Καλά είσαι τελέιως φευγα. Καταρχήν Πατατα, η μαριν, είναι με ζελέ και κατασκευασμενη έτσι ωστε να μην παθένει ζημιά απο τους κραδασμούς του σκάφους. 2ρο, είναι βαθειάς εκρόφτισης, δλδ, μπορείς να την χρησιμοποιήσεις πχ όλο το βραδυ για ψαρεμα πχ για φώτα και ακομα και τελειως να την αδειάσης δεν παθαίνει ζημιά. Αν κάνεις το ίδιο σε μια αυτοκινήτου, μετα τισ 50 φορες, η μπαταρία είναι για πέταμα. Άσε που αν του αυτοκινήτου πχ έιναι 48 αη και της καταναλωσεις τα 30, μετα δεν πρόκειται να σου βάλει εμπρός, ενώ η μαριν θα βάλει, μιας και κραταει και την τάση σχετικα και τα αμπερ εκκίνησης ακόμα και αν έχεις χρησιμοποιήσεις μεγάλο μερος.
Αφου δεν ξέρεις κάτι, μην πετάς εξυπνάδες.
Λοιπόν παντογνώστη, έχεις πλάκα:
Αν η marine είναι με gel, σε πάω στοίχημα. Θα σπάσουμε μια "Marine" που θα σου διαλέξω εγώ, και αν βρεις gel μέσα, εγώ θα την πληρώσω, και θα σου δώσω επί πλέον και την αξία της x50.
Αν όμως χυθούν ζουμιά όπως σε οποιαδήποτε άλλη μπαταρία κλειστού τύπου (να σπάσουμε και μια τέτοια αμα θες), τότε θα μου δώσεις ΕΣΥ την αξία της x50. Το πας το στοίχημα?
Δεύτερον:
Ποιούς κραδασμούς σκάφους? Έχει ένα σκάφος περισσότερους κραδασμούς από ένα αυτοκίνητο σε χωματόδρομο?
Τρίτον:
Τα περί βαθειάς εκφόρτισης τα δέχομαι. Άρα το σκάφος που πουλάς, έχει την τέλεια μπαταρία. Τόσο τέλεια, που δικαιολογεί την πολύ ακριβή τιμή του σκάφους.
Πες μας λοιπόν, ΠΟΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗ δίνεις (εσύ ή ο φίλος σου) για ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ του σκάφους, ξεκαθαρίζοντας ότι αν το σκάφος μείνει από μπαταρία στου διαόλου τη μάνα, η εγγύησή σου θα καλύψει και τα έξοδα ρυμούλκησης, εκτός από την καινούρια μπαταρία.
Συμφωνείς σε αυτά? Αν όχι, λες λόγια του αέρα.