Νέα

Πετρέλαιο: στο καρτέλ δεν έχουν το θεό τους!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα yrret
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 17
  • Εμφανίσεις 1K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

yrret

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.666
Like
661
Πόντοι
96

Η διεθνής τιμή του πετρελαίου κατέβηκε πάνω από 2% και του πετρέλαιου κοντά στο 4%. Το ευρώ ενισχύθηκε έναντι του δολαρίου. 1 Euro = 1.3171 δολ
Οι τιμές:
Nymex Crude Future 43.54 -33.00 Ευρώ Χθες ήταν 34.74 ευρώ (για τον Μάρτιο)
Dated Brent Spot 43.59 - 33.1 Ευρώ
Nymex Heating Oil Future 138.00- 230 Ευρώ/ 1000 λίτρα. Το πετρέλαιο θέρμανσης έκλεισε στα 238,76 ευρώ τα 1000 λίτρα
Τα ΕΛΠΕ στις 26 Ιανουαρίου πωλούσαν την αμόλυβδη βενζίνη 95 RON 264,53 ευρώ και το πετρέλαιο θέρμανσης 312 ευρώ.
ΤΙΜΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΗΣ 27-01-2009
ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ 95 RON 10PPM 269,52 ευρώ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ 317,61
Επομένως: Ενώ το πετρέλαιο «έπεσε» 1,74 ευρώ αυτοί έβαλαν καπέλο στη βενζίνη 5 . Το πετρέλαιο θέρμανσης «έπεσε» 8,76 ευρώ και αυτοί έβαλαν καπέλο 5,61 ευρώ.

Δεν έχουν τον θεό τους.
Κλέφτεεεεεες!!!

--------
Ελαφρά πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις ηλεκτρονικές συναλλαγές στην Ασία καθώς οι επενδυτές εκτιμούν ότι ο ΟΠΕΚ σχεδιάζει να μειώσει κι άλλο την παραγωγή.
«Οι επενδυτές αρχίζουν να κατανοούν ότι ο ΟΠΕΚ σκέφτεται σοβαρά να μειώσει την παραγωγή πετρελαίου» τονίζει ο Τόνι Νιούναν, αναλυτής της «Mitsubishi Corp» στο Τόκιο.
Ο νέος πρόεδρος του ΟΠΕΚ, Χοσέ Μποτέλο ντε Βασκονσέλος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο νέας μείωσης της ημερήσιας παραγωγής πετρελαίου κατά την προσεχή σύνοδο του καρτέλ στη Βιέννη στις 15 Μαρτίου.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
 

Ypsolon

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2007
Μηνύματα
1.676
Κριτικές
1
Like
7
Πόντοι
16
Τα αποθέματα που είχαν αγοράσει με ακριβότερες-φθηνότερες τιμες πως τα διαχειριζονται
 

BORJA

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2008
Μηνύματα
328
Κριτικές
1
Like
3
Πόντοι
1
Υπάρχει κατρέλ που να έχει το θεό του ???  :think: :think: :think: :think:
 
OP
OP
Y

yrret

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.666
Like
661
Πόντοι
96
οσο αυτοι που εχουν τα βιτιοφορα θα ειναι κλειστο επαγγελμα αυτα θα ειναι τα χαλια εδω θα την πληρωνουμε εμεις φιλοι μου.

Οσο ΤΑ ΕΛΠΕ ελεω Πασοκ ανηκουν και σε επιχειρηματια τοσο το πετρελαιο και τα προιοντα κοινης ωφελειας θα ειναι ακριβα!
 

ANDREIOS

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.153
Κριτικές
13
Like
1.746
Πόντοι
6.255
Συνάδελφοί η χώρα μας είναι πλούσια σε πετρέλαιο και φυσικό αερίο αλλά η προδοτική συνθήκη του Νταβός που υπόγραψε ο Αντρέας Παπανδρέου το 1987 μας απαγορεύει να βγάλουμε στην επιφάνεια και να εκμεταλευτούμε όλων αυτόν τον φυσικό πλούτο που έχουμε στό αιγαίο και Ιόνιο πέλαγος. Ακόμα και το Ιόνιο θεωρείται γκρίζα ζώνη στην συνθήκη Νταβός, αν είχαμε βγάλει το πετρέλαιο θα ήταν πολύ διαφορετική η εθνική μας οικονομία βλέπεται κράτη στην μέση ανατολή που έχουν πετρέλαιο. Σας παραθέτο χάρτη με τις θέσης του πετρελαίου στην χώρα μας
 

Συνημμένα

  • 065525 (1).png
    065525 (1).png
    116,9 KB · Εμφανίσεις: 52

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Συνάδελφοί η χώρα μας είναι πλούσια σε πετρέλαιο και φυσικό αερίο αλλά η προδοτική συνθήκη του Νταβός που υπόγραψε ο Αντρέας Παπανδρέου το 1987 μας απαγορεύει να βγάλουμε στην επιφάνεια και να εκμεταλευτούμε όλων αυτόν τον φυσικό πλούτο που έχουμε στό αιγαίο και Ιόνιο πέλαγος. Ακόμα και το Ιόνιο θεωρείται γκρίζα ζώνη στην συνθήκη Νταβός, αν είχαμε βγάλει το πετρέλαιο θα ήταν πολύ διαφορετική η εθνική μας οικονομία βλέπεται κράτη στην μέση ανατολή που έχουν πετρέλαιο. Σας παραθέτο χάρτη με τις θέσης του πετρελαίου στην χώρα μας

απο το nickname σου, το αβαταρ σου,
αλλα κ τον συγγραφεα του "σοβαρου" συγγραμματος βγαζει ο καθενας τα συμπερασματα του για την εγκυροτητα των αποψεων αυτων.
 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
24
Πόντοι
2.057
Συνάδελφοί η χώρα μας είναι πλούσια σε πετρέλαιο και φυσικό αερίο αλλά η προδοτική συνθήκη του Νταβός που υπόγραψε ο Αντρέας Παπανδρέου το 1987 μας απαγορεύει να βγάλουμε στην επιφάνεια και να εκμεταλευτούμε όλων αυτόν τον φυσικό πλούτο που έχουμε στό αιγαίο και Ιόνιο πέλαγος. Ακόμα και το Ιόνιο θεωρείται γκρίζα ζώνη στην συνθήκη Νταβός, αν είχαμε βγάλει το πετρέλαιο θα ήταν πολύ διαφορετική η εθνική μας οικονομία βλέπεται κράτη στην μέση ανατολή που έχουν πετρέλαιο. Σας παραθέτο χάρτη με τις θέσης του πετρελαίου στην χώρα μας
απο το nickname σου, το αβαταρ σου,
αλλα κ τον συγγραφεα του "σοβαρου" συγγραμματος βγαζει ο καθενας τα συμπερασματα του για την εγκυροτητα των αποψεων αυτων.

Ωραία αντιπαράθεση έκανες!!!
Αν νομίζεις ότι είναι λάθος απέδειξέ το και όχι να προσβάλεις τον συνάδελφο για το Nick του!!!!  :jerking:
Μας έπεισες.....  :headbang:
 

kaligoul

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2006
Μηνύματα
17.108
Like
9
Πόντοι
166
Κυριοι δεν ειναι αν εχουμε αλλα αν θελουμε να το βγαλουμε.
Αεριο δεν μας αφηνουν γιατι ειμαστε σεισμογενης χωρα λενε.(μονο να το φερνουμε απο εξω)
Πετρελαιο μπολικο αλλα μονο για τους αλλους.(θασο)
Διαφορες αλλες εξωριξης.(κανενα ορυχειο δεν δουλευη για την χωρα μας μονο για ξενα συμφεροντα)
Πως θα παρουμε τον πλουτο στα χερια μας.
Μαλλον θελουμε αρχηγο που να προχωραει και να σκαβη αυλακι πισω του.
 

forest

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.016
Κριτικές
49
Like
983
Πόντοι
6.755
Κυριοι δεν ειναι αν εχουμε αλλα αν θελουμε να το βγαλουμε.
Αεριο δεν μας αφηνουν γιατι ειμαστε σεισμογενης χωρα λενε.(μονο να το φερνουμε απο εξω)
Πετρελαιο μπολικο αλλα μονο για τους αλλους.(θασο)
Διαφορες αλλες εξωριξης.(κανενα ορυχειο δεν δουλευη για την χωρα μας μονο για ξενα συμφεροντα)
Πως θα παρουμε τον πλουτο στα χερια μας.
Μαλλον θελουμε αρχηγο που να προχωραει και να σκαβη αυλακι πισω του.
Σωστος :rockon: :rockon: :rockon:
 

mgb

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2008
Μηνύματα
33
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
απο το nickname σου, το αβαταρ σου,
αλλα κ τον συγγραφεα του "σοβαρου" συγγραμματος βγαζει ο καθενας τα συμπερασματα του για την εγκυροτητα των αποψεων αυτων.


Ο Κωνσταντίνος Κόλμερ γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών νομικά, πολιτικές και οικονομικές επιστήμες και μετεκπαιδεύτηκε στην οικονομική θεωρία στις ΗΠΑ. Εργάστηκε στις αθηναϊκές εφημερίδες αρχικά ως σκιτσογράφος και, εν συνεχεία, ως οικονομικός συντάκτης και πολιτικός αρθρογράφος. Εγκαινίασε οικονομικές στήλες στην "Eστία", στα "Nέα", στην "Βραδυνή", αρθρογράφησε στην "Μεσημβρινή" και παρουσίασε εκπομπές οικονομικού περιεχομένου στην ΕΡΤ και στο "Κανάλι 5". Από 30ετίας είναι ανταποκριτής της Eλβετικής οικονομικής εφημερίδας "HandelsZeitung", στην οποία προβάλλει την Ελλάδα με ετήσιο πολυσέλιδο αφιέρωμα. Πρωτοστάτησε στην ίδρυση του Κέντρου Πολιτικής Έρευνας και Επιμορφώσεως το 1978 και ασχολήθηκε με την συγγραφή βιβλίων πολιτικοοικονομικού περιεχομένου, όπως "Το οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδος" (ΚΠΕΕ 1979, μαζί με τους κ.κ. Κ. Χρηστίδη και Ν. Τσώρην), "Ο εξ Ανατολών κίνδυνος και η ελληνική αποανάπτυξις" (Elektra Press 1985), "Η χρεοκοπία της τρίτης ελληνικής δημοκρατίας" (Δήλος 1995), "Δυστυχώς επτωχεύσαμε" (Ροές 1996), "Η υποτίμησι της δραχμής και της... Ελλάδος" (Ροές 1998), "Η γιγάντωσι της ανεργίας με το ευρώ" (Κάκτος 2001), "Η μεγάλη ληστεία του χρηματιστηρίου" (Κάκτος 2002).
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
απο το nickname σου, το αβαταρ σου,
αλλα κ τον συγγραφεα του "σοβαρου" συγγραμματος βγαζει ο καθενας τα συμπερασματα του για την εγκυροτητα των αποψεων αυτων.
όπως λέμε
"σε  γνωρίζω από την όψη..."
 

kaligoul

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2006
Μηνύματα
17.108
Like
9
Πόντοι
166
Δεν ειμαστε φτωχη χωρα,ειμαστε αχρηστοι για να κανουμε την ελλαδα μεγαλη και τρανη.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Αεριο δεν μας αφηνουν γιατι ειμαστε σεισμογενης χωρα λενε.(μονο να το φερνουμε απο εξω)

Α δηλαδή ο κίνδυνος από σεισμό είναι στην εξόρυξη του φυσικού αερίου και όχι στην μεταφορά.
Kαι όχι στην εκφόρτωση και στις εγκατάστασεις αποθήκευσης NLG όπως αυτή στην Ρεβυθούσα.

Τι άλλο έχουν πει οι κακοί που δεν μας αφήνουν;
Ότι κινδυνεύουν οι πλατφόρμες εξόρυξης από τσουνάμι;

Διαφορες αλλες εξωριξης.(κανενα ορυχειο δεν δουλευη για την χωρα μας μονο για ξενα συμφεροντα)

Το μόνον που έχεις κατορθώσει είναι να μας έχεις εξορύξει τα μάτια με τα ορθογραφικά λάθη.
Η S&B (πρώην Αργυρομεταλλευμάτων και Βαρυτίνης) δεν είναι Ελληνική;
Το Αλουμίνιο της Ελλάδος δεν το αγόρασε ο Μυτιληναίος;
 

kaligoul

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2006
Μηνύματα
17.108
Like
9
Πόντοι
166
Συγνωμη για τα λαθη στη ορθογραφια.(δημοτικο μονο)
Δεν ξερω για ολα τα ορυχεια.
Πρην 25 χρονια περιπου ενας φιλος που ειχε σπουδαση εκανε μια ερευνα για τον πλουτο την ελλαδας.
Βρηκε οτι εχουμε πολλα μεταλευματα και αφθονα.
Το θεμα δεν ειναι τη εχουνε παρη ορισμενοι για να μας κλεινουν τα ματια αλλα ποσα ειναι απο πισω και δεν φαινοντε.
 

polemistis

Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2006
Μηνύματα
1.162
Like
6
Πόντοι
16
Μάλλον τα έχουμε μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Τα ΕΛΠΕ πούλαγαν χθες την αμόλυβδη με 26,9 λεπτά το λίτρο. Μην μπερδεύουμε τους φόρους καυσίμων που εισπράττει το κράτος με τα λεφτά που βάζουν στην τσέπη τους τα ΕΛΠΕ. Τα διυλιστήρια παγκοσμίως έχουν συγκεκριμένα περιθώρια κέρδους που καθορίζονται από διάφορους παράγοντες. Το περιθώριο κέρδους λέγεται crack spread και παίζει ανάλογα με τις συνθήκες και την ζήτηση μεταξύ 5$ και σε ακραίες συνθήκες 20$ ανά βαρέλι. Οι φόροι  των 45 λεπτών + που βάζει το κράτος ανά λίτρο στην βενζίνη δεν έχει να κάνει τίποτα με τους κακούς αόρατους κερδοσκόπους.
 
OP
OP
Y

yrret

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.666
Like
661
Πόντοι
96
Συγνωμη για τα λαθη στη ορθογραφια.(δημοτικο μονο)
Δεν ξερω για ολα τα ορυχεια.
Πρην 25 χρονια περιπου ενας φιλος που ειχε σπουδαση εκανε μια ερευνα για τον πλουτο την ελλαδας.
Βρηκε οτι εχουμε πολλα μεταλευματα και αφθονα.
Το θεμα δεν ειναι τη εχουνε παρη ορισμενοι για να μας κλεινουν τα ματια αλλα ποσα ειναι απο πισω και δεν φαινοντε.


Νεα καταχωρηση επι του Μαυρου Χρυσου. Αν δεν σπασει αυτο το αποστημα, δυστυχως τα προιοντα μας δεν θα πουλιουνται στο εξωτερικο και θα αυξανει το δημοσιο χρεος.
 

polemistis

Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2006
Μηνύματα
1.162
Like
6
Πόντοι
16
Αγαπητέ φίλε για να βγάλει συμπεράσματα ο δημοσιογράφος για τα υπερκέρδη των διυλιστηρίων πρέπει να λάβει υπόψη του πρώτα κάποια πράγματα.

Καταρχήν τα ΕΛΠΕ λόγω των μεγάλων αποθεμάτων που υποχρεούνται να κρατάνε (στρατηγικοί και άλλοι λόγοι) το τρίτο τρίμηνο του 2008 κατέγραψαν υποαξίες 190 εκ. ευρώ από αποτίμηση αποθεμάτων λόγω της ραγδαίας πτώσης της τιμής του πετρελαίου. Κατά δεύτερον ακόμα και στην πολύ καλή από άποψη περιθωρίων κέρδους τελευταία πενταετία, τα κέρδη για τα ΕΛΠΕ ήταν μεταξύ 70 εκ. και 350 εκ. Ευρώ το χρόνο (κάποια από αυτά τα κέρδη οφείλονταν στην άνοδο της αξίας των αποθεμάτων και δεν είναι λειτουργικά). Με λογιστική αξία των εγκαταστάσεων πάνω από 2,5 δις ευρώ (αγοραία πολύ μεγαλύτερη) δεν θα έλεγα ότι είναι από τις δουλειές που έχουν ικανοποιητικά περιθώρια κέρδους. Γι αυτό το λόγο άλλωστε στις ανεπτυγμένες χώρες στήνονται πολύ δύσκολα πλέον διυλιστήρια. Χρειάζονται τεράστιες επενδύσεις, μεγάλη γραφειοκρατία και συνεχής εκσυγχρονισμός για να ανταποκρίνεσαι στα στάνταρτ των καινούργιων νομοθετικών διατάξεων.

Για να στήσεις αυτή την στιγμή εγκατάσταση που καλύπτει τις ανάγκες της Ελλάδας (400 χιλιάδες βαρέλια ημερησίως)  θέλεις επενδύσεις της τάξης των 8 - 10 δις δολαρίων. (αν πάνε όλα καλά)

Για την ψυχή της μάνας του δεν δίνει κανένας τόσα λεφτά. Αν είναι να την φτιάξει και να βγάζει 300 – 400 εκ. Δολάρια το χρόνο κέρδος τα αφήνει και στον τόκο και κοιμάται και ήσυχος.

Πάμε τώρα στα παραδείγματα που δίνει ο δημοσιογράφος. Θα πάρουμε την τιμή των ΕΛΠΕ για το πετρέλαιο θέρμανσης π.χ. Αναφέρει μια τιμή  πώλησης από το διυλιστήριο των ΕΛΠΕ 31,5 λεπτά στο λίτρο και λέει ότι η τιμή του συμβολαίου μελλοντικής εκπλήρωσης για παράδοση τον επόμενο μήνα στην Νέα Υόρκη ποσότητας 42 χιλιάδων γαλονιών ανά συμβόλαιο είναι 143,5 σεντς του δολαρίου το γαλόνι. Δηλαδή 38 σεντς του δολαρίου το λίτρο. Υπονοεί μετά ότι με την ισοτιμία 1,31 του δολαρίου αυτό μεταφράζεται σε 29 λεπτά του ευρώ το λίτρο.

Ακόμα και αν δεν λάβουμε υπόψη ότι άλλο η σποτ τιμή άλλο η τιμή παράδοσης για τον Μάρτη, ακόμα αν δεν λάβουμε υπόψη ότι οι τιμές σύμφωνα με τα ΕΛΠΕ περιλαμβάνουν και άλλα έξοδα

"Οι τιμές περιλαμβάνουν την αξία του προιόντος, τις ειδικές υπηρεσίες (φορτωτικά), το ΦΠΑ των ειδικών υπηρεσιών (φορτωτικών) και την εισφορά του ταμείου επικουρικής ασφάλισης βενζινοπωλών"

ακόμα λοιπόν και αν τα αγνοήσουμε τα παραπάνω, η διαφορά 31,5 με 29 μπορεί να δικαιολογηθεί από χίλιους δυο άλλους λόγους. Τα διυλισμένα προϊόντα ανά περιοχή μεταβάλουν τιμή μόνο και μόνο με την διαφοροποίηση των παραγωγικών δυνατοτήτων των τοπικών διυλιστηρίων, της δυνατότητας των εγκαταστάσεων να επεξεργαστούν διάφορες ποιότητες πετρελαίου, της εισαγωγής ποσοτήτων διυλισμένων προϊόντων από τρίτες χώρες με έξτρα μεταφορικά για να καλυφθεί η ζήτηση και ένα σωρό άλλα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom