λοιπόν ο κολητός έχει 2 παιδιά (σχολείο) και γουστάρει τα σαββατοκύριακα του ταξίδια και σε βουνά, είναι ψιλοάνετος οικονομικά, δλδ θέλει και κάποιους χώρους (πορτ μπαγκαζ κλπ) και να μην σέρνεται
Σύμφωνα με τα δεδομένα που μας έδωσες τα SUV που αξίζουν τα λεφτά τους, πολύ καλά εξοπλισμένα και αξιόπιστα τόσο ως προς τα μηχανικά τους μέρη όσο και ως προς την υποστήριξη των αντιπροσωπειών είναι:
KIA SPORTAGE 1.6T 177ps 4X4 DCT
HYUNDAI KONA 1,6T 198ps 4X4 7-DCT
HYUNDAI TUCSON 1,6T 48V 180ps 4X4 7-DCT
Όλα είναι βενζίνη με λογικό για την Ελλάδα κυβισμό (1600cc) για να έχει το κεφάλι του ήσυχο μην τυχόν επιβληθούν μελλοντικοί φόροι / απαγορεύσεις στα πετρελαιοκίνητα, τετρακίνητα για να πηγαίνει και σε πιο δύσκολα εδάφη, με κιβώτια εφτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη (είδος αυτόματου) για ξεκούραστη οδήγηση και ακαριαίες αλλαγές ταχυτήτων κυρίως στο ανέβασμα, 180+ άλογα και πολλή ροπή (τράβηγμα) ελέω turbo. Πέντε έως επτά χρόνια εγγύηση. Όλα γύρω στα 30.000 ευρώ. Χάνουν ως προς αυτό που λέμε perceived quality δηλαδή την αίσθηση ποιότητας που δίνει η καμπίνα των επιβατών βάσει της όρασης και της αφής στον πελάτη.
«Ευγενείς» μάρκες όπως Audi, BMW, Mercedes είναι ήδη ακριβές και, αν προσθέσει κανείς τον εξοπλισμό που έχουν στάνταρ τα ανωτέρω, οι τιμές απογειώνονται. Επιπροσθέτως η αξιοπιστία των μερών τους δεν είναι και η καλύτερη, όπως και εκείνη των αυτοκινήτων της Stellantis (η εταιρία που προέκυψε από τη συγχώνευση FIAT και PSA). Δείτε την παρακάτω ταξινόμηση για την αξιοπιστία τους (όσο μικρότερος ο αριθμός τόσο καλύτερα, πρώτη φυσικά η Lexus):