Νέα

Ποιός φοβάται τους «εθνικά Μακεδόνες» και γιατί;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 4K
  • Εμφανίσεις 99K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Και γω που είμαι Έλληνας και το 1/4 της χώρας μου λέγεται Μακεδονία, τους λέω να βάλουν έναν προσδιορισμό, να μην έχουμε μπερδέματα μιας και τα σκόπια τα κυβερνάνε τα νόθα του σνοφ...
Τόσο απλό.

πάλι μπλέκεις τα μπουτάκια σου γλύκα!

δεν είναι ούτε νόθα, ούτε γνήσια του σνοφ!

τσιράκια της Ουασιγκτώνας είναι!!!
 

Gabriel11

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2010
Μηνύματα
145
Like
0
Πόντοι
1
Στις  2 Αυγουστου 1943 , στο  Προχορσκι Μοναστηρι , που σημερα βρισκεται σημερα  στα  συνορα Σερβιας - FYROM , στη πλευρα  της  Σερβιας  , συνηλθε το Αντιφασιστικο Συμβουλιο Εθνικης Απελευθερωσης της Μακεδονιας ( ASNOM )  και διακηρυξε  την ανεξαρτησια της Λαικης Δημοκρατιας της  Μακεδονιας , στα  πλαισια  της Ομοσπονδιας της Γιουγκοσλαβιας . Συγχρονως εδωσε και το  μανιφεστο για τα δικαιωματα των  Μακεδονων , για την ιστορια τους , που συμφωνα με  το ASNOM , οι Σλαβοι της Μακεδονιας που κατοικουν στον χωρο αυτο  απο τον 5-6 μΧ  αιωνα , ειναι ξεχωριστος λαος  με  την  δικια του ιστορια και μεσα  απο τον  αντιφασιστικο αγωνα  των  παρτιζανων  βρηκε το  δικαιωμα  του  για  την πληρη εθνικη του αποκατασταση με την ενωση της πατριδας  τους , που η μπουρζουαζια της Σερβιας ,της Βουλγαριας  και της  Ελλαδας ,την  χωρισαν στα τρια . Αυτο  ηταν το δογμα  του μακεδονισμου , που αποτελεσε την  βαση  για  την  μακεδονικη εθνογεννηση . Ο σλαβικος χαρακτηρας των Μακεδονων και το  οραμα  της  ενιαιας Μακεδονιας .  Η πρωτη οργανωση των  σλαβοφωνων της Ελληνικης Μακεδονιας  , που δημιουργηθηκε με   ενεργειες  του ΚΚΕ  στα  χρονια  της  κατοχης ,  λεγοταν Σλοβενσκομακεντονσκι Ναροντεν Οσλομποντιτελεν Φροντ        (Σλαβομακεδονικο Λαικο Απελευθερωτικο Μετωπο ). Αργοτερα , μετα το  1945 , κοπηκε το Σλοβενσκο και  εμεινε το ΝΟΦ σκετο .    Ο  σλαβικος χαρακτηρα των  Μακεδονων ,  ηταν η επισημη αποψη  της ιστοριας  τους  . Ο Κριστο Μισιρκωφ , γεννημενος στο Παλαια  Πελλα Γιαννιτσων ( ΠΟΣΤΟΛ ),που θεωρειται ο   πρωτος θεμελιωτης της  ιδιαιτερης  μακεδονικης  ταυτοτητας , μιλαει καθαρα για σλαβους της  Μακεδονιας .Ασχετα βεβαια το οτι βρεθηκαν γραπτα του που λεει  οτι  οι  κατοικοι  που ζουν  στη  περιχη  των  Σκοπιων , ειναι  οι  πιο  καθαροαιμοι  Βουλγαροι   Οι αποψεις  για συνδεση με τους αρχαιους Μακεδονες , ηταν  αποψεις περιθωριακων κυκλων , κυριως  μεταναστων στην Αυστραλια ,πολλοι  απο τους οποιους με καταγωγη απο Φλωρινα και Κστορια . Μετα την πτωση του κομμουνισμου ,  την   διαλυση της  Γιουγκοσλαβιας και την ανεξαρτητοποιηση της χωρας , αρχισαν και οι  τριγμοι στο περιεχομενο της εθνικης ιδεολογιας του  μακεδονισμου .Το καθεστως το οποιο ειχε εκφρασει και καθοδηγησει  την μακεδονικη  εθνογεννηση δεν υπηρχε  πια . Η ιστορια επρεπε να ξαγραφει , χωρις τους κομμουνιστες ομως αυτη τη φορα . Οπως εγινε  και στις αλλες πρωην  κομμουνιστικες χωρες   Πως ομως να γινοταν αυτο  οταν πεφταν πανω  σε Μακεδονες που ηταν Βουλγαροι .Αυτο προσπαθησε να καμει ο Λιουπτσο Γκεοργκιεφσκι  και κατεληξε οτι ηταν Βουλγαρος και πηρε Βουλγαρικη υπηκοοτητα , οπως το ιδιο εκαμαν και αλλες 200.000 συμπατριωτες  τους . Ενταξει καποιοι  για λογους σκοπιμοτητας, για να παρουν βουλγαρικα  διαβατηρια . Η αμφισβητηση της  εθνικης κυριαρχιας απο  την πολυαριθμη αλβανικη  μειονοτητα  , η αμφισβητηση  της  εθνικης ταυτοτητας  απο την Βουλγαρια και  η αμφισβητηση του ονοματος απο  τηνΕλλαδα , ερχονται  να μεγιστοποιησουν το  προβλημα . Αναγκαια  η  θωρακιση της  εθνικης  ιδεας  με  νεα φετιχ , με  νεους  ηρωες , τους  αρχαιους  Μακεδονες .Εκφραστες ο Νικος Γκρουιος 'η Νικολα Γκρουεφσκι , με καταγωγη  απο την Αχλαδα  της Φλωρινας  και τον  παππου του  να  εχει  δωσει  τη ζωη  του  για την  Ελλαδα στο ελληνοιταλικο πολεμο  ,και  το Αιγαιατικο λομπυ που κατεχει σημαντικες θεσεις σε  ολους τους τομεις  της  κοινωνιας  ,μαζι με  τους  μεταναστες της  Αυστραλιας  και  του   Καναδα ., που ολοι  κουβαλουν τα προσωπικα τους  βιωματα 'η τα βιωματα  των  προγονων  τους  ,για  την συμπεριφορα  του  ελληνικου  κρατους τα ρετσινολαδα ,τις εξοριες ,τις  εκτελεσεις , τους προπυλακισμους ,το καψιμο των  χωριων  τους και  την  αρνηση  του  επαναπατρισμου τους  , μα ζι  με  τους  αλλους πολιτικους  προσφυγες του  εμφυλιου.Αυτοι  ειναι  και  κυριοι  εκφραστες της καινουργιας μακεδονικης  ταυτοτητας που επιχειρειται και του αλυτρωτισμου και  οσο  βρισκουν  απο  την  αλλη  μερια καποιους  Ελληναραδες και καποια στενα μυαλα , που διαρκως ανακαλυπτουν κινδυνους και απειλες το προβλημα  θα οξυνεται .
Παντως εγω  με  μια κοπελια  που  τα  εχω  απο τα  Μπιτολα - Μοναστηρι της FYROM  ,περναμε  περιφημα .Ο μακεδονισμος μας  ενωνει , δεν μας χωριζει .     .
 

