δεν ειναι οσο δυσκολο νομιζεις. Ο Βαρδινογιαννης πουλαει λαδια σελλ , αποδειξη κοβει. Αμα εσυ που χεις συνεργειο αγοραζεις 500 κιλα λαδια,η θα πρεπει να εχεις κοψει αποδειξεις για γυρω στις 100 αλλαγες λαδιων, η θα πρεπει να χεις στοκ 500 κιλα λαδι. Ενταξει το αν ειναι 110 αλλαγες αντι για 100 δε πιανεται με τιποτα, το θεμα ειναι να ξεφυγεις απο το 0.
Το αυτο ισχυει και στα ανταλλακτικα. Ο ενας εισαγει, αμα φερει 10000 δισκοφρενα η πρεπει να χει στοκ η αποδειξεις, αμα κοψει αποδειξη για 10 δισκοφρενα στο συνεργειο του Μητσου κι ο Μητσος 0 αποδειξεις για αλλαγες φρενων, ε πρεπει να τα χει στοκ. ΚΟΚ. Αλυσιδα ειναι. Και ολα αυτα διασταυρωνονται ηλεκτρονικα, και βλεπεις τις 10-20-50-100 περιπτωσεις που πρεπει να γινει ελεγχος επι τοπου.
Γκριζα ζωνη ειναι μονο τα μεταχειρισμενα, που παρνει ο αλλος το τρακαρισμενο και το κανει ανταλλακτικα, αλλα κι αυτο δυσκολα πιανεται. Αν πιασεις τα βασικα εισαι κατα 90% καλυτερα. Κατι αντιστοιχο γινεται στα βενζιναδικα, και μπορουν μεσα σε 2 λεπτα να δουν πιος κλεβει. Ποση βενζινη αγορασες, ποση πουλησες, ποση εχεις στη δεξαμενη. Αυτο κλεινει το 95% της φοροδιαφυγης. Το 5% που ειναι ο βενζινας που φερνει λαθραια βενζινη θελει κυνηγι αστυνομικης φυσεως.