας. Σε συνεργασία με τις χώρες απ’ όπου προέρχονται. Ειδικά για τις εμπόλεμες χώρες όπου εμπλέκονται Ευρωπαϊκές χώρες και οι ΗΠΑ, όπως είναι το Ιράκ και το Αφγανιστάν, τότε θα πρέπει να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα ώστε να αναλάβουν τους πρόσφυγες εκείνες οι χώρες που διαθέτουν στρατεύματα και επιχειρούν στις πατρίδες τους! Σε κάθε περίπτωση η Ελλάδα οφείλει να κάνει ότι μπορεί για να διευκολύνει όσους βρίσκονται ήδη εγκλωβισμένοι στη χώρα μας ώστε, νόμιμα να φύγουν απ’ αυτήν κατά προτίμηση με προορισμό της αρεσκείας τους.
Ερώτηση: Η Ελλάδα έχει καταστεί όμηρος αποφάσεων και συμφωνιών κάτω από το τραπέζι από τους εγχώριους ταγούς της με την βουλιμική Γερμανία. Υπάρχει η δυνατότητα συνεργασίας κομμάτων και κινημάτων εξωκοινοβουλευτικών για την αντιμετώπιση της τραγικής αυτής κατάστασης;
Συνεργασία με όσους τάσσονται υπέρ των ανοιχτών συνόρων και του καθεστώτος κατοχής της πατρίδας μας είναι αδύνατη. Ωστόσο, το ΕΠΑΜ μαζί με το ΑΚΚΕΛ, το ΔΗΚΚΙ και μια σειρά άλλες κοινωνικοπολιτικές οργανώσεις, σχήματα και κινήματα, έχουν ξεκινήσει την οικοδόμηση μιας ευρύτατης Πατριωτικής Συμμαχίας, όπου φιλοδοξούμε ότι θα αγκαλιάσει το σύνολο όσων τάσσονται υπέρ των αυτονόητων, δηλαδή της Εθνικής Ανεξαρτησίας, της Κοινωνικής Δικαιοσύνης και της Δημοκρατίας στην πατρίδα μας. Στη Συμμαχία αυτή έχουν θέση όλοι όσοι θέτουν την πατρίδα πάνω από άλλους κομματικούς και ιδεολογικούς διαχωρισμούς.
Ερώτηση: Έχουν έλθει τα πάνω κάτω, με τις σημερινές συνθήκες. Τελικά, αυτό που διακυβεύεται είναι η Εθνική και Πολιτισμική συνοχή της ελληνικής κοινωνίας! Ο Ελληνικός λαός αντιτίθεται στην πολιτική των ανοιχτών συνόρων. Ποιο είναι το μέλλον της Ελλάδας;
Η Ελλάδα βιώνει τη χειρότερη χρεοκοπία της ιστορίας της. Μια χρεοκοπία που δεν περιορίζεται στα δημοσιονομικά, ούτε στα οικονομικά της χώρας. Πρόκειται για μια ολοκληρωτική χρεωκοπία του μεταπολιτευτικού μοντέλου διαβίωσης της χώρας. Τόσο σε κοινωνικό, όσο και σε πολιτικό, πολιτιστικό και ηθικό επίπεδο. Από μια τέτοια χρεοκοπία μπορεί μια χώρα σαν την Ελλάδα να αναδυθεί σαν τον Φοίνικα μέσα από τις στάχτες του, όπως έγινε με την επανάσταση του 1909, με πρωτοβουλία του ίδιου του λαού. Η μοίρα της Ελλάδας έχει προκαθοριστεί από τους δυνάστες της. Η γενοκτονία του Ελληνικού λαού, είναι γεγονός, μέχρις ότου, αυτός ο λαός να είναι ικανός να αντιδράσει… Η εκποίηση και διάλυση της χώρας, αλλά και ο Εθνικός της Ακρωτηριασμός, για να διευκολυνθεί ο επανασχεδιασμός της ευρύτερης περιοχής, σύμφωνα με τα συμφέροντα των ισχυρών και φυσικά των αγορών, είναι γεγονός!