streetwalker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2007
Μηνύματα
8.757
Κριτικές
3
Like
201
Πόντοι
66
www.newstoday.gr/article/44626/e-megale-alvania-pou-tes-anekei-e-mise-ellada]Η «Μεγάλη Αλβανία» που της ανήκει η μισή Ελλάδα[/url]

Σύμφωνα με το βιβλίο δεν είναι λίγες οι «αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) που έμειναν εκτός αλβανικού κράτους. Μέσα σε αυτές περιλαμβάνονται, το Κοσσυφοπέδιο, τμήματα του Μαυροβουνίου και της Σερβίας, η μισή έκταση των Σκοπίων και βέβαια ολόκληρη η ΒΔ Ελλάδα, με τους Νομούς Φλώρινας, Καστοριάς, Γρεβενών, Ιωαννίνων, Άρτας, Πρέβεζας, Θεσπρωτίας και το βόρειο τμήμα του Νομού Αιτωλοακαρνανίας.

Πιο συγκεκριμένα, στο κεφάλαιο «Οι αλβανικές περιοχές στην Ελλάδα», αναφέρονται τα εξής: «Είναι αλβανικές περιοχές που αδίκως προσαρτήθηκαν στο ελληνικό κράτος το 1913 από το Συμβούλιο των Πρεσβευτών. Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη επίσημων στοιχείων δυσκολεύουν των προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών στην Ελλάδα και κυρίως των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων των συγκεκριμένων περιοχών. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη Βορειοδυτική Ελλάδα, νότια της "Μακεδονίας" και νοτιοανατολικά της Αλβανίας μέχρι τον κόλπο της Άρτας και αποτελείται από τις περιοχές Τσαμουριά, Φλώρινα, κ.λπ.».


 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
Η «αυτοκρατορία» του ψευτομακεδονισμού αντεπιτίθεται - Οι Μακεδόνες ανθίστανται
Στην κατηγορία: Άρθρα - Απόψεις
Ημερομηνία: 28/08/2011


Τα διαταραγμένα μυαλά των ιθυνόντων «ηγεμονίσκων» της γειτονικής χώρας (FYROM) προετοιμάζουν ένα πράγματι εντυπωσιακό θέαμα, κινηματογραφικών διαστάσεων υπερπαραγωγής, για τους εορτασμούς της 8ης Σεπτεμβρίου, ημέρας ανεξαρτησίας της γείτονος, πριν από 20 χρόνια, από την ενιαία Γιουγκοσλαβία, μετά την κατάρρευσή της από εξωγενείς παράγοντες και την εσωτερική αγεφύρωτη ανομοιογένεια.

Του Χρυσανθόπουλου Μιχαήλ*

Τα καλύτερα παιδιά της Σόγιας του σύγχρονου κεκαλυμμένου βουλγαρικού διεκδικητισμού, που, όπως αναφέραμε πολλές φορές, «αποβουλγαροποιήθηκαν» εν μιά νυκτί και ψευτομακεδονοποιήθηκαν, χωρίς όμως να αλλάξουν τα σχέδιά τους για την αυτονομία της Μακεδονίας (στα χνάρια της Αν. Ρωμυλίας το 1885) και τη σταδιακή προσάρτησή της στη Μητέρα Βουλγαρία, έχοντας προσθέσει και την πλήρη οικειοποίηση της ιστορίας της Αρχαίας Μακεδονίας (υποστηρίζοντας ότι οι Σλάβοι είναι οι αρχαίοι Μακεδόνες), γιατί μόνο έτσι (κατά τη γνώμη του «αρχαιολόγου» των Σκοπίων» Pasko Kuzman) θα μπορέσει να δικαιολογηθεί το όνομα Μακεδονία σ’ αυτούς, θα προβούν σε προκλήσεις επί προκλήσεων, όταν θα τραβηχτεί η ταινία αποκαλύψεως του τεράστιου αγάλματος του επισήμως αποκληθέντος «έφιππου πολεμιστή».
Στρατιώτες της «εθνικής φρουράς» του «στρατού» των Σκοπίων, 350 τον αριθμό, σε άψογους σχηματισμούς θα κραυγάζουν ΟΥΡΑ-ΟΥΡΑ (ζήτω) «Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΣ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕ ΣΕ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» (!) και μετά θα παρελάσουν, ίσως για πρώτη φορά, γιατί η γειτονική χώρα δεν έχει παρελάσεις ούτε και στις «εθνικές» της εορτές, μπροστά από το άγαλμα, το οποίο θα βρέχεται (η βάση του) από νερά που θα βγαίνουν από στόματα λεόντων-αγαλμάτων τεχνητώς βρυχόντων, μπροστά από αναπαραστάσεις στρατιωτών της αρχαίας μακεδονικής φάλαγγας με ασπίδες, με τον ήλιο της Βεργίνας (με δύο ακτίνες λιγότερες). Θα περάσουν μπροστά από τα αγάλματα του τσάρου Σαμουήλ και του άρτι ψευτομακεδονοπαηθέντος αυτοκράτορα της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας Ιουστινιανού, όλων των «ηρώων» του «Ιλίντεν» (1093) των «βαρκάρηδων» και θα καταλήξουν στο αρχικό σημείο για την ομιλία του Gruevski. Και ενώ όλα αυτά συμβαίνουν στη γειτονική χώρα, εδώ, στην πραγματική Μακεδονία, δεν έχουμε ακόμη αποφασίσει πώς θα εορτάσουμε τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης της Μακεδονίας από τον τουρκικό ζυγό και τη βουλγαρική επιβουλή. Η αντίσταση όμως των Μακεδόνων είναι δεδομένη με το ομολογουμένως απόλυτα επιτυχές και μαζικότατο πρώτο παμμακεδονικό αντάμωμα (αντίστοιχο με των Ποντίων, των Βλάχων και των Σαρακατσάνων, που δείχνουν τον δυναμισμό και τη συνέχεια της ελληνικής φυλής ανά τους αιώνες) στη Σιταριά Φλωρίνης και τους εορτασμούς της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στον Πολυπόταμο, πάλι της Φλώρινας, που στην κυριολεξία εξόργισε τους προπαγανδιστικούς μηχανισμούς της γειτονικής χώρας και των εσωτερικών συνεργατών τους, καταδεικνύοντας περίτρανα ότι ο μακεδονισμός υπάρχει, θα υπάρχει ως το ανάχωμα και το προπύργιο του ελληνικού γένους. Γιατί ακριβώς αυτοί οι προπαγανδιστικοί μηχανισμοί προσπάθησαν -και εν μέρει προσωρινά το κατάφεραν- να γίνει ο βίαιος αποχωρισμός του εθνολογικού όρου Μακεδών από τον όρο Έλλην, οι οποίοι είναι ένα και το αυτό. Γι’ αυτό και λένε και επαναλαμβάνουν ότι υπάρχουν «εθνικά ψευτομακεδόνες» και Έλληνες. Διαστρεβλώνουν τα γεγονότα του Ίλιντεν στις 20 Ιουλίου του 1903 (πρόσφατος εορτασμός στα Σκόπια), οικειοποιούμενοι τα πάντα, ενώ από αναφορές όλων των ξένων προξένων, χωρών και αυτοκρατόρων της εποχής εκείνης, καθόλου ευνοϊκά διακείμενων στα ελληνικά δίκαια, γνωρίζουμε ότι το ελληνικό στοιχείο, οι Μακεδόνες, πλήρωσαν βαρύ τίμημα από την αποτυχία της «ψευτοεξεγέρσεως», που δεν ήταν τίποτε άλλο από «επίθεση» των «βουλγαρικών κομιτάτων» της BMOPO (BMPP - VMRO), της σαντραλιστικής της πτέρυγας, γιατί, ως γνωστόν, επιφανέστατα στελέχη της, όπως ο Goce Delcev (που είναι ο πιο προβεβλημένος εθνικός ήρωας της FYROM), διαφωνούσε κάθετα με την ιδέα της «εξεγέρσεως» (το αναφέρουν οι βουλγαρικές πηγές της εποχής και κατοπινές εξονυχιστικές έρευνες).
Έτσι, το «επαναστατικό κίνημα» των εθνικά «ψευδομακεδόνων» δεν ήταν τίποτε άλλο από τη σαντραλιστική αυτονομιστική έκφραση του βουλγαρισμού. Και όταν πλησίαζαν στο Κρούσοβο, το κέντρο των Βλάχων (όχι ελληνιζόντων, αλλά πραγματικών Ελλήνων), τα στρατεύματα του Ικτιάρ Πασά από το Γ΄ Σώμα Στρατού με έδρα το Μοναστήρι, οι κομιτατζήδες το εγκατέλειψαν και ο μόνος που τους αντιμετώπισε μέχρι τέλος ήταν ο Νικόλαος Πίτος Γούλης (Pito Guli το έκαναν οι γείτονες της FYROM), Βλάχος από τα Γιάννενα, που η οικογένειά του κατέφυγε στο Κρούσοβο για να γλιτώσει από την τυραννία του Αλή Πασά στην τοποθεσία «Πέτρα της Εκούδας» (Meckin Kamen!). Όταν οι Οθωμανοί εισήλθαν στην πόλη, δεν άφησαν «λίθον επί λίθου» μόνο στην ελληνική συνοικία, που ήταν και η επικρατέστερη από όλες τις απόψεις. Ήταν άραγε τυχαίο; Αλλά όλα αυτά δεν αναλύθηκαν όπως θα έπρεπε από τους ταγούς μας, γιατί, αν γινόταν, δεν θα υπήρχε αυτή η τρομακτική προπαγάνδα, αλλά προπαγάνδα μονολόγου, καθώς δεν υπάρχει η δύναμη των επιχειρημάτων σε κανένα επίπεδο από τους γείτονες της FYROM, απλά γίνεται πλήρης εκμετάλλευση της σιωπής μας, της ηχηρής μας σιωπής. Και αντί να αποδοθούν τα ανθρώπινα δικαιώματα της υπαρχούσης μακεδονικής μειονότητας στα άλλοτε ονομαζόμενα κέντρα του ελληνικού πολιτισμού, όπως το Μοναστήρι, η Γευγελή, η Στρώμνιτσα και η Αχρίδα, αυτή ή αγνοείται ή σκοπίμως περιθωριοποιείται. Και αντί να ζητήσουν και να ζητούν συγγνώμη οι Σλάβοι, είτε βουλγαρίζοντες, είτε σερβίζοντες, είτε ψευτομακεδονίζοντες, για τη γενοκτονία του μακεδονισμού, επειδή το μόνο του λάθος ήταν να δηλώσει τα ελληνικά προαιώνια αισθήματά του, προσπαθούμε με αυτούς να βρούμε συμβιβαστική λύση για τη μερική ή και ολική παραχώρηση της εθνικής μας ιστορίας και αξιοπρέπειας. Ο sir Alfred Biliotti (1833-1915), άγγλος πρόξενος στη Θεσσαλονίκη, θα γράψει χαρακτηριστικά στα 1903: «Σήμερα μόνον οι Βούλγαροι ακούγονται στη Μακεδονία, μη εργαζόμενοι, θεωρούνται ως μη υπάρχοντες»! Και ενώ η αντίσταση των Μακεδόνων είναι δεδομένη, είναι σαν να μην ακούγεται, γιατί δεν υπάρχει επίσημη πορεία, αλλά καθολική αδράνεια και ανυπαρξία. Και οι προκλήσεις θα συνεχιστούν, καθώς η κυβέρνηση του Gruevski προτίθεται (έκανε επίσημη ανακοίνωση) να τοποθετήσει και άλλο -τεραστίων διαστάσεων- άγαλμα του Φιλίππου του Β΄ μπροστά από το υπουργείο Μεταφορών της γειτονικής χώρας, πάλι σε σιντριβάνι ύψους 27 μέτρων, με όλα τα συνεπικουρούμενα χουλιγουνιτιανά εφέ και το οποίο θα φέρει επισήμως το όνομα «ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ» (στάχτη στα μάτια). Δεν νομίζουμε ότι θα πρέπει να συνεχίσουμε να απαριθμούμε τις ύβρεις εναντίον των Μακεδόνων από τους ψευτομακεδόνες. Το θέμα είναι να συνεχίσουμε την αντίσταση σε κάθε παραχάραξη, σε κάθε επιβουλή, σε κάθε κακότροπη διαστρέβλωση τω γεγονότων, σε κάθε απόπειρα νομιμοποίησης της κλοπής της Μακεδονίας και στης ιστορίας της από τους ψευτομακεδόνες (θα επανέλθουμε για το θέμα της «αγιογράφησης» του Μ. Αλεξάνδρου), γιατί ακράδαντη πεποίθησή μας είναι ότι το μακεδονικό όνομα δεν θα χαθεί.


* Καθ. ιστορικού, συγγραφέα, δημοσιογράφου SBS Αυστραλίας

 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Η «αυτοκρατορία» του ψευτομακεδονισμού αντεπιτίθεται - Οι Μακεδόνες ανθίστανται
Στην κατηγορία: Άρθρα - Απόψεις
Ημερομηνία: 28/08/2011


Τα διαταραγμένα μυαλά των ιθυνόντων «ηγεμονίσκων» της γειτονικής χώρας (FYROM) προετοιμάζουν ένα πράγματι εντυπωσιακό θέαμα, κινηματογραφικών διαστάσεων υπερπαραγωγής, για τους εορτασμούς της 8ης Σεπτεμβρίου, ημέρας ανεξαρτησίας της γείτονος, πριν από 20 χρόνια, από την ενιαία Γιουγκοσλαβία, μετά την κατάρρευσή της από εξωγενείς παράγοντες και την εσωτερική αγεφύρωτη ανομοιογένεια.

Του Χρυσανθόπουλου Μιχαήλ*

Τα καλύτερα παιδιά της Σόγιας του σύγχρονου κεκαλυμμένου βουλγαρικού διεκδικητισμού, που, όπως αναφέραμε πολλές φορές, «αποβουλγαροποιήθηκαν» εν μιά νυκτί και ψευτομακεδονοποιήθηκαν, χωρίς όμως να αλλάξουν τα σχέδιά τους για την αυτονομία της Μακεδονίας (στα χνάρια της Αν. Ρωμυλίας το 1885) και τη σταδιακή προσάρτησή της στη Μητέρα Βουλγαρία, έχοντας προσθέσει και την πλήρη οικειοποίηση της ιστορίας της Αρχαίας Μακεδονίας (υποστηρίζοντας ότι οι Σλάβοι είναι οι αρχαίοι Μακεδόνες), γιατί μόνο έτσι (κατά τη γνώμη του «αρχαιολόγου» των Σκοπίων» Pasko Kuzman) θα μπορέσει να δικαιολογηθεί το όνομα Μακεδονία σ’ αυτούς, θα προβούν σε προκλήσεις επί προκλήσεων, όταν θα τραβηχτεί η ταινία αποκαλύψεως του τεράστιου αγάλματος του επισήμως αποκληθέντος «έφιππου πολεμιστή».
Στρατιώτες της «εθνικής φρουράς» του «στρατού» των Σκοπίων, 350 τον αριθμό, σε άψογους σχηματισμούς θα κραυγάζουν ΟΥΡΑ-ΟΥΡΑ (ζήτω) «Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΣ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕ ΣΕ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» (!) και μετά θα παρελάσουν, ίσως για πρώτη φορά, γιατί η γειτονική χώρα δεν έχει παρελάσεις ούτε και στις «εθνικές» της εορτές, μπροστά από το άγαλμα, το οποίο θα βρέχεται (η βάση του) από νερά που θα βγαίνουν από στόματα λεόντων-αγαλμάτων τεχνητώς βρυχόντων, μπροστά από αναπαραστάσεις στρατιωτών της αρχαίας μακεδονικής φάλαγγας με ασπίδες, με τον ήλιο της Βεργίνας (με δύο ακτίνες λιγότερες). Θα περάσουν μπροστά από τα αγάλματα του τσάρου Σαμουήλ και του άρτι ψευτομακεδονοπαηθέντος αυτοκράτορα της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας Ιουστινιανού, όλων των «ηρώων» του «Ιλίντεν» (1093) των «βαρκάρηδων» και θα καταλήξουν στο αρχικό σημείο για την ομιλία του Gruevski. Και ενώ όλα αυτά συμβαίνουν στη γειτονική χώρα, εδώ, στην πραγματική Μακεδονία, δεν έχουμε ακόμη αποφασίσει πώς θα εορτάσουμε τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης της Μακεδονίας από τον τουρκικό ζυγό και τη βουλγαρική επιβουλή. Η αντίσταση όμως των Μακεδόνων είναι δεδομένη με το ομολογουμένως απόλυτα επιτυχές και μαζικότατο πρώτο παμμακεδονικό αντάμωμα (αντίστοιχο με των Ποντίων, των Βλάχων και των Σαρακατσάνων, που δείχνουν τον δυναμισμό και τη συνέχεια της ελληνικής φυλής ανά τους αιώνες) στη Σιταριά Φλωρίνης και τους εορτασμούς της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στον Πολυπόταμο, πάλι της Φλώρινας, που στην κυριολεξία εξόργισε τους προπαγανδιστικούς μηχανισμούς της γειτονικής χώρας και των εσωτερικών συνεργατών τους, καταδεικνύοντας περίτρανα ότι ο μακεδονισμός υπάρχει, θα υπάρχει ως το ανάχωμα και το προπύργιο του ελληνικού γένους. Γιατί ακριβώς αυτοί οι προπαγανδιστικοί μηχανισμοί προσπάθησαν -και εν μέρει προσωρινά το κατάφεραν- να γίνει ο βίαιος αποχωρισμός του εθνολογικού όρου Μακεδών από τον όρο Έλλην, οι οποίοι είναι ένα και το αυτό. Γι’ αυτό και λένε και επαναλαμβάνουν ότι υπάρχουν «εθνικά ψευτομακεδόνες» και Έλληνες. Διαστρεβλώνουν τα γεγονότα του Ίλιντεν στις 20 Ιουλίου του 1903 (πρόσφατος εορτασμός στα Σκόπια), οικειοποιούμενοι τα πάντα, ενώ από αναφορές όλων των ξένων προξένων, χωρών και αυτοκρατόρων της εποχής εκείνης, καθόλου ευνοϊκά διακείμενων στα ελληνικά δίκαια, γνωρίζουμε ότι το ελληνικό στοιχείο, οι Μακεδόνες, πλήρωσαν βαρύ τίμημα από την αποτυχία της «ψευτοεξεγέρσεως», που δεν ήταν τίποτε άλλο από «επίθεση» των «βουλγαρικών κομιτάτων» της BMOPO (BMPP - VMRO), της σαντραλιστικής της πτέρυγας, γιατί, ως γνωστόν, επιφανέστατα στελέχη της, όπως ο Goce Delcev (που είναι ο πιο προβεβλημένος εθνικός ήρωας της FYROM), διαφωνούσε κάθετα με την ιδέα της «εξεγέρσεως» (το αναφέρουν οι βουλγαρικές πηγές της εποχής και κατοπινές εξονυχιστικές έρευνες).
Έτσι, το «επαναστατικό κίνημα» των εθνικά «ψευδομακεδόνων» δεν ήταν τίποτε άλλο από τη σαντραλιστική αυτονομιστική έκφραση του βουλγαρισμού. Και όταν πλησίαζαν στο Κρούσοβο, το κέντρο των Βλάχων (όχι ελληνιζόντων, αλλά πραγματικών Ελλήνων), τα στρατεύματα του Ικτιάρ Πασά από το Γ΄ Σώμα Στρατού με έδρα το Μοναστήρι, οι κομιτατζήδες το εγκατέλειψαν και ο μόνος που τους αντιμετώπισε μέχρι τέλος ήταν ο Νικόλαος Πίτος Γούλης (Pito Guli το έκαναν οι γείτονες της FYROM), Βλάχος από τα Γιάννενα, που η οικογένειά του κατέφυγε στο Κρούσοβο για να γλιτώσει από την τυραννία του Αλή Πασά στην τοποθεσία «Πέτρα της Εκούδας» (Meckin Kamen!). Όταν οι Οθωμανοί εισήλθαν στην πόλη, δεν άφησαν «λίθον επί λίθου» μόνο στην ελληνική συνοικία, που ήταν και η επικρατέστερη από όλες τις απόψεις. Ήταν άραγε τυχαίο; Αλλά όλα αυτά δεν αναλύθηκαν όπως θα έπρεπε από τους ταγούς μας, γιατί, αν γινόταν, δεν θα υπήρχε αυτή η τρομακτική προπαγάνδα, αλλά προπαγάνδα μονολόγου, καθώς δεν υπάρχει η δύναμη των επιχειρημάτων σε κανένα επίπεδο από τους γείτονες της FYROM, απλά γίνεται πλήρης εκμετάλλευση της σιωπής μας, της ηχηρής μας σιωπής. Και αντί να αποδοθούν τα ανθρώπινα δικαιώματα της υπαρχούσης μακεδονικής μειονότητας στα άλλοτε ονομαζόμενα κέντρα του ελληνικού πολιτισμού, όπως το Μοναστήρι, η Γευγελή, η Στρώμνιτσα και η Αχρίδα, αυτή ή αγνοείται ή σκοπίμως περιθωριοποιείται. Και αντί να ζητήσουν και να ζητούν συγγνώμη οι Σλάβοι, είτε βουλγαρίζοντες, είτε σερβίζοντες, είτε ψευτομακεδονίζοντες, για τη γενοκτονία του μακεδονισμού, επειδή το μόνο του λάθος ήταν να δηλώσει τα ελληνικά προαιώνια αισθήματά του, προσπαθούμε με αυτούς να βρούμε συμβιβαστική λύση για τη μερική ή και ολική παραχώρηση της εθνικής μας ιστορίας και αξιοπρέπειας. Ο sir Alfred Biliotti (1833-1915), άγγλος πρόξενος στη Θεσσαλονίκη, θα γράψει χαρακτηριστικά στα 1903: «Σήμερα μόνον οι Βούλγαροι ακούγονται στη Μακεδονία, μη εργαζόμενοι, θεωρούνται ως μη υπάρχοντες»! Και ενώ η αντίσταση των Μακεδόνων είναι δεδομένη, είναι σαν να μην ακούγεται, γιατί δεν υπάρχει επίσημη πορεία, αλλά καθολική αδράνεια και ανυπαρξία. Και οι προκλήσεις θα συνεχιστούν, καθώς η κυβέρνηση του Gruevski προτίθεται (έκανε επίσημη ανακοίνωση) να τοποθετήσει και άλλο -τεραστίων διαστάσεων- άγαλμα του Φιλίππου του Β΄ μπροστά από το υπουργείο Μεταφορών της γειτονικής χώρας, πάλι σε σιντριβάνι ύψους 27 μέτρων, με όλα τα συνεπικουρούμενα χουλιγουνιτιανά εφέ και το οποίο θα φέρει επισήμως το όνομα «ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ» (στάχτη στα μάτια). Δεν νομίζουμε ότι θα πρέπει να συνεχίσουμε να απαριθμούμε τις ύβρεις εναντίον των Μακεδόνων από τους ψευτομακεδόνες. Το θέμα είναι να συνεχίσουμε την αντίσταση σε κάθε παραχάραξη, σε κάθε επιβουλή, σε κάθε κακότροπη διαστρέβλωση τω γεγονότων, σε κάθε απόπειρα νομιμοποίησης της κλοπής της Μακεδονίας και στης ιστορίας της από τους ψευτομακεδόνες (θα επανέλθουμε για το θέμα της «αγιογράφησης» του Μ. Αλεξάνδρου), γιατί ακράδαντη πεποίθησή μας είναι ότι το μακεδονικό όνομα δεν θα χαθεί.


* Καθ. ιστορικού, συγγραφέα, δημοσιογράφου SBS Αυστραλίας


γαμεμάκη, τι διδάσκει και που ο συγγραφέψ;  :2funny:
 

kostas_thai

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2010
Μηνύματα
8.362
Like
4
Πόντοι
66
τι thread ειναι τουτο δω ρε?τι κουφες μαλακιες γραφετε και μας κατεβαζετε οτι ηλιθια φαντασιωση σας μπει στο κεφαλι?
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366

kostas_thai

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2010
Μηνύματα
8.362
Like
4
Πόντοι
66
1. με όσους κι εσύ.
2. με το καλό να πας.
ευχαριστω αλλα δεν νομιζω να μαπινεις με οσους και εγω γιατι ενα προφιλ εχω μονο ενω εσυ βλεπω εχεις καποια ψυχοπαθητικα αλτερ εγκο σου εδω... :2funny: :2funny: :2funny:./δεν νομιζω οτι εχεις ανταγωνισμο σε αυτο το θεμα.ο παπαζολης αν και καταλαβαλει φιλοτιμες προσπαθειες δεν σε φτανει με την καμια ακομα...
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.263
Like
20
Πόντοι
366
Η Ελλάς, αν και επιθυμεί να είναι σύγχρονο δημοκρατικό κράτος δικαίου, διατηρεί μερικές συμπεριφορές που θυμίζουν τον εμφύλιο πόλεμο και τη φιλολογία περί "πανταχόθεν επιβουλών". Με πρόσχημα τις εξωτερικές σχέσεις, δεν αναγνωρίζονται σε έλληνες πολίτες βασικά δικαιώματα (ελευθερία έκφρασης, συλλογικής οργάνωσης κλπ) ενώ ταυτόχρονα σε συλλογικό επίπεδο, τη στιγμή που κρατικοί παράγοντες "συνωστίζονται" σε πληθώρα εκδηλώσεων και εκδόσεων για την πομακική γλώσσα, η επανέκδοση του "Λεξικού της Μακεδονικής Γλώσσας" από ιδιώτες, θεωρείται, περίπου, πράξη προδοσίας.

Ποια "εθνική ανάγκη" ή ποια "εθνική ψυχοπάθεια", οδηγεί σε τέτοιες συμπεριφορές; 

Το θέμα συζητείται παρεμπιπτόντως σε άλλα νήματα και νομίζω ότι καιρός είναι να αποκτήσει τη δική του "στέγη". Όπως ακριβώς και η "Στεγη Μακεδονικού Πολιτισμού"...

Το θέμα είναι απολύτως ανεξάρτητο από υπάρχοντα θέματα (πχ "Μακεδονία προδότες" κλπ) και θεωρώ ότι υπάρχει σαφής λόγος ύπαρξης ανεξάρτητου νήματος! Αποτρέπω δε τους διαχειριστές από οποιαδήποτε σκέψη συγχώνευσης, διότι είναι λογικά, νοηματικά και πολιτικά άστοχη.
 

Με την παρούσα εισαγωγή προσπαθώ να δώσω ένα παράδειγμα ευπρεπούς διαλόγου και παρακαλώ τους λοιπούς χρήστες να συμπεριφερθούν αναλόγως...

Με βάση την εμπειρία μου από παρόμοια νήματα, ο διάλογος δεν βλάπτει κανέναν, αντιθέτως, ωφελεί όλους τους "έχοντες ώτα ακούειν"...

Καλήμερα!
добар ден!

:jerking: ας το συγχωνεύσει κάποιος
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
ευχαριστω αλλα δεν νομιζω να μαπινεις με οσους και εγω γιατι ενα προφιλ εχω μονο ενω εσυ βλεπω εχεις καποια ψυχοπαθητικα αλτερ εγκο σου εδω... :2funny: :2funny: :2funny:./δεν νομιζω οτι εχεις ανταγωνισμο σε αυτο το θεμα.ο παπαζολης αν και καταλαβαλει φιλοτιμες προσπαθειες δεν σε φτανει με την καμια ακομα...


το ίδιο μπορώ να πω κι εγώ για σένα.
κι ο καθένας για τον καθένα.
αρλούμπες χωρίς νόημα!
μετά;

 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.263
Like
20
Πόντοι
366
για "εθνικούς" λόγους;  :jerking:

:2funny: :2funny: :2funny:

άτιμη εθνικοφροσύνη, πόσα μούλικα άφησες ορφανά!  :2funny: :2funny: :2funny:

για να πάψει να εξυπηρετεί τον μοναδικό λόγο ύπαρξής του: την ατέρμονη ματαιοδοξία σου :birdman:

ας συγχωνευτεί λοιπόν με τα υπόλοιπα συναφή...
 

kostas_thai

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2010
Μηνύματα
8.362
Like
4
Πόντοι
66
το ίδιο μπορώ να πω κι εγώ για σένα.
κι ο καθένας για τον καθένα.
αρλούμπες χωρίς νόημα!
μετά;
για τις αρλουμπες χωρις νοημα αστο.εχεις παρει τα πρωτεια εδω.σου ειπα ουτε ο παπαζολης δεν σε φτανει.και δεν το λεει ο καθενας για τον καθενα.μη  βαζεις ολους στο ιδιο πλαισιο κριτκης.δεν γραφουμε ολοι τα ιδια.οποτε δεν υπαρχει μετα.αλλα ρε πορνοπαππε οταν  γραφεις με κλωνο οτι ενωνει καποιον ο μακεδονισμος με μια γκομενα ειναι τοτε τα σχολια περιτευουν... :2funny: :2funny: :2funny:
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
για τις αρλουμπες χωρις νοημα αστο.εχεις παρει τα πρωτεια εδω.σου ειπα ουτε ο παπαζολης δεν σε φτανει.και δεν το λεει ο καθενας για τον καθενα.μη  βαζεις ολους στο ιδιο πλαισιο κριτκης.δεν γραφουμε ολοι τα ιδια.οποτε δεν υπαρχει μετα.αλλα ρε πορνοπαππε οταν  γραφεις με κλωνο οτι ενωνει καποιον ο μακεδονισμος με μια γκομενα ειναι τοτε τα σχολια περιτευουν... :2funny: :2funny: :2funny:

τα αστυνομικά συμπεράσματά σου είναι όπως και τα πολιτικά: ΓΤΠ!

εκτός από τις λίγες φορές που συμφωνείς μαζί μου... :2funny:
 

c200

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2006
Μηνύματα
2.989
Like
8
Πόντοι
16

ΠΠ, θα πας σήμερα ΣΕΦ να κάνεις παρέα στα κολλητάρια σου? :2funny:
 

kostas_thai

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2010
Μηνύματα
8.362
Like
4
Πόντοι
66
τα αστυνομικά συμπεράσματά σου είναι όπως και τα πολιτικά: ΓΤΠ!

εκτός από τις λίγες φορές που συμφωνείς μαζί μου... :2funny:
speak to the mirror mister carragioseas. ;).so...εισαι και δημοκρατης βλεπω αρκει ο αλλος να συμφωνει μαζι σου... :2funny: :2funny: :2funny:τωρα ποιανου τα συμπερασματα ειναι για τον πουτσο και αυτο καλυτερα να μην το αναφερουμε.παντως μονο απο εσενα θα περιμενα να την βρισκεις με γκομενες που σας συνδεει ο μακεδονισμος :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom