Νέα

Πετρέλαιο στις ακτές της Σαλαμίνας από τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giatioxi
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 251
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
ας λένε για 10 χρόνια...
σε 20 μέρες θα πάει όλη η κυβέρνηση στον Άλιμο για μπάνιο για να δείξουν ότι έχει καθαρίσει η μόλυνση! :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:

ελπίζω να φοράνε και τσιμεντένια παπούτσια...
 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Χέσε μέσα μαλάκα, καλά τα λέει ο Χιραγιάμα, μεξικανοποίηση του κερατά έχει πλέον εδώ πέρα.  :S


Να σου γαμήσω το σόι που λένε μερικοί...ιδού παιδιά, ευκαιρία, είναι όλοι μαζεμένοι σε ένα γραφείο. :birdman:

Δείτε το βίντεο, ο τύπος (Κουντούρης) είναι για ηλεκρική καρέκλα :S :S :S


Τι υποστηρίζει ο Θ. Κουντούρης

Ο Θεόδωρος Κουντούρης, μιλώντας στο Live News και τον Νίκο Ευαγγελάτο, στο κανάλι "Εψιλον", δήλωσε πως για την πετρελαιοκηλίδα φταίει το Blue Star Patmos, το οποίο είχε προσαράξει ανοιχτά της Ίου, και την Παρασκευή ρυμουλκήθηκε στο λιμάνι του περάματος για επισκευές.

«Όχι, το καύσιμο αν είχε φύγει, θα είχε πλημμυρίσει όλη η Ελλάδα. Έχει γίνει πάρα πολλή μεγάλη ζημιά, λυπούμαστε γι’ αυτό που έχει γίνει. Από την πρώτη στιγμή δεν σηκώσαμε τα χέρια ψηλά. Αναθέσαμε στα δυο μεγαλύτερα συνεργεία της Ελλάδας να κάνουν αυτή τη δουλειά, που είναι για τις απορρυπάνσεις».

Ο ίδιος, πάντως, διαψεύδει πως οι εικόνες με το απέραντο «μαύρο» στην Πειραϊκή και την Γλυφάδα οφείλονται στο «Αγ. Ζώνη»! Συγκεκριμένα τονίζει: «Δεν μπορεί τώρα το πετρέλαιο που έχει πάει Σαλαμίνα να φύγει να πάει Πειραϊκή μετά. Το πλοίο είναι στεγανοποιημένο από χθες το μεσημέρι. Την Παρασκευή ήρθε άλλο πλοίο που είχε πάθει ρήγμα και ήρθε στο Πέραμα. Ήδη έγινε ρύπανση στο λιμάνι του Περάματος από το συγκεκριμένο πλοίο. Τώρα έχουν… φορτώσει όλη τη ρύπανση σε μας. Το «Blue Star Πάτμος», πέρασε ρυμουλκούμενο, το οποίο ήρθε στο Πέραμα για επισκευές. Είχε διαρροή κατά την διάρκεια της μεθόρμισής του από το νησί (σ.σ. εννοεί την Ίο) εδώ».

«Το δικό σας δηλαδή δεν το παρέσυρε ο αέρας;», ερωτάται στην συνέχεια. Για να απαντήσει: «Όταν αλλάζει ο καιρός… Εδώ στο λιμάνι του Πειραιά γίνονται. Υπάρχουν και άλλα πλοία που έχουν υποστεί κάποιες ζημιές και μπορεί κάποια κομμάτια ρυπάνσεως να είναι και από άλλα πλοία, δεν είναι ότι όλα είναι δικά μας. Δεν βρήκαμε τώρα έναν και τα φορτώνουμε όλα…«.
http://www.koutipandoras.gr/article/poia-einai-h-etaireia-poy-mayrise-ton-sarwniko][/url]


 
Εγγρ.
19 Ιουν 2015
Μηνύματα
666
Κριτικές
1
Like
340
Πόντοι
26
Καλά, πούτσες μπλε. Αν έχουν έστω και λίγη τσίπα πάνω τους *insert laugh track here* θα διαλέξουν την σωστή, εκτενή και εξωνυχιστική λύση του απόλυτου και οικολογικού καθαρισμού και σκάσουν και χρηματάκι για να μην χριεαστούνε άλλα δέκα χρόνια(ή στην χειρότερη 20) για να ανακάμψει το οικοσύστημα της περιοχής.

ελπίζω να φοράνε και τσιμεντένια παπούτσια...
Τέτοια σκηνικά παίζουν μόνο στα όνειρα μας και στις πιο πολυπλοκες φαντασιώσεις μας πια.
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.747
Like
1.426
Πόντοι
366
γλυφαδα

URL]]
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.627
Κριτικές
1
Like
35.990
Πόντοι
6.256
Θα ανέβει η τιμή στο γαύρο.
 

Επισκέπτης
.............δεν εισαι ο μονος, τυπε!

Αυτοψία του κώλου έκανε! Υπάρχει και σχετικό βίντεο από την Βουλή που τον δείχνει να παρακολουθεί με ιδιαίτερη προσοχή τις περιφερειακές κινήσεις καλλιγράμμου υπαλλήλου του Προεδρείου!
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.014
Κριτικές
16
Like
15.022
Πόντοι
6.515
Ευτυχως τελος σεζον εγινε το ναυαγιο, ετσι ο αθηναιος ματακιας δεν στερηθηκε τα αφθονα βαλκανια στριγκακια που κατεκλησαν τις πλαζ αλιμου - γλυφαδας  :headbaning1:
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.099
Κριτικές
9
Like
13.699
Πόντοι
2.606

dinn

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
726
Like
41
Πόντοι
6
Σαν δεν ντρεπεστε παλιορατσιστες που θελετε μονο λευκες και ξανθες αμμουδιες.Ο ΣΥΡΙΖΑ σπαει τα δεσμα του ρατσιστικου μονοπωλιου αφου γεμισε με νιγηριανους  :afro: :afro: :afro: :afro: :afro:τις Εθνικες σας φερνει και ΜΑΥΡΕΣ ΚΑΤΑΜΑΥΡΕΣ Αμμουδιες και παραλιες :heavymetalbig:
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.478
Like
35.691
Πόντοι
9.931
Σε άλλο πλοίο έριξε τις ευθύνες για την τεράστια οικολογική καταστροφή στον Σαρωνικό ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη II».

Συγκεκριμένα, ο Θεόδωρος Κουντούρης σε δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό «Ε» ισχυρίστηκε ότι για την πετρελαιοκηλίδα φταίει το Blue Star Patmos, το οποίο είχε προσαράξει ανοιχτά της Ίου, και την Παρασκευή ρυμουλκήθηκε στο λιμάνι του Περάματος για επισκευές. «Όχι, το καύσιμο αν είχε φύγει, θα είχε πλημμυρίσει όλη η Ελλάδα. Έχει γίνει πάρα πολλή μεγάλη ζημιά, λυπούμαστε γι’ αυτό που έχει γίνει. Από την πρώτη στιγμή δεν σηκώσαμε τα χέρια ψηλά. Αναθέσαμε στα δυο μεγαλύτερα συνεργεία της Ελλάδας να κάνουν αυτή τη δουλειά, που είναι για τις απορρυπάνσεις», ήταν η απάντηση του κ. Κουντούρη σε ερώτηση για το εάν το πλοίο απώλεσε όλα τα καύσιμα. Ταυτόχρονα, ο πλοιοκτήτης υποστήριξε ότι το απέραντο «μαύρο» στην Πειραϊκή και σχεδόν σε όλη την παραλιακή ζώνη δεν οφείλονται στο «Αγ. Ζώνη II».
«Δεν μπορεί τώρα το πετρέλαιο που έχει πάει Σαλαμίνα να φύγει να πάει Πειραϊκή μετά, το πλοίο είναι στεγανοποιημένο από χθες το μεσημέρι», είπε και πρόσθεσε: «Την Παρασκευή ήρθε άλλο πλοίο που είχε πάθει ρήγμα και ήρθε στο Πέραμα. Ήδη έγινε ρύπανση στο λιμάνι του Περάματος από το συγκεκριμένο πλοίο. Τώρα έχουν… φορτώσει όλη τη ρύπανση σε μας. Το «Blue Star Πάτμος», πέρασε ρυμουλκούμενο, το οποίο ήρθε στο Πέραμα για επισκευές. Είχε διαρροή κατά την διάρκεια της μεθόρμισής του από το νησί (σ.σ. εννοεί την Ίο) εδώ».
«Το δικό σας δηλαδή δεν το παρέσυρε ο αέρας;», διερωτήθηκε και έσπευσε να υποστηρίξει: «Όταν αλλάζει ο καιρός… Εδώ στο λιμάνι του Πειραιά γίνονται. Υπάρχουν και άλλα πλοία που έχουν υποστεί κάποιες ζημιές και μπορεί κάποια κομμάτια ρυπάνσεως να είναι και από άλλα πλοία, δεν είναι ότι όλα είναι δικά μας. Δεν βρήκαμε τώρα έναν και τα φορτώνουμε όλα…». Ο κ. Κουντούρης, τέλος, διέψευσε την πληροφορία πως στο πλοίο δεν υπήρχε το πλήρωμα που θα έπρεπε για να… προλάβει το κακό.
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.293
Κριτικές
14
Like
4.781
Πόντοι
3.715
''Το δεξαμενόπλοιο «Αγία Ζώνη ΙΙ» «δεν έχει επιθεωρηθεί και δεν κατέχει οποιοδήποτε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας εκδοθέν από τον Ελληνικό Νηογνώμονα».

Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή του η «Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε.», με την οποία ενημερώνει ότι δεν έχει καμία σχέση με το δεξαμενόπλοιο «Αγία Ζώνη ΙΙ».

Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής: «Σχετικά με τη διασπορά ανυπόστατων φημών για το δεξαμενόπλοιο "Αγία Ζώνη ΙΙ", η "Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε." ενημερώνει ότι το εν λόγω δεξαμενόπλοιο δεν έχει επιθεωρηθεί και δεν κατέχει οποιοδήποτε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας εκδοθέν από τον Ελληνικό Νηογνώμονα»''

αυτό κυκλοφορεί από τον ΕΝ, αλλά...κάποιος, κάπως θα πρέπει να είχε εκδόσει κάτι για να επιπλέει η σαπιοβάρκα...ή κάποιος να έκλεινε τα μάτια όποτε έβγαινε παγανιά, εδώ σε ολόκληρα ΕΛΠΕ πήγαινε και φόρτωνε...με τι σκατά χαρτιά το έκανε;
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
''Το δεξαμενόπλοιο «Αγία Ζώνη ΙΙ» «δεν έχει επιθεωρηθεί και δεν κατέχει οποιοδήποτε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας εκδοθέν από τον Ελληνικό Νηογνώμονα».

Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή του η «Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε.», με την οποία ενημερώνει ότι δεν έχει καμία σχέση με το δεξαμενόπλοιο «Αγία Ζώνη ΙΙ».

Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής: «Σχετικά με τη διασπορά ανυπόστατων φημών για το δεξαμενόπλοιο "Αγία Ζώνη ΙΙ", η "Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε." ενημερώνει ότι το εν λόγω δεξαμενόπλοιο δεν έχει επιθεωρηθεί και δεν κατέχει οποιοδήποτε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας εκδοθέν από τον Ελληνικό Νηογνώμονα»''

αυτό κυκλοφορεί από τον ΕΝ, αλλά...κάποιος, κάπως θα πρέπει να είχε εκδόσει κάτι για να επιπλέει η σαπιοβάρκα...ή κάποιος να έκλεινε τα μάτια όποτε έβγαινε παγανιά, εδώ σε ολόκληρα ΕΛΠΕ πήγαινε και φόρτωνε...με τι σκατά χαρτιά το έκανε;

από άλλον νηογνώμονα... ένα κάρο έχει από δαύτους...


    Ο Αγγλικός Νηογνώμονας, (LR) [Lloyd's Register],
    Ο Αμερικανικός Νηογνώμονας, (ABS) [American Bureau of Shipping],
    Ο Γαλλικός Νηογνώμονας, (BV) [Bureau Veritas],
    Ο Γερμανικός Νηογνώμονας, (GL) [Germanischer Lloyd],
    Ο Ιαπωνικός Νηογνώμονας, (NK) [Nippon Kaiji Kyokai] (Class NK),
    Ο Ινδικός Νηογνώμονας, (IRCLASS) [Indian Register of Shipping],
    Ο Ιταλικός Νηογνώμονας, (RINA) [Registro Italiano Navale],
    Ο Κινεζικός Νηογνώμονας, CCS [China Classification Society],
    Ο Κορεατικός Νηογνώμονας, (KR) [K. Register of Shipping],
    Ο Κροατικός Νηογνώμονας, (CRS) [Croatian Register of Shipping]
    Ο Νορβηγικός Νηογνώμονας (DNV) [Det Norske Veritas],
    Ο Πολωνικός Νηογνώμονας, (PRS) [Polish Register of Shipping] και
    Ο Ρωσικός Νηογνώμονας, (RS) [R. Register of Shipping].

κλπ....


 

BaggysJr

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2014
Μηνύματα
7
Like
0
Πόντοι
0
Τελικα μαθαμε αμα ηταν σκοπιμο η οχι;
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.478
Like
35.691
Πόντοι
9.931
Να λεμε παλι καλα που εγινε το σκηνικο σχεδον τελος τουριστικης σεζον στο Σαρωνικό και οχι σε βαριά τουριστικές περιοχές γιατι τοτε θα τον ειχαμε φάει στο κώλο κανονικά  :pipa3: :fuck1: Δεν εχω καταλάβει ακόμα αν υπάρχει απλως διαρροή απο το βυθισμένο πλοίο η εχουν αδειάσει εντελώς η δεξαμενές του;;
 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Κουρουμπλής: Το κρύο και τα ρεύματα φταίνε για την πετρελαιοκηλίδα  :jerking2:

«Άστοχη η δήλωση συνεργάτη μου περί λογοπαίγνιου» - Τον αφήνει έκθετο και ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος: «Η ευθύνη είναι του υπουργού Ναυτιλίας» - Κουρουμπλής - Δεν καθυστερήσαμε, να ζητήσουν συγγνώμη, τα ρεύματα φταίνε για τη ρύπανση...

«Είπα, το εννοώ και το πιστεύω, ότι όλοι οι υπουργοί, οι παραιτήσεις μας είναι πάντα στη διάθεση του πρωθυπουργού και για μένα προσωπικά είναι μια στάση που ξεκινάει από την ανατροπή της κυβέρνησης Γεωργίου Παπανδρέου, όπου ο βασιλιάς δεν επέτρεπε στον πρωθυπουργό να βάλει τους υπουργούς που ήθελε. Θεωρώ ότι όλοι έχουμε αυτή τη δέσμευση προς τον πρωθυπουργό» είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο υπουργός Ναυτιλίας για το θέμα της πετρελαιοκηλίδας από το Αγία Ζώνη ΙΙ, υπερασπίστηκε τους χειρισμούς του και επισήμανε ότι η κινητοποίηση του μηχανισμού ήταν άμεση και... αποτελεσματική.

Μάλιστα, ο κ. Κουρουμπλής έριξε την ευθύνη για την πετρελαιοκηλίδα στα... θαλάσσια ρεύματα, όταν όλοι οι επιστήμονες τονίζουν ότι η πετρελαιοκηλίδα μετακινείται στην επιφάνεια της θάλασσας, αναλόγως της διεύθυνσης των ανέμων!

Επίθεση Κουρουμπλή σε Μητσοτάκη 

Στη συνέχεια ο κ. Κουρουμπλής έστρεψε τα πυρά του προς τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκο Μητσοτάκη: «Είπε ότι υπήρξε καθυστέρηση. Τι εννοούσε; Στη δική του εκδοχή σε πόση ώρα από τότε που θα γίνει ένα ναυάγιο, παρεμβαίνουν τα σωστικά μέσα, πόση ώρα μετά γίνεται η ανάθεση της άντλησης των υδάτων σε ιδιώτη; Μπορεί να μας πει ο κ. Μητσοτάκης;», είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και συμπλήρωσε:  «Όταν η βύθιση γίνεται ξημερώματα Σαββάτου προς Κυριακή. Στις 6:14 υπάρχει το μέιλ που ανατίθεται η ευθύνη στην εταιρεία. Στις 9.30 μπαίνουν τα φράγματα και στις 10 ξεκινά η άντληση».




«Βιάστηκε ο κ. Μητσοτάκης. Τον καλώ να έρθει να δει τη γιγαντιαία προσπάθεια που ίσως πρώτη φορά έχει γίνει στην ιστορία, όπου σκάφη εργάζονται για την άντληση του πετρελαίου από το βυθισμένο σκάφος, να καθαριστεί η θάλασσα από το πετρέλαιο, να καθαριστούν οι ακτές από την πίσσα, όπως επίσης και τα βράχια να καθαριστούν χωρίς χημικά. Ακούω το «πόσο χρόνο χρειάζονται, αυτά τα πράγματα για να γίνουν» και σας λέω ότι όταν τελειώσουν οι 30 μέρες που εμείς λέμε ότι θα έχει τελειώσει, να δούμε τι θα έχει μείνει πίσω».

Στη συνέχεια τόνισε: «Υπάρχει μία καλή εξέλιξη, γίνεται μία γιγαντιαία προσπάθεια και το λιμενικό κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί και ο στόχος είναι να υπάρξει το ποιοτικότερο αποτέλεσμα».

Κλείνοντας, ο κ. Κουρουμπλής επανμήλθε στο θέμα της καθυστέρησης και κάλεσε τους επικριτές να ζητήσουν συγγνώμη αν αποδειχθεί πως δεν υπάρχει καθυστέρηση: «Μας λένε ότι καθυστερήσαμε. Τα στοιχεία υπάρχουν. Ας μας πουν πώς καθυστερήσαμε. Όταν θα έρθει ο εισαγγελέας και θα εξετάσει στα στοιχεία, ελπίζω αυτοί που μας κατηγορούν, να ζητήσουν συγγνώμη».

Ενώ είπε και το τι μπορεί να φταίει για τη διαρροή που έχει μαυρίσει τις ακτές από τη Σαλαμίνα μέχρι τη Γλυφάδα: «Διερωτηθήκαμε, όταν μπήκαν τα φράγματα, πώς μπορεί να έγινε η διαρροή. Και μας είπαν ότι το μαζούτ, το οποίο βρισκόταν στο πλοίο, μπορεί να κατέβηκε προς τα κάτω λόγω του κρύου και των ρευμάτων στην περιοχή».

Φάμελλος (αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος): Είμαι εδώ, αλλά την ευθύνη την έχει το υπουργείο Ναυτιλίας!

Την ευθύνη την έχει το υπουργείο Ναυτιλίας, τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Σωκράτης Φάμελλος.

Επισήμανε ακόμη, μεταξύ άλλων: «Οι επιθεωρητές Περιβάλλοντος, από τη Δευτέρα, βρίσκονται κάθε μέρα στο σημείο. Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός είναι σύμφωνος με τους κανόνες και αντίστοιχος του περιστατικού που έχει συμβεί. Έχει υπάρξει επικοινωνία και με το Πράσινο Ταμείο».

«Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν διαρροές από την περιοχή του ναυαγίου. Αντιμετωπίζονται τα κατά τόπους περιστατικά, όπου υπήρξε διαφυγή, η οποία ήταν πολύ μικρότερη, σε σχέση με την ποσότητα της διαρροής».

Νεκτάριος Σαντορινιός (υφυπουργός Ναυτιλίας): Καμία καθυστέρηση

«Δεν υπήρξε καμία καθυστέρηση στην σφράγιση του ναυαγίου» υποστήριξε ο κ. Σαντορινιός.

«Από πού ενημερώνεται η αξιωματική αντιπολίτευση; Από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ήρθαν να ζητήσουν ενημέρωση από το υπουργείο;» υπογράμμισε ακόμη, ζητώντας να αντιμετωπίσουν όλοι την κατάσταση με «σοβαρότητα»...

Υποθέσεις λαθρεμπορίου

Τις λιμενικές αρχές έχει απασχολήσει η πλοιοκτήτρια εταιρεία του «Αγία Ζώνη ΙΙ» για υποθέσεις λαθρεμπορίου καυσίμων.

Όπως δήλωσε, κατά τη συνέντευξη Τύπου, ο αρχηγός του λιμενικού, η εταιρεία είχε ερευνηθεί το 2012 και το 2013 αλλά τελικά απαλλάχθηκε με βούλευμα. Όσο αφορά στο πετρέλαιο που παρέλαβε και είχε στις δεξαμενές το «Αγία Ζώνη ΙΙ», ο ίδιος ο πλοιοκτήτης Θεόδωρος Κουντούρης ήταν και έμπορος και διανομέας και προοριζόταν για εφοδιασμό τεσσάρων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα motor vessel.

Όσο αφορά τα αίτια του ναυαγίου, ο αρχηγός Σταμάτης Ράπτης δήλωσε ότι είναι θέμα προανάκρισης και ότι προβληματίζει η γρήγορη βύθισή του: «Μπορούμε να υποθέσουμε κάτι, όπως πιθανότητα εισροής υδάτων στο μηχανοστάσιο. Το πού οφείλεται όμως η εισροή, το ερευνούμε».

Το πλοίο δεν παρακολουθείτο από νηογνώμονα αφού δεν είναι υποχρεωμένο βάσει νομοθεσίας και τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του είχαν εκδοθεί από τον Κλάδο Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων που υπάγεται στο υπουργείο Ναυτιλίας.

Όπως επεσήμανε ο Ιωάννης Ζήκας, διευθυντής του κλάδου «τα πιστοποιητικά έληγαν 27/7, ζητήθηκε από την εταιρεία, όπως είχε δικαίωμα η χορήγηση παράτασης και μετά από έλεγχο που έγινε από επιθεωρητές με ικανοποιητικά αποτελέσματα, εγκρίθηκε δίμηνη παράταση (έως 27/9).

Επίσης τόνισε ότι, το πλοίο, διέθετε τη σύνθεση πληρώματος που έπρεπε ενώ αναφορικά με την ηλικία του πλοίου υπογράμμισε ότι δεν υπάρχει όριο ηλικίας σε αυτά τα πλοία, καθώς δεν προβλέπεται από καμία νομοθεσία.

Για το αν το σκαρί είναι παλιό και μπορεί να βγάλει άλλα προβλήματα και διαρροές, ο αρχηγός του λιμενικού τόνισε, πως από βίντεο που έχουν εξετάσει, «δεν υπάρχουν ρωγμές στο κύτος, δεν έχω δει κάτι ούτε υπάρχει κάποιο στοιχείο και δεν υπάρχει διαρροή από το μηχανοστάσιο».

Στην επιχείρηση απορρύπανσης συμμετέχουν εφτά σκάφη του λιμενικού. Τρία είναι απορρυπαντικά και τα υπόλοιπα είναι παράκτια, περιπολικά και ανοικτής θάλασσας, ενώ επιχειρούν και 13 πλοία ιδιωτικών εταιρειών. Συνοδεύονται από δύο αεροσκάφη και ένα ελικόπτερο του λιμενικού.

Το πλοίο έχει ασφαλιστική κάλυψη

Το πλοίο είχε ασφαλιστήριο συμβόλαιο για κίνδυνο ρύπανσης. Σε αυτές τις περιπτώσεις ιδρύεται στο οικείο πρωτοδικείο λογαριασμός-κεφάλαιο στο οποίο πιστώνεται το ποσό της ασφάλισης για κάλυψη πιθανών απαιτήσεων από τρίτους.

Ο πλοιοκτήτης πάει και κάνει περιορισμό της ασφαλιστικής του ευθύνης στο οικείο πρωτοδικείο. Από την κοινή πρακτική και από άλλα περιστατικά, το ασφαλιστήριο δεν φτάνει για να καλυφθούν πρόστιμα πληρωμές των ανάδοχων εταιρειών που συμμετέχουν στην επιχείρηση και στο γενικό καταλογισμό των δαπανών. Η επόμενη κίνηση είναι να απευθυνθεί σε ένα κεφάλαιο αποζημιώσεων στο οποίο βάζουν λεφτά οι ιδιοκτήτες δεξαμενοπλοίων διεθνώς.

Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η τοποθέτηση του αρχιπλοιάρχου Αλέξανδρου Λαγούρου ότι έγινε συνειδητή επιλογή χρησιμοοπoίησης μη χημικών τα οποία ναι μεν θα έδιναν άμεσα μια καλύτερη εικόνα αλλά στην ουσία θα δημιουργούσαν μία μη αναστρέψιμη οικολογική καταστροφή (ουσιαστικά τα χημικά θα «σπρώξουν» τα πετρελαιοειδή στο βυθό της θάλασσας, η εικόνα στην επιφάνεια θα είναι σαν πριν, αλλά ο βυθός θα ποτίσει από τις ουσίες αυτές)

www.protothema.gr/greece/article/713561/live-auti-tin-ora-i-sunedeuxi-kouroubli-gia-tin-petrelaiokilida/]http://www.protothema.gr/greece/article/713561/live-auti-tin-ora-i-sunedeuxi-kouroubli-gia-tin-petrelaiokilida/[/url]
 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Σαρωνικός: Τι λέει ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη» για την οικολογική καταστροφή  :thubsdown:

«Λυπούμαστε γι' αυτό που έχει γίνει» λέει ο πρόεδρος της εταιρείας και αναφέρει ότι άλλο πλοίο ευθύνεται για την τόσο μεγάλη έκταση της ρύπανσης, καθώς το «Αγία Ζώνη» είναι στεγανοποιημένο από το μεσημέρι της Τρίτης

Σε άλλο πλοίο ρίχνει τις ευθύνες για την πετρελαιοκηλίδα ο πλοιοκτήτης του δεξαμενόπλοιου Αγία Ζώνη που προξένησε την τεράστια οικολογική καταστροφή στη Σαλαμίνα και στην παραλιακή ζώνη.

Ο Θεόδωρος Κουντούρης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «Ε», δήλωσε πως για την πετρελαιοκηλίδα φταίει το Blue Star Patmos, το οποίο είχε προσαράξει ανοιχτά της Ίου, και την Παρασκευή ρυμουλκήθηκε στο λιμάνι του Περάματος για επισκευές και είχε διαρροή.

«Όχι, το καύσιμο αν είχε φύγει, θα είχε πλημμυρίσει όλη η Ελλάδα. Έχει γίνει πάρα πολύ μεγάλη ζημιά, λυπούμαστε γι’ αυτό που έχει γίνει. Από την πρώτη στιγμή δεν σηκώσαμε τα χέρια ψηλά. Αναθέσαμε στα δυο μεγαλύτερα συνεργεία της Ελλάδας να κάνουν αυτή τη δουλειά, που είναι για τις απορρυπάνσεις» λέει στο ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού ο πλοιοκτήτης.

Επίσης, ο κ. Κουντούρης διαψεύδει πως οι εικόνες της «μαύρης θάλασσας» οφείλονται στο «Αγία Ζώνη». Επισημαίνει: «Δεν μπορεί τώρα το πετρέλαιο που έχει πάει Σαλαμίνα να φύγει να πάει Πειραϊκή μετά. Το πλοίο είναι στεγανοποιημένο από χθες το μεσημέρι (Τρίτη). Την Παρασκευή ήρθε άλλο πλοίο που είχε πάθει ρήγμα και ήρθε στο Πέραμα. Ήδη έγινε ρύπανση στο λιμάνι του Περάματος από το συγκεκριμένο πλοίο. Τώρα έχουν… φορτώσει όλη τη ρύπανση σε μας. Το «Blue Star Πάτμος», πέρασε ρυμουλκούμενο, το οποίο ήρθε στο Πέραμα για επισκευές. Είχε διαρροή κατά την διάρκεια της μεθόρμισής του από το νησί (σ.σ. εννοεί την Ίο) εδώ».

«Το δικό σας δηλαδή δεν το παρέσυρε ο αέρας;», ερωτάται στην συνέχεια ο πλοιοκτήτης. Για να απαντήσει: «Όταν αλλάζει ο καιρός… Εδώ στο λιμάνι του Πειραιά γίνονται. Υπάρχουν και άλλα πλοία που έχουν υποστεί κάποιες ζημιές και μπορεί κάποια κομμάτια ρυπάνσεως να είναι και από άλλα πλοία, δεν είναι ότι όλα είναι δικά μας. Δεν βρήκαμε τώρα έναν και τα φορτώνουμε όλα…«.
«Έχω καταστραφεί, έγινε ζημιά ανεπανόρθωτη, με καταριέται όλο το λεκανοπέδιο» είπε ο Θεόδωρος Κουντούρης, πλοιοκτήτης του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ».  :vomit:




 

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.472
Κριτικές
3
Like
12.517
Πόντοι
3.506
2.jpg


Η βυθιση ειναι το πρωτο απο τα "αντιμετρα" του Τσιπρα.Λογω μειωσης του επιδοματος θερμανσης,δινει δωρεαν πετρελαιο στο λαο.
Θα πηγαινετε με κουβαδες και θα παιρνετε το πετρελαιο του χειμωνα....

:grin: :grin: :grin: :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